Consumuri carburant Civic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • da, probabil era pe o oarecare panta, cu masina in N si cu poate si cu motorul oprit pe mare parte din drum.
    E una dintre metodele promovate pe acel forum. se cheama "P&G" ("pulse&glide) si consta in a accelera masina pana la o viteza cu 10-15kmh peste viteza dorita, apoi bagi in neutru, opresti motorul si o lasi sa "curga" asa cat de mult poti pana cobori cu 5-10kmh sub viteza dorita, dupa care iar: pornesti, potrivesti turatiile, bagi in viteza, accelerezi la 10-15kmh peste, o lasi sa curga, s.a.m.d.
    Astia care practica metoda asta raporteaza consumuri din astea incredibile.
    Personal mi se pare o tampenie de zile mari si n-as face in viata mea asa ceva cu masina mea (dupa ce ca e ilegal si periculos, iti distrugi si transmisia). Exista si metode sigure si benefice pe masina prin care iti poti reduce vizibil consumul.
    2008 Civic Hybrid USDM 1.3L @ 110HP
    2004 Ford Expedition Eddie Bauer USDM 4x4 5.4L @ 330HP

    Comment


    • Originally posted by bertro View Post
      cu masina in N si cu poate si cu motorul oprit
      Pai si cum mai functioneaza servo-ul? si frana si directia
      2008 CL7 2.0 M/T SSE - Black
      2007 Jazz CVT - Blue
      “Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi.” Soichiro Honda
      sigpic

      Comment


      • la mana, ca pe vremea daciei
        ideea lor e ca metoda asta o aplici pe autostrazi sau pe strazi slab circulate si cu putine treceri, stopuri, semafoare, deci unde nu ai avea nevoie sa folosesti frana. (iar servodirectia oricum e inutila la viteze de peste 10-15km/h). Ideea merge mana in mana cu un alt principiu: "DWB" ("drive with buffer"), care presupune sa conduci mereu ca si cum nu ai avea frane, deci sa lasi distante mari intre masini, sa nu accelerezi aiurea inainte de curbe/stopuri, sa anticipezi mereu traficul/drumul inaintea ta, etc.

        poti citi threadul asta pt detalii despre tehnicile (atat cele safe cat si cele cretine) de a reduce drastic consumul (a.k.a. "hypermiling")
        2008 Civic Hybrid USDM 1.3L @ 110HP
        2004 Ford Expedition Eddie Bauer USDM 4x4 5.4L @ 330HP

        Comment


        • Nu e bine sa opresti motorul... Nu ma oricep mai deloc la masini, ca sa zic asa dar s-a intamplat odata sa opresc motorul la o dacie cu servo si la frana au mai mers 3 pedale, apoi pauza... Noroc ca i-am dat cheie repede si nici panta nu era mare

          Comment


          • Nu, multumesc...nu ma pasioneaza consumurile mici...
            2008 CL7 2.0 M/T SSE - Black
            2007 Jazz CVT - Blue
            “Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi.” Soichiro Honda
            sigpic

            Comment


            • Originally posted by VFX View Post
              Pai si cum mai functioneaza servo-ul? si frana si directia
              Scoti si cheia din contact ca sa blochezi volanul? Hai sa fim seriosi.
              Subaru Outback 2.0D AC - Peugeot 307 1.6 HDI
              Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice.
              "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!"
              razvan p.
              http://bloghdi.anyhow5.com

              Comment


              • Nu am zis nimic de blocat volan...
                2008 CL7 2.0 M/T SSE - Black
                2007 Jazz CVT - Blue
                “Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi.” Soichiro Honda
                sigpic

                Comment


                • Originally posted by pauliasi View Post
                  Nu e bine sa opresti motorul... Nu ma oricep mai deloc la masini, ca sa zic asa dar s-a intamplat odata sa opresc motorul la o dacie cu servo si la frana au mai mers 3 pedale, apoi pauza... Noroc ca i-am dat cheie repede si nici panta nu era mare
                  normal ca nu e bine, mai ales pt transmisie (ca daca esti in neutru, motorul nu e afectat ca nu se misca). masinile cu transmisie automata sau CVT nu trebuie rulate niciodata cu motorul oprit, scrie si pin manuale sa nu le tractezi cu rotile motrice pe sol si sa nu incerci sa le pornesti prin tractare/impingere.
                  insa pt siguranta e si mai naspa. franele functioneaza si cand e motorul oprit, insa nu mai esti ajutat de pompa de servo si trebuie sa apesi pe pedala de sa-ti sara ochii ca sa poti opri, sau sa "pompezi" frana de mana (ca atunci cand ramai fara frane de tot).
                  in plus e ilegal (stiu un tip care are masina electrica si a fost oprit de un politai care a crezut ca merge cu motorul oprit) si poti ramane si fara baterie (motorul fiind decuplat de transmisie, alternatorul nu incarca) daca mergi mult asa (ca farurile iti consuma, muzica iti consuma), etc.

                  Eu sunt pentru consum cat mai mic si poluare cat mai mica (de aia mi-am luat hibrid), insa pana la o limita. Nu mi-as risca sanatatea sau masina ca fraierul pt o economie de cativa dolari pe luna. Nu arzi cativa bani in cilindri, dar dai de 10 ori mai mult la mecanic, spital sau avocat dupa aia.
                  2008 Civic Hybrid USDM 1.3L @ 110HP
                  2004 Ford Expedition Eddie Bauer USDM 4x4 5.4L @ 330HP

                  Comment


                  • Originally posted by VFX View Post
                    Nu am zis nimic de blocat volan...
                    Nu, n-ai zis nimic, doar ca ti-am citat mesajul pt ca se referea la oprirea motorului. Insa partea aia n-a mai aparut.
                    Subaru Outback 2.0D AC - Peugeot 307 1.6 HDI
                    Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice.
                    "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!"
                    razvan p.
                    http://bloghdi.anyhow5.com

                    Comment


                    • Astazi am facut un drum in provincie, in total 360 km din care cred ca 200 pe A1. Consum mediu: 10,5% ( pe BC ). Am facut plinul la ultima benzinarie Petrom ( cea de langa Metro ) si cand am iesit de pe autostrada aveam 10,9 %. Mers in buna parte intre 170-185 km/h, bineinteles cu pauzele de viteza date de Loganisti pe banda 2 si altii care nu stiu sa se asigure, sa se uite in oglinzi, etc. Si bonus, mi-am spart un proiector. La sosire ( la jumatatea drumului ), aveam 10% consum dar la intoarcere am mers un pic mai tare si consum mediu : 10,5% . La 180 km/h , mers constant ( fara cruise control ), consumul constant era de 15%.
                      3 persoane in masina si AC tot timpul .
                      I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                      My cars:

                      '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                      '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                      '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                      '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                      EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                      EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                      EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                      EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                      EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                      EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                      Comment


                      • Originally posted by KMR View Post
                        3 persoane in masina si AC tot timpul .
                        Cred ca fara AC ar fi fost jale si muuult mai lung drumul, la cum a fost ziua de azi

                        Comment


                        • M-am intors aseara din mini-concediul avut si concluziile sunt:
                          2600 km in 4 zile - consum pe BC 7.8.
                          Destul de bine avand in vedere ca am circulat 60% pe autostrada cu o medie de 140 km/h.
                          Ex - Honda CIVIC 5D 1.8 M/T SPORT - Milano Red
                          In cautare de altceva

                          Comment


                          • 108 km cu becul de la benzina aprins

                            Ieri am mers 108 km cu becul de la benzina aprins. Am trecut prin niste emotii foarte mari pentru ca nu gaseam o statie de benzina si doar ce mai patisem cu cateva zile inainte o figura ca asta. Cand am gasit in sfarsit o benzinarie, mi-au intrat doar 43.06 litri - momentul in care a sarit pistolul. Am ramas foarte surprins, asteptandu-ma sa intre cel putin 47 litri. Am platit si m-am urcat in masina, iar cand am pornit lipsea o liniuta de la indicatorul de benzina, ceea ce inseamna ca mai aveau loc cativa litri.
                            CR-V e:HEV
                            JAZZ GD1 CVT
                            Ex: CR-V RE6

                            Ex: RDX TB1
                            Ex: Civic FD1

                            Ex - JAZZ GD1
                            Ex - ACCORD Type-R
                            Ex - DEL SOL EH6

                            Comment


                            • La 5D-uri zicea cineva ca in momentul in care iti arata ca mai ai 0 km ... de fapt sunt 6L in rezervor
                              ex-FN2 owner
                              Loved it every second!

                              Comment


                              • Trebuia sa faci si tu ca soferii de taxi, maxi-taxi etc...Sa zdruncini masina astfel incat sa incapa mai multa benzina

                                Acum serios, BC iti arata o medie cu aproximatie si nu este intotdeauna exact valoarea adevarata... Cred ca puteai sa mai mergi cativa km si pe 0... dar nu stiu daca mai mult de 50-60. Iar becul se aprinde destul de devreme ca sa te avertizeze din timp...deci mai aveai cativa litri de benzina in rezervor
                                2008 Honda Civic 5d i-shift

                                Comment

                                Working...
                                X