BLACKMAGIC: '07 Honda Accord 2.0 M/T Executive, Black Pearl

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mergi pe ATE, daca vrei, eu sunt multumit, au fluierat putin la inceput, sunt mult mai dure ca originalele de la Honda, dar gata !
    Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
    "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
    "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

    Comment


    • Originally posted by BlackMagic View Post
      Azi am recuperat masina din service. Stop. Oamenii de la Asko sunt incredibili. Stop. De profesionisti. Stop. A iesit totul foarte bine, fara lufturi, nimic nimic. Vopsit foarte frumos, fara coaja de portocala, foarte fain. Stop. Me happy !! Stop !
      Cu ocazia ca tot a fost in service, i-am schimbat cureaua de accesorii si i-am facut si-un reglat la tacheti.Rezultatul, la 120k km, cei de pe admisie un pic slabiti, cei de pe evacuare au fost in cote.
      Am profitat de fapt si am facut vreo 2 poze ale motorului cu capacul desfacut. Arata bine, nu are depuneri, lantul de distributie arata bine.
      [ATTACH=CONFIG]29190[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]29191[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]29192[/ATTACH]

      Mai departe, asta seara am facut o mica inspectie vizuala in compartimentul motor, si-am gasit asta:
      [ATTACH=CONFIG]29193[/ATTACH]
      E undeva langa caseta de directie, cumva sub ea, dar pare sa supureze un pic de ulei pe la acel furtun, care nu-mi dau seama ce e exact. Help?!?

      Si-ar mai fi un semn de intrebare, anume acum dat fiind ca un bec de xenon este nou, are un comportament ciudat (nu-mi aduc aminte ca precedentele sa se fi comportat asa, inainte cand le-am mai schimbat). Anume: cand aprind faza scurta, becul lumineaza facand o lumina alba, rece, cu tenta albastruie, iar pe urma se transforma intr-o lumina galbuie.

      Becurile sunt originale, OSRAM xenarc 66240, ca si cele vechi. Diferenta fata de cele vechi e ca se aprindeau si lumina se intensifica putin, ramanand alb-rece spre albastru un pic, exact cum imi placea.

      Pareri? E normal asa? E nevoie de timp de "rodaj" pentru becuri?

      LE
      Acum astept sa ajunga piesele din UK ca sa fac si revizia de 120k.
      Vor mai urma un set complet de discuri fata-spate + placutele aferente, + un kit de ambreiaj, se anunta si el ca vrea schimbat.
      La discurile de frana, sunt indecis daca sa merg pe OEM sau sa iau ceva aftermarket gen EBC (gaurite, ventilate, etc.) Un sfat din partea celor care le-au mai schimbat ar fi binevenit.

      Becurile xenon se lasa aprinse aprox 15-20 minute la prima pornire, din cate stiu. Despre frane - incearca sa cumperi si placutele si discurile de la aceeasi "casa" (firma) - sa nu patesti ca mine, care am pus placute dure pe discurile stoc (facute din c@c@t, ca ala nu-i metal, e unt) si acum trebuie sa decartez in plus la urmatorul set. Ca o umila parere, ATE sau Textar ar fi ok. Poate schimbi si furtunasele cu unele de la Goodridge ca sa stii o chestie.
      Nu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...

      http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Andrei+V/

      Comment


      • @wagner ce placute ai avut de s-au dus discurile?
        eu as inlocui cu EBC - greenstuff si din cate am inteles nu trebuie sa inlocuiesc discul original.

        Comment


        • Ferodo Premier puse pe discurile venite din fabrica pe la 27-28 k km - nu le recomand. Sunt de toata jena (mi-a mirosit de vreo 2 ori a ars, scartaie ca dracu', tot tacamu'...). Acum am acasa un set OEM (culmea, sunt tot Ferodo) si cel mai probabil o sa comand si un set de discuri, sa stau linistit. Pe spate am pus OEM si nu am nici cea mai mica problema.
          Nu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...

          http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Andrei+V/

          Comment


          • la reprezentanta sunt mult mai scumpe? e diferenta mare intre reprezentanta si aftermarket?
            '08 Jaguar XF 3.0 V6 Premium Luxury A/T
            Ex: 09 Honda Accord 2.4 CU2 EXEC A/T & '07 Honda Accord 2.0 EXEC M/T

            Comment


            • Sunt foarte scumpe (e doar parerea mea). Intereseaza-te si prin alte parti (g-buy, colegi de forum cu topic de vanzari, magazine online).

              @BlackMagic: Scuze, ti-am poluat thread-ul. Datorez o bere.
              Nu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...

              http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Andrei+V/

              Comment


              • Originally posted by Wagner View Post
                Becurile xenon se lasa aprinse aprox 15-20 minute la prima pornire, din cate stiu. Despre frane - incearca sa cumperi si placutele si discurile de la aceeasi "casa" (firma) - sa nu patesti ca mine, care am pus placute dure pe discurile stoc (facute din c@c@t, ca ala nu-i metal, e unt) si acum trebuie sa decartez in plus la urmatorul set. Ca o umila parere, ATE sau Textar ar fi ok. Poate schimbi si furtunasele cu unele de la Goodridge ca sa stii o chestie.
                Asta cu aprinsul 15-20 de minute n-am stiut-o si n-am facut-o; au stat vreo 10 minute de la Asko pana acasa, si cam atat "primul foc". Mai departe, le folosesc in fiecare zi macar cate 10-15 minute. Deci de 2 zile au aceeasi culoare, galbuie, nu s-a schimbat nimic Nu-mi place deloc asa, parca lumineaza niste lumanari galbui.

                Furtunase metalice am deja, le-am pus de mai multa vreme, acum 1 an sau 2, nu mai stiu exact. Legat de discuri si placute, m-am gandit si eu ca poate ar fi cel mai ok sa pun acelasi producator si discurtile si placutele, sau sa merg pe OEM. Numai ca placutele OEM se duc foarte repede.

                Acuma, am avut (si inca mai sunt pe masina) Ferodo Premier, de la 60 (pe spate) respectiv 70 (pe fata) mii kilometri, si abia acum sunt gata. Au fost foarte dure, n-au scartait, dar au mancat discurile, de la o uzura normala, au ajuns la cota de uzura (necesar schimbarea lor) sau chiar sub cu putin. Desi cica Ferodo SL ar fi mai moi si s-ar potrivi mai bine (imi zicea un mecanic, nu stiu cat de adevarat e).
                Bine, nu sunt convins ca daca as fi folosit OEM si as fi schimbat 2 -3 seturi in loc de unul Ferodo, n-as fi avut aceeasi uzura a discurilor.

                @Willy - ce inseamna ca ATE sunt mult mai tari decat cele OEM? La ce anume te referi? Ca feeling la franare, raspuns la pedala, sau duritate?
                BlackMagic
                Senior Member
                Last edited by BlackMagic; 01-03-12, 21:01.
                -------------------
                There is no point of having if you can't share.

                Comment


                • Mai "tari" la propriu - adica rigide, se consuma greu...
                  Am si eu ATE pe masina, nu franeaza prost dar nu stiu cum era cu placutele OEM care s-au consumat inainte sa cumpar eu masina (la 33mii km au fost schimbate) acum are 51mii cu placutele ATE si inca arata foarte bine - dar sunt vizibile cateva santuri in discurile de frana.
                  Mazda 6 Kombi, 2.5l, 192 CP, Soul Red


                  Comment


                  • @cci - nasoala faza cu discurile cu santuri in ele, n-as putea spune daca placutele sunt de vina sau ceva mizerie intrata pe-acolo. Sau poate combinatia lor...

                    @Wagner - nici o problema cu "poluatul", sunt informatii bune si la subiectul lansat de mine
                    -------------------
                    There is no point of having if you can't share.

                    Comment


                    • Cand fluierau, la inceput, am vorbit cu Alex de la Asko si el imi spunea ca ATE sunt mult mai dure ca cele Honda, ca asa fac la inceput si o sa treaca.....si asa a fost...sper sa tina mai mult ca originalele !
                      Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                      "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                      "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                      Comment


                      • Deci asa; ok.
                        M-am lamurit si cu xenoanele: au nevoie de 100 de ore de functionare ca sa treaca de burn-in si sa ajunga la capacitatea maxima.
                        -------------------
                        There is no point of having if you can't share.

                        Comment


                        • Ma uitam dimineata la discuri, parca le-am montat aseara...si au deja 2000 km, cred ca am facut o alegere buna ! Poate vii la "documentarea" CR-V din martie, acu' stabilim participantii, apoi data, ora si "biblioteca" !
                          WillyCR-VFAN
                          Senior Member
                          Last edited by WillyCR-VFAN; 01-03-12, 23:26.
                          Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                          "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                          "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                          Comment


                          • Vedem ce si cum, chip in taci
                            -------------------
                            There is no point of having if you can't share.

                            Comment


                            • Originally posted by BlackMagic View Post
                              Deci asa; ok.
                              M-am lamurit si cu xenoanele: au nevoie de 100 de ore de functionare ca sa treaca de burn-in si sa ajunga la capacitatea maxima.
                              Pe asta n-o stiam eu, recunosc. Eu am avut pe masina xenoane "aftermarket" (GT-HID) si pe faza scurta si pe proiectoare. Le-am dat jos si am revenit la halogen (cand porneam si mai ales cand opream luminile se auzea un zgomot suspect in blocul de lumini). Sa fiu sincer ale mele au luminat la fel din prima si pana in ultima zi, cat au stat pe masina (merg cu farurile aprinse in permanenta). Poate modelele mai noi de becuri sa fie cu "burn-in". Mai lasa-le un pic (cateva saptamani).
                              Nu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...

                              http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Andrei+V/

                              Comment


                              • Ma gandesc ca ar trebui sa fie adevarata; si cele noi (becurile) sunt identice cu cele vechi, acelasi OSRAM, acelasi cod, etc.
                                Mai vedem peste o vreme.
                                -------------------
                                There is no point of having if you can't share.

                                Comment

                                Working...
                                X