If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Pai banuiesc ca mai putin understeer... si oricum FN2 nu are tractiune spate
-sold-'09 Honda Civic 5D 1.8 Executive Champagne Silver
'94 Honda CRX Del Sol 1.6 Milano Red (D16Z6)
'01 Honda S2000 Type V (VGS) 2.0 Laguna Blue
'15 Honda CRV EX 1.6 Passion Red Pearl
Pai si daca se face group buy nu mai scade transportul ala? Tare frumos ar fi sa isi ia cineva cu FK2 una bucata si sa se asigure ca merge si la noi, apoi... șo pe ele!
Uite aici mai multe detalii: http://en.wikipedia.org/wiki/Sway_bar
Pe scurt, masina e mai stabila in curbe. In cazul FN1/2 si a FK2/3 -urilor, tendinta subviratoare a masinii este monstruasa. Bara stabilizatoare te ajuta sa mai reduci din comportamentul asta subvirator.
O sa faca masina mai putin confortabila, partea din spate va fi destul de rigida fiind si mai usoara ca fata. E o idee buna, dar cu alte arcuri si amortizoare...
Nu cred ca este vreo diferenta intre sasiuri (in afara ca CTR-ul este in 3 usi), din moment ce se potrivesc barele de rigidizare de la R pe FK2-ul meu - distantele dintre amortizoare sunt aceleasi, deci nu este mai lat CTR-ul.
Ex - Honda CIVIC 5D 1.8 M/T SPORT - Milano Red
In cautare de altceva
Comment