Noul Civic 5D (2016)

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by octi_b View Post
    Stii vorba aia: fiecare cu perceptiile si cu reperele lui de exigenta. Nici a mea nu zdrangane si nu troncane fiindca am avut grija sa-i schimb, cand a fost nevoie, bieleta antiruliu, capetele de bara, bucsele la bara stabilizatoare precum si bucsile de la bratele fata. In plus, am anihilat cu sarguinta orice greier sau plastic care facea vreun zgomot in interior.

    Nu cred totusi ca drumurile din Belgia sunt la fel de praf ca ale noastre (mai ales Bucurestiul in ultimii 4-5 ani unde nu s-a mai asfaltat programatic din vremea marinarului) si deci, comparatia cu Audi la 200k km poate e putin deplasata, insa e suficient sa te urci intr-un Civic, hai si Accord, si apoi in germanele astea pe care le tot boscorodim noi aici pe forum si ai sa vezi imediat diferenta. Atentie, nu zic ca germanele sunt mai masini, se conduc mai bine, sunt mai fiabile etc, ci sunt oarecum in asentimenul lui liviu_cts aici.
    Pai, imi dai dreptate vis-a-vis de drumurile belgiene vs. romanesti, poate fara sa-ti dai seama.
    Apoi, da, Hondele sunt infinit mai slab insonorizate, insa pentru unii e mai important sa stie ce se intampla cu masina pe drum decat sa doarma linistiti la volan. Poate ca aici e vorba de intensitatea perceptiei, dar poate si de altceva. Nu de exigenta.

    Comment


    • Bine,asta cu insonorizarea e problema generala la astea japoneze.In Mazda 3 chiar e mai rau decat in Civic.Din punctul asta de vedere,nemtoaicele sunt la mare distanta.

      Comment


      • Din ce am vazut eu, va pot da dreptate ca materialul scaunelor, cel putin la prima vedere, nu este cel mai inspirat, mai ales dupa plusul de la Civic 2007 care personal il consider in continuare foarte reusit, chiar si dupa acesti ani. La interior e drept ca se puteau face cateva imbunatatiri minore care sa schimbe mult aspectul (ornamente care sa mai estompeze avalansa de plastic).
        Legat de pret sunt de parere ca toate masinile noi s-au scumpit fantastic doar pentru ca au tableta. Dar daca faceti o comparatie faceti la masini concurente direct cu dotari similare si o sa vedeti atunci valoarea banilor.
        ....

        Comment


        • Originally posted by octi_b View Post
          Nu cred totusi ca drumurile din Belgia sunt la fel de praf ca ale noastre ...

          ....ha ha, m-ai nimerit aici. Prin natura jobului, mi-e imposibil sa apreciez pozitiv si obiectiv aceasta marca.
          nu vorbesc sa ma aud, nu ma apuc sa aburesc lumea la 40 de ani . nu sunt gropi insa multe reparatii si imbinari facute mai ceva ca la noi, multe rampe brutale (deh, relief) iar "piramidele" alea pe post de bumpere sunt crima. si merg acolo cam o data la 2 ani, de 10 ani. si vb de zonele rezidentiale si pe unde mai ai treaba, nu in centru unde e toata suflarea europeana. aceeasi opinie au avut inca doi apropiati pe tema asta.

          prin natura jobului poti fi subiectiv si sa urmaresti anumite aspecte mai importante pt tine. pt userul general poate sa nu fie asa. nu detin dar am pus mana pe p10 si m-a impresionat la tot ce ma intereseaza pe mine de ex. camera, display, calitatea fabricatiei/materiale. pt majoritatea dintre noi unul reusit nu e acela capabil sa jdemii de taskuri in acelasi timp. in fine, importanta e perceptia generala.
          sigpic

          Comment


          • vtin-ule, e f important ce se intampla cu masina, evident, insa cum am spus, e inacceptabil pt pretentiile mele cel putin, sa dau 10.000 in plus fata de 2008 si sa am o calitate la interior sub cea din acele vremuri. gasesc type-s ul meu peste ce am gasit acum. e adevarat, toate masinile s-au scumpit, insa daca ma uit la multe, ce erau in trecut, ce sunt acum, vad progres notabil (la partea de perceptie, palpabila). nu e cazul civicului din pacate.
            partea nasoala pt mine ca masina nemteasca oricum nu vreau )))
            sigpic

            Comment


            • Liviu,foarte adevarat ce zici mai sus,apropo de interior.In opinia mea,realul progres s-a facut la modul in care se conduce,la calitatea interioara a materialelor si aspect exterior mai trebuie lucrat.Spre exemplu,la partea de franare,e prima Honda care are frane bune by default,vorbesc de astea normale,nu sport.

              Comment


              • @Dan P: Accordul se poate compara cu A4, Seria 3 sau Clasa C, toate fiind din clasa medie, nicidecum cu Seria 5, A6 sau Clasa E, care fac parte din clasa mare.
                Vorbea cineva mai sus, posesor de Seria 1, de directia Civicului, cum ca ar fi peste a BMW-ului. Haideti sa nu ne jucam cu vorbele. BMW si daca fabrica biciclete, directia va fi mai buna ca la un Civic. La Civic directia e ok, dar nu entuziasmanta. Pana si la A3-ul meu e mai buna decat a Civicului, avand un feedback excelent. Calitatile Civicului trebuie scoase in evidenta fara exagerari. Daca sunt pasionat de masini, incluzand aici si Honda, trebuie sa fiu echilibrat, altfel imi pierd nu doar credibilitatea, ci si echilibrul, ceea ce m-ar putea face sa zic ca Aston Martin DB11 e un gunoi pe langa Honda Jazz.
                @ticker: Am aruncat si eu un ochi la Civic pentru ca japonezii nu mai aduc, cel putin pentru moment, Accord-ul in Europa si pentru ca tot ei sustin ca Civic-ul sedan doreste sa acapareze din clientii de Accord.
                HMiller
                Senior Member
                Last edited by HMiller; 19-10-17, 11:13.
                '07 Honda Accord 2.0 LS M/T Silver Alabaster

                Comment


                • Da,eu sunt posesor de seria 1 si cred ca imi pot permite sa emit o parere in ce priveste directia la cele 2.Sau nu?Aici nu e vorba de a fi fan sau nu Honda,ci de perceptie pur si simplu.Ce-mi place mie nu trebuie sa fie universal valabil,nici nu vreau asta,insa imi place fiu combatut cu argumente palpabile.Overall,daca ar fi sa aleg intre cele doua,as alege Civicul fara sa clipesc.De ce?In primul rand mai mare in interior,scaune care chiar daca sunt din material mai slab calitativ au un suport lombar si lateral mult mai bun (in seria 1 stau ca pe WC cu scaunele standard).Suspensia mult mai iertatoare a Civicului,etc etc.

                  Comment


                  • Eu as trimite tot poporul roman la psiho-terapeut. Ne nastem nemultumiti, traim nemultumiti si murim la fel. Avem un "dar" innascut de a vedea lipsurile / minusurile in orice, iar uitatul peste gard nu-l facem niciodata cu scopul de a vedea cum putem face mai frumos si la noi in curte ci de a ne denigra propria curte.

                    Vad multe persoane care au o opinie deja formata despre noul Civic fara ca macar sa-l fi condus, ba unii nici macar nu s-au urcat in el.
                    Comunitatea Honda s-a tot plans ca in comparatie cu ce ofera concurenta, Honda :

                    - nu este antifonata - da, nu este, insa poate unii nici nu vor asta. Oricum lucrurile astea s-au remediat destul de mult incepand cu generatia a 9-a
                    - nu este confortabila, are o suspensie prea dura - si asta s-a remediat destul de mult incepand cu generatia a 9-a
                    - nu are suspensie independenta - uite ca acum o are (nu ca eu as fi dus lipsa acestui tip de suspensie nici dinamic, nici ca si confort)
                    - nu are motoare Turbo - uite ca acum le are si le are la puteri mai mult decat decente
                    - nu are motoare diesel - au scos 1.6-le care biturbo, 180 de cai... pai ce mai vreti ?
                    - nu are cutii automate - are, nu e ce trebuie in totalitate dar are
                    - pozitia la volan e prea inalta - uite ca acum e joasa
                    - etc

                    Revenind la noul model, am condus 5d, 1.5 Turbo, 182 de cai, echiparea de top. Cu ce compar ? Cu masina mea, Civic 2007 Type R, admisie Mugen, evacuare completa, soft si LSD... aprox 220 de cai (mai exact 191 de cai la planetara).
                    Din pct de vedere performante masina mea este marginal mai rapida, cred ca la drum lung noul Civic ma cam calareste, cu siguranta o face pe serpentine unde singurul meu avantaj ramane LSD-ul. Daca ii faci noului Civic un soft si ii pui si LSD se cam inchide subiectul. O caroserie echilibrata, sasiu rigid, suspensie confortabila dar care pe modul sport face ce trebuie, consum decent, pozitie la volan joasa, senzatia in masina si de sport si de confort... masina polivalenta, le impaca pe toate.
                    Design-ul - evident un subiect sensibil si subiectiv. Mie imi place, mai putin spatele partea de jos, buza de sub bara spate.
                    Interiorul - placut surprins de caseta de directie demultiplicata, cutie nu asa directa ca la mine dar ok, frane ok, suspensie supla dar care per ansamblu sta foarte bine, poate chiar mai bine decat masina mea, materialele din interior ok in acceptiunea mea, la fel si design-ul.

                    As cumpara-o ? Da, daca as avea banii si n-as avea alte prioritati in momentul de fata, da, as cumpara-o.

                    Ca si comparatie, in 2007 un Type R costa in jur de 27-28.000 EUR. Noul 5d care ofera performante similare costa in jur de 25.000 EUR, deci mai putin. Asa ca povestea aia cu masinile sunt din ce in ce mai scumpe nu se aplica si in cazul de fata luand in considerare ce primesti : performante, dotari clar superioare prin prisma tehnologiilor noi, confort, sasiu, etc.

                    Comparatiile cu VAG sau Audi A4 break... pai cat a costat A4 ala de nou ? Vrem componente si calitatea de +40.000 EUR la +20.000 ?
                    Nu sunt nici pro, nici contra altor marci, fiecare producator vine cu ceva ce este sau nu pe gustul cumparatorului, cu filozofia proprie (si nu uitati cat de importanta e piata Europeana pentru Honda... mai spre deloc si cu toate astea oferta produse competitive fata de concurenta). VAG si BMW sunt facelift la facelift de ani buni. Civicul nu mi se pare cu nimic mai prejos fata de un Golf spre exemplu. In plus de asta Honda chiar a venit cu design diferit la fiecare model si fiecare generatie.
                    Am un prieten cu BMW 520xD din 2016, foarte confortabila masina, faruri adaptive, etc... avion, si imi spune "ma plictisesc in masina, nu simt viteza, nu simt ca o conduc. Mai da-mi-o si mie pe a ta sa mai dau o tura sa ma trezesc la viata". Perceptii diferite, altii ar aprecia linistea din masina lui.

                    Totul cred ca se reduce la niste lucruri simple : mi se potriveste sau nu marca X (design, dotari, confort, cum ma simt efectiv in masina, etc) ? mi-o permit sau nu (cost achizitie, intretinere, fiabilitate) ? Restul e...
                    '07 Civic 5D Executive, 2.0 I-VTEC M/T, Audi Ipanema Brown

                    "Binele o duce rau in Romania"

                    Comment


                    • Bine scris!

                      Comment


                      • @dantt: Nici prin gand nu mi-a trecut sa-ti cenzurez in vreun fel dreptul la opinie, chiar daca nu erai posesor de BMW. Si eu am avut BMW (e drept, Seria 3) si stiu ce inseamna marca asta, cu bune si rele. Eu imi mentin parerea ca directia oricarui BMW este peste cea a Civicului. Si cred ca si majoritatea celor care au sofat BMW si Honda, precum si a specialistilor, este in sensul asta.
                        '07 Honda Accord 2.0 LS M/T Silver Alabaster

                        Comment


                        • o mica corectie. civic 1.5 sport plus ajunge la 27000. nu pe povesti ci in showroom. (nu culoare standard si ceva nimicuri puse in plus)
                          comparatia facut cu acel a4 era strict in ceea ce priveste evolutia in timp a agregatului. eu care am grija de masina ca un tembel vs. unul care da cu ea peste tot. mie imi misca ceva plasticuri prin interior (nu grav dar nu suport nici un zgomot parazit, asa ca ma deranjeaza orice, oricat de mic ar fi), lui nimic la km dubli. cat a fost? 22.000 euro la 18.000km. a mea 21.200 la 0km. pare o comparatie mere cu pere daca te gandesti la clase dar, serios...
                          din ce vad eu, unii dintre noi analizam masina fizic, adica aspectele cu care luam contact 80-90% din timp , altii sunt convinsi mai mult de cifre sau aspecte tehnice, dinamice pe care e din ce in ce mai greu sa le atingi pe drumurile noastre cu o banda si aglomerate. pai nu putea cineva sa se gandeasca la ambele? adica daca-mi spune ca imi da un sasiu cu 60% mai rigid, nu imi poate oferi si optiunea unui nivel de materiale superior? cat de greu poate fi? eu nu apreciez nici linistea (evacuri invidia si dekat pe ambele honde) nici comoditatea (suspensii aftermarket sport pe ambele honde) dar am ochiul mai sensibil. atat.
                          civicul ofera f multe, multe in aspecte in care restul esueaza chiar lamentabil, pacat ca se ineaca la mal cu o chestie atat de usor de realizat: un interior mai placut (calitativ, nu perceptie estetica)
                          sigpic

                          Comment


                          • Ce mai vorbim aici:

                            A4 fara nici o optiune bifata de 36060.30 EURO https://cc.porscheinformatik.com/cc-...UL/T9T9/YM/@/@

                            La optionale sunt chiar si oglinzile reglabile .


                            +1 Gur
                            ....

                            Comment


                            • @ liviu_cts - referitor la acel A4, Da, VAG-urile si in special masinile nemtesti dau senzatia aia de "solid", asta nu inseamna ca realitatea e si egala cu senzatia, si viceversa. Dar acel A4 la care faci referire, din ce an era, ce motorizare, cati cai, ce optiuni, cat a costat de nou ?

                              Uite spre exemplu masina mea (la baza a fost 1.8 benzina 140 de cai, varianta Executive. Am facut eu ulterior swap de motor, modificari, etc) a costat 22.400 EUR in Germania (prin RO era in jur de 24.500, la nemti am primit si o reducere de 10% pt ca am luat 2 Civicuri cu inca un prieten). Dupa 10 ani Civicul nou care vine cu mult mai multe plusuri, tehnologie, eficienta, optiuni, tinuta de drum, confort, dinamica, sportivitate... 182 de cai care cu soft merg lejer in 200 versus 140 de cai la a mea, etc... 27.000 EUR. Pai ti se pare mult 2500 EUR in plus dupa 10 ani pt un model total nou cu toate plusurile astea ?

                              Inteleg ca ai o problema cu aspectul si calitatea materialelor (care apropos, mie plasticul mi s-a parut superior fata de cel din a mea) si ca poate astea sunt aspecte definitorii pt tine... dar pana la a spune ca e o masina care nu face banii si ca e sub orice critica in comparatie cu modelul tau de Civic... mi se pare deplasat si incorect.

                              Serios, incearca sa mergi cu masina si sa petreci mai mult timp. Dar du-te sa o descoperi, sa vezi ce aduce nou si bun. Daca pleci din start cu ochi si atitudine critica si pe premisa ca Civicul tau e mot, este evident ca vei rata plusurile si vei respinge din start tot ce are de oferit masina asta.
                              '07 Civic 5D Executive, 2.0 I-VTEC M/T, Audi Ipanema Brown

                              "Binele o duce rau in Romania"

                              Comment


                              • frumos scris Gur !
                                "In 30 years, Honda has made 15 million V-Tec System and they have never, not even once single failure" - Jeremy Clarkson Top Gear.

                                The Power of Dreams

                                Comment

                                Working...
                                X