BLACKMAGIC: '07 Honda Accord 2.0 M/T Executive, Black Pearl

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Geoars View Post
    Desi eu ma bucur de doar 20k mii de km de ceea ce tu ai relatat foarte exact, simt ca inteleg ce inseamna placerea sa ai ceva de calitate, fiabil, si care sa iti ofere atatea satisfactii ... Ma uit la istoricul pus de tine si sper sa am parte de tot atatea satisfactii.

    Mii si mii de km fara probleme !!!
    Eu in general sunt de parere ca atata timp cat ai grija de masina si nu-ti bati joc de ea, si ea va avea grija de tine; exceptie evident cele ce au cu adevarat probleme (bug-uri) inca de cand ies din fabrica.
    Sper sa ai si tu cel putin tot atatea bucurii cat am avut eu cu a mea, pe care sa ni le povesti pe masura ce trece timpul

    @stilistu - am un cost exact al reviziilor, insa o sa revin cu el un pic mai tarziu, cand ajung la laptop. Cert e ca daca faci putini km pe an, nu se merita diesel-ul decat daca il gasesti la un superpret, f apropiat de cel al benzinei; la momentul cand am luat-o eu pe-a mea, diesel-ul era cu 4000 EUR mai scump decat benzina, iar din calculele de atunci, rezulta ca diferenta se amortiza in 100k km (diferenta consum-cost benzina-motorina + cost revizii vs diferenta de 4000).

    Adevarat ca acum as fi fost poate pe plus, dar nu regret nici o clipa decizia de-a lua motorul pe benzina; feeling-ul si sunetul motorului in ture mari e sublim

    Cel mult imi pare rau ca n-am luat 2.4-le, mi-ar fi placut sa fie un pic mai "naravasa" uneori

    LE
    @Stilistu - cost revizii pana la 100k km inclusiv, 8627 lei; deci cam acelasi cost pe care il ai tu la 80k km.
    BlackMagic
    Senior Member
    Last edited by BlackMagic; 09-05-11, 00:14.
    -------------------
    There is no point of having if you can't share.

    Comment


    • #32
      Acum ceva vreme scriam de-o posibila problema cu VSA-ul, (post-ul 15); din fericire m-am inselat, totul e ok, nici o problema; lucreaza foarte bine, testat asta iarna de cateva ori, avand ocazii mai multe pe drumurile alunecoase.
      Pe langa asta, am mai observat de fapt conjunctura in care nu se aude acel clank de vsa la plecarea de pe loc: daca pornesc de pe loc dand cu spatele pe o distanta > 5 m sa zic, cand plec inainte nu se mai aude; daca plecarea de pe loc se face direct in fata sau cu un mers foarte scurt inapoi, se aude clank-ul VSA-ului absolut de fiecare data.
      Trebuie sa fie vreo "chichita" si o explicatie logica legata de asta, pe care personal nu o stiu, dar cred ca o intuiesc....
      -------------------
      There is no point of having if you can't share.

      Comment


      • #33
        Tu macar ai VSA pe a ta, eu nu am ... Dar am pus-o la un road test si sa sti ca nu mi-a derapat absolut de loc. Eu ma gandeam sa-i cobor suspensia la a mea si sa-i pun distantiere ca sa am stabilitate mai buna.

        Comment


        • #34
          O sa-i cobor si eu suspensia, ca tot voi fi nevoit probabil prin primavara sa o schimb pe cea OEM, si cred ca va fi suficient dpdv al stabilitatii, se schimba lucrurile mult. Daca mai pui si nite jenti pe 17 cu cauciucuri pe 225, alta viata
          La ce fel de distantiere te referi? La roti, sa le scoti mai in afara? Cred ca nu e nevoie. Mai arunca un ochi si pe la AndreiCSA pe topic, o sa vezi acolo ce modificari a mai facut el tot la un CL7, si iesise supertare
          -------------------
          There is no point of having if you can't share.

          Comment


          • #35
            Duminica trecuta mi-a picat bateria de tot si doar cu un mic averitsment, dat sambata: au cazut indicatoarele cand am pornit motorul
            Am resuscitat-o cu un redresor, facut un drum pana in oras si la intoarcere dupa ce-am oprit motorul, tot n-a vrut sa porneasca.
            In concluzie, am pornit-o iar cu redresorul, mers si cumparat alta (de data asta Varta, sa vedem ce-o mai fi si cu ea) si din nou e totul ok.

            Vechea baterie: Bosch 60Ah, a tinut 2 ani si 5 luni.
            -------------------
            There is no point of having if you can't share.

            Comment


            • #36
              de ce zici ca vei fi nevoit sa schimbi suspensia OEM? iti face probleme vreun amortizor? Daca nu, stai linistit, te mai tine mult... A mea, dupa 4 ani de gropi moldovenesti (si ceva jante indoite / rupte), inca se tinea bine - cand am schimbat-o cu coilover-urile.
              2006 Accord CL7 2.0 MT

              Comment


              • #37
                S-au inmuiat nitel, nu mai e chiar asa ferma ca la inceput (era de asteptat, evident, masina are aproape 4 ani) si in plus de asta, imi doresc coilovere pt stabilitate mai buna si garda mai joasa.
                Mi-au incoltit ceva planuri in cap, posibil sa le pun in aplicare din toamna...mai vedem...
                -------------------
                There is no point of having if you can't share.

                Comment


                • #38
                  man, decat sa-ti iei coilovers in toamna, cand mai ai olea' si incep ninsorile, asteapta pana la primavara
                  2006 Accord CL7 2.0 MT

                  Comment


                  • #39
                    True, m-am gandit si eu la asta, ca si daca le iau, trebuie sa o inalt inapoi pt ca vine iarna/zapada/namolul. Sau mai astept si investesc in altceva intre timp...

                    Numa' de-o singura chestie mi-e la coilovere, si anume cat de rezistente sunt piulitele alea de reglaj? Na, ma gandesc ca nu-s din mamaliga, da' totusi...
                    La tine cum se comporta, si cat de usor se fac reglajele alea, acum cand deja ai experienta la inaltat...dat jos?
                    -------------------
                    There is no point of having if you can't share.

                    Comment


                    • #40
                      tu chiar crezi ca eu stau sa le dau jos si sa le ridic dupa cum bate vantul?
                      Le-am reglat o data, si-asa au ramas... iarna, mai cu grija, dar asta e
                      Ca sa le reglezi, trebuie sa urci masina pe elevator, si sa dai rotile jos. Nu cred sa se uzeze prea curand piulitele sau filetul ala, n-o sa-ti arda sa le reglezi in fiecare luna
                      2006 Accord CL7 2.0 MT

                      Comment


                      • #41
                        In weekend am tras un drum prin tara pana pe la Hunedoara si inapoi, si-am avut astfel ocazia sa ma joc un pic (mai mult) pe Dealul Negru si Valea Oltului, chiar mi-era dor de niste virajate de genul.

                        In conditiile in care autostrada am facut-o in medie cu 180, cu coborari multe pana pe la 120 -140 si accelerari puternice inapoi pana la 180-190, iar pe Dealul Negru si Valea Oltului am mers foarte tare cu schimbat foarte mult la 5500-6500, consumul la dus a fost de 10,9 iar la intors (in aceleasi conditii de mers) 10,6.

                        A fost o ocazie buna de a testa din nou limitele masinii, dupa 4 ani si 100k km; rezultatul: extraordinar de bun. Motorul trage foarte bine, suspensia e in stare buna, franele foarte ok, nimic de reprosat.

                        Tot cu ocazia asta am vazut si eu prima oara ce inseamna sa incingi franele intr-atat de tare incat sa simti ca nu mai franeaza bine; m-am luat dupa un 5-ar pe dealurile Sebesului (care btw m-a facut rau de tot cu nervii, diesel-ul turbo si-a spus cuvantul, eu cu benzinara pana urcam in ture, el era departe rau...) si dupa mai multe frane puternice consecutive, la urmatoarele am avut o mica surpriza
                        Si-au revenit in schimb dupa ce s-au racit nitel si totul a reintrat in normal.
                        -------------------
                        There is no point of having if you can't share.

                        Comment


                        • #42
                          eu la fel am fost we asta pana la Hunedoara si inapoi, 9.2 consum, am incins-o si eu nitel. vezi ca pe langa Sibiu si-n Sibiu la iesire spre Sebes au niste radare pe un logan alb, respectiv unul rosu. si obisnuiesc sa mearga si in afara localitatii, just cruising.
                          _________________________
                          2008 Honda Accord TypeS Dark Mocha

                          Comment


                          • #43
                            Si respectiv unul galben (logan de radar), mare grija.
                            http://hondafan.etp.ro/gallery/v/den1grator/

                            Comment


                            • #44
                              ok, good to know. peste o saptamana merg din nou.
                              m-am oprit in Sibiu si-am admirat nitel centru, am mancat f bine la Zorba in Piata Mica, recomand.
                              _________________________
                              2008 Honda Accord TypeS Dark Mocha

                              Comment


                              • #45
                                Ar fi mai usurel cu o statie CB.Sa stii cum si cand sa o incingi!(scuze de offtopic).
                                sky is the limit!!!!
                                2009 ACCORD 2.0/Executive/Volcano Grey

                                Comment

                                Working...
                                X