MINDMUGGER: '9? Honda Civic 1.5, Aztek Green (EG4)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Verifica termostatul inainte de a schimba radiatorul!

    Comment


    • #17
      Originally posted by ciure2001 View Post
      Verifica termostatul inainte de a schimba radiatorul!
      am schimbat termostatul... acum terbuie sa astept pana verific daca mi se mai ridica temperatura. se pare ca imi mananca ulei. o sa verific sapt viitoare pentru ca am 2 posibilitati: simeringurile sau segmentii. sper sa fie simeringurile si sa nu treb sa segmentez motorul

      Comment


      • #18
        ieri s-a desfacut chiuloasa. maine intra in operatie care din pacate nu este estetica.
        se schimba: simeringuri supape, segmenti, cuzineti biela, curea distributie, garnitura chiuloasa
        se pare ca din cauza segmentilor imi urca si temperatura(cel putin asa a zis mecanicul)
        daca poate un admin sa modifice hederul: masina este din anul 1995

        Comment


        • #19
          se transplanteaza si o caseta de directie. nu-mi revine volanul cand ies din curbe si este foarte enervant. sper sa fie de la caseta

          Comment


          • #20
            bine ai venit.daca schimbi stopurile,ceea ce ar fi recomandat scrie pe google.ro :Stopuri LED Honda Civic 2+4T 92-95 rosu/cristal,sau fara LED :Stopuri Honda Civic 3T 92-95 rosu/cristal e diferenta de 100 euro intre ele

            Comment


            • #21
              Originally posted by Augustin View Post
              bine ai venit.daca schimbi stopurile,ceea ce ar fi recomandat scrie pe google.ro :Stopuri LED Honda Civic 2+4T 92-95 rosu/cristal,sau fara LED :Stopuri Honda Civic 3T 92-95 rosu/cristal e diferenta de 100 euro intre ele
              salut. sunt cele de la Dectane daca nu ma insel. le am deja in vizor. dar momentan vreau sa pun partea mecanica la punct. n-are rost sa arate bine daca nu merge bine

              Comment


              • #22
                Permite-mi sa iti dau un sfat. Ia-ti niste lampi stock in stare buna si vei fi mai multumit decat cu orice lampi tuning. Am trecut prin doua seturi de lampi de acest gen si m-am intors la serie. Calitatea celor tuning nu este nici pe departe apropiata de cea de serie.
                Gargauni VTEC la cap

                Comment


                • #23
                  Originally posted by SGM.MYKE View Post
                  Permite-mi sa iti dau un sfat. Ia-ti niste lampi stock in stare buna si vei fi mai multumit decat cu orice lampi tuning. Am trecut prin doua seturi de lampi de acest gen si m-am intors la serie. Calitatea celor tuning nu este nici pe departe apropiata de cea de serie.
                  cred ca am un set pe acasa, sa vad ince stare sunt. ca am o masina de pe care am tot transplantat, deocamdata astept pana sambata cand e gata. maine imi vin toate piesele si sambata o scot la o tura.
                  tinanad cont ca ii schimb segmenti, simeringuri de supape si cuzinetii banuiesc ca... macar ceva km ar trebui sa o menajez putin, pana se aseaza toate cele?

                  Comment


                  • #24
                    Nu ar fi rau ca prima data dupa ce faci motorul sa faci un drum de exterior unde sa mergi constant pana in 3000 rpm eu am facut autostrada dus-intors si dupa aceea un rodaj calm fara acceleratii bruste tot pana in 3000 rpm. Ca si durata nu stiu ce sa iti zic, unii zic 1000km altii 2000 altii 3000, vezi si tu cat te tine rabdarea Eu am tinut peste 2000.
                    Gargauni VTEC la cap

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by SGM.MYKE View Post
                      Nu ar fi rau ca prima data dupa ce faci motorul sa faci un drum de exterior unde sa mergi constant pana in 3000 rpm eu am facut autostrada dus-intors si dupa aceea un rodaj calm fara acceleratii bruste tot pana in 3000 rpm. Ca si durata nu stiu ce sa iti zic, unii zic 1000km altii 2000 altii 3000, vezi si tu cat te tine rabdarea Eu am tinut peste 2000.
                      ma gandeam sa incetc sa nu dau peste 2500rpm primii 1000 km. dupa ce mi-a desfacut tot motorul, chiuloasa era varza si la fel si axul cu came. noroc ca la masina de transplant sunt in stare perfectaabia maine seara cred ca apuc sa ma dau si eu cu ea. in principiu am cam refacut motorul deci alte 300k km nu ar trebui sa am probleme
                      Cel dinaintea mea s-a gandit ca daca e Honda merge forjata si daca nu ai grija de ea

                      Comment


                      • #26
                        Mi-am luat jucaria de la atelier !!! Acum urmeaza perioada de chin. Mecanicul mi-a recomandat sa mentin un 2.000 rpm si sa incerc sa nu depasesc vreo 1000 km... voi ce ziceti? e ok? merge sa ma duc in depasiri macar pe la 2500?

                        Comment


                        • #27
                          Problema la depasiri e de fapt bruscarea acceleratiei nu turatia la care ajungi, in rodaj e recomandat sa nu ai accelerari bruste.
                          Gargauni VTEC la cap

                          Comment


                          • #28
                            mai am si eu o "problema"care de fapt sper sa nu fie problema... cand masina sta pe loc si iau de volan scad turatiile, uneori considerant. masina nu s-a oprit niciodata, dar nu stiu daca-mi lucreaza pompa se servo bine... ceva idei?

                            Comment


                            • #29
                              are 1700 km dupa refacerea motorului, si dupa ce am aflat ca ceasul de bord de la temperatura apei nu-mi indica bine(deci nu se incalzeste) si ca in parcare e oarecum normal sa mearga directia mai greu pentru ca nu sunt cu jantele tocmai stock ca marime si latime.... jucaria intra la vanzare. vreau Del Sol

                              Comment


                              • #30
                                nu se mai vinde... o sa fie proiect

                                Comment

                                Working...
                                X