Stiri din lumea auto

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • No comment:

    Prezentarea noilor echipe din Formula 1 !

    Automarket va ofera o prezentare completa a celor trei noi echipe care vor concura in sezonul 2010 al Formulei 1: Campos Grand Prix, Manor F1 Team si Team US F1.
    FIA a publicat vineri lista celor 13 echipe acceptate sa concureze in sezonul 2010 al Formulei 1. Printre acestea se numara si trei noi echipe care vor debuta anul viitor in Marele Circ. Acestea sunt Campos Grand Prix, Manor F1 Team si Team US F1.

    CAMPOS GRAND PRIX :

    Numele companiei fondatoare: Campos Meta
    Tara de origine: Spania
    Seful echipei: Adrian Campos
    Fondata in 1998 de fostul pilot de Formula 1 Adrian Campos, Campos Racing a concurat in diverse competitii de monoposturi din cadrul sporturilor cu motor, cele mai cunoscute fiind GP2 si F3. Printre performantele realizate de echipa se numara 6 titluri la piloti si 5 la constructori, in prezent fiind campioana competitiei GP2 Series.
    Pentru a participa in Formula 1, Campos Racing si-a unit fortele cu agentia spaniola de sport Meta Image, principalele domenii de activate al acestei a fiind legate de organizarea evenimentelor si programe de marketing.Campos Grand Prix are sediul central la Madrid (Spania), in timp ce departamentul tehnic este localizat la Valencia, la numai 25 km de circuitul de Ricardo Tormo.
    Campos Grand Prix va concura in sezonul 2010 al Formulei 1 cu motoare Cosworth, in timp ce restul componentelor tehnice vor fi dezvoltate in parteneriat cu Dallara Automobili si Xtrac.

    MANOR F1 TEAM :

    Numele companiei: Manor Grand Prix Racing
    Tara de origine: Marea Britanie
    Seful echipei: John Alfred Booth
    Echipa Manor a fost fondata in 1990 de John Booth, castigand nu mai putin de 19 titluri in competitii precum Formula Renault si Formula 3 Euroseries. Manor are doua sedii in Marea Britanie, localizate in orasele Sheffield si Bicester.
    Monoposturile echipei sunt dezvoltate integral de compania de inginerie Wirth Research Limited (WRL), condusa de Nick Wirth, cel care detine si functie de director tehnic al echipei Manor F1 Team. La fel ca si Campos Grand Prix, Manor F1 Team va concura in sezonul urmator cu motoare Cosworth.

    TEAM US F1 :

    Numele companiei: Team US F1
    Tara de origine: Statele Unite ale Americii
    Seful echipei Ken Anderson
    Team US F1 a fost fondata special pentru a concura in Formula 1 incepand din sezonul urmator. Seful echipei este Ken Anderson, care este implicat in lumea sporturilor cu motor de peste 30 de ani. Punctele de referinta au fost obtinute la echipele de Formula 1 Ligier si Onyx, pentru care a indeplinit functia de director tehnic.
    Partenerul sau in cadrul echipei este Peter Windsor, cel care este si directorul echipei Team US F1. Acesta a colaborat cu Williams si Ferrari, la actuala campioana a constructorilor fiind manager de sasiuri. La fel ca si Campos si Manor, US F1 va concura in sezonul 2010 cu motoare furnizate de Cosworth.
    Via | FIA


    http://formula1.automarket.ro/stiri/...formula-1.html
    Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
    ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

    Comment


    • Una despre Dacia:
      http://www.wall-street.ro/articol/Au...n-Romania.html
      Honda Accord 2.2 i-ctdi Nighthawk Black Pearl Executive-2007

      Comment


      • OFERTA SPECIALA AMORTIZOARE KONI

        Oferta Speciala amortizoare KONI, in limita stocului disponibil. Tehnologie din Formula 1. Comenzi la - Tel: 021-411.23.06/Fax: 021-411.23.01

        (13 Iunie 2009)
        OFERTA SPECIALA AMORTIZOARE KONI in limita stocului:
        Preturile sunt exprimate in RON si contin reducerea de 50%.

        Tehnologie din Formula 1 !

        TABELUL = http://www.automobiletv.ro/event.php?id=303 ( nu-l pot copia )

        HONDA CIVIC 01… FATA 8641-1416SPORT 2 239.48


        HONDA CRV 95…. FATA 8041-1243SPORT 2 267.35


        ================================================== ==============


        Subaru Legacy va avea din nou versiune de curse !


        http://www.auto.ro/sport/Subaru-Lega...siune-de-curse

        Subaru si-a inceput cariera in mondialul de raliuri cu un Legacy (in 1990), dar, dupa ce l-a inlocuit cu Impreza, cariera varfului de gama japonez a fost scurta in lumea curselor. Pana acum.

        Se pare ca niponii vor sa reinvie traditia, inscriind noul Legacy in competitia autohtona de turisme, denumita Super GT. Acesta va alerga la clasa GT 300, dedicata modelelor cu motoare mai mici. Aici, anul trecut, o echipa privata a castigat deja o etapa folosind o Impreza, dar Subaru va trebui sa se implice serios daca vrea sa castige un campionat unde domina nume grele ca Porsche 911 GT3 sau Ferrari F430.

        Miscarea vine sa mai revitalizeze imaginea sifonata a constructorului japonez, care n-a reusit mare lucru in WRC in ultimii ani, retragandu-se intr-un final. Frumos ar fi daca Legacy ar ajunge si in cateva campionate europene, ca sa tina interesul ridicat in jurul marcii, pana cand Subaru se va intoarce in WRC.

        ================================================== ====



        Hamann Typhoon construit pe un G55 AMG !

        http://www.promotor.ro/hobby-tuning-...55-amg-4537795

        Hamann a pregătit un Mercedes Benz G55 AMG capabil să accelereze de la 0 la 100 km/h în doar 5,1 secunde.



        Inginerii de la Hamann nu s-au jucat atunci când au luat în primire proiectul Typhoon G55 AMG şi au dat tot ce au avut mai bun: o grilă faţă masivă, guri de aer mai mari, oglinzi din fibră de carbon sau spoilere modificate cu LED-uri de zi. Mai trebuie să amintim oare de cele mai extreme schimbări aduse maşinii: jante de 24 de inch şi o evacuare cu 6 ieşiri.

        NIci în interior nu au făcut economie de materiale, Hamann furnizând un volan nou, pedale din aliminiu şi un set de 24 de accesorii din fibră de carbon. Iar la capitolul tehnic, motorul dezvoltă acum 600 CP şi un cuplu maxim de 782 Nm în timp ce transmisia beneficiază de un cooler de ulei propriu. Performanţele sunt următoarele: 0-100 km/h în 5,1 secunde iar viteza maximă este de 261 km/h.

        ============================================

        WALD 200 Land Cruiser SPORTS LINE Black Bison Edition !

        Compania japoneza Wald International a creat un kit estetic pentru modelul Toyota Land Cruiser. Wald 200 Land Cruiser Sports Line Black Bison Edition este vehiculul numarul 8 in linia de modele Sports Line Black Bison. Alte vehicule

        sunt patru modele Mercedes-Benz (Clasa S W221, Clasa CL W216, Clasa C W204 si clasa R W251), Lexus IS F Sports Line, Toyota Alphard si Nissan GT-R.

        Desi editia Wald Land Cruiser a fost initial creata special pentru Rusia, SUV-ul a ajuns destul de repede in restul Europei, dar si in Australia si Orientul Mijlociu.
        Toyota Land Cruiser a primit o noua bara de protectie frontala cu proiectoare de ceata integrate, noi praguri laterale si o noua bara de protectie spate care integreaza un sistem de esapament cu o forma interesanta. Look-ul vehiculului tunat este completat de jantele negre sau argintii, de 20 de toli, Mahora M11C.

        tokyodream
        Senior Member
        Last edited by tokyodream; 13-06-09, 18:47.
        Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
        ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

        Comment


        • Se termina dupa-amiaza la 16.00, cursa de 24 de ore de la Le Mans, conduce Peugeot:

          http://www.lemans.org/24heuresdumans...ccueil_fr.html


          PS : Peugeot 908 HDI a reusit sa invinga Audi R15 TDI, dupa zece ani in care Audi a facut legea in cursa de 24 de ore de la Le Mans.

          Peugeot a reusit sa castige in sfarsit Cursa de 24 de ore de la Le Mans, realizand o dubla prin masinile pilotate in momentul trecerii liniei de sosire de Marc Gene si Sebastien Bourdais. Pe ultima pozitie a podiumului s-a clasat prototipul Audi cu numarul 1. Rezultatul cursei din acest weekend a consfintit prima infrangere Audi la Le Mans din 1999 incoace.
          Masina castigatoare cu numarul 9 a trecut linia de sosire pe circuitul francez la un tur in fata celei cu numarul 8, la volanul prototipului invingator fiind in acel moment Marc Gene, spaniolul desavarsind munca echipajului Gene/Brabham/Wurz. Echipajul de pe masina Peugeot cu numarul 8, Bourdais/Montagny/Sarrazin, a reusit sa completeze tabloul constructorului invingator, terminand cursa la sase tururi in fata echipajului Audi 1, format din Capello/Kirstensen/McNish. Peugeot reuseste astfel prima sa victorie la Le Mans din 1993 incoace.
          "Sunt fericit pentru aceasta victorie", a spus David Brabham la finalul cursei. "Imi aduc aminte de fratele meu, Geoff, care spunea ca este singurul Brabham care a castigat in Le Mans si sunt extrem de mandru ca am realizat si eu acest lucru. Nu e insa un one man show. Exista foarte multi membri ai echipei care sunt responsabili pentru aceasta victorie", a continuat britanicul.
          Adversarii celor de la Peugeot au dovedit ca nu duc lipsa de fair play, laudand echipa franceza pentru weekend-ul reusit de la Le Mans. "Cred ca Peugeot a mers perfect. Merita victoria si am un mare respect pentru ei. Ii felicitam din suflet. Bineinteles ca vom invata si noi din aceasta infrangere si vom dori sa revenim aici cu o victorie. Insa este imposibil sa nu laudam munca depusa de cei trei piloti Peugeot din frunte, Alex, Marc si David", a spus Tom Kristensen, pilotul care ridica trofeul la Le Mans anul trecut.
          In pole-position s-a aflat Peugeot-ul 908 pilotat de Montagny, echipajul masinii cu numarul 8 ramanand in fata plutonului pana la trecerea primului sfert al cursei de 24 de ore. Masina celor trei francezi a suferit insa o problema tehnica legata de transmisie, mecanicii fiind nevoiti sa piarda noua minute in timp ce incercau sa repare cutia de viteze. Echipajul cu probleme a revenit in cursa pe pozitia a doua.
          Audi-ul cu numarul doi a suferit un accident spectaculos in timp ce Lucas Luhr se afla la volan, ruland pe pozitia a treia a cursei. Luhr a pierdut controlul prototipului in virajul Porsche sau si a sfarsit in barierele de protectie ale circuitului.

          http://www.automarket.ro/stiri/le-ma...ica-21919.html
          tokyodream
          Senior Member
          Last edited by tokyodream; 14-06-09, 19:55.
          Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
          ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

          Comment


          • Avem Dacia Stepway. Uraaaa

            http://www.wall-street.ro/articol/Au...ro-cu-TVA.html
            Honda Accord 2.2 i-ctdi Nighthawk Black Pearl Executive-2007

            Comment


            • Fiti atenti la asta:
              http://www.evz.ro/articole/detalii-a...otorul-Anului/
              Honda Accord 2.2 i-ctdi Nighthawk Black Pearl Executive-2007

              Comment


              • http://www.auto.ro/news/Noul-Opel-As...-cu-interiorul

                Noul Opel Astra, imagini cu interiorul !


                Dupa luni de teasere oficiale, neoficiale sau aproape oficiale, Opel a scos din sacul cu bunatati ceva mai multe imagini, printre care cateva si cu noul interior.

                Noul Opel Astra este esential pentru constructorul auto daca vrea sa recupereze din cota de piata pierduta in favoarea actualului model Ford Focus. Masini va debuta cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt din septembrie, iar dupa va ajunge in showroomurile europene spre finalul acestui an.

                Aflat la cea de-a sase generatie, noul Astra vine la aproape 30 de ani de la prima sa aparitie, iar de design se face responsabil britanicul Mark Adams, care s-a ocupat si de victoriosul Insignia.

                Aşa cum era previzibil, interiorul viitoarei generatii Opel Astra este inspirat de noua linie de design prefigurata de Insignia. Un exemplu concludent ar fi volanul si ceasurile de la bord. Consola centrala este o varianta mai mica (din motive de spatiu) a celei care poate fi regasita in Insignia.

                Ca si la Insignia, manerele portierelor fac trimitere la nervura laterala ce impodobeste, la exterior, caroseria.
                Mai mult informatii aici si aici.



                ================================================== =============


                http://www.stiriauto.ro/articol/6557...-neautorizate/

                APIA avertizeaza ca unele societati de asigurare forteaza posesorii de polite sa apeleze la ateliere auto neautorizate !

                Unele societati de asigurare forteaza posesorii politelor de asigurare sa apeleze la reparatori neautorizati de catre constructor sub pretextul "firav" al reducerii costurilor, considera Asociatia Producatorilor si Importatorilor de Automobile din Romania (APIA). Asociatia avertizeaza ca practica e paguboasa si comporta riscuri precum efectuarea de reparatii de calitate slaba si scaderea performantelor automobilului, din cauza unor piese pirat.
                Repararea automobilului in unitati neautorizate prezinta urmatoarele riscuri, subliniaza APIA, intr-un comunicat:
                1. Calitatea reparatiilor nu corespunde normelor cerute de catre constructor, fapt ce duce la pierderea garantiei.
                2. Neutilizarea de piese de origine poate conduce la afectarea performantelor si sigurantei automobilului. Acelasi risc poate apare si datorita faptului ca, din dorinta de a reduce costurile, reparatorii neautorizati de catre constructor nu respecta procesele tehnologice de reparatii.
                3. Utilizarea de alte piese decat cele de origine si nerespectarea tehnologiei de reparatii conduce si la scaderea dramatica a pretului de revanzare.
                Aceasta practica, spune APIA, se face in detrimentul proprietarilor de automobile care au platit cu constiinciozitate primele de asigurare, de multe ori la o valoare ridicata, tocmai pentru a li se intoarce un serviciu corespunzator, care in acest caz inseamna a beneficia de garantie de produs, de siguranta in trafic dar si de o valoare cat mai ridicata a autovehiculului la revanzarea sa.

                "Consideram deci, ca este absolut incorect ca posesorii de polite de asigurare sa fie orientati spre astfel de alternative paguboase pentru ei si pentru care nu au fost consultati la emiterea si plata politei si cu atat mai putin pentru care nu li s-a cerut acordul", mai precizeaza asociatia industriei auto.
                Esenta acestui mesaj este de a informa posesorii de automobile de drepturile pe care le au dar si de dezavantajele directe pe care le sufera prin acceptarea, de cele mai multe ori, in necunostinta de cauza, a acestor actiuni derulate de o parte a retelei de asiguratori auto, incheie APIA.

                Vlad Barza, HotNews.ro


                ================================================== ============

                OMV a deschis prima statie publica de alimentare cu hidrogen!


                http://www.automarket.ro/stiri/omv-a...gen-22047.html

                Austriecii de la OMV au facut deja primul pas spre crearea unei retele publice de alimentare cu hidrogen, dupa ce au deschis prima statie de alimentare cu hidrogen din Germania.
                zoom


                Prima statie publica de alimentare cu hidrogen a fost deschisa langa aeroportul din Stuttgart. Primul vehicul alimentat cu hidrogen de la noua statie OMV din Stuttgart este un Mercedes-Benz B-Klasse, care este alimentat cu pile de combustibil cu hidrogen. Pompa de alimentare cu hidrogen functioneaza la o presiune de 700 de bari, iar pistolul pentru alimentat se fixeaza cu anumite elemente de siguranta la supapa rezervorului de carburant.
                Mercedes-Benz va produce versiunea F-Cell a lui B-Klasse intr-o serie limitata in decursul acestui an, pentru a testa viabilitatea modelelor alimentate cu hidrogen in utilizarea de zi cu zi. Primul automobile Daimler alimentat cu pile de combustibil pe hidrogen a fost prezentat in anul 1994, iar grupul german a investit peste un miliard de euro in dezvoltarea acestei tehnologii pentru a ajunge la nivelul actual. Germanii de la Daimler au construit peste 100 de vehicule de testare a motoarelor si trenurilor de rulare cu hidrogen.
                Pompa de hidrogen de la aceasta statie de alimentare functioneaza la 700 de bari, dar furnizorul de pompe care a construit aceasta unitate ofera si o versiune care functioneaza la 350 de bari. Ambele unitati pot umple un rezervor in doar cateva minute, iar sistemul este la fel de usor de folosit ca metoda conventionala de alimentare cu carburant. Principala diferenta dintre cele doua metode de alimentare consta in faptul ca intre rezervor si pompa de carburant trebuie realizat un sigiliu perfect, pentru a putea alimenta carburantul cu presiune mare in siguranta.
                Via | Germancarscene
                Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                Comment


                • Iata calendarul neoficial al competitiei FOTA!

                  http://formula1.automarket.ro/stiri/...tiei-fota.html

                  Cele mai multe circuite clasice din Formula 1 vor face parte si din calendarul noului campionat organizat de FOTA, potrivit unor informatii dezvaluite in premiera de The Guardian.
                  Publicatia britanica The Guardian a prezentat in editia din aceasta dimineata o posibila configuratie a viitorului campionat organizat de echipele FOTA, care ar urma sa debuteze in primavara anului viitor.
                  Potrivit sursei citate, cursele ce se desfasoara in prezent pe circuitele de la Monaco, Silverstone, Monza sau Suzuka vor face parte si din noua competitie, ceea ce reprezinta cu siguranta un mare punct de atractie pentru fani si sponsori.
                  In plus, Magny Cours si Imola, alte doua circuite de mare traditie din lumea Formulei 1, fac la randul lor parte din calendarul prezentat de publicatia britanica, desi niciunul dintre ele nu a organizat curse de F1 in ultima perioada. Pe de alta alta, calendarul cuprinde si cele doua curse de pe continentul nord-american excluse in ultimii ani de FIA din calendar, si anume Indianapolis si Montreal, plus o noua cursa in Mexic.
                  Singurele vesti proaste se refera la eliminarea curselor de la Spa-Francorchamps (Belgia) si Interlagos (Brazilia), despre care se vehiculeaza ca au contracte de exclusivitate cu Formula 1. Totusi, noua competitie va fi prezenta in America de Sud prin intermediul unei curse in Argentina.
                  Calendarul propus de The Guardian cuprinde insa si cateva curse complet noi. Cea mai interesante noutate este cursa de pe noul circuit de la Algarve (Portugalia), care a primit numeroase laude din partea echipelor in timpul testelor desfasurate la inceputul anului. De asemenea, se vehiculeaza o cursa in Finlanda, tara natala a campionului mondial Kimi Raikkonen, dar si organizarea unei curse in Germania pe circuitul cvasi-necunoscut de la Laustizring, care in prezent are o configuratie ovala.
                  Dintre circuitele care fac parte in prezent din calendarul Formulei 1 si care nu isi vor gasi locul in noua competitie se numara Bahrain, Fuji, Shanghai, Sepang si Istanbul. Spania va ramane in calendar prin intermediul unei curse pe circuitul de la Jerez, gazda a numeroase sesiuni de teste pentru echipele din Formula 1.
                  Iata calendarul complet al celor 17 curse al noii competitii asa cum a fost dezvaluit de publicatia The Guardian, care sustine ca a primit aceste informatii din partea unor surse din interiorul FOTA.
                  Data Circuit Tara :
                  3 martie Buenos Aires Argentina
                  21 martie Mexico City Mexic
                  11 aprilie Jerez Spania
                  25 aprilie Algarve Portugalia
                  2 mai Imola Italia
                  23 mai Monte Carlo Monaco
                  6 iunie Montreal Canada
                  13 iunie Indianapolis SUA
                  1 iulie Silverstone Marea Britanie
                  25 iulie Magny Cours Franta
                  15 august Laustizring Germania
                  29 august Helsinki Finlanda
                  12 septembrie Monza Italia
                  26 septembrie Abu Dhabi Emiratele Arabe
                  10 octombrie Marina Bay Singapore
                  24 octombrie Suzuka Japonia
                  8 noiembrie Adelaide Australia

                  Calendarul are insa un caracter neoficial si trebuie privit cu rezerva pana la un anunt oficial din partea echipelor FOTA. Primele informatii oficiale ar putea fi dezvaluite de FOTA in aceasta saptamana, la capatul intalnirii programate joi.
                  Via | F1Fanatic

                  ============================================

                  Vezi cât va costa noul Toyota Prius în România !


                  http://www.promotor.ro/noutati-auto-...omania-4591376

                  Toyota Prius, cel mai popular hibrid, ajuns la cea de-a treia generaţie, va fi importat şi în România, începând cu trimestrul al treilea, reprezentanţii Toyota spunând că noua generaţie va reprezenta 80% din vânzările Prius.


                  Cea de-a treia generaţie a modelului hibrid Toyota Prius va fi lansată în trimestrul trei al acestui an, la un preţ de 25.500 de euro, cu TVA inclus, similar cu cel al generaţiei actuale.Comenzile pentru noul Prius vor putea fi preluate începând cu luna viitoare. Există deja clienţi interesaţi de cea de-a treia generaţie .

                  ================================================== ==

                  www.renault-merchandising.ro


                  ================================================== ========

                  Primul showroom Infiniti se deschide la Otopeni, in septembrie. Preturile masinilor variaza intre 44.000 si 73.000 euro - 23 Iunie 2009

                  Primul showroom pentru masinile Infiniti - marca de lux a Nissan - va fi deschis in septembrie la Otopeni, dupa o investitie de un milion de euro facuta de importatorul AutoItalia, a anuntat compania. Vor fi disponibile cinci modele, cu preturi intre 44.000 si 73.000 euro

                  , iar concurentii vor fi marci precum BMW, Audi, Lexus si Mercedes. Reprezentantii importatorului spun ca au ca tinta clienti mai nonconformisti si mai cultivati.

                  Showroom-ul trebuia deschis in iulie, dar vor fi doua luni de intarziere din cauza ca firma care-l construieste nu a avut acces la intreaga finantare necesara. In showroom vor fi disponibile modelele G37 sedan, G37 Coupe, SUV-ul mediu EX 37, SUV-ul mare FX 50 si cel mai nou model, G37 cabrio. Cele mai ieftine sunt masinile din seria G, cu preturi ce pornesc de la 44.000 euro, TVA inclus, iar cel mai scump este SUV-ul FX care ajunge la 73.000 euro.
                  Importatorul estimeaza ca va vinde 100 de masini in primul an, din care 80% vor fi FX 50, cel mai scump model. Exista 50 de comenzi, 20 de masini sunt pe stoc, iar restul vor veni pana la sfarsitul lui august. Clientii vor putea cumpara masini cu finantare de la RCI, firma de leasing a Renault.
                  AutoItalia spune ca exista peste 500 de masini Infiniti inmatriculate in Romania, aduse de diferite firme care importa din SUA, fara a fi reprezentanti oficiali ai marcii. Totusi, importatorul spune ca nu se teme de aceste firme

                  fiindca sustine ca aduce din Japonia masini adaptate pietei europene, in timp ce firmele care aduc de ani buni masinile marcii premium importa vehicule

                  adaptate pietei din SUA.

                  Reprezentantii Autoitalia spun ca exista diferente majore intre masinile Infiniti destinate Europei si cele pentru SUA, spre exemplu la EX 37 exista circa 450 - 500 de repere schimbate, de la interior, pana la suspensii.
                  Infiniti e marca de lux a Nissan, are doua decenii de existenta si la inceput a fost creata pentru piata americana, dar acum un an a inceput patrunderea pe 20 de piete europene.

                  =================================================
                  tokyodream
                  Senior Member
                  Last edited by tokyodream; 23-06-09, 18:32.
                  Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                  ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                  Comment


                  • Toyota muta termenul aparitiei masinii cu hidrogen in 2015 !

                    Prima masina Toyota de serie alimentata cu hidrogen ar putea fi cumparata incepand cu 2015, adica cu un an mai tarziu decat s-a declarat initial.

                    Totusi, specialistii vad inclusiv acest termen ca fiind prea apropiat zilelor noastre, avand in vedere ca nimeni nu se asteapta ca infrastructura aferenta acestui gen de vehicule sa fie definitivata in doar sase ani.

                    Pe de alta parte, numarul unu mondial nu cocheteaza de ieri, de azi cu ideea unei masini pe hidrogen: in 2007, pilotii sai au condus un asemenea vehicul din Alaska pana in Vancouver. Mai mult, in acelasi an, o Toyota FCHV (un tot-teren al carui propulsor electric este alimentat prin intermediul celulelor de combustibil) a parcurs distanta Tokyo-Osaka folosind un singur plin de rezervor.

                    Asemenea performante i-au incurajat pe japonezi sa mentioneze 2014 ca an de debut al primului vehicul electric propulsat cu ajutorul hidrogenului, insa calculele ulterioare au demonstrat ca un termen mult mai realist este 2015. Asadar, sa mai asteptam putin...



                    http://www.auto.ro/news/Toyota-muta-...drogen-in-2015

                    ================================================== ===========

                    Amoritz GT LSPS, un supercar brazilian la pret redus !
                    Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                    ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                    Comment


                    • Toyota muta termenul aparitiei masinii cu hidrogen in 2015 !


                      Prima masina Toyota de serie alimentata cu hidrogen ar putea fi cumparata incepand cu 2015, adica cu un an mai tarziu decat s-a declarat initial.

                      Totusi, specialistii vad inclusiv acest termen ca fiind prea apropiat zilelor noastre, avand in vedere ca nimeni nu se asteapta ca infrastructura aferenta acestui gen de vehicule sa fie definitivata in doar sase ani.

                      Pe de alta parte, numarul unu mondial nu cocheteaza de ieri, de azi cu ideea unei masini pe hidrogen: in 2007, pilotii sai au condus un asemenea vehicul din Alaska pana in Vancouver. Mai mult, in acelasi an, o Toyota FCHV (un tot-teren al carui propulsor electric este alimentat prin intermediul celulelor de combustibil) a parcurs distanta Tokyo-Osaka folosind un singur plin de rezervor.

                      Asemenea performante i-au incurajat pe japonezi sa mentioneze 2014 ca an de debut al primului vehicul electric propulsat cu ajutorul hidrogenului, insa calculele ulterioare au demonstrat ca un termen mult mai realist este 2015. Asadar, sa mai asteptam putin...



                      http://www.auto.ro/news/Toyota-muta-...drogen-in-2015

                      ================================================== ===========

                      Amoritz GT LSPS, un supercar brazilian la pret redus !


                      vezi toate imaginile


                      Brazilia este o tara care iubeste masinile si observam acest lucru doar uitandu-ne la marii piloti pe care aceasta natiune i-a avut de-a lungul anilor in motorsport. Privind din aceasta perspectiva, era doar o chestiune de timp pana cand sud-americanii sa aiba propriul reprezentant in segmentul supercar-urilor. Din pacate, deocamdata acesta se afla doar in stadiul de prototip.

                      Amoritz GT LSPS este creatia lui Fernando Morita, designer ce a colaborat o scurta perioada cu Volkswagen, si a fost prezentat prima data la editia din 2007 a Xtreme Motorsports. Designerul in vartsta de 28 de ani sustine ca a proiectat acest concept ghidandu-se dupa principiile pietei auto braziliene, motiv pentru care, printre altele, Amoritz GT LSPS va avea un pret sensibil mai redus fata de modelele concurente.

                      Prototipul este dotat cu un motor V8 de 5.3 litri, capabil sa ruleze atat cu etanol, cat si cu gaz, montat in partea frontala a sasiului fabricat in-house.

                      La interior, Fernando Morita a optat pentru o configurare 2+1 a scaunelor, in timp ce dimensiunile exterioare raman caracteristice unei masini sport: 4.250 mm lungime, 1.900 mm latime, 1.500 mm inaltime si 2.500 mm ampatament.

                      Desi tanarul designer se arata foarte increzator in proiectul sau, nu se stie, inca, daca Amoritz GT LSPS va fi produs in masa prea curand.

                      http://www.auto.ro/concept_cars/Amor...-la-pret-redus

                      ================================================== ===========


                      Karmann a declarat insolventa si a inchis portile fabricii - 24 Iunie 2009

                      http://www.stiriauto.ro/articol/6595...tile-fabricii/

                      Karmann, companie

                      germana specialista in productia de plafoane pentru decapotabile, si-a inchis definitiv fabrica dupa ce a incheiat productia modelului Mercedes-Benz CLK. Ultimul model a iesit luni de pe linia de productie, iar constructorul din Osnabruck a declarat insolventa. Compania prezentase un plan de restructurare in septembrie anul trecut, dar dupa ce criza i-a afectat comenzile, nu a mai fost in stare sa si-l finanteze si nici sa plateasca pentru concedierea a peste 2.000 de oameni.
                      Toti salariatii au fost oficial informati ca isi vor pierde locul de munca, iar beneficiile acestora vor fi, cel mai probabil, eliminate.
                      Karmann e celebra pentru modelul Volkswagen Beetle Karmann Ghia si pentru acoperisul retractabil al Mercedes Benz SLK. Compania a mai produs componente pentru producatori precum Renault si Volkswagen, iar in februarie a incheiat contractul de productie pentru Audi A4 cabrio.

                      ================================================== ============

                      FIA a ajuns la un acord cu echipele FOTA!


                      http://formula1.automarket.ro/stiri/...pele-fota.html

                      FIA a anuntat ca a ajuns la un acord cu FOTA prin care echipele vor continua sa participe in Formula 1 si in sezonul viitor.
                      Max Mosley, presedintele FIA, a anuntat miercuri ca a ajuns la o intelegere cu echipele FOTA in privinta bugetului pentru sezonul urmator si ca acestea vor concura in Formula 1 si in 2010.
                      In urma acestui acord, echipele FOTA vor renunta la planurile pentru organizarea unei competitii paralele cu Formula 1.
                      Ca parte a intelegerii, echipele au fost de acord cu propunerea lui Max Mosley de a reduce costurile operationale la nivelul celor de la inceputul anilor '90 pana cel tarziu in 2011.
                      "Nu va fi nicio despartire. Am ajuns la o intelegere pentru reducerea costurilor. Va fi un singur campionat mondial de Formula 1, dar obiectivul este sa ajungem la nivelul de cheltuieli de la inceputul anilor '90 in cel mult 2 ani", a declarat Mosley in cadrul unei conferinte de presa organizate imediat dupa sedinta Consiliului Mondial al FIA.

                      La randul sau, Bernie Ecclestone, detinatorul drepturilor comerciale, s-a declarat incantat de rezultatul la care s-a ajuns. "Sunt foarte fericit ca interesul comun a invins".
                      De asemenea, Max Mosley a confirmat ca nu va candida pentru un nou mandat de presedinte la expirarea actualului termen in luna octombrie. "Nu voi putea candida din nou, pentru ca acum avem pace in Formula 1", a declarat britanicul la Paris.
                      Chiar daca nu va candidata din nou la functia suprema, este aproape cert ca Mosley va face parte din Senatul FIA incepand din luna octombrie. Pe de alta parte, se vehiculeaza ca Michel Boeri va a devenit incepand de astazi oficialul FIA cu care echipele vor continua negocierile pe tema regulamentului pentru sezonul 2012.
                      Se speculeaza ca echipele au garantat prezenta in Formula 1 pana in sezonul 2012 inclusiv, in conditiile in care Mosley solicitase initial o garantie pana in 2014.
                      In plus, este foarte posibil ca FIA sa publice pana la finalul acestei zile lista oficiala si finala a echipelor participante in sezonul 2010 al Formulei 1.
                      FIA anuntase la finalul saptamanii trrecute ca va da in judecata echipele FOTA in general si Scuderia Fererari in particular pentru tentativa de a organiza o competitie paralela. Desi Mosley nu a mentionat nimic despre acest lucru, este de la sine inteles ca actiunea in justitie va fi acum oprita.
                      Anuntul refertor la pactul incheiat intre FIA si FOTA vine la capatul unei intalniri a Consiliului Mondial la care au participat, printre altii, Mosley, Luca di Montezemolo, presedintele Ferrari si al FOTA, precum si Bernie Eclcestone, detinatorul drepturilor comerciale ale competiei.
                      Desi initial se vehicula ca Consiliul Mondial va continua sa sprijine initiativele lui Mosley in privinta regulamentului, lucrurille au luat o intorsatura neasteptata in beneficiul Formulei 1, iar conflictul este aproape de a fi stins.
                      La inceputul saptamanii trecute, Ferrari, McLaren, BMW Sauber, Renault, Toyota, Red Bull, Toro Rosso si Brawn GP au anuntat ca au inceput pregatirile pentru crearea unei competitii paralela dupa ce negocierile initiale cu FIA au esuat.
                      Deocamdata nu exista informatii oficiale despre detaliile intelegerii dintre FIA si FOTA, cu exceptia celor legate de reducerea costurilor.
                      Ramaneti alaturi de Automarket.ro pentru a afla ultimele reactii si informatii pe marginea acestui subiect.


                      Via | Associated Press | BBC Sport
                      tokyodream
                      Senior Member
                      Last edited by tokyodream; 24-06-09, 20:05.
                      Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                      ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                      Comment


                      • Amenzile de circulatie pot fi platite si online pana la 1 octombrie !


                        Amenzile de circulatie la nivel national se vor putea plati pana la data de 1 octombrie prin sistemul de plata online ghiseul.ro, a anuntat Ministerul Comunicatiilor, Gabriel Sandu. Acesta, impreuna cu presedintele Agentiei pentru Serviciile

                        Societatii Informationale (ASSI), Bogdan Mihailescu, au decis joi extinderea activitatii sistemului de plata on line ghiseul.ro la nivelul administratiei publice locale, incluzand toate primariile de sector ale municipiului Bucuresti si primariile din orasele resedinta de judet. In plus

                        , persoanele juridice, vor putea plati online cu cardul.

                        Conform statisticilor numarul de utilizatori ai Ghiseului Virtual de Plati este in crestere.
                        In perioada 1 ianuarie – 15 iunie 2009, numarul total al tranzactiilor desfasurate prin intermediul Ghiseului Virtual de Plati a fost de 1.923 (comparativ cu 744 tranzactii inregistrate in perioada similara a anului trecut) din care 721 de tranzactii au fost realizate pentru plata impozitelor pe venit, iar 1.202 pentru plata amenzilor de circulatie catre Primaria Municipiului Bucuresti.
                        Pentru acelasi interval, valoarea totala a tranzactiilor a depasit 554.000 lei, din care peste 426.000 lei

                        au reprezentat incasari pentru impozitele pe venit si peste 128.000 lei plata amenzilor de circulatie.

                        http://www.stiriauto.ro/articol/6618...a-1-octombrie/

                        ================================================== ========

                        Daimler a lansat pe piata primul autovehicul hibrid german !

                        http://www.stiriauto.ro/articol/6619...hibrid-german/

                        Constructorul de automobile Daimler a lansat pe piata primul model de autovehicul hibrid german, la aproape zece ani dupa liderul mondial in domeniu, Toyota. Astfel, vehiculul cel mai bine vandut la nivel mondial, Mercedes-Benz Clasa S, este disponibil, de vineri, in Europa cu propulsie hibrida, fiind dotat cu doua motoare, unul electric si unul pe carburant conventional, dar eficient din punct de vedere al consumului, informeaza Mediafax.

                        Modele standard, echipate cu motoare cu litraj mare, sunt considerate printre cele mai poluante masini de lux ale Mercedes. "Industria auto germana a dormit timp de mai multi ani si n-a incetat sa denigreze hibridele. Daca s-a trezit, este prea tarziu", a afirmat Gerd Lottspiesen, analist la asociatia

                        ecologica VCD.

                        Toyota a lansat in urma cu noua ani modelul Prius in Europa si acum patru ani un alt hibrid, de lux, prin intermediul diviziei Lexus, a precizat el.

                        Automobilele hibrid nu se bucura de aprecierea nemtilor, care prefera modele diesel produse pe plan local. Vanzarile de autovehicule cu propulsie mixta au reprezentat, anul trecut, doar 0,2% din total. Astfel, Toyota, Lexus si Honda au vandut, anul trecut, 6.500 de masini hibrid in Germania.

                        Pentru comparatie, Toyota a comercializat 22.000 de autovehicule Prius in Franta, de la lansarea modelului, fata de 17.000 in Germania, potrivit datelor constructorului auto nipon.

                        Producatorul german de automobile Porsche a promis ca va lansa in al doilea semestru al 2010 autovehiculul hibrid Cayenne 4X4. In acest an, BMW va prezenta, de asemenea, o berlina Seria 7 cu motorizare mixta.


                        Dana Stan, StiriAuto.ro


                        ================================================== ===============

                        Update: Dacia SUV surprins in teste pe Transfagarasan !

                        http://www.auto.ro/spyshot/Update-Da...Transfagarasan

                        Foto: Freelancer.ro
                        In urma cu putin timp va informam cu privire la un prototip Dacia SUV, surprins in teste in afara granitelor. Acum, venim cu noi imagini in premiera cu Dacia Steppe (numele nu e confirmat oficial) surprins la noi, pe Transfagarasan. Fotograful care era cu noi a surprins echipa de testare pe picior gresit, cu masina fara prelata, avand doar camuflajul obligatoriu. Oamenii s-au panicat la vederea aparatului de fotografiat si au acoperit masina cu o prelata, ascunzand-o complet.
                        Dacia SUV este programata sa intre la vanzare pentru anul viitor, insa ne asteptam ca prezentarea oficiala sa aiba loc mai devreme pana la Salonul de la Frankfurt, din toamna acestui an. Mai multe detalii aici.




                        ================================================== ========

                        Monica Anghel si Fabrice Cambolive au lansat noul Renaul Clio
                        Renault Romnaia prin dir.comercial D-l Fabrice Cambolive a lansat oficial in Romania noua gama de automobile Clio. Cu aceasta ocazie s-a dat publicitatii si parteneriatul dintre Monica Anghel si Renault.

                        (26 Iunie 2009)
                        Monica anghel este imaginea renault clio estate IN ROMANIA


                        Joi, 25 iunie, a avut loc prezentarea noii game Renault Clio in Romania. Cu aceasta ocazie, Renault Romania a anuntat parteneriatul de imagine cu binecunoscuta artista Monica Anghel, care va conduce un Clio Estate, cea mai noua versiune de caroserie a gamei. “Am ales o masina care se potriveste cu exigentele mele de citadina prin excelenta. Clio Estate este elegant, confortabil si consuma putin. Se conduce usor, se parcheaza lejer si cu toate astea ma pot duce linistita la munte, cu trei prieteni plus bagaje. Pe deasupra, este o masina sigura si bine dotata”, au fost cuvintele artistei. Exemplarul pe care il conduce Monica Anghel dispune de doate echipamentele pentru confort si siguranta, de la senzori de parcare la trapa, de la climatizare automata la mufa USB.

                        Noul Renault Clio este disponibil cu un design nou si cu o gama extinsa atat din punctul de vedere al variantelor de echipare cat si al versiunilor de caroserie. Designul exterior nou se distinge prin alura dinamica si moderna, in timp ce interiorul a fost revizuit in sensul obtinerii unui nivel superior de confort si calitate, acordandu-se si o atentie deosebita detaliilor de finisare. O noutate importanta este, de asemenea, introducerea versiunii Estate. Fiind unul dintre cele mai compacte break-uri de pe piata, Renault Clio Estate se adreseaza celor care isi doresc o masina cu dimensiuni reduse, dar spatioasa si confortabila pentru intreaga familie. Capacitatea de incarcare este impresionanta pentru clasa mica, volumul minim al portbagajului fiind de 439 litri.

                        Din punctul de vedere al echiparilor, in gama Noul Clio sunt disponibile 4 versiuni: Authentique, Expression, Dynamique si Exception. Cele trei motoare pe benzina, 1,2 16V 75 CP; 1,4 16V 100 CP si 1,6 16V 110 CP si cele doua propulsoare diesel 1,5 dCi 70 CP si 1,5 dCi 85 CP respecta mediul inconjurator prin consumul scazut de carburant, de la 4l/100 km, si emisiile poluante reduse. Preturile pornesc de la 8.990 euro cu TVA, noul model beneficiind si de o oferta ce cuprinde garantia de 3 ani sau 100.000 km si finantarea cu 0% dobanda la leasing.

                        http://www.automobiletv.ro/event.php?id=307
                        tokyodream
                        Senior Member
                        Last edited by tokyodream; 27-06-09, 18:41.
                        Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                        ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                        Comment


                        • Toyota pregateste Auris Hybrid si, ulterior, RAV4 Hybrid!
                          http://www.automarket.ro/stiri/toyot...rid-22341.html

                          Dupa Prius, Toyota isi va echipa incet-incet gama cu o versiune hibrida a modelelor sale populare. Primele sunt Auris si RAV4.
                          zoom


                          Toyota pregateste o versiune hibrida a compactei Auris, aceasta urmand sa fie construita la fabrica pe care constructorul nipon o detine in Burnaston, Marea Britanie. Aceasta uzina a fost aleasa de catre conducatorii producatorului japonez dupa indelungi si intense negocieri cu guvernul britanic, care va acorda asistenta financiara pentru demararea proiectului.
                          Versiunea hibrida a lui Auris va utiliza aceeasi tehnologie prezenta pe full-hybridul Prius, fiind vorba de acelasi sistem HSD (Hybrid Synergy Drive) care combina eficient un motor pe benzina si unul electric.
                          Analistii britanici sustin ca principala diferenta dintre Auris Hybrid si Prius va fi reprezentata de pret, ceva mai scazut in cazul lui Auris. Motivul este reprezentat de dimensiunile reduse ale modelului si de faptul ca unele versiuni ale acestuia vor fi mai slab echipate. Auris Hybrid va intra pe pietele europene in aceasta iarna, dupa ce prezentarea sa oficiala urmeaza sa aiba loc in toamna, la Salonul de la Frankfurt.
                          Urmatorul model hibrid pe care Toyota il va prezenta oficial pe piata va fi RAV4 Hybrid, o versiune HSD a cunoscutului sau SUV compact.
                          via | Just-Auto (inreg)

                          ================================================== ===========

                          OFICIAL: Aston Martin Cygnet, model de lux pentru oras!

                          http://www.automarket.ro/stiri/ofici...ras-22333.html

                          Surpriza imensa: constructorul britanic va lansa un model de oras. Acesta va reprezenta o versiune redesenata si super-premium a lui Toyota iQ.
                          zoom


                          Aston Martin a confirmat astazi oficial, prin vocea presedintelui Ulrich Bez, faptul ca va lansa in viitorul apropiat un model supermini pentru orasele aglomerate. Cunoscut pe piata pentru modelele sale de lux supersportive, Aston Martin va intra astfel in premiera in segmentele mici, primul pas urmand sa fie facut in chiar cel mai redus segment ca dimensiuni.
                          Noul model urmeaza sa fie de fapt un Toyota iQ redesenat, masinile urmand sa fie puse la dispozitia Aston Martin de catre biroul european al Toyota, al carui sediu se afla in Belgia. Diferentele vor fi insa vizibile si la nivelul dotarilor si al materialelor folosite, ultracompactul britanic urmand sa se adreseze unei clientele inalte. Aston Martin a dezvaluit chiar si numele viitorului sau model: Cygnet.
                          "Mai avem extrem de multe de facut, insa sunt increzator ca proiectul poate sa devina realitate in viitorul nu foarte indepartat. Conceptul ne va da ocazia de a aplica limbajul de design Aston Martin, modul de lucru si valorile brandului pe un segment al pietei complet nou pentru noi. Noul model va fi practic un concept de lux care le va da ocazia posesorilor sa strabata orasele", spune Ulrich bez referindu-se la viitorul Aston Martin Cygnet.
                          O prima intalnire cu un concept de pre-productie a noului model de lux Aston va avea loc, cel mai probabil, la Salonul Auto de la Geneva, care va avea loc in primavara anului viitor. In 2009, Aston Martin va lansa un alt model nou al gamei, coupe-ul cu patru usi Rapide. Acesta reprezinta de asemenea o intrare in premiera a companiei pe un segment de piata neexplorat pana acum.
                          via | AFP | Aston Martin

                          ================================================== ==========

                          http://www.auto.ro/news/Hyundai-Equu...iata-americana

                          Hyundai Equus, sub 60.000 de dolari pe piata americana !

                          Hyundai Equus, ultimul sedan de lux dezvoltat de constructor, se vinde deja pe piata coreeana si pe inca alte cateva piete din intreaga lume. Acum a venit vremea “Taramului Fagaduintei” pentru limuzina Hyundai. In SUA “se va bate” cu rivali precum Mercedes Benz S-Class si Lexus LS, la un pret mai mic insa.

                          Noile informatii spun ca Equus va veni in showroom-urile americane din iulie anul viitor, la un pret de pornire sub 60.000 de dolari. In Coreea de Sud masina se vinde incepand de la 51.000 de dolari, iar versiunea de top poate ajunge la 81.000 de dolari.

                          Iar pentru a testa priza la public a luxosului sedan, constructorul auto va aduce in reprezentantele Hyundai 100 de astfel de exemplare. Acesta miscare vine in urma lansarii de la Salonul Auto de la New York din aprilie.

                          Avand la bord premiul sedanului Genesis, care a fost desemnat “Masina Anului 2009 in America de Nord”, Hyundai spera sa valorifice acest succes si cu Equus. Pana la urma au la baza aceeasi platforma cu tractiune spate.

                          Masurand 5160 mm in lungime, 1900 mm in latime si 1495 mm in inaltime, Equus dispune cu siguranta de dimensiunile unui sedan de lux. Masina va fi propulsata de motoarele V6 de 3,8 litri ce dezvolta 286 CPsi de un V8 de 4,6 litri, cu o putere de 361 CP.






                          ================================================== =============
                          Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                          ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                          Comment


                          • YouTube - Citroen GT in London
                            Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                            ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                            Comment


                            • Mitsubishi a pregatit un facelift pentru Pajero !


                              http://www.automarket.ro/stiri/mitsu...ero-22409.html

                              Mitsubishi a anuntat o serie de revizuiri pentru versiunea 2010 a modelului Pajero. SUV-ul va primi o motorizare de 3.2 litri DI-D, mult imbunatatita.
                              zoom








                              prev
                              5 imagini


                              next


                              Mitsubishi a anuntat ca editia 2010 a modelului Pajero va primi cateva revizuiri minore. Dintre acestea, cea mai importanta modificare va aparea la nivelul motorizarii de 3.2 litri diesel, ca primeste un aport de putere de 25%.
                              Inginerii japonezi se pare ca au adus o serie de modificari motorului cu patru cilindri, pentru a obtine 200 de cai putere si un cuplu motor de 441 Nm, resurse considerabil mai mari decat cele ale vechii versiuni, care oferea un total de 160 de cai si 381 de Nm.
                              Mitsubishi anunta ca desi puterea a crescut, consumul pastreaza valori decente, valoarea medie a acestuia fiind mai mica decat a vechii versiuni. Astfel, Pajero cu trei usi, echipat cu motorul de 3.2 littri DI-D si o cutie manuala cu cinci rapoarte, consuma doar 8.5 litri/100 de km, fata de valoarea initiala de 9.2 litri/100 km, si inregistreaza emisii de 224 g/km.
                              De cealalta parte, varianta cu cinci usi, echipata cu acelasi motor dar o noua cutie automata cu cinci rapoarte consuma 9.6 litri/100 de kilometri.
                              Noul Pajero 2010 vine, pe langa motorizarea imbunatatita, cu o izolare fonica mai buna, jante de 17 si 18 inch din aliaj si o versiune imbunatatita a sistemului multimedia Mitsubishi Multi Communication System MMCS, care beneficiaza acum de o capacitate de stocare de 40 de GB.
                              via | Carscoop

                              ================================================== ===========

                              Audi are un nou sistem de navigatie pentru A3, TT si R8 !


                              http://www.automarket.ro/stiri/audi-...-r8-22404.html

                              Audi a anuntat ca a revizuit sistemul de navigatie MMI disponibil pe modelele A3, R8 si TT. Primele informatii anunta un procesor mai bun si un display cu o rezolutie mai mare.
                              zoom


                              Audi a anuntat oficial ca a introdus sisteme de navigatie revizuite pe trei dintre modelele sale: TT, A3 si R8. Noul MMI (Multi Media Interface) promite o calculare mult mai rapida a rutelor multumita procesorului de 600 de MHz si o redare mult mai buna a datelor multumita noului ecran de 6.5 inch cu o rezolutie de 800x480 pixeli.
                              Ecranul sistemului de navigatie ascunde un suport de carduri SD si SDHC cu o capacitate maxima de stocare de 32 de GB, ceea ce se traduce in 14.000 de melodii si aproximativ 700 de ore de muzica. Noul sistem de navigatie poate fi combinat in cazul lui R8 cu o camera pentru mersul cu spatele si in cazul modelelor TT si A3 cu un set de senzori de parcare, fata si spate, care indica distanta pana la obstacul pe ercanul LCD.
                              Audi a fixat un pret cuprins intre 2270 si 2565 de euro pentru noul sistem de navigatie MMI.
                              via |Carscoop

                              ================================================== ======

                              Noul Mazda3 este disponibil si cu un sistem stop/start !


                              http://www.automarket.ro/stiri/noul-...art-22403.html

                              Mazda3 este disponibil si cu tehnologia i-stop, care ofera un consum de carburant mai scazut cu 16% si emisii mai reduse cu 19 procente.
                              zoom


                              Mazda a anuntat ca va oferi modelul Mazda3 si cu un sistem stop/start, care este intitulat “i-stop” in versiunea dezvoltata de producatorul japonez. Sistemul i-stop este disponibil alaturi de un motor pe benzina MZR DISI de 2.0 litri, care dezvolta 151 CP la 6.200 rpm si este cuplat unei transmisii manuale cu sase trepte. Propulsorul beneficiaza de tehnologia injectiei directe si are un consum de carburant cu 16% mai mic fata de versiunea standard a acestui motor.
                              Nivelul de emisii de carbon a fost redus cu 19 procente fata de versiunea standard, motorul lui Mazda3 i-stop fiind conform normei Euro 5 si emitand doar 159 grame CO2 per kilometru. In ciuda faptul ca motorul lui Mazda3 este mai ecologic, modelul poate accelera de la 0 la 100km/h in 10.4 secunde, iar viteza maxima a acestuia este de 212 km/h.
                              Sistemul i-stop de la Mazda este singurul sistem de acest gen din lume care reporneste motorul folosind energia generata de combustie. Pe langa asta, sistemul i-stop poate reporni motorul in doar 0.35 secunde, fiind aproape de doua ori mai rapid decat sistemele stop-start conventionale. Pe langa asta, sistemul i-stop intra in functiune doar dupa ce motorul a ajuns la temperatura optima de functionare, iar i-stop este dezactivat automat daca modelul Mazda3 se afla pe o panta mai mare de 14 grade.
                              Modelul Mazda3 2.0 i-stop este disponbil si in Romania, si are un pret de pornire de 19.690 euro, cu toate taxele incluse. Pentru lista completa de preturi si dotari a lui Mazda3 in Romania, CLICK AICI.
                              Via | Mazda

                              ================================================== ========

                              Mazda pregateste un mini-roadster: MX-2 !

                              http://www.automarket.ro/stiri/mazda...x-2-22401.html

                              Mazda ar putea lansa in 2012 un roadster de mici dimensiuni, pozitionat sub MX-5. Numele sau ar urma sa fie MX-2 iar motorizarea de top va fi un propulsor de 160 de cai putere.
                              zoom





                              Tendinta de a lansa modele mai mici se va resimti mult in gama constructorilor mondiali. Mazda va incerca sa dezvolte in viitorul foarte apropiat un roadster de mici dimensiuni, pozitionat sub actualul MX-5.
                              Britanicii de la AutoExpert s-au grabit deja sa anticipeze liniile viitorului mini-roadster si au publicat o prelucrare digitala, care tine cont de tendintele de design spre care se indreapta Mazda. Speculatiile anunta preluarea liniilor de design de la conceptul Furai.
                              Dimensiunile mai mici decat cele ale fratelui MX-5 vor face ca gama de motorizari sa includa o serie de propulsoare cu capacitati cuprinse intre 0.7 si 1.6 litri turbo. Varful de gama va fi versiunea de 1.6 litri turbo care va fi capabila sa livreze pana la 160 de cai putere, resurse suficiente pentru un model care va cantari destul de putin.
                              Noul Mazda MX-2 se va bate in momentul lansarii cu concurenti precum Mini Speedster si Nissan Urge, modele despre care exista de asemenea doar speculatii. Cel mai probabil, roadsterul japonez va debuta pa piata la inceputul lui 2012, ceea ce inseamna ca un concept ar putea fi dezvaluit in curand la urmatoarele saloane auto.
                              via | AutoExpress

                              ================================================== ====

                              Masinile Dodge ar putea fi vandute in Europa sub sigla Alfa Romeo !

                              http://www.stiriauto.ro/articol/6647...a-Alfa-Romeo-/

                              Masinile Dodge ar putea fi vandute in viitor sub brandul Alfa Romeo in Europa, in timp ce automobilele marcii italiene ar putea ajunge pe piata din SUA sub sigla Dodge, ca parte a planurilor de restructurare gandite de Fiat pentru grupul Chrysler, scrie revista britanica Autocar. Italienii spun ca cele doua marci au baze asemanatoare de clienti si vor decide pana la finele lunii ce se va intampla cu ele.
                              Sergio Marchionne - care conduce atat Fiat cat si Chrysler - spune ca atat marca Dodge, cat si Alfa Romeo au masini stil

                              "muscle car" si se adreseaza aceluiasi tip de clienti. Alfa Romeo nu este prezenta in SUA, iar Dodge are vanzari extrem de mici in Europa, astfel ca exista un plan ca masinile marcii italiene sa fie vandute in SUA sub sigla Dodge, iar cele ale brandului american sa fie comercializate sub sigla Alfa Romeo in Europa.

                              Fiat a preluat 20% din noul Chrysler, compania care a rezultat in urma intrarii sub protectia legii falimentului a vechiului Chrysler. Noua companie a ramas cu activele performante, dar inca pierde bani.
                              "Muscle car", masina cu muschi, e un termen care desemneaza masini americane cu motor supradimesionat, cel mai adesea un V8. Termenul a devenit comun in anii 60', in SUA si desemna in special masini produse de General Motors, Dodge si Ford. Perioada de glorie a acestor masini a fost intre 1964 si 1974, dar din cauza costului

                              asigurarii, a inaspririi normelor de mediu si a scaderii popularitatii, nu au mai fost in voga.
                              Gama Alfa Romeo este cunoscuta in Europa, cu modele precum 159, 147, Brera si MiTo, cel mai ieftin model al marcii din grupul Fiat.
                              Dodge are vanzari reduse in Europa, gama fiind formata din modelele Caliber, Avenger, Jourmey si Nitro.


                              Vlad Barza, HotNews.ro
                              tokyodream
                              Senior Member
                              Last edited by tokyodream; 02-07-09, 10:29.
                              Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                              ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                              Comment


                              • O stire cu material video legata de mersul pe celebrul Autobahn nemtesc.
                                http://www.automarket.ro/stiri/video...ahn-22451.html
                                Ceea ce mi-a atras atentia a fost un comentariu cat se poate de realist...asta vis-a-vis de ce cred unii despre situatia de afara.

                                xsvenx la 04.07.2009 (13:02)
                                autobahn...cu probleme multi au fost prin germania, si mai multi au fost cu autocarul...dar sunt unii care stau de multi ani acolo...eu sunt de numai 2 ani, dar am prieteni si un unchi care sunt de 30 de ani...

                                si ce va pot spune, din ce mi-au spus ei, si din proprie experienta, e ca situatia s-a schimbat extrem de mult...autostrazile, cel putin in vest, sunt din ce in ce mai proaste...normal ca nu se compara cu romania, dar nici cu olanda de exemplu...

                                olandezii au cam cele mai bune autostrazi din cate am vazut...dar nici aici nu se poate compara situatia cu germania, pentru ca olanda e o tara muuuult mai mica decat germania, mai mica chiar si decat belgia...si in consecinta autostrazile sunt mult mai usor de intretinut...problema cu olanda e ca viteza e limitata la 120...

                                limitarile astea sunt facute si din cauza distantelor scurte...in austria, belgia, olanda, elvetia, ajungi imediat de la A la B, de ex de la amsterdam la eindhoven sau rotterdam, si mergand cu 120, pe cand in germania, daca pleci de la düsseldorf si mergi spre berlin, sau de la hamburg la nürnberg ai vreo 8-900 de km...de aici si zonele unde se poate merge nelimitat

                                in vestul germaniei lumea e destul suparata, pentru ca s-au pompat foarte multi bani in landurile din est, care au autostrazi superbe, la ultimele standarde de siguranta, cu 3 si chiar 4 benzi pe sens (traversati germania de la vest spre est, spre dresden, pe a7 si veti vedea despre ce este vorba)

                                pe langa faptul ca autostrazile din est sunt mult mai noi si cu mai multe benzi, sunt si mult mai putin circulate...un coleg de la firma, cand a fost in est in interes de serviciu, a mers constant cu 220-240 vreo 120 de km, intalnind foarte putine masini (bine, era si sambata)...dar oricum, o asemenea viteza pentru atatia kilometri e imposibil de realizat pe autostrazile din vest...poate doar noaptea...

                                in Nordrhein-Westfalen, mai ales in bazinul Ruhrului (Ruhrgebiet), mai toate autostrazile sunt in lucru...de ex, eu merg zilnic pe A40, la care se lucreaza de un an si ceva, si se va mai lucra inca vreo 2 ani...toti critica treaba asta, pentru ca lucrul si extinderea de la 2 la 3 benzi trebuia inceputa acum 10-15 ani, cand erau mai putine masini, nu acum, cand A40 e circulata de peste 100.000 de masini zilnic...si astfel de exemple sunt multe...

                                de aceea practic nu se poate merge cu peste 200, decat in weekend...in timpul saptamanii e aproape imposibil...poate doar pentru 2 minute, ca apoi trebuie sa franezi...

                                si daca stai mai multi timp in germania, realizezi ca si pe aici sunt soferi si soferi...sunt unii care, cum zicea cineva mai sus, din prea mult respect, de fapt lipsa de respect, iti taie fata cand vii cu viteza (mai grav e ca sunt si tiristi care fac asta, si chiar pe autostrazi cu 2 benzi pe sens, unde nu au voie sa depaseasca)

                                mai sunt unii care tot asa, abuzand de bunavointa celorlalti soferi, se tarasc pe banda de fuga si nu se repliaza dupa ce au depasit, si asa tin pe altii in spate si se formeaza staurile...si sunt destui care isi pierd rabdarea, si depasesc pe dreapta...

                                nu e situatia asa de roza nici in germania, cum cred unii...dupa ce stai ceva timp pe aici, iti dai seama ca sunt si aici multe probleme...clar, nu se compara cu romania, dar sa nu credeti ca e raiul autostrazilor pe pamant...

                                daca vreti o experienta placuta pe autostrazi si vreti sa nu va intoarceti frustrati in acasa, mergeti in est, si eventual dati o fuga pana la nürburgring, pe nordschleife...

                                numai bine si feriti-va de accidente

                                Si cateva replici:
                                Catalin la 04.07.2009 (17:51)
                                subscriu la ce spune xsvenx Am citit postul lui xsvenx si cum locuiesc momentan in Essen pe unde trece A40 pot confirma ca ceea ce spune el este corect. Trebuie sa mai fac naveta zilnic la Bonn inca vreo 2 luni dar deja sunt plin de nervi. Auzi mereu de blocaje pe autostrada. Ultimul a fost pe A3 de vreo 18 km din cauza unui accident. Accidentele astea tocmai de aia se produc ca se baga brusc pe alta banda. Autostrazile nu sunt in stare perfecta. Iar A40 e mai ok acum in Essen ca inainte se lucra la ea la o distanta de cativa km atat in Essen cat si in Bochum, acum doar in Bochum.
                                Cele din Olanda sunt chiar bune dar si in Olanda ,am fost saptamana asta, am stat la blocaje de mi.a venit rau. In Olanda soferii sunt mai educati iar banda de viteza este mai mereu libera. Ei bine in germania nu exista asa ceva. Mergeti voi la ora 8 dimineata sa vedeti navetistii. Se merge destul de haotic si uimitor in multe cazuri banda de viteza merge mai incet decat cea din mijloc pentru ca e vreun bou care sta pe ea si franeaza ca prostul. Si uite asa se fac blocaje.

                                ridendo la 04.07.2009 (18:15)
                                Not so good... Tin ca am fost in luna martie pana la Amsterdam, trecand cam 900 km prin Germania, desigur...si vreau sa spun ca in nordul Germaniei, paradoxal, autostrazile mi s-au parut intr-o conditie mai proasta decat cele din sud...de Olanda nu are rost sa mai spun ce autostrazi au, in sensul ca sunt foarte bune, iar limita de viteza e de 120 km/h...iarasi mi s-au parut bune autostrazile din Franta si Spania, dar foarte scumpe! Asa ca nu mai puneti botul la tot ce se aude, mai ales daca nu ati fost niciodata acolo...



                                Asta ca sa va faceti o idee...
                                Imi permit sa completez si eu cu faptul ca de Craciun am fost prin Austria, iar autostrada Viena-Salzburg are portuni intinse intr-o stare jalnica...denivelari, peticiri peste peticiri, ruperi de nivel. Groaznic.

                                Comment

                                Working...
                                X