Noul Honda Civic Hatchback 2011 [facelift 1] 2014 [facelift 2] 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da, ma rog. La 5 usi ma referisem. Vai de capul meu... asta da hot-hatch.

    Comment


    • - F*ugly la design (departe de concept si downngrade fata de Fn2)
      - f*****g bad daca pastreaza semi-independenta pe spate

      + dar un mare plus pentru 5 usi.

      Comment


      • mie nu mi se pare asa de urata
        da nici frumoasa
        pentru mine totul depinde de cum va merge

        sent using digital smoke
        "Ethics. That's always so inconvenient."
        Cal Lightman

        Comment


        • Un pic mai trantita, niste jante mai mari si mai faine si deja e altceva. Oricum este peste concurenta.

          Trimis de pe al meu GT-I9505 folosind Tapatalk
          Curajul este virtutea care face posibile celelalte virtuti. Winston Churchill

          Comment


          • Intotdeauna Honda a avut masini cu design care fie iti place , fie nu, exceptie Accord care cam place tuturor..zic eu.
            Type R-ul asta va intoarce oricum capete pe strada si nu multe hot hatch-uri se pot lauda cu asta
            '07 Honda Accord 2.0 i-Vtec A/T, Executive

            Comment


            • Vorba lui Turkish: nici urata, nici frumoasa. Sa vedem ce poate .

              Comment


              • Eu m-am abtinut sa fiu radical, dar in comparatie cu conceptul de la Geneva care era OZN autentic, cel putin la exterior plasticul finisat in graba, trage rau in jos. In afara de faruri si eleronul SF, care era clar ca o sa dispara nu stiu de ce au renuntat la bara fata cu splitterele alea misto, praguri, aripile sunt diferite, si grila asemanatoare cu lexus?...eu nu vad. Imi place insa ca e mult mai masculina, si cu un pic de efort, se pot schimba multe. Atunci insa, intram cu banii in zona la EVO X si STI.
                ex skateboard, sosete flausate alunecatoare pe parchet, masinute de fier, tenisi Dragasani

                Comment


                • https://www.youtube.com/watch?v=eT2xkmE70h0
                  '07 Civic Type S - Alabaster Silver - 1.8 VTEC - M/T

                  Comment


                  • Suna bine evacuarea de CTR
                    În film pare a fi conceptul de la Geneva, poate o vor scoate asa pana la urma

                    Comment


                    • O sa ies putin din discutia despre CTR si o sa revin la Civic Hatch 2014 1.8 A/T, cu niste pareri personale, in calitate de fost posesor de Civic Sedan 2008. Din punctul meu de vedere, noul model a rezolvat cele cateva aspecte pe care le-am criticat la Sedanul vechi, astfel:
                      - insonorizarea masinii
                      - calitatea materialelor, in special plasticul din interior
                      - dotarea cu geamuri fumurii din fabrica si clima eficienta
                      -sonorizare cu calitate imbunatatita
                      - baterie mai puternica
                      -frane imbunatatite ca eficienta
                      Frumusetea este o apreciere strict legata de gusturi, dar mie mi se pare o masina foarte frumoasa, deosebita prin marea de VW-uri, Audi, BMW etc. de prin peisajul autohton, ca si modelul anterior.

                      Sper sa nu fi poluat forum-ul.
                      2014 Civic Hatch 1.8 A/T

                      Comment


                      • Si daca ar fi facut ceva si cu vopseaua ar fi fost de vis...

                        Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

                        Comment


                        • Legat de viitorul Type R :

                          Atata se mosmondesc astia de la Honda sa scoata Type R-ul asta ca pana il scot, schimba si modelul de serie. Adica fac facelift la modelul de baza in 2014 si scot Type R-ul in 2015... pai pt ce il mai scot ? pt 3-4 ani ??
                          In continuare cred ca il vor scoate apropiat de concept, pozele cu cel de pe Nurburgring sunt conforme camuflajului initial daaar... pana nu il vad in carne si oase, nu imi dau cu parerea. Si mai conteaza cum arata ? O sa aiba 320 CP , un soft, o evacuare... cred ca DOC de abia il asteapta ). Parca ar fi fost interesant si un 4 x 4 .

                          Dinoc reprosa eventuala suspensie semi-independenta pe spate : ei bine eu chiar sper sa fie semi-independenta. Nu am inteles niciodata reprosul acestei solutii si totul a plecat de la imbecilul de Clarckson / Top Gear. Sunt curios cati dintre voi ati resimtit (in termeni reali) lipsa unei suspensii independente pe spate ? Piloti de raliu cu certificare si trofee pe acasa nu prea suntem, circuite in Romania nu avem... si cu toate astea, toti fostii posesori de EP3 si actualmente de FN2 de pe Civinfo o spun foarte clar : FN2 e mai bun din toate punctele de vedere, inclusiv cu privire la suspensia spate.
                          Independenta pe spate nu te ajuta nici in linie dreapta, nici intre 2 semafoare, nici pe viraje pe munte ci doar pe circuit unde poate influenta rezultatul final cu un 3-5% ? (asta sa fie tot oful). In schimb comparati portbagajul unui Civic cu orice hatchback VAG... magic seat, spatiul pasagerilor din spate etc ?!?
                          Uite ca eu cu rapandula mea de 1.8 / 140 CP / stock, am calarit in Austria pe serpentine un A3 cu independenta pe spate, si eram la ski, cu 3 persoane in masina, portbagaj plin si box Thule deasupra cu skiuri, placi, clapari, bootsi etc... totul tine de sofer si punct. Sa va dau filmulet cum calaresc pe curbe un prieten cu STI de 380 CP pe Transalpina pt ca ii e frica de masina si pleaca doar pe drept ? Total irelevanta povestea asta cu semi-independenta din pct meu de vedere. Prefer restul beneficiilor care imi sunt folositoare 90% din timp.

                          Daca am urat actualul Civic la lansare, in comparatie cu cel vechi (pe care inca il detin si nu simt nevoia de schimb), si ma uit la ce ofera concurenta la momentul asta, in continuare consider ca Civicul este o masina care isi face banii, mai ales cu diesel-ul de 1.6. Pacat ca paleta de motorizari este saraca, in rest n-avem ce comenta. Si atentie, discutam de masini noi... ca de SH, da, iti poti lua un 525D la 25.000 EUR cu destul optiuni, dar asta e alta poveste.
                          Civics a sintetizat foarte bine mai sus calitatile noului Civic si da, asa e, este mult superior vechiului Civic la capitolele descrise mai sus... mai putin la design.

                          Revenind la subiect, sa le vedem in realitate, atat facelift-ul, cat si Type R-ul .
                          '07 Civic 5D Executive, 2.0 I-VTEC M/T, Audi Ipanema Brown

                          "Binele o duce rau in Romania"

                          Comment


                          • Mai studiază despre suspensie independenta vs low cost semi-independenta.
                            Ca tot ai pomenit de civinfo.com subiectul acesta este dezbătut foarte bine acolo, vezi posturile lui Potsy.

                            Cea semi-independenta nu își poate pastra setările geometriei. Și este un argument suficient.
                            Și pentru a minimiza (dar nu elimina) efectul de mai sus o semi-independenta trebuie întârita foarte mult sacrificând din confort. Pe când poți obține performante la fel de bune cu una independenta fara sa sacrifici din confort.
                            Nu degeaba mașinile cu pretenții folosesc independenta și nu varianta low cost.
                            dinoc
                            Senior Member
                            Last edited by dinoc; 15-06-14, 14:05.

                            Comment


                            • Am studiat indelung subiectul cu vreo 2 ani in urma si da ai dreptate doar daca privim povestea din pct de vedere pur tehnic aka Motorsport. Uite spre exemplu timpi comparativi discutati de cei de pe Civinfo intre EP3 si FN2 :

                              Top Gear Track :

                              - EP3 an 2001 : 1:36:50
                              - EP3 an 2004 : 1:32:80
                              - FN2 an 2007 : 1:33:50

                              http://fastestlaps.com/tracks/top_gear_track.html

                              Times round the small course of Hockenheim. Their time for the :

                              - EP3 was 1:20:9
                              - FN2 did a 1:21:3

                              Diferente infime pt noi, soferii de strada care poate mai calcam, daca avem ocazia si mai ales unde, pe vreun circuit. Da, in Motorsport conteaza, insa acolo nu alearga masini de strada. In concluzie suspensia independenta este egala cu “0” in cazul nostru si oricum in povestea asta mai intra o gramada de factori : centrul de greutate al masinii, distributia maselor etc... deja intram intr-o alta zona.
                              Ideea mea era :

                              - cati la % din posesorii de Type R ajung cu ele pe circuit (ca pe strada nu conteaza absolut deloc tipul suspensiei) ? 20% ? Din astia 20%, cati sunt fanatici care se duc non-stop pe circuit si pt care setup-ul conteaza atat de mult ? Probabil ca discutam de sub 5%, restul se duc ocazional de “fun” pe circuit. Deci 95% din posesori nu ajung sa atinga punctele alea limita pt care sa conteze o suspensie independenta.
                              - in 2007 un Type R full ajungea la 27 - 28.000 EUR. Un Golf 5 GTI sarea lejer de 35.000 – 37.000 EUR in functie de dotari. Chiar si Megane-ul RS era putin peste Civic ca pret, insa al naibii de urat din pct meu de vedere (altfel performant).

                              Discutam de diferente destul de mari de pret pt o alternativa cu suspensie independenta, necesara unui procent de sub 5% din posesorii de Type R ?? In dauna unui portbagaj mai mic ? Chiar nu-i vad utilitatea unei suspensii independente si precis nici Honda. Aaa, grupul VAG isi permite suspensia asta independenta si pe Skoda, si pe Seat, si pe VW si pe Audi ? Pai da, avand in vedere ca sunt fix aceleasi piese / subansamble iar costul de productie e acelasi, cu toate ca diferenta de pret intre un Seat si Audi difera.

                              Ei bine, Honda nu-si permite asta iar eu nu am nevoie de suspensia aia independenta si un supliment de pret de vreo cateva mii de EUR doar ca sa am cu ce ma lauda )... ca in rest nu-mi foloseste la nimic .
                              '07 Civic 5D Executive, 2.0 I-VTEC M/T, Audi Ipanema Brown

                              "Binele o duce rau in Romania"

                              Comment


                              • @GUR : tocmai pe strada conteaza mai mult independenta decat semi...intr-o curba cu o denivelare, care crezi ca se duce draq? Mai ales la strazile noastre?
                                '17 Civic TypeR FK8 Championship White
                                '08 RAV4 2.0 VVTi 4WD
                                ex : 06' Civic 5d 2.2 i-CTDI 140cp
                                ex: '09 Civic TypeR Nighthawk Black

                                Comment

                                Working...
                                X