BLACKMAGIC: '07 Honda Accord 2.0 M/T Executive, Black Pearl

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • BLACKMAGIC: '07 Honda Accord 2.0 M/T Executive, Black Pearl

    Desi am ceva vreme de cand am masina si sunt si membru pe forum, nu i-am facut topic pana acum, insa mi-am facut timp si curaj si iata rezultatul

    Masina a implinit de curand 3 ani frumosi, pe 27 Septembrie.
    Dotarile nu le mai detaliez, sunt cele standard de pe varianta Executive.
    Motorul: K20Z2. Abia dupa ceva vreme dupa ce-am luat-o, trebuie sa recunosc ca am realizat ce am, dupa ce am intrat in comunitatea HF si-am inceput sa ma documentez mai mult.

    Scurt istoric pana acum:

    Primul an de zile - nici o problema, toate bune si frumoase, mers impecabil, am alergat-o vreo 40k km ; drumuri lungi prin tara si afara, o adevarata incantare, placere maxima ! Urmarea: revizia de 40k km, totul ok, primeste si placute de frana noi.

    Decembrie 2008 - al doilea sezon de frig, bateria clacheaza "cu succes" exact cand sa plec spre Bucuresti, din provincie.
    Noroc ca eram acasa la ai mei, pus redresorul pe ea, pornit, mers intins pana la Bucuresti. Urmatoarea miscare - fara discutii de garantie & stuff, upgradat baterie cu Bosch S4 Silver, 65 Ah, coafura revine la normal

    Iulie 2009 - trece cu brio si fara emotii revizia de 60.000 si primeste cado' folie fata-spate.
    Ne bucuram in continuare de drumuri lungi si frumoase impreuna.

    Revizia de 70k in Octombrie '09 apare cu o mica problema la scurt timp dupa: scapari de ulei pe la semeringul de palier, dinspre cutie. Mers in service, observat, curatat, tinut sub observatie, curge in continuare.

    6 Decembrie '09 - programare in service pentru remedierea problemei de mai sus, Mos Nicolae vine cu o surpriza urata: accident in lant in drum spre service, eu inchei lantul, cu o busitura in mini duba din fata

    Urmarile: bara fata, capota, aripi, faruri + radiator, toate inlocuite (radiatorul nu s-a spart, foarte putin indoit, dar de nefolosit in continuare). Total: 5000 iepuroi, totul pe CASCO (ca bine ca exista ! ), amenda si 2 saptamani pieton !
    Multa sanatate si mii de multumiri baietilor de la Asko, in special lui Ionut, au fost de nota 10+, foarte profi lucrat, nu e nici o diferenta fata de noua.

    Iulie 2010: 80k km, masina a primit in dar un CAI K&N, parte din cielo-ul CL7 al lui AndreiCSA, multumiri inca o data Andrei si pe aceasta cale.
    Update: tot atunci masina primeste si un update la frane, furtunase Goodridge. Rezultatul: 5% castig la franare pe stand la test fata de testul anterior, eficienta franarii per total 79%

    In prezent avem 90k km la bord, si inca nu m-am saturat de zgomotul deosebit al motorului la 5000 de ture si peste, insotit de sunetul ragusit al admisiei
    Mai nou, ambreiajul da semne de oboseala, asa ca va primi o vizita la "don' doftore" pentru inlocuire.
    La asta se mai adauga si discurile, cred ca s-au ovalizat putin pt ca la frane mai puternice se simte o oarecare vibratie in masina, care nu provine de la jenti si/sau gume cu siguranta.

    Parti proaste pana acum:
    1. Vopseaua - arhi cunoscuta problema, nu mai detaliez ca nu are rost, la primavara va primi una noua, mai rezistenta.
    2. Volanul - dupa 2 ani de folosinta a obosit cam repede, se exfoliase partea de sus (ca si cand l-a raschetat cineva) iar pe partea stanga unde sunt gaurile in piele, explodasera la propriu. Si nu, nu port inele/ghiuluri sau alte nebunii pe mana
    3. Altele - nu prea sunt.

    Planuri de viitor: jenti de 17/18" la primavara, o suspensie mai joasa si-om mai vedea, sa fim sanatosi pana atunci.
    Update: va urma curand schimbarea discurilor si placutelor OEM cu discuri EBC TG fata-spate + placute de frana Greenstuff cel mai probabil.

    Cam asta-i tot, o sa revin si cu poze, trebuie sa le adun de pe diverse hdd-uri...
    Last edited by BlackMagic; 16-10-10, 08:56.
    -------------------
    There is no point of having if you can't share.

  • #2
    Sa ai noroc de ea in continuare si sa te fereasca de rele!
    '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

    sigpic

    Comment


    • #3
      chiar daca tarziu, sa-ti traiasca si sa va bucurati unul de celalalt

      P.S. buna miscare admisia aia... as zice ca sunetul ala e exact ce-i lipsea accordului
      2006 Accord CL7 2.0 MT

      Comment


      • #4
        frumos! din propie experienta, nu te vei satura de sunteul admisiei nici dupa 25k km
        Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
        Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
        ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

        Comment


        • #5
          Sa te bucuri de ea ca-n prima zi!
          Honda Civic 5D 2008 - 1.8 M/T Galaxy Gray
          sigpic
          http://hondafan.etp.ro/gallery/v/bgdsta/

          Comment


          • #6
            Originally posted by dragostan View Post
            frumos! din propie experienta, nu te vei satura de sunteul admisiei nici dupa 25k km
            VEzi ca are peste 90k de km!
            Volkswagen Golf V, 2.0TDI, BKD, MTM Engine Performance Upgrade, GOODRIDGE Brake Lines Hoses, Front&Rear EBC Turbo Groove Brake Discs, Front&Rear EBC Redstuff Brake Pads, Zandvoort 17" + GY Eagle F1 Asymmetric, Hella Xenon-look Headlights, Hella LED Clear Taillights

            Comment


            • #7
              dar nu are 90k km cu admisia aia
              2006 Accord CL7 2.0 MT

              Comment


              • #8
                Multumesc tuturor de urari, sper ca si in continuare sa nu-mi faca probleme, deoarece mai am ganduri s-o tin si dupa terminarea leasing-ului, e prea faina masina si nu-mi vine sa ma despart de ea.

                Cryo, e adevarat ca admisia ii lipsea masinii, e faina pt ca daca mergi linistit nici nu stii ca e acolo, se comporta ca si admisia OEM, insa cand ai chef de joaca, mereu te imbie sa dai cu acceleratia de podea
                O am de 10k km, dar cum spunea si Dragos, nu cred ca o sa ma satur prea curand de sunetul ei
                -------------------
                There is no point of having if you can't share.

                Comment


                • #9
                  Felicitari pentru achizitie si pentru ca te-ai hotarat in sfarsit sa o prezinti! Multi ani fericiti si fara probleme impreuna!
                  2007 Honda Accord 2.0 M/T LS NHB
                  2008 Honda CR-V 2.0 M/T EX NHB
                  2000 Honda S2000 Berlina Black
                  http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/nolty/

                  Comment


                  • #10
                    Multumesc Nolty, la fel tuturor, sa va bucurati de masini cat mai mult timp si fara probleme.
                    -------------------
                    There is no point of having if you can't share.

                    Comment


                    • #11
                      Azi am facut o mica inspectie masinii; uleiul se prezinta bine dupa 13k km, nu a mancat deloc, e la fel ca la inceput nivelul, iar culoarea bate spre un maroniu inchis, dar nu ca la celelalte care le-am avut, dupa atatia km de stat in motor (erau aproape negre).

                      Am vrut sa curat si CAI-ul K&N, dar am constatat ca nu mai am ulei de ungere a lui si am renuntat. Parca vindea cineva pe aici pe forum kituri de curatare, stiti cine e?

                      Am constatat in schimb ca antigelul e la minim, cred ca trebuie sa dau o fuga in service sa completez. Sau as putea pune si eu, dar nu stiu ce antigel e si daca pot gasi in comert... Idei, careva?
                      -------------------
                      There is no point of having if you can't share.

                      Comment


                      • #12
                        Sa fie albastru tip G-11 . Ceva mai bun....castrol de ex...cost vreo 20 ron/1 litru.
                        http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/andrei_juv/

                        Comment


                        • #13
                          Fara nici o ofensa, esti sigur ca asta e tipul? N-as vrea sa pun ceva care sa dea reactii ciudate si/sau sa atace garniturile, ca dau in altele mai nasoale.
                          De albastru, am vazut ca-i albastru....
                          -------------------
                          There is no point of having if you can't share.

                          Comment


                          • #14
                            Stai fara grija ! asa se cheama antigel G 11. pentru cat completezi tu nu-i nici o problema ! Eventual poti sa-ti cumperi un aparat de masurat antigelul (la cate grade rezista) costa 20 ron la norauto !
                            http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/andrei_juv/

                            Comment


                            • #15
                              Alta patanie: la prima plecare de pe loc, dimineata, nu se mai simte/aude check-ul de VSA de ceva vreme.
                              Any idea, anyone? N-as vrea s-o patesc sa fie nevoie sa schimb tot sistemul de VSA, ca am cam pus-o in cazul asta
                              -------------------
                              There is no point of having if you can't share.

                              Comment

                              Working...
                              X