Accord - viteza maxima -

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Ok, o lasam moarta pentru ca vad ca nu intelegi ce am incercat eu sa explic. Poate ne vedem la vreo intalnire si o sa incerc pe hartie, poate ma fac mai bine inteles. Sunt doua lucruri separate in implementarea soft, eu vorbesc de unul si tu te legi de celalalt
    Revenind la eroare, la toate masinile de pana acum tu ai avut eroare 0 la vitezometru ?
    Hobby electronics - http://dics.voicecontrol.ro/

    Comment


    • #47
      Originally posted by BogMW
      Daca ar fi sa iti respecti principiile, nu ar mai fi masina pe care sa o cumperi :lol:

      Iar daca ai reclama, ti s-ar pune sub nas directiva Europeana 75/443/EEC.
      :roll:

      am zis flagrant, nu 1-5 km eroare, hai sa fim seriosi, crezi ca la ferrari e vitezometrul stricat ?

      Originally posted by dics
      Ok, o lasam moarta pentru ca vad ca nu intelegi ce am incercat eu sa explic. Poate ne vedem la vreo intalnire si o sa incerc pe hartie, poate ma fac mai bine inteles. Sunt doua lucruri separate in implementarea soft, eu vorbesc de unul si tu te legi de celalalt
      Revenind la eroare, la toate masinile de pana acum tu ai avut eroare 0 la vitezometru ?
      da, cu toate ca ma simt destul de sigur pe ceea ce am spus,

      pai nu zic zero, dar nici 20 km eroare, asta e scandalos, sa zic acceptabil ar fi 1-5 km
      NightHawk - pretentioasa vopsea - dar....., inca se merita

      http://hondafan.etp.ro/gallery/v/SAMM/

      Comment


      • #48
        Si mie mi se pare scandalos ca o masina sa aiba eroare 24km/h la vitezometru (la 200km/h). Totusi eroare exista si sigur e procentuala pentru ca cu cat mergi mai repede eroarea este mai mare.
        '07 Accord 2.0 ES A/T
        '01 Golf IV 1.6 Edition

        Comment


        • #49
          Era vorba de eroarea maxim admisa, nu de o certitudine, nu inseamna ca pentru a fi omologata o masina trebuie sa aiba 24km in plus la 200
          Ok, ultimele argumente si ma retrag ca deja devine flame, facem un exercitiu simplu de gandire (pentru cei care sustin ca lor le indica vitezometrul EXACT viteza cu care ruleaza) :

          Presupunem ca mergi cu masina pe strada si printr-o minune iti indica exact viteza cu care rulezi. La prima intersectie opresti masina si dai drumul la 0.1 bar la toate patru cauciucurile. Va aparea o eroare pe vitezometru ? Normal ! Peste 20.000 km parcursi cauciucurile vor fi mai uzate. Viteza aratata de vitezometru va fi alta ? Da ! Are voie producatorul sa livreze o masina care arata mai putini km ? Nu. Ce face el ? Compenseaza pentru a fi sigur ca in nici un caz nu va avea probleme cu clientii nemultumiti. Se ascunde in spatele directivei uniunii europene.

          Argumentul numarul doi este acela cum ca doua cauciucuri de aceeasi dimensiune (sa zicem de dragul cifrelor 205/55/16) dar facute de producatori diferiti au diametru diferit. Nu cu mult dar suficient, am discutat cu cineva care vinde si mi-a confirmat ca exista niste tolerante.

          Una peste alta, in conditii ideale de temperatura, aderenta, presiune si ce mai vreti voi este posibil ca vitezometrul sa indice viteza reala insa acest lucru este pur si simplu o coincidenta, o intamplare fericita Probabil cel care a obtinut citirea avea cauciucurile umflate la maxim si nu rula cu 200km/h ci cu mult mai putin.
          Hobby electronics - http://dics.voicecontrol.ro/

          Comment


          • #50
            eu personal n-am sustinut ca arata EXACT, am spus doar ca e mai precis decat gps-ul

            diferenta data de umflarea cauciucurilor nu poate fi decat foarte mica
            NightHawk - pretentioasa vopsea - dar....., inca se merita

            http://hondafan.etp.ro/gallery/v/SAMM/

            Comment


            • #51
              eu zic ca o sa va "certati" la infinit. orice aparat de masura are o eroare. diferenta e ca eroarea poate fi mai mica sau mai mare.
              la gps eroarea e data de precizia cu care se masoara distanta. cu cat ai mai multi sateliti, cu atat precizia va fi mai mare. la vitezometru eroarea e data de diametrul real al rotii. cu cat diferenta e mai mare fata de diametrul luat in calcul de producator la calibrarea aparatului, cu atat eroarea e mai mare.
              civic 2.2 5D FK3
              CR-V 2.2 AT RE6

              Comment


              • #52
                Sunt perfect de acord cu chipson78
                '07 Accord 2.0 ES A/T
                '01 Golf IV 1.6 Edition

                Comment


                • #53
                  Daca mergi cu viteza constanta, GPS-ul iti arata exact viteza (eroarea este chiar neglijabila, tinde spre zero) .
                  K24Reflash

                  Comment


                  • #54
                    Asa ca la 230 o bagi pe C.C. si astepti creo 30 de secunde ca sa afli care este viteza reala
                    Honda Accord 2006 2.0 ES

                    http://hondafan.etp.ro/gallery/v/aleksey/

                    Comment


                    • #55
                      kiar face diferenta dak iti arata in bord ca mergi cu 230 si tu de fapt mergi cu 220? oricum mai toata lumea se ia dupa cat arata bordu deci e o eroare universal valabila si deci se anuleaza... :roll:

                      cat despre faza cu cruise control si sa astepti, daca stii ca gps'ul va ajunge sa iti arate viteza din bord fara ca tu in timpul asta sa o modifici, inseamna ca e doar un lag al lui si asa ca ce e in bord e bine
                      The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



                      DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

                      Comment


                      • #56
                        trebuie sa ii dau dreptate lui dics:238 km/h in bord..tom tom indica 227 de-mi venea sa-i ard una :axe:
                        ex CL7 AT 2006
                        CN1 Sport 2005
                        KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                        "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by radup
                          Cine inghetase ? nevasta ?
                          Si ea, la 230 :lol:
                          Honda Civic 2012 1.8 Executive + Navy M/T, Infiniti FX35 2007, ex-Honda Accord 2006 2.0 ES M/T, ex-Honda CR-V 2007 2.0 Elegance M/T,
                          Externalizare IT | Solutii Resurse Umane | BPM Software

                          Comment


                          • #58
                            doar diametrul jantei este suficient de precis
                            diametrul anvelopei variaza de la profil la profil chiar pt aceeasi dimensiune (normele permit o plaja larga)
                            pe de alta parte, cu cat viteza creste, cu atat apar alunecari relative (anvelopa se rasuceste in gol ca la plecarea cu scartait de pe loc)
                            un alt factor este presiunea din anvelopa care influenteaza atat diametrul exterior cat si alunecarea relativa cat si deflexia anvelopei, toate astea, dau din nou influente in rulare
                            un alt factor este uzura
                            un alt factor este faptul ca, uzual, aparatele de masura sunt capabile sa indice corect undeva pe la mijlocul intervalului pt care au fost proiectate
                            asadar, una peste alta, cu un radar sau cu un gps s-ar determina cel mai corect

                            voi credeti ca degeaba se chinuie aia in f1 sa-si aleaga anvelopele optime ?..

                            eu apreciez ca la 240 eroarea ar fi de 5-10%, adica 12-24Km/h
                            => 240-24 = 216....240-12 = 228
                            QED

                            Comment


                            • #59
                              aici tind sa fiu "de accord" cu tine :!: :wink:
                              ex CL7 AT 2006
                              CN1 Sport 2005
                              KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                              "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                              Comment


                              • #60
                                Ca sa nu mai existe dubii spunea un Hondar ca ar fi bine sa se sacrifice cineva si sa-l ia radarul sa vada diferenta de viteza.
                                Eu am fost in Austria si am avut la mine GPS-ul. Pe la unguri mergeam cu 140 pe bord si GPS-ul imi arata 133km/h. Am zis ca asa o fi dupa discutiile de pe forum si i-am dat pana mi-a aratat GPS-ul 138km/h asta mers constant cu cruise control.
                                Pe GPS 138 la bord imi arata undeva la 145km/h. Am mers asa pana la prima camera care mi-a tras un blitz in ochi. Atunci mi-am dat seama ca m-a "POZAT" si am redus pana mi-a aratat pe bord 140km/h si de atunci nu mai m-a "blitzuit" nici o camera. Camerele sunt setate sa filmeze tot ce depaseste viteza cu 10km/h (dupa GPS mai aveam 2km/h pana la limita dar am primit o poza gratis)
                                Asa ca NU VA LUATI DUPA GPS CA NU E EXACT! Acul de la bord RULES.
                                O avea acul eraoare dar max 2-3km/h nici vorba de peste 10km/h cum se vehiculeaza pe aici (cel putin nu la Accord)
                                '07 Accord 2.0 ES A/T
                                '01 Golf IV 1.6 Edition

                                Comment

                                Working...
                                X