Am fost azi la Asko si-am facut revizia de 120k km. Pe langa chestiile clasice, am schimbat si uleiul de cutie, si bujiile cu unele NGK (normale). Inainte am avut iridium, cand le-am scos azi distanta la electrod era de 1.2-1.3 mm in loc de 1, standard. Si le-am tinut vreo 80k km.
Am mai schimbat si bucsele de la bara stabilizatoare spate, si s-a reglat caseta de directie putin, avea un joc foarte mic pe stanga, pe dreapta a fost totul in regula. Si cam atat pentru moment.
Mai urmeaza o schimbare de ambreiaj si un kit complet de frana, placute + discuri.
La capitolul asta insa nu pot sa iau o decizie; ma orientasem catre EBC USR + redstuff, parea a fi o alegere buna. Acum, dupa ce-am citit povestea lui Maruta cu Redstuff-urile de pe ATR, am indoieli. Sau poate nu erau alea originale, sau poate a fost doar ghinion. Sau poate chiar sunt atat de proaste !
Ca optiuni ar mai fi:
ATE PremiumOne Slotted Rotor
DBA Street Series Slotted
Power Slot
Despre DBA-uri am vazut niste review-uri cam slabe, restul par a fi ok. Mai studiez. Pareri? A mai folosit cineva asa ceva ?
Am mai schimbat si bucsele de la bara stabilizatoare spate, si s-a reglat caseta de directie putin, avea un joc foarte mic pe stanga, pe dreapta a fost totul in regula. Si cam atat pentru moment.
Mai urmeaza o schimbare de ambreiaj si un kit complet de frana, placute + discuri.
La capitolul asta insa nu pot sa iau o decizie; ma orientasem catre EBC USR + redstuff, parea a fi o alegere buna. Acum, dupa ce-am citit povestea lui Maruta cu Redstuff-urile de pe ATR, am indoieli. Sau poate nu erau alea originale, sau poate a fost doar ghinion. Sau poate chiar sunt atat de proaste !
Ca optiuni ar mai fi:
ATE PremiumOne Slotted Rotor
DBA Street Series Slotted
Power Slot
Despre DBA-uri am vazut niste review-uri cam slabe, restul par a fi ok. Mai studiez. Pareri? A mai folosit cineva asa ceva ?
Comment