Noile Subaru Legacy si Outback vin oficial in Romania !
http://www.auto.ro/news/Noile-Subaru...ial-in-Romania
Noile modele Subaru, Legacy si Outback vor fi lansate, oficial, luna viitoare in Romania, potrivit unui comunicat transmis de Subaru Motors Trading, importator Subaru. Prezentat la Salonul Auto de la Frankfurt din septembrie, Subaru Legacy revine in doua variante de caroserie Sedan si Touring Wagon (Break).
A patra generatie a lui Subaru Outback este mai performanta, mai rafinata atat pentru on cat si pentru off-road. Spatiul habitaclului s-a marit, gratie ampatamentului crescut, iar confortul ocupantilor s-a imbunatatit dramatic. De asemenea a crescut si spatiul pentru bagaje. Mai mult interiorul vine cu materiale de inalta calitate si echipari revizuite si adaugite. Subaru Outback va fi echipat cu motoare pe benzina de 2,5 litri si Diesel de 2,0 litri, ce lucreaza cu transimisii manuale sau automate.
Subaru celebreaza 20 de ani de Legacy Touring Wagon prin lansarea noului model. Noul Subaru Legacy Touring Wagon propune o silueta moderna mai lunga, mai lata si mai inalta. Astfel noile variante Sedan si Touring Wagon ale lui Legacy sunt cu 65, respectiv 55 mm mai lungi decat cele de pana acum, in timp ce ampatamentul este extins la ambele modele cu 80 mm, pentru a mari spatiul interior. Portbagajul ofera un volum de peste 1.726 litri.
Pentru Legacy, vor fi disponibile doua motoare cu patru cilindri pe benzina: unul de 2.0 litri, iar celalalt de 2.5 litri si un turbodiesel de 2 .0 litri. Recent Subaru Legacy Touring Wagon a obtinut cinci stele la testelede impact EuroNCAP.
Ambele modele Legacy si Outback beneficiaza de o versiune updatata a sistemului revolutionar de tractiune integrala Subaru Symmetrical AWD.
Preturile estimate pentru piata europeana incep pentru noul Outback 2.0 Diesel cu 28.000 de euro, iar pentru noul Legacy Estate pretul porneste de la 25.000 de euro. Mai multe informatii vor fi date publicitatii in prejama lansarii oficiale in Romania .
================================================== ===============
Alfa Romeo lucreaza la un propulsor V8 Multiair care va echipa viitorul 166 !
http://www.auto.ro/news/Alfa-Romeo-l...a-viitorul-166
Multumita unei surse din interior, va informam ca Alfa Romeo lucreaza in prezent la un motor V8 care va veni la pachet cu sistemul "minune" Multiair.
Tehnologia MultiAir reprezinta un punct de cotitura in evolutia motoarelor pe benzina, asigurand o crestere a puterii cu 10%, a cuplului cu 15%, concomitent cu o reducere insemnata a consumului de combustibil (10%), a emisiilor CO2 (pana la 10%) si a particulelor (pana la 40%). Toate acestea sunt posibile datorita unui sistem de control electro-hidraulic al valvelor, aflat, de altfel, la baza intregului mecanism.
Noul motor va avea o capacitate de 3 litri si va veni in doua versiuni: unul aspirat natural si unul twin-turbo. Pentru aceia care nu stiu, noul propulsor V8 de la Alfa Romeo este primul de gen de la Montreal incoace. (Montreal a incetat a mai fi produs in 1977.)
================================================== =========
Opel cauta un partener pentru a construi o masina de clasa mini !
Opel cauta un partener pentru a produce o masina de clasa mini care sa fie plasata in gama sub modelul Agila, a spus directorul de vanzari si marketing al companiei, citat de Automotive News. Compania nu are un automobil de clasa mini dar daca totul va merge bine va incepe productia unei astfel de masini in 2012, ajutata de noul proprietar Magna - Sberbank. Alain Visser, director de vanzari si marketing al Opel spune ca marca germana ar putea avea in gama un automobil foarte mic, insa cu conditia ca acesta sa fie fabricat cu un partener. Oficialul GM a dat ca exemplu Ford si Fiat, plus Toyota si PSA care colaboreaza pentru producerea unor masini de clasa mini.
Astfel, Toyota Aygo, Citroen C1 si Peugeot 107 sunt construite la aceeasi uzina in Cehia, iar in Polonia Fiat 500 si Ford Ka sunt construite in comun. Modelul Agila al Opel e fabricat la uzina Suzuki din Ungaria, alaturi de modelul Splash al japonezilor.
Criza a facut ca tot mai multi europeni sa migreze catre clasa mini, iar Opel vrea sa fie prezent intr-un segment care creste. Seful GM Europe declara luna trecuta ca daca se va ajunge la o intelegere cu Magna, productia unui automobil mic va incepe in trei ani.
Opel a prezentat la geneva in 2004 un concept numit Trixx (foto), masina de 3,04 metri lungime care insa nu a ajuns in productie.
================================================== ==========
Facelift discret !
http://www.promotor.ro/noutati-auto-...iciale-4989033
Toyota a prezentat primele detalii cu faceliftul aplicat modelului Auris, disponibil momentan doar pe piaţa locală.
Toyota Auris este un model cuminte, iar facelift-ul se prezintă în acelaşi mod. Potrivit constructorului japonez, modificările se regăsesc la nivelul spoilerelor, grila faţă şi blocurile optice fiind şi ele schimbate. În interior regăsim noi materiale, o gamă de culori revigorată şi mai multe echipamente oferite în standard.
Motorizarea de 1,8 litri a primit o distribuţie revizuită, atât pe admisie cât şi pe evacuare, iar toate modelele echipate cu transmisia CVT au acum şi un set de padele pe volan pentru o schimbare manuală mult mai uşoară. Preţul de pornire în varianta de bază cu motor de 1,5 litri este de 12.200 de euro în Japonia, acolo unde Auris S-Package 4WD ajunge şi la 17.500 de euro.
http://www.auto.ro/news/Noile-Subaru...ial-in-Romania
Noile modele Subaru, Legacy si Outback vor fi lansate, oficial, luna viitoare in Romania, potrivit unui comunicat transmis de Subaru Motors Trading, importator Subaru. Prezentat la Salonul Auto de la Frankfurt din septembrie, Subaru Legacy revine in doua variante de caroserie Sedan si Touring Wagon (Break).
A patra generatie a lui Subaru Outback este mai performanta, mai rafinata atat pentru on cat si pentru off-road. Spatiul habitaclului s-a marit, gratie ampatamentului crescut, iar confortul ocupantilor s-a imbunatatit dramatic. De asemenea a crescut si spatiul pentru bagaje. Mai mult interiorul vine cu materiale de inalta calitate si echipari revizuite si adaugite. Subaru Outback va fi echipat cu motoare pe benzina de 2,5 litri si Diesel de 2,0 litri, ce lucreaza cu transimisii manuale sau automate.
Subaru celebreaza 20 de ani de Legacy Touring Wagon prin lansarea noului model. Noul Subaru Legacy Touring Wagon propune o silueta moderna mai lunga, mai lata si mai inalta. Astfel noile variante Sedan si Touring Wagon ale lui Legacy sunt cu 65, respectiv 55 mm mai lungi decat cele de pana acum, in timp ce ampatamentul este extins la ambele modele cu 80 mm, pentru a mari spatiul interior. Portbagajul ofera un volum de peste 1.726 litri.
Pentru Legacy, vor fi disponibile doua motoare cu patru cilindri pe benzina: unul de 2.0 litri, iar celalalt de 2.5 litri si un turbodiesel de 2 .0 litri. Recent Subaru Legacy Touring Wagon a obtinut cinci stele la testelede impact EuroNCAP.
Ambele modele Legacy si Outback beneficiaza de o versiune updatata a sistemului revolutionar de tractiune integrala Subaru Symmetrical AWD.
Preturile estimate pentru piata europeana incep pentru noul Outback 2.0 Diesel cu 28.000 de euro, iar pentru noul Legacy Estate pretul porneste de la 25.000 de euro. Mai multe informatii vor fi date publicitatii in prejama lansarii oficiale in Romania .
================================================== ===============
Alfa Romeo lucreaza la un propulsor V8 Multiair care va echipa viitorul 166 !
http://www.auto.ro/news/Alfa-Romeo-l...a-viitorul-166
Multumita unei surse din interior, va informam ca Alfa Romeo lucreaza in prezent la un motor V8 care va veni la pachet cu sistemul "minune" Multiair.
Tehnologia MultiAir reprezinta un punct de cotitura in evolutia motoarelor pe benzina, asigurand o crestere a puterii cu 10%, a cuplului cu 15%, concomitent cu o reducere insemnata a consumului de combustibil (10%), a emisiilor CO2 (pana la 10%) si a particulelor (pana la 40%). Toate acestea sunt posibile datorita unui sistem de control electro-hidraulic al valvelor, aflat, de altfel, la baza intregului mecanism.
Noul motor va avea o capacitate de 3 litri si va veni in doua versiuni: unul aspirat natural si unul twin-turbo. Pentru aceia care nu stiu, noul propulsor V8 de la Alfa Romeo este primul de gen de la Montreal incoace. (Montreal a incetat a mai fi produs in 1977.)
================================================== =========
Opel cauta un partener pentru a construi o masina de clasa mini !
Opel cauta un partener pentru a produce o masina de clasa mini care sa fie plasata in gama sub modelul Agila, a spus directorul de vanzari si marketing al companiei, citat de Automotive News. Compania nu are un automobil de clasa mini dar daca totul va merge bine va incepe productia unei astfel de masini in 2012, ajutata de noul proprietar Magna - Sberbank. Alain Visser, director de vanzari si marketing al Opel spune ca marca germana ar putea avea in gama un automobil foarte mic, insa cu conditia ca acesta sa fie fabricat cu un partener. Oficialul GM a dat ca exemplu Ford si Fiat, plus Toyota si PSA care colaboreaza pentru producerea unor masini de clasa mini.
Astfel, Toyota Aygo, Citroen C1 si Peugeot 107 sunt construite la aceeasi uzina in Cehia, iar in Polonia Fiat 500 si Ford Ka sunt construite in comun. Modelul Agila al Opel e fabricat la uzina Suzuki din Ungaria, alaturi de modelul Splash al japonezilor.
Criza a facut ca tot mai multi europeni sa migreze catre clasa mini, iar Opel vrea sa fie prezent intr-un segment care creste. Seful GM Europe declara luna trecuta ca daca se va ajunge la o intelegere cu Magna, productia unui automobil mic va incepe in trei ani.
Opel a prezentat la geneva in 2004 un concept numit Trixx (foto), masina de 3,04 metri lungime care insa nu a ajuns in productie.
================================================== ==========
Facelift discret !
http://www.promotor.ro/noutati-auto-...iciale-4989033
Toyota a prezentat primele detalii cu faceliftul aplicat modelului Auris, disponibil momentan doar pe piaţa locală.
Toyota Auris este un model cuminte, iar facelift-ul se prezintă în acelaşi mod. Potrivit constructorului japonez, modificările se regăsesc la nivelul spoilerelor, grila faţă şi blocurile optice fiind şi ele schimbate. În interior regăsim noi materiale, o gamă de culori revigorată şi mai multe echipamente oferite în standard.
Motorizarea de 1,8 litri a primit o distribuţie revizuită, atât pe admisie cât şi pe evacuare, iar toate modelele echipate cu transmisia CVT au acum şi un set de padele pe volan pentru o schimbare manuală mult mai uşoară. Preţul de pornire în varianta de bază cu motor de 1,5 litri este de 12.200 de euro în Japonia, acolo unde Auris S-Package 4WD ajunge şi la 17.500 de euro.
Comment