Accord - viteza maxima -

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    referitor la faza cu gps-ul si acuratetea lui, pot sa va spun ca acuratetea este data de numarul de sateliti receptionati. De la 6 in sus deja puteti avea incredere foarte mare, iar de la 8 puteti baga mana in foc. Maxim de sateliti ce am prins au fost 11, din 12 posibili . Asta pe linia dreapta de langa Dragonul Rosu.
    Atat pe A1 cat si pe A2 rareori a scazut vizibilitatea satelitilor sub 6.
    O alta diferenta este data de pozitionarea satelitilor, dar in Romania bat destul de bine. Am facut teste cu aparatura de testare prin satelit si acuratetea este de 8 zecimale... deci... go for it.
    Supravirarea este cand se sperie pasagerii. Subvirarea este cand se sperie soferul!!!

    La Multi KM, masinutza mea... Peste 245k km. and counting... Accord4 Quality Rules!

    Comment


    • #17
      Accord-ul este una din putinele masini cu diferenta foarte mica intre tahometru si viteza reala. Diferentele sunt de regula +/- 1 sau 2 km. Nu inteleg de ce la alte masini diferenta este mai mare, dar cred ca este un motiv pentru faptul ca, de regula, viteza reala este mai mica decat cea afisata pe bord. Eu o pun pe seama faptului ca este mai sigur dpdv al radarelor. Adica vezi limita de viteza 70, tu mergi cu 70, dar pentru siguranta iti mai "fura" vreo 5-7 km/h, ca cine stie cum iti scapa piciorul.
      Civic '03 1.6 VTEC II
      Accord '06 2.4 M/T

      Comment


      • #18
        asta am obs si eu la Accord... ca de obicei mergi cu cat arata in bord...

        de ex la Mini ai atat vitezometru ala mare, analog pe mijloc, cat si unul digital in turometru (in spatele volanului) si acolo se vad diferente intre cele doua :roll:
        The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



        DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

        Comment


        • #19
          Eu eram cu pilotul automat setat si aveam diferente enorme. Nu cred ca depind cifrele de la masina la masina. Am jenti pe 16, sunt diferite cumva ca diametru de cele pe 17, ambele cu anvelope cu tot ? E posibil sa fie de aici eroarea ?
          Hobby electronics - http://dics.voicecontrol.ro/

          Comment


          • #20
            Originally posted by dics
            Eu eram cu pilotul automat setat si aveam diferente enorme. Nu cred ca depind cifrele de la masina la masina. Am jenti pe 16, sunt diferite cumva ca diametru de cele pe 17, ambele cu anvelope cu tot ? E posibil sa fie de aici eroarea ?
            Asta e usor de aflat. Eu am pneuri 225/45, ceea ce inseamna ca dimensiunea balonului este 101.25 mm (45% din 225 mm). La asta se adauga dimensiunea jantei, 17" = 431.8 mm si rezulta un diametru total de 634.3 mm. Dar nu ma astept ca producatorii sa nu calibreze tahometrul in functie de diametrul rotilor. It's elementary, ce dreacu' !
            Civic '03 1.6 VTEC II
            Accord '06 2.4 M/T

            Comment


            • #21
              dintre vitezometru si GPS cu siguranta vitezometrul arata mai corect, GPS nu are cum sa fie foarte precis

              am intrat sa pe forum sa fac un topic cu exact aceeasi tema, ce coincidenta ca era deja creat


              asta pt ca joi seara pe A2, singur in masina cu M/T 2.0 am atins aprox 227 Km/h, motorul era la 6000 si consumul instantaneu undeva intre 20 si 25

              sincer cred ca se mai ridica pana la 230 dar aparuse o coloana in fata

              e foarte bine pt ca va spun nu prea se simtea, nici vibratii, nimic


              NightHawk - pretentioasa vopsea - dar....., inca se merita

              http://hondafan.etp.ro/gallery/v/SAMM/

              Comment


              • #22
                nici la a mea la 220 nu se simtea nimic, era foarte lin totul, dar chestia asta ma cam punea pe ganduri, pt ca dak era sa evit ceva sau nah... sunt aproape sigur ca situatia devenea mai tensionata :?
                The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



                DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

                Comment


                • #23
                  pai asta nu trebuie sa te puna pe ganduri, sau cel putin nu in legatura cu masina ta, trebuie sa te gandesti ca la fel se intampla si dak erai intr-un aston martin, sau cine stie ce alta masina cu un pret de 10 ori mai mare ca a ta
                  NightHawk - pretentioasa vopsea - dar....., inca se merita

                  http://hondafan.etp.ro/gallery/v/SAMM/

                  Comment


                  • #24
                    nu e kiar asa... ma refeream la faptul ca din cauza ca suspensia Accordului are o setare de confort, nu simti nimic la viteza aia, dar dak vrei sa faci o manevra mai "violenta" masina nu ar reactiona asa bine. Sunt sigur ca intr-un Aston sau kiar si in CTR situatia ar fi alta, dar si confortul rularii cu viteza aia ar avea de suferit :?
                    The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



                    DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

                    Comment


                    • #25
                      ai dreptate, insa e clar ca la 230 in aston martin sau honda, sansele de scapare sunt sensibil apropiate, bineinteles si in functie de situatie, la un impact frontal cred ca e PA PA in amandoua
                      NightHawk - pretentioasa vopsea - dar....., inca se merita

                      http://hondafan.etp.ro/gallery/v/SAMM/

                      Comment


                      • #26
                        nici nu luam in calcul ipoteza unui impact frontal... eu ma refeream la o schimbare mai brusca de banda sau sa eviti un caine sau ceva si ma gandeam ca masina ar intra intr-un balans si ai risca sa pierzi controlul :?
                        The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



                        DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by man1ak
                          Asta e usor de aflat. Eu am pneuri 225/45, ceea ce inseamna ca dimensiunea balonului este 101.25 mm (45% din 225 mm). La asta se adauga dimensiunea jantei, 17" = 431.8 mm si rezulta un diametru total de 634.3 mm. Dar nu ma astept ca producatorii sa nu calibreze tahometrul in functie de diametrul rotilor. It's elementary, ce dreacu' !
                          Calculat in acelasi mod la mine a iesit 631.9 mm diametru.
                          Asta inseamna o circumferinta de 1.985 m = 503 rotatii complete intr-un km
                          La tine ies 1.9927 m = 501.8 rotatii complete intr-un km
                          Concluzia : nu conteaza ce jenti ai. Atunci de unde e eroarea ?

                          LE: facand putin misto de cele calculate mai sus, concluzia este ca daca ai cauciucuri mai mari atunci se uzeaza mai greu
                          Hobby electronics - http://dics.voicecontrol.ro/

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Achim
                            nici nu luam in calcul ipoteza unui impact frontal... eu ma refeream la o schimbare mai brusca de banda sau sa eviti un caine sau ceva si ma gandeam ca masina ar intra intr-un balans si ai risca sa pierzi controlul :?
                            asa e , in cazurile astea ai dreptate
                            NightHawk - pretentioasa vopsea - dar....., inca se merita

                            http://hondafan.etp.ro/gallery/v/SAMM/

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by SAMM
                              dintre vitezometru si GPS cu siguranta vitezometrul arata mai corect, GPS nu are cum sa fie foarte precis, am intrat sa pe forum sa fac un topic cu exact aceeasi tema, ce coincidenta ca era deja creat
                              Nu e bine sa nu ai incredere in tehnica moderna
                              Nu poti compara nici macar in gluma un simplu aparat de masura analogic care depinde de multi factori, inclusiv temperatura ambianta cu un computer digital care interpreteaza niste date digitale obtinute cu precizie de cativa mm.
                              Hobby electronics - http://dics.voicecontrol.ro/

                              Comment


                              • #30
                                in cazul vitezei eu cred ca e mult mai precis kilometrajul, dak te uiti pe gps ai vazut ca exista un delay de exemplu cand ajung intr-o intersectie, el pe ecran ajunge dupa 2-3 sec
                                NightHawk - pretentioasa vopsea - dar....., inca se merita

                                http://hondafan.etp.ro/gallery/v/SAMM/

                                Comment

                                Working...
                                X