Stiri din lumea auto

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noile Subaru Legacy si Outback vin oficial in Romania !


    http://www.auto.ro/news/Noile-Subaru...ial-in-Romania


    Noile modele Subaru, Legacy si Outback vor fi lansate, oficial, luna viitoare in Romania, potrivit unui comunicat transmis de Subaru Motors Trading, importator Subaru. Prezentat la Salonul Auto de la Frankfurt din septembrie, Subaru Legacy revine in doua variante de caroserie Sedan si Touring Wagon (Break).

    A patra generatie a lui Subaru Outback este mai performanta, mai rafinata atat pentru on cat si pentru off-road. Spatiul habitaclului s-a marit, gratie ampatamentului crescut, iar confortul ocupantilor s-a imbunatatit dramatic. De asemenea a crescut si spatiul pentru bagaje. Mai mult interiorul vine cu materiale de inalta calitate si echipari revizuite si adaugite. Subaru Outback va fi echipat cu motoare pe benzina de 2,5 litri si Diesel de 2,0 litri, ce lucreaza cu transimisii manuale sau automate.

    Subaru celebreaza 20 de ani de Legacy Touring Wagon prin lansarea noului model. Noul Subaru Legacy Touring Wagon propune o silueta moderna mai lunga, mai lata si mai inalta. Astfel noile variante Sedan si Touring Wagon ale lui Legacy sunt cu 65, respectiv 55 mm mai lungi decat cele de pana acum, in timp ce ampatamentul este extins la ambele modele cu 80 mm, pentru a mari spatiul interior. Portbagajul ofera un volum de peste 1.726 litri.
    Pentru Legacy, vor fi disponibile doua motoare cu patru cilindri pe benzina: unul de 2.0 litri, iar celalalt de 2.5 litri si un turbodiesel de 2 .0 litri. Recent Subaru Legacy Touring Wagon a obtinut cinci stele la testelede impact EuroNCAP.
    Ambele modele Legacy si Outback beneficiaza de o versiune updatata a sistemului revolutionar de tractiune integrala Subaru Symmetrical AWD.
    Preturile estimate pentru piata europeana incep pentru noul Outback 2.0 Diesel cu 28.000 de euro, iar pentru noul Legacy Estate pretul porneste de la 25.000 de euro. Mai multe informatii vor fi date publicitatii in prejama lansarii oficiale in Romania .








    ================================================== ===============

    Alfa Romeo lucreaza la un propulsor V8 Multiair care va echipa viitorul 166 !


    http://www.auto.ro/news/Alfa-Romeo-l...a-viitorul-166

    Multumita unei surse din interior, va informam ca Alfa Romeo lucreaza in prezent la un motor V8 care va veni la pachet cu sistemul "minune" Multiair.

    Tehnologia MultiAir reprezinta un punct de cotitura in evolutia motoarelor pe benzina, asigurand o crestere a puterii cu 10%, a cuplului cu 15%, concomitent cu o reducere insemnata a consumului de combustibil (10%), a emisiilor CO2 (pana la 10%) si a particulelor (pana la 40%). Toate acestea sunt posibile datorita unui sistem de control electro-hidraulic al valvelor, aflat, de altfel, la baza intregului mecanism.

    Noul motor va avea o capacitate de 3 litri si va veni in doua versiuni: unul aspirat natural si unul twin-turbo. Pentru aceia care nu stiu, noul propulsor V8 de la Alfa Romeo este primul de gen de la Montreal incoace. (Montreal a incetat a mai fi produs in 1977.)


    ================================================== =========

    Opel cauta un partener pentru a construi o masina de clasa mini !


    Opel cauta un partener pentru a produce o masina de clasa mini care sa fie plasata in gama sub modelul Agila, a spus directorul de vanzari si marketing al companiei, citat de Automotive News. Compania nu are un automobil de clasa mini dar daca totul va merge bine va incepe productia unei astfel de masini in 2012, ajutata de noul proprietar Magna - Sberbank. Alain Visser, director de vanzari si marketing al Opel spune ca marca germana ar putea avea in gama un automobil foarte mic, insa cu conditia ca acesta sa fie fabricat cu un partener. Oficialul GM a dat ca exemplu Ford si Fiat, plus Toyota si PSA care colaboreaza pentru producerea unor masini de clasa mini.




    Astfel, Toyota Aygo, Citroen C1 si Peugeot 107 sunt construite la aceeasi uzina in Cehia, iar in Polonia Fiat 500 si Ford Ka sunt construite in comun. Modelul Agila al Opel e fabricat la uzina Suzuki din Ungaria, alaturi de modelul Splash al japonezilor.
    Criza a facut ca tot mai multi europeni sa migreze catre clasa mini, iar Opel vrea sa fie prezent intr-un segment care creste. Seful GM Europe declara luna trecuta ca daca se va ajunge la o intelegere cu Magna, productia unui automobil mic va incepe in trei ani.
    Opel a prezentat la geneva in 2004 un concept numit Trixx (foto), masina de 3,04 metri lungime care insa nu a ajuns in productie.



    ================================================== ==========

    Facelift discret !


    http://www.promotor.ro/noutati-auto-...iciale-4989033

    Toyota a prezentat primele detalii cu faceliftul aplicat modelului Auris, disponibil momentan doar pe piaţa locală.





    Toyota Auris este un model cuminte, iar facelift-ul se prezintă în acelaşi mod. Potrivit constructorului japonez, modificările se regăsesc la nivelul spoilerelor, grila faţă şi blocurile optice fiind şi ele schimbate. În interior regăsim noi materiale, o gamă de culori revigorată şi mai multe echipamente oferite în standard.

    Motorizarea de 1,8 litri a primit o distribuţie revizuită, atât pe admisie cât şi pe evacuare, iar toate modelele echipate cu transmisia CVT au acum şi un set de padele pe volan pentru o schimbare manuală mult mai uşoară. Preţul de pornire în varianta de bază cu motor de 1,5 litri este de 12.200 de euro în Japonia, acolo unde Auris S-Package 4WD ajunge şi la 17.500 de euro.

    Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
    ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

    Comment


    • Mitsuoka isi aduce la Tokyo Jaguarul japonez: Viewt facelift !


      Japonezii de la Mitsuoka au anuntat ca vor prezenta la Salonul Auto de la Tokyo modelul Viewt facelift. Acesta este succesorul asa-zisului sedan retro care a debutat in 1993. Avand la baza un Nissan Micra, insa cu clari trimiteri catre lookul inconfundabil al Jaguarului Mark 2, noul Mitsuoka Viewt a fost adaptat la noile norme de siguranta din Japonia.

      Japonia este una din principalele piete pentru Viewt facelift, desi versiunea precedenta este comercializata chiar si in Marea Britanie.

      Noul model este propulsat de motoare mici, tocmai potrivite pentru utilizarea masinii in oras. Capota gazduieste trei unitati: 1.2-litri cu 90 CP, 1,4 litri cu 97 CP si 1,5 litri cu 109 CP. Jaguarul japonez va fi disponibil in doua niveluri de echipare, ST si LX, si ofera posibiliatatea alegerii intre o cutie de viteze automata cu patru trepte, una cu cinci rapoarte, manuala si un gearbox CVT.

      Mitsuoka Viewt facelift vine cu tractiune pe puntea fata, insa versiunea de 1,4 litri 4AT este disponibila ci cu tractiune integrala.

      http://www.auto.ro/stiri/Mitsuoka-is...Viewt-facelift









      ================================================== ====================

      Motor Trend a anuntat nominalizatii pentru SUV-ul Anului !

      Chiar daca recesiunea economica din Statele Unite a lovit exact in segmentul din care Motor Trend si-a selectat campionii, prestigioasa publicatie americana stie ca un asemenea top constituie un subiect de interes independent de timpurile date.

      Mai ales ca, indiferent de castigator, acesta va avea la dispozitie un an intreg sa se laude cu performanta sa la fiecare final de reclama...

      Dar sa nu lungim vorba si sa trecem direct la fericitii nominalizati, care... nu prea sunt SUV-uri. Cu exceptia lui Toyota 4Runner, restul vehiculelor nu se inscriu perfect in cea mai exacta dintre definitiile termenului, fiind mai degraba crossover-e.

      Numai putin de trei dintre cei 11 candidati reprezinta interesele lui General Motors, Chevrolet Equinox, Cadillac SRX si GMC Terrain urmand a infrunta un grup format din anterior mentionatul model Toyota, Lexus RX, Lincoln MKT, Acura ZDX , Mercedes GLK (foto), Audi Q5, Subaru Outback si Volvo XC60.

      Cat priveste modul in care masinile vor fi judecate, cei de la Motor Trend au declarat ca vor urmari cu precadere modul in care acestea puncteaza la capitolele dotari, prezentare, design, performante si functionalitate. Va fi o decizie grea...

      http://www.auto.ro/stiri/Motor-Trend...-SUV-ul-Anului

      ================================================== ================

      Opel Insignia merge in SUA sub sigla Buick!

      Modelul Opel Insignia va fi vandut si in Statele Unite ale Americii, de data aceasta sub sigla Buick si cu numele Regal.









      Oficialii General Motors au anuntat ca modelul Opel Insignia va fi comercializat pe piata din Statele Unite ale Americii sub sigla Buick, iar acesta se va numi Regal. Constructorul american de automobile nu a dezvaluit imagini cu noul Buick Regal, dar este foarte probabil ca acesta sa arate identic cu modelul comercializat pe piata din China. La randul sau, modelul vandut in China este bazat pe Opel Insignia.
      Initial, modelul Opel Insignia trebuia sa fie vandut pe piata din Statele Unite ale Americii sub numele de Saturn Aura. General Motors a decis sa renunte la aceste planuri odata cu vanzarea marcii Saturn. Intr-un final, marca Buick va beneficia de modelul Insignia in forma in care este comercializat pe piata din China. Cel mai probabil, gama de motorizari a lui Opel Insignia va fi preluata in intregime de catre Buick Regal.
      GM nu a anuntat data la care modelul Buick Regal va fi disponibil pe piata din Statele Unite ale Americii, dar acesta ar putea fi lansat in curand. Motivul pentru acest lucru este simplu: modelul este gata si este disponibil deja pe alte piete, fiind nevoie doar de stabilirea unui plan de marketing pentru acesta. Avand in vedere faptul ca Opel a creat si o versiune de performanta a lui Insignia, exista posibilitatea ca Buick sa ofere modelul Regal si in versiunea de performanta GNX.

      Via | Carscoop



      ================================================== ========
      tokyodream
      Senior Member
      Last edited by tokyodream; 15-10-09, 19:19.
      Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
      ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

      Comment


      • Ken Block intră în WRC!

        WRC a intrat într-un con de umbră, dar încearcă să atragă simpatia americanilor şi a celor care adoră showul pur şi arta drifting-ului prin atragerea omului spectacol Keeeeeeeen Block.


        WRC-ul a fost părăsită în ultima vreme de două echipe definitorii pentru această competiţie Mitsubishi şi Subaru, pierzând astfel fani importanţi. În schimb se pare că se va aborda o strategie "mai comercială" de a atrage interesul pasionaţilor de motorsport prin cooptarea unui personaj foarte cunoscut pentru măestria sa de a derapa controla, Ken Block. Fondatorul DC Shoes s-a făcut remarcat prin filmuleţele pe care le realizează pentru a îşi promova brandul, denumite Gymkhana.
        Dar pentru că Subaru nu mai participă în WRC, Block va pilota în schimb un Ford Focus WRC pentru echipa Monster Energy Drink World Rally Team. Americanul îl va avea ca şi coleg de echipă pe britanicul Chris Atkinson ceea ce explică filmuleţul cu cei doi pilotând un istoric Ford Escort de WRC. Până acum experienţa profesională a lui Block înseamnă participarea la Rally America, o rudă mult mai săracă a Mondialului de raliuri.
        Rămâne de văzut dacă stilul spectaculos a lui Kenny îi va fi şi util în WRC, acolo unde regele Loeb şi challengerul Hirvonen se remarcă printr-un stil mult mai pragmatic şi exact. Cu siguranţă însă Block va şti să se popularizeze şi ar putea fi o relansare mediatică pentru World Rally Championship.

        http://www.promotor.ro/sport-raliuri...in-wrc-4994539



        ================================================== =========


        Piata auto europeana a crescut cu 6% in septembrie, Romania si Ungaria nu-si revin si scad cu 75% !

        Vlad Barza, HotNews.ro


        In septembrie, inmatricularile de masini noi in Europa au crescut cu 6%, dupa ce pietele mari precum Germania, Franta, Spania si Marea Britanie au crescut cu peste 10%. La polul opus, Romania si Ungaria au avut scaderi de circa 75%, iar in Islanda si Letonia piata a scazut cu peste 80%, arata datele Asociatiei Constructorilor Europeni de Automobile. Per total, la noua luni piata europeana a scazut cu 7%, dar sase tari din cele 28 cuprinse in statistici sunt pe plus. In septembrie s-au inmatriculat 1,38 milioane de masini noi in tarile cuprinse uin statistici, fata de 1,3 milioane in luna a noua din 2008. Piata germana a urcat cu 21%, cea spaniola cu 18%, cea franceza cu 14%, iar cea britanica (+11%). Islanda e din nou piata cu cea mai mare scadere (-84%), Letonia (-80%), Ungaria (-76%) si Romania (-74,5%).





        Astfel, la noi s-au inmatriculat luna trecuta circa 6.700 de masini, fata de peste 26.000 in septembrie 2008, iar pe primele noua luni inmatricularile au scazut cu 61%, de la 228.000 de masini, la sub 89.000. La nivelul celor 28 de tari inmatricularile au scazut la noua luni cu 6,6%, spre nivelul de 10,94 milioane.
        Germania e de departe cea mai mare piata, cu 2,99 milioane de masini inscrise in circulatie in intervalul ianuarie - septembrie, crestere de 28% datorata programului Rabla. Franta e pe locul secund, cu 1,61 milioane unitati, crestere de 2,3%, iar Italia e pe locul trei, cu o valoare asemanatoare, insa scadere de 6%. Alte patru tari sunt pe plus la noua luni: Austria, Slovacia, Cehia si Polonia. In zona noastra, Bulgaria a scazut cu 47%, iar Ungaria cu 59%.
        La capitolul marci, vanzarile Dacia au urcat in primele luni cu 25%, spre 174.000 de masini, iar cele ale Hyundai au avansat cu 23%, spre 261.000 de unitati. Si vanzarile marcii Volkswagen au crescut la noua luni cu 2,9%, spre 1,24 milioane masini, iar Fiat a urcat cu 1,8%, spre 779.000 de masini. Cele mai mari scaderi au fost la Saab (-58%) si Chrysler Group (-44%).
        Statisticile ACEA prezinta situatia inmatricularilor din 28 de state europene: 25 din UE, fara Cipru si Malta, plus Islanda, Norvegia si Elvetia (statele EFTA).


        ================================================== =========

        OFICIAL: Renault Megane RS - date, fotografii si informatii complete!

        Renault a prezentat informatiile si fotografiile oficiale cu noul Megane RS, reprezentantul marcii in segmentul hatch-urilor sportive radicale.













        Fisa tehnica

        Renault Megane RS
        Lungime (mm) 4299
        Latime (mm) 1848
        Inaltime (mm) 1435
        Ampatament (mm) 2639
        Greutate (Kg) 1387
        Capacitate (cc) 1998
        Puterea maxima (CP/rpm) 250/5500 rpm
        Cuplu maxim (Nm/rpm) 340/3000 rpm
        Viteza maxima (Km/h) 250
        Acceleratie 1-100Km (s) 6.1
        Consum mediu (litri/100 km) 8.4


        Renault a publicat ieri toate informatiile si detaliile tehnice oficiale legate de cea mai agresiva versiune din noua familie Megane. Noul Megane RS va fi disponibil, asa cum se stia deja, impreuna cu un motor de 2.0 litri si 250 CP al carui cuplu maxim atinge 340 Nm. Noutatea absoluta va fi disponibilitatea modelului in doua versiuni de sasiu, Sport si Cup, prima disponibila pentru sofatul de zi cu zi pe sosea, a doua celor care isi doresc performante pe circuit si care vor beneficia astfel de aportul unui diferential cu alunecare limitata.
        Dezvoltat separat de catre divizia Renault Sport, modelul francez promite multe din punctul de vedere al performantelor, al sigurantei si al designului. Noul Megane RS continua traditia producatorului francez in domeniul hatch-urilor sportive (inceputa cu R8 Gordini si continuata cu Super 5 GT Turbo, Clio Williams, Clio RS si gama Megane si Clio F1 Team), scopul sau fiind acela de a merge mai departe pe linia pozitiva a rezultatelor in vanzari inregistrate de precedenta generatie Megane RS, lansata in 2004 (21.000 de unitati vandute in 30 de tari).

        DESIGN:

        Noul Megane RS este bazat constructiv si estetic pe liniile dinamice ale lui Megane Coupe, diferentele si evolutia sportiva fiind insa departe de a fi subtile. Printre modificarile vizibile la exterior se numara un spoiler frontal nou care incorporeaza o priza de aer enorma, o lama aerodinamica inspirata din Formula 1 si lumini de zi LED, dar si o parte posterioara dinamica iesita in evidenta prin evacuarea trapezoidala centrala si prin eleronul care "stampileaza" ADN-ul sportiv al modelului francez. Evident, cea mai clara dovada a apartenentei modelului la linia sportiva RS de la Renault este nuanta speciala exterioara Sport Yellow, care odata cu lansarea vechiului Megane F1 Team a devenit parte integranta a imaginii Renault Sport in gama de strada a francezilor. Peisajul sportiv este intarit de jantele Steev de 19 inch disponibile exclusiv pentru acest model.
        Imaginea sportiva trece si in interior, unde nuanta galbena perzenta pe fundalul ceasurilor de bord si in cusaturile de pe volan si scaune completeaza abordarea estetica de la exterior. Scaunele cu sustinere laterala ridicata semnate Recaro sunt ajustabile in plan orizontal si vertical iar pozitia de condus este coborata, demna de un model hot hatch. la feelingul iterior sport se adauga si pedalierul din aluminiu perforat.

        NOUTATI TEHNICE:

        La capitolul tehnica iese in evidenta noul sistem Renault Sport Dynamic Management, care ii da celui de la volan ocazia sa selecteze gradul de ajutor electronic pe care il primeste din partea masinii. Acesta are trei pozitii (On, Sport si Off), ele variind de la ajutor total din partea sistemelor ESP, ASR, de control al tractiunii si de asistenta la frana de urgenta pana la scoaterea completa a electronicii din peisaj si modificarea cursei pedalei de acceleratie pentru un raspuns mai direct al motorului.
        O alta noutate absoluta extrem de interesanta de pe noul model Renault este RS Monitor, sistem care prezinta in timp real caracteristicile si cifrele importante pentru rularea sportiva. Pachetul are mai mult functii afisabile, printre acestea numarandu-se date legate de functiile motorului (presiunea turbinei, temperatura uleiului, puterea utilizata, cuplul atins), de fenomenele dinamice (acceleratia transversala si longitudinala - fortele G) si de timpii de rulare (cronometru, timp 0-100 km/h si 0-400 m)

        MOTOR/PERFORMANTE:

        Sub capota, noul Megane RS dispune de un motor turbo de 2.0 litri 16v care dezvolta 250 CP/5500 rpm si un cuplu maxim de 340 Nm/3000 rpm, cu 80% din acesta disponibil inca de la 1900 rpm. Motorul este cuplat unei versiuni mai sportive a transmisiei manuale cu sase rapoarte disponibile pe versiunea Megane TCe de 180 CP. Combinatia motor-cutie reuseste sa duca modelul in 6.1 secunde de la 0 la 100 km/h si permite un consum mediu mixt de 8.4 litri/100 km. Viteza maxima atinsa de noul Megane RS este de 250 km/h.

        BACKGROUND:

        Noul Megane RS va fi produs la aceeasi uzina spaniola din Palencia care asambleaza si versiunile clasice Renault Megane, o serie de investitii speciale Renault facand posibila productia acestui model pe aceeasi banda de productie. Printre acestea se numara sesiunii de training la care au participat muncitorii din Palencia si o serie de modificari ale liniei de productie.


        via | Renault


        53 de poze: http://www.automarket.ro/stiri/ofici...ete-25639.html

        ================================================== =========


        Subaru Outback este MOTOR TREND’s 2010 Sport/Utility of the Year!

        16 octombrie 2009 – de Florin Oprea







        Subaru este primul constructor cu doua titluri consecutive Motor Trend Sport/Utility of the Year. Fuji Heavy Industries (FHI), constructorul marcii Subaru a anuntat ca Subaru Outback (modelul pentru piata americana) a primit titlul Motor Trend’s 2010 Sport/Utility of the Year.
        Editorul sef de la Motor Trend, Angus MacKenzie a spus la decernarea premiilor: “Subaru Outback ofera o combinatie unica de confort, eficienta, versatilitate si costuri. Cu o inginerie de exceptie, istet in detalii si preturi competitive, noul Subaru Outback este un all rounder redutabil cu un imens appeal.
        Anul trecut Subaru a fost incununat cu acelasi titlu (MOTOR TREND 2009 Sport/Utility of the Year) primit de modelul Forester, ca o recunoastere a calitatii produselor Subaru. Outback este un simbol al performantei si abilitatii all road fiind o alternativa reala la un SUV. Iar acum vine pe piata intr-o formula cu putere marita, economie si dimensiuni crescute, un pachet complet.
        Continand gena legendara a sigurantei Subaru, Outback ofera tehnologii de siguranta de top incluzand aici centura de ranforsare a sistemului de siguranta, airbag-urile frontal, lateral si perna gonflabila plus ABS-ul. Sistemul Subaru de Control al Dinamicii Automobilului (Vehicle Dynamics Control) ce include sistemele de control ale stabilitatii si tractiunii cu senzor de rasturnare este oferit standard.
        Motor Trend este o revista de prestigiu Americana, iar premiul Sport/Utility of the Year nu este un test comparativ si se decerneaza doar automobilelor noi sau celor substantial upgradate, care au fost la vanzare in ultimele 12 luni, incepand cu 1 noiembrie anul trecut.




        http://www.auto.ro/stiri/Subaru-Outb...ty-of-the-Year

        ================================================== ==========================

        Mazda CX-7 Facelift a debutat în această toamnă cu preţuri pentru varianta diesel 2,2 litri începând de la 28.290 de euro.


        Mazda CX-7este unul din puţinele modele care combină designul sportiv şi plăcerea condusului cu spaţiul şi funcţionalitatea unui SUV. CX-7 s-a bucurat de succes încă de la lansare, cu aproximativ 190.000 de unităţi vândute la nivel global şi peste 15 premii câştigate. Varianta facelift redefineşte caracteristicile modelului, în termeni de design, performanţe şi emoţie, evoluând totodată din punct de vedere al confortului şi al ţinutei de drum.
        La exterior, noul important]model păstrează şi accentuează linia spotivă, moştenită de la vechea generaţie, aducând şi elemente de noutate. Pentru un aspect mai dinamic şi mai sportiv, în partea din faţă a fost integrată o grilă în 5 puncte, iar spoilerul frontal adăposteşte noi faruri de ceaţă.
        Exteriorul este completat cu noile jante de aliaj de 18" sau 19"(în funcţie de versiunea de echipare) cu aspect trimdimensional. De asemenea, lista de culori disponibilă a fost actulizată cu trei noi nuanţe - Aluminium Metallic, Stormy Blue Mica şi Sparkling Black Mica.
        La interior noua Mazda CX-7 facelift combină funcţionalitatea şi spaţiul oferite de un SUV cu ergonomia habitaclului şi influenţele sportive accentuate. Scaunele din faţă sunt ajustabile electric, şoferul beneficiind şi de memorii pentru reglajul personalizat. Alături de noul volan, care a fost redesenat şi include mai multe comenzi, bordul a fost acoperit cu materiale mai plăcute la atingere iar fantele de ventilaţie au fost încadrate de inele cromate, sporind senzaţia premium a habitaclului.
        În funcţie de nivelul de dotări doritorii pot beneficia de cruise control, sistem antifurt, senzori de lumină şi ploaie, scaune faţă încălzite, faruri adaptive bi-Xenon, de tapiţerie din piele şi de sistemul audio Hi-Fi Bose® cu 8 difuzoare şi subwoofer.
        Mazda CX-7 facelift se prezintă cu două motorizări, una nouă diesel şi cea consacrată pe benzină. Mult aşteptatul propulsor turbo MZR-CD 2.2 litri diesel produce 173 CP şi un cuplu de 400 Nm, permite accelerarea de la 0 la 100 de km/h în 11,3 secunde şi o viteză maximă de 200km/h. CX-7 facelift diesel respectă normele Euro 5 şi prezintă un consum combinat de 7,5 l/100 km. La consumul redus contribuie direcţia asistată electric cu rol şi în ţinuta de drum semnificativ îmbunătăţită a noii versiuni.
        Motorizarea pe benzină de 2,3 DISI turbo, de asemenea conformă cu reglementările Euro 5, dezvoltă 260 CP şi un cuplu maxim de 380 Nm. Mazda CX-7 facelift pe benzină poate atinge o viteză maximă de 211 km/h şi accelerează până la 100 km în 8,2 secunde. Un rol important în reducerea noxelor pentru acest motor îl are catalizatorul unic Mazda care înglobează sistemul single-nanotechnology, ce reduce cantitatea necesară de metal preţios.

        http://www.promotor.ro/noutati-auto-...omania-4997625


        ================================================== ==============

        http://www.promotor.ro/noutati-auto-...iciale-4999552

        Kia pregăteşte un nou model de lux, o berlină care se va numi Kia K7 şi care ar trebui să ajungă în Europa la mijlocul lui 2010, urmând să vizeze piaţa lui Opel Insignia şi Ford Mondeo.



        Kia este în ultima perioadă pe val, lansănd modele din ce în ce mai emancipate şi mai luxoase. Un ultim exemplu este Kia K7, o nouă limuzină care introduce viitorul nomenclator format dintr-o cifră şi o literă şi care ia cu asalt segmentul berlinelor medii. Acest model va fi unul global şi va fi vândut atât în Asia cât şi în Europa şi în în Statele Unite.

        Motiv pentru care întâi aflăm detaliile tehnice pentru Asia şi America, urmând ca probabil să fie comunicate şi specificaţiile europene. Sub capota lui Kia K7 aflăm deocamdată că se vor afla două [COLOR=#0494e1! important]motoare pe benzină, unul cu patru cilindrii în linie de 2.4 litri şi injecţie directă ce va dezvolta 201 CP şi un V6 de 3.5 litri de 279 CP, ţintit în special publicului american. De asemenea, pentru piaţa coreeană constructorul va oferi şi un propulsor de 2.2 litri. Despre motorizările Diesel, preferate de europeni nu ştim nimic, dar probabil nu vor lipsi.
        Pentru a se încadra în actualele tendinţe, Kia K7 va veni echipat cu poziţii cu LED-uri, plafon panoramic, sistem de păstrare a benzii de mers şi asistenţă la parcare. Vom afla mai multe atunci când Kia va face publice datele despre noul model, lansarea în Coreea având loc în Noiembrie.

        tokyodream
        Senior Member
        Last edited by tokyodream; 17-10-09, 07:10.
        Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
        ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

        Comment


        • Toyota va construi o masina low cost in parteneriat cu Daihatsu !


          http://www.auto.ro/stiri/Toyota-va-c...at-cu-Daihatsu



          Dupa variate eforturi pentru imbunatatirea sectorului sau verde, producatorul japonez Toyota este acum dispus sa dezvolte un model low cost, care s-ar vinde sub 11.000 dolari pe pietele in curs de dezvoltare, cum ar fi China si India.

          Potrivit unei publicatii japoneze, modelul va fi dezvoltat în colaborare cu Daihatsu Motor Company, unde Toyota detine actiuni in valoare de 51%.

          Detalii cu privire la proiectele Toyota sunt inca neconfirmate, insa potrivit zvonurilor curente, compania intentioneaza sa lanseze modelul pana in 2015.

          Zvonuri similare au inceput sa circule in urma cu un an dar la momentul respectiv parteneriatul dintre Toyota si Daihatsu se referea la un model de 5.000 de dolari. Modelul despre care se vorbea atunci avea drept tinta pietele din India si Brazilia si era proiectat pentru fabricatie in Bangalore.

          Toyota detine o singura uzina in Bangalore, dar o a doua este in prezent in curs de dezvoltare si urmeaza sa fie deschisa in 2010.
          Conform Autonews, fabrica existenta are o capacitate anuala de productie de aproximativ 100.000 de vehicule, noua uzina avand scopul de a spori numarul de masini care vizeaza pietele emergente.

          Daihatsu pe de alta parte, se confrunta cu dificultati din cauza recesiunii economice si a decis sa se retraga din China, in incercarea de a reduce costurile la un nivel minim.



          ================================================== ================

          Chrysler va construi 100.000 de exemplare Fiat 500 in Mexic !



          Ca parte a aliantei Fiat-Chrysler, producatorul italian va aduce mai multe modele noi in Statele Unite, citandina 500 fiind sigura care va purta logo-ul Fiat.

          Masinuta va fi produsa de Chrysler in Mexic, iar pentru a fi siguri ca vor iesi de pe liniile de productie circa 100.000 de unitati, au fost solicitati deja mai multi furnizori.

          Fiat 500 va fi produs in Mexic si va fi apoi vandut in Statele Unite, Canada si America de Sus. Obiectivele de productie initiale indica intre 104.000 si 120.000 de exemplare anual.

          Informatiile se opresc deocamdata aici, pentru moment cunoscandu-se numai ca citadina italiana va fi mai ieftina decat MINI Cooper.

          http://www.auto.ro/stiri/Chrysler-va...t-500-in-Mexic



          ================================================== ============

          Productia la uzina Hyundai din Rusia incepe in toamna lui 2010 !



          Productia la noua uzina Hyundai din Rusia va incepe in perioada septembrie-noiembrie 2010, a declarat guvernatorul provinciei Sankt Petersburg, Valentina Matviyenko.

          Ea a adaugat ca, tot la anul, fabricantul coreean ar putea lansa si o facilitate de productie a componentelor, ce va completa una dintre cele mai mari investitii facute pe taram rusesc in ultima vreme.

          Uzina constructoare de masini va costa 330 de milioane de euro si va fi capabila sa produca in jur de 100.000 de unitati pe an, insa Hyundai nu va fi lipsit de concurenta pe teritoriul provinciei Sankt Petersburg: tot in 2010, Magna isi va deschide acolo propria fabrica. Nu degeaba zona a primit deja supranumele de “Detroit-ul Rusiei”...

          http://www.auto.ro/auto-economie/Pro...oamna-lui-2010



          ================================================== ================

          Viitorul Mitsubishi Lancer EVO ar putea avea un tren de propulsie hibrid!

          Mitsubishi a prezentat un concept hibrid care utilizeaza acelasi sistem de tractiune integrala cu Lancer EVO X. Sistemul hibrid de pe PX MiEV Concept ar putea fi implementat si pe viitorul Lancer EVO XI.









          Mitsubishi ar putea introduce tehnologie hibrida pe cea de-a 11-a generatie a lui Lancer EVO. Modelul ar putea prelua o versiune modificata a lui PX MiEV Concept, care utiliza un sistem de tractiune integrala Super All Wheel Control si are un sistem de propulsie hibrid. Conceptul prezentat la Salonul Auto de la Tokyo va avea un motor MIVEC cu patru cilindri si doua motoare electrice.
          Motorul MIVEC pe benzina poate fi utilizat atat pentru propulsia rotilor fata, cat si pe post de generator, pe cand cele doua motoare electrice angreneaza puntea spate permanent. Sistemul S-AWC alterneaza modul de functionare in functie de stilul de conducere si de puterea ramasa in acumulatorii Litiu-Ion ai sistemului hibrid. Astfel, trenul de rulare al conceptului PX MiEV imbina trasaturile lui Mitsubishi I-MiEV cu cele ale lui Mitsubishi Lancer EVO X.
          Sistemul hibrid de la Mitsubishi ar putea fi implementat atat pe gama Lancer EVO, cat si in gama Outlander. Acest lucru este posibil deoarece acest sistem de propulsie este creat in jurul sistemului de tractiune integrala S-AWC, element implementat cu succes pe ambele modele de mai sus. Utilizarea tehnologiei deja existente in gama Mitsubishi va usura implementarea acesteia pe un viitor model de serie.
          Via | Autocar



          http://www.automarket.ro/stiri/viito...rid-25759.html

          ================================================== ========




          YouTube - Opel Astra First Drive [Autocar]


          [/URL]

          ================================================== ======


          Upadate: Luni sunt alese primele finaliste ale competitiei Masina Anului 2010 in Romania!

          Dana Stan, StiriAuto.ro | 19 Octombrie 2009 | 51 afisari | 0 comentarii


          Astazi, la ora 17:00, UZEAR va stabili care sunt masinile eligibile sa ramana in cursa pentru titlul de Masina Anului 2010 in Romania, dar si finalistele la sectiunile Designul Anului 2010 in Romania si City Car 2010. In acest scop, juriul format din 31 de jurnalisti din toata tara a fost convocat in statiunea Cheia pentru a testa vehiculele candidate. Testele, care, in prima zi, nu au decurs fara incidente, au loc in perioada 18-20 octombrie. Pana luni, 26 octombrie, membrii juriului vor acorda note la masinile testate, primele cinci clasate la fiecare sectiune fiind declarate "masini finaliste".




          Aceste modele de automobile vor ramane in concurs, urmand ca votul final sa se acorde pana la data de 30 octombrie.
          Castigatorele fiecarei sectiuni vor fi anuntate in cadrul emisiunii autoMOBILE, difuzata pe National TV duminica, 1 noiembrie, incepand cu ora 11 :30.

          Masini nominalizate "Masina anului 2010" sunt, in ordine alfabetica, urmatoarele: Alfa Romeo Mi.To, BMW Z4, Chevrolet Cruze, Citroen C3 Picasso, Ford Ka, Ford Fiesta, Honda Insight, Honda Jazz, Hyundai i20, Hyundai iX55, Kia Sorento, Kia Soul, Land Rover Discouvery 4, Lexus RX 450 h, Mazda 3, Mercedes-Benz E-Klasse, Mitsubishi Colt, Nissan 370 Z, Nissan Cube - nu se aduce in Romania, Nissan Pixo, Opel Astra, Peugeot 3008, Porsche Panamera, Renault Scenic/Grand Scenic, Renault Megane, Renault Clio, Seat Exeo, Skoda Yeti, Subaru Legacy, Suzuki Alto, Toyota Avensis, Toyota IQ, Toyota Prius, Toyota Urban Cruiser, Toyota Verso, Volkswagen Polo.

          Update: Desi modelele de masinile enumerate mai sus intruneau criteriile pentru a intra in cursa pentru titlul de Masina Anului 2010 in Romania, mai putin de jumatate au fost aduse de catre importatori spre testare. In consecinta, UZEAR a luat decizia ca anul acesta sa se poata vota doar masinile care sunt prezente fizic la testul in grup. Astfel, finalistele vor fi selectate dintre urmatoarele modele: Chevrolet Cruze, Citroen C3 Picasso, Ford Fiesta, Honda Insight, Honda Jazz, Land Rover Discovery 4, Opel Astra, Renault Clio, Renault Megane, Toyota Avensis, Toyota IQ, Toyota Prius, Toyota Urban Cruiser.

          http://www.stiriauto.ro/articol/7374...10-in-Romania/

          ================================================== =====

          OFICIAL: Lotus Exige primeste un nou derivat - Scura!

          Lotus a lansat o noua editie limitata a modelului Exige. Botezat Scura, noul derivat vine cu un aspect agresiv, cu o vopsea mata si cu 260 de cai putere.




























          Desi toti marii constructori au invocat probleme financiare atunci cand au refuzat sa se prezinte la Salonul Auto de la Tokyo, Lotus nu ocoleste evenimentul japonez, ba mai mult anunta si o premiera absoluta cu aceasta ocazie. Este vorba despre inca o editie speciala a modelului Exige, botezata Scura.
          Numele modelului britanic vine din italienescul "scura", care inseamna negru, incercand astfel sa sugereze principala trasatura a sportivei, culoarea mata "Phantom Black" a caroseriei. Aspectul agresiv este amplificat si de dungile aplicate pe caroserie, de spoilerul frontal din fibra de carbon, de prizele de aer ale pragurilor laterale, de eleronul posterior si de jantele din aliaj cu finisaj negru, incaltate cu pneuri de performanta Yokohama A048 LTS.
          La interior, linia generala este pastrata de scaunele si consola centrala din fibra de carbon si de manerele schimbatorului si franei de mana finisate in culoarea antracit.
          Propulsia este asigurata de acelasi motor de 1.8 litri supraalimentat, de provenienta Toyota, regasit si pe Exige Cup 260. Bagajul de resurse insumeaza 260 de cai putere la 8000 de rotatii si un cuplu motor de 236 Nm, resimtit la 6000 de rotatii. Puterea este transmisa puntii spate cu ajutorul unei cutii C64, cu masa redusa si sase rapoarte.
          Potrivit comunicatului oficial, folosirea din abundenta a fibrei de carbon ajuta la obtinerea unei mase totale de 925 kilograme, mai mica cu 10 kilograme decat cea a modelului Exige S, de 220 de cai putere. Resursele ii permit sportivei britanice sa sprinteze de la 0 la 100 de km/h in 4.1 secunde si de la 0 la 160 de km/h in 9.9 secunde. Viteza maxima se opreste la 245 de km/h iar consumul in ciclu mediu promite doar 8.5 litri/100 de km.
          Pentru a putea asigura un comportament rutier exemplar, Lotus a coborat garda la sol de la 130 mm pana la 120 mm si a pus la dispozitia soferilor un sistem "launch control, un diferential anti-alunecare si amortizoare de tip Ohlins.
          Caracterul exclusivist va fi asigurat de cele numai 35 de unitati care vor fi produse la nivel global, fanii fiind asteptati sa isi plaseze comenzile incepand cu data de 21 octombrie. Pretul pentru modelul britanic a fost fixat la aproximativ 61.000 de euro in mai multe tari europene.

          http://www.automarket.ro/stiri/ofici...ura-25772.html
          tokyodream
          Senior Member
          Last edited by tokyodream; 20-10-09, 13:40.
          Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
          ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

          Comment


          • Lista celor mai urate 50 automobile din ultimii 50 de ani: http://images.businessweek.com/ss/09...50_years/1.htm

            E si Honda Element printre ele.
            "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
            "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

            Comment


            • ferrari enzo pt ei este o masina urata ????? doamne...

              Comment


              • Cele mai vândute maşini în România ultimului deceniu
                Totalul autoturismelor noi vândute în ultimii 11 ani pe piaţa din România a ajuns la circa 1,73 de milioane de unităţi, dintre care puţin peste 880.000 de maşini au fost importate. Către ce modele şi mărci s-au îndreptat preferinţele românilor?Dacă în privinţa autoturismelor din producţia internă situaţia e simplă, cu Dacia şi Daewoo ocupând locurile 1 şi 2 din punct de vedere al volumelor comercializate la noi în ţară, bătălia cea mai grea se dă pe segmentul de import, atât din punuct de vedere al mărcilor cât şi al modelelor prezente.Topul primelor 10 mărciAşa cum era de aşteptat, locul 1 în privinţa mărcilor prezente pe piaţa locală este ocupat de Renault, care a reuşit comercializarea a 138.737 maşini în perioada de timp analizată.Locul doi în clasamentul mărcilor de autoturisme din import este ocupat de Skoda, cu 113.195 de unităţi vândute în circa un deceniu pe piaţa românească.Urmează Volkswagen, cu 100.197 de maşini, iar locul patru este ocupat tot de o marcă germană, Opel, cu 66.647 de maşini vândute.Ford deţine locul cinci, reuşind să însumeze 64.721 de autoturisme comercializate în România.Topul este completat de Peugeot, cu 63.622 maşini, Hyundai, cu 51.219 autoturisme, Fiat (41.199), Chevrolet (40.025) şi Toyota, cu 35.121 autoturisme vândute în ultimii 11 ani în România.Topul primelor 10 modeleCa mai vândută maşină nouă în ultimii 11 ani în România este Renault Clio, care a înregistrat un volum de 74.906 autoturisme.Urmând linia marcată de topul mărcilor, locul doi din punct de vedere al modelelor comercializate este ocupat de Skoda Octavia, cu 70.669 unităţi vândute în ultimii 11 ani.Pe trei se situează Renault Megane, cu 52.553 de autoturisme, model urmat de Opel Astra, care a înregistrat un volum de 41.594 unităţi.Un alt model ceh ocupă şi locul cinci: Skoda Fabia, care s-a comercializat în 36.025 unităţi.Topul continuă cu Ford Focus pe locul şase (27.172 maşini), Volkswagen Golf pe şapte, cu 25.780 autoturisme, Volkswagen Passat (25.007 unităţi), Peugeot 206 (22.993) şi Ford Fiesta, cu 21.034 maşini vândute în această perioadă.Liderii anualiAnual, liderul pieţei nu s-a schimbat de foarte multe ori, asftel încât în perioada 2000 – 2007, marca cu cel mai mare succes în România a fost Renault.Totuşi, în ultimii doi ani liderul a fost schimbat, cu Skoda în 2008, înregistrând 23.064 unităţi, dintr-un total de 189.050 autoturisme noi de import comercializate la nivelul pieţei.Anul 2009 este condus până în prezent de către Hyundai, cu 7.816 autotursime dintr-un total de 70.487 la nivelul pieţei.Volkswagen a reuşit să domine piaţa în anul 1999, cu 1.230 de autoturisme vândute, dintr-un total de 6.764 de maşini noi din import comercializate la nivel naţional în acel an.Rezultate aşteptate dar şi surprinzătoareSupriza cea mai mare o reprezintă Hyundai, care a reuşit să depăşească în 2009 mărcile tradiţionale prezente în România. Totuşi, se poate observa cu uşurinţă avantajul deţinut de Renault în ultimul deceniu, ca urmare a deciziei (din anul 1999 – n.r.) de a cumpăra constructorul autohton Dacia şi accentul pus pe piaţa locală.Atât din punct de vedere al clasamentului pe mărci, cât şi pe modele, Skoda este cel mai important concurent al Renault pe piaţa locală. Acest lucru se observă nu doar din topul mărcilor, ci şi din clasamentul liderilor anuali, unde Skoda ocupă locul doi, după Renault în perioada 2001 – 2006.PRECIZĂRI:* Clasamentele au fost întocmite pe baza statisticilor Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA) din România.* Au fost luate în calcul numai autoturismele noi din import, raportate ca fiind comercializate în România în perioada 1999 – septembrie 2009.* Este posibil ca valorile prezentate să fie uşor diferite comparativ cu situaţia reală, dată fiind practica recunoscută neoficial de unii dealeri auto privind raportarea la APIA şi a acelor autoturisme transferate spre alte pieţe ale Uniunii Europene (UE).* În privinţa topului pe modele, acestea au fost comasate fără a se face diferenţierea în funcţie de variantele acestora (Modelul Octavia cuprinde şi Octavia Tour, Golf cuprinde şi Golf Plus, etc.)
                Totalul autoturismelor noi vândute în ultimii 11 ani pe piaţa din România a ajuns la circa 1,73 de milioane de unităţi, dintre care puţin peste 880.000 de maşini au fost importate. Către ce modele şi mărci s-au îndreptat preferinţele românilor?

                Dacă în privinţa autoturismelor din producţia internă situaţia e simplă, cu Dacia şi Daewoo ocupând locurile 1 şi 2 din punct de vedere al volumelor comercializate la noi în ţară, bătălia cea mai grea se dă pe segmentul de import, atât din punuct de vedere al mărcilor cât şi al modelelor prezente.


                Topul primelor 10 mărci
                Aşa cum era de aşteptat, locul 1 în privinţa mărcilor prezente pe piaţa locală este ocupat de Renault, care a reuşit comercializarea a 138.737 maşini în perioada de timp analizată.

                Locul doi în clasamentul mărcilor de autoturisme din import este ocupat de Skoda, cu 113.195 de unităţi vândute în circa un deceniu pe piaţa românească.

                Urmează Volkswagen, cu 100.197 de maşini, iar locul patru este ocupat tot de o marcă germană, Opel, cu 66.647 de maşini vândute.

                Ford deţine locul cinci, reuşind să însumeze 64.721 de autoturisme comercializate în România.

                Topul este completat de Peugeot, cu 63.622 maşini, Hyundai, cu 51.219 autoturisme, Fiat (41.199), Chevrolet (40.025) şi Toyota, cu 35.121 autoturisme vândute în ultimii 11 ani în România.

                Topul primelor 10 modele
                Ca mai vândută maşină nouă în ultimii 11 ani în România este Renault Clio, care a înregistrat un volum de 74.906 autoturisme.

                Urmând linia marcată de topul mărcilor, locul doi din punct de vedere al modelelor comercializate este ocupat de Skoda Octavia, cu 70.669 unităţi vândute în ultimii 11 ani.

                Pe trei se situează Renault Megane, cu 52.553 de autoturisme, model urmat de Opel Astra, care a înregistrat un volum de 41.594 unităţi.

                Un alt model ceh ocupă şi locul cinci: Skoda Fabia, care s-a comercializat în 36.025 unităţi.

                Topul continuă cu Ford Focus pe locul şase (27.172 maşini), Volkswagen Golf pe şapte, cu 25.780 autoturisme, Volkswagen Passat (25.007 unităţi), Peugeot 206 (22.993) şi Ford Fiesta, cu 21.034 maşini vândute în această perioadă.

                Liderii anuali
                Anual, liderul pieţei nu s-a schimbat de foarte multe ori, asftel încât în perioada 2000 – 2007, marca cu cel mai mare succes în România a fost Renault.

                Totuşi, în ultimii doi ani liderul a fost schimbat, cu Skoda în 2008, înregistrând 23.064 unităţi, dintr-un total de 189.050 autoturisme noi de import comercializate la nivelul pieţei.

                Anul 2009 este condus până în prezent de către Hyundai, cu 7.816 autotursime dintr-un total de 70.487 la nivelul pieţei.

                Volkswagen a reuşit să domine piaţa în anul 1999, cu 1.230 de autoturisme vândute, dintr-un total de 6.764 de maşini noi din import comercializate la nivel naţional în acel an.

                Rezultate aşteptate dar şi surprinzătoare
                Supriza cea mai mare o reprezintă Hyundai, care a reuşit să depăşească în 2009 mărcile tradiţionale prezente în România. Totuşi, se poate observa cu uşurinţă avantajul deţinut de Renault în ultimul deceniu, ca urmare a deciziei (din anul 1999 – n.r.) de a cumpăra constructorul autohton Dacia şi accentul pus pe piaţa locală.

                Atât din punct de vedere al clasamentului pe mărci, cât şi pe modele, Skoda este cel mai important concurent al Renault pe piaţa locală. Acest lucru se observă nu doar din topul mărcilor, ci şi din clasamentul liderilor anuali, unde Skoda ocupă locul doi, după Renault în perioada 2001 – 2006.



                PRECIZĂRI:

                * Clasamentele au fost întocmite pe baza statisticilor Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA) din România.
                * Au fost luate în calcul numai autoturismele noi din import, raportate ca fiind comercializate în România în perioada 1999 – septembrie 2009.
                * Este posibil ca valorile prezentate să fie uşor diferite comparativ cu situaţia reală, dată fiind practica recunoscută neoficial de unii dealeri auto privind raportarea la APIA şi a acelor autoturisme transferate spre alte pieţe ale Uniunii Europene (UE).
                * În privinţa topului pe modele, acestea au fost comasate fără a se face diferenţierea în funcţie de variantele acestora (Modelul Octavia cuprinde şi Octavia Tour, Golf cuprinde şi Golf Plus, etc.)

                (sursa:capital.ro)
                Raspund la 0743.10.80.80 California Scents ORIGINAL BLVScents

                Comment


                • noul iihs crash test
                  rezultate :

                  2010 Winners

                  Large cars

                  * Buick LaCrosse
                  * Ford Taurus
                  * Lincoln MKS
                  * Volvo S80

                  Midsize cars

                  * Audi A3
                  * Chevrolet Malibu built after Oct. 2009
                  * Chrysler Sebring 4-door with optional ESC
                  * Dodge Avenger with optional ESC
                  * Mercedes C class
                  * Subaru Legacy
                  * Subaru Outback
                  * Volkswagen Jetta sedan
                  * Volkswagen Passat sedan
                  * Volvo C30

                  Small cars

                  * Honda Civic 4-door with optional ESC, except Si
                  * Kia Soul
                  * Nissan Cube
                  * Subaru Impreza except WRX
                  * Volkswagen Golf 4-door

                  Midsize SUVs

                  * Dodge Journey
                  * Subaru Tribeca
                  * Volvo XC60Volvo XC90

                  Small SUVs

                  * Honda Element
                  * Jeep Patriot with optional side thorax airbags
                  * Subaru Forester
                  * Volkswagen Tiguan


                  http://www.iihs.org/news/rss/pr111809.html

                  Ce inseamna ESC ?
                  http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/alinp/civic/
                  civic sedan 08

                  Comment


                  • Electronic stability control (ESC) is a computerized technology that improves the safety of a vehicle's stability by detecting and minimizing skids. When ESC detects loss of steering control, ESC automatically applies the brakes to help "steer" the vehicle where the driver intends to go. Braking is automatically applied to individual wheels, such as the outer front wheel to counter oversteer, or the inner rear wheel to counter understeer. Some ESC systems also reduce engine power until control is regained.[1] Electronic stability control does not improve a vehicle's cornering performance; rather it helps to minimize a loss of control. The NHTSA estimates 5,300-9,600 traffic fatalities could be avoided if all passenger vehicles were equipped with the feature.[2] According to the IIHS one-third of fatal accidents could be prevented by the technology.
                    '09 Honda Accord Sedan 2.4 i-VTEC A/T, Executive, Crystal Black Pearl
                    http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/zagado26/

                    Comment


                    • esc=vsa=esp ?
                      http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/alinp/civic/
                      civic sedan 08

                      Comment


                      • Da!
                        Electronic stability control (ESC) is the generic term recognised by the European Automobile Manufacturers Association (ACEA), the North American Society of Automotive Engineers (SAE), the Japan Automobile Manufacturers Association, and other worldwide authorities. However, vehicle manufacturers may use a variety of different trade names for ESC:
                        • Acura: Vehicle Stability Assist (VSA)
                        • Alfa Romeo: Vehicle Dynamic Control (VDC)
                        • Audi: ESP - Electronic Stability Programme
                        • Bentley: ESP - Electronic Stability Programme
                        • Bugatti: ESP - Electronic Stability Programme
                        • Buick: StabiliTrak
                        • BMW: Dynamic Stability Control (DSC) (including Dynamic Traction Control)
                        • Cadillac: StabiliTrak & Active Front Steering (AFS)
                        • Chery Automobile: Electronic Stability Programme
                        • Chevrolet: StabiliTrak; Active Handling (Corvette only)
                        • Chrysler: Electronic Stability Programme (ESP)
                        • Citroën: Electronic Stability Programme (ESP)
                        • Dodge: Electronic Stability Programme (ESP)
                        • Daimler: Electronic Stability Programme (ESP)
                        • Fiat: Electronic Stability Programme (ESP) and Vehicle Dynamic Control (VDC)
                        • Ferrari: Controllo Stabilitŕ (CST)
                        • Ford: AdvanceTrac with Roll Stability Control (RSC) and Interactive Vehicle Dynamics (IVD) and Electronic Stability Programme (ESP); Dynamic Stability Control (DSC) (Australia only)
                        • General Motors: StabiliTrak
                        • Honda: Vehicle Stability Assist (VSA)
                        • Holden: Electronic Stability Programme (ESP)
                        • Hyundai: Electronic Stability Programme (ESP), Electronic Stability Control (ESC), and Vehicle Stability Assist (VSA)
                        • Infiniti: Vehicle Dynamic Control (VDC)
                        • Jaguar: Dynamic Stability Control (DSC)
                        • Jeep: Electronic Stability Program (ESP)
                        • Kia: Electronic Stability Control (ESC), Electronic Stability Programme (ESP)
                        • Lamborghini: ESP - Electronic Stability Programme
                        • Land Rover: Dynamic Stability Control (DSC)
                        • Lexus: Vehicle Dynamics Integrated Management (VDIM) with Vehicle Stability Control (VSC)
                        • Lincoln: AdvanceTrac
                        • Maserati: Maserati Stability Programme (MSP)
                        • Mazda: Dynamic Stability Control (DSC) (Including Dynamic Traction Control)
                        • Mercedes-Benz (co-inventor): Electronic Stability Programme (ESP)
                        • Mercury: AdvanceTrac
                        • MINI: Dynamic Stability Control
                        • Mitsubishi: Active Skid and Traction Control MULTIMODE and Active Stability Control (ASC)
                        • Nissan: Vehicle Dynamic Control (VDC)
                        • Oldsmobile: Precision Control System (PCS)
                        • Opel: Electronic Stability Programme (ESP)
                        • Peugeot: Electronic Stability Programme (ESP)
                        • Pontiac: StabiliTrak
                        • Porsche: Porsche Stability Management (PSM)
                        • Renault: Electronic Stability Programme (ESP)
                        • Rover Group: Dynamic Stability Control (DSC)
                        • Saab: Electronic Stability Programme
                        • Saturn: StabiliTrak
                        • Scania: ESP - Electronic Stability Programme[68]
                        • SEAT: ESP - Electronic Stability Programme
                        • Škoda: ESP - Electronic Stability Programme
                        • Smart: Electronic Stability Programme (ESP)
                        • Subaru: Vehicle Dynamics Control (VDC)
                        • Suzuki: Electronic Stability Programme (ESP)
                        • Toyota: Vehicle Dynamics Integrated Management (VDIM) with Vehicle Stability Control (VSC)
                        • Vauxhall: Electronic Stability Programme (ESP)
                        • Volvo: Dynamic Stability and Traction Control (DSTC)
                        • Volkswagen: ESP - Electronic Stability Programme
                        '09 Honda Accord Sedan 2.4 i-VTEC A/T, Executive, Crystal Black Pearl
                        http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/zagado26/

                        Comment


                        • merci frumos de raspunsuri , totusi accordul vad ca iesit un pic sifonat
                          http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/alinp/civic/
                          civic sedan 08

                          Comment


                          • Eu stiu ca VSA inglobeaza si ESC. Oricum, in articolul original scrie "Honda Civic 4-door models (except Si) with optional electronic stability control"

                            Civic rulezzz!
                            "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                            "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                            Comment


                            • Daca vor cumpara VOLVO ,chinezii vor fi tari de tot!

                              Au deja C-NCAP si mai fac un pas in fata:

                              Chinezii de la BYD vor construi cel mai mare centru de testare din lume!


                              http://www.automarket.ro/stiri/chine...ume-26470.html

                              bravo lor

                              =================================================

                              asta da veste

                              Lamborghini pregateste un hypercar pe nume Urus !

                              Producatorul de masini sport din Sant’Agata pregateste de zor lansarea inlocuitorului lui Murcielago – care se va numi, se pare, Jota –, insa nu acesta va fi si cel mai rapid bolid din nomenclator.

                              Respectiva onoare ii va reveni hypercar-ului cunoscut, deocamdata, sub numele de Urus, pe care Lamborghini il “antreneaza” in vederea duelului cu urmasul lui Ferrari Enzo.

                              Asadar, la varful gamei fabricantului italian se vor afla doua supermasini, ambele avand la baza aceeasi arhitectura tehnica; totusi, Urus va fi fabricat in exclusivitate din fibra de carbon, in timp ce caroseria lui Jota va include si elemente din aluminiu.

                              Scenariul se va repeta si in ceea ce priveste motorizarea: desi Urus va avea sub capota acelasi V12 de sase litri ca si Jota, agregatul sau va produce cu aproximativ 100 CP mai mult. Adica 800 CP in loc de 700.

                              Asta ii va permite celui mai rapid Lamborghini sa accelereze pana la 100 km/h in cel mult trei secunde si, destul de probabil, sa sara binisor de 350 km/h.

                              Pana la a vedea insa cat de periculos este Urus pentru orgoliul lui Ferrari, sa ne pregatim a saluta debutul lui Jota – un eveniment ce va avea loc chiar anul viitor. In ceea ce-l priveste pe “varul” sau, el ar putea vedea lumina zilei cel mai devreme in 2011, primele masini urmand a fi livrate la un an dupa aceea.

                              http://www.auto.ro/stiri/Lamborghini...r-pe-nume-Urus
                              tokyodream
                              Senior Member
                              Last edited by tokyodream; 21-11-09, 16:13.
                              Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                              ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                              Comment


                              • Unde se pot pune intrebari despre rezolvarea unor probleme tehnice la Honda?
                                Multumesc!

                                Comment

                                Working...
                                X