Ce probleme ati avut cu Civicul Mk8 (2006 - 2011)?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dupa revizie nu am mai facut plinul decat cat pana in momentul cand face prima oara click pompa si se opreste. Nu o mai fortez ca sa umplu rezervorul.
    Dar problema cu presiunea imi apare si dupa ce merg un numar de kilometri deschid si inchid rezervorul si apoi merg iar un numar de kilometri. Zgomotul creat la 2000 rpm este aproximativ egal cu cel care il scoate in mod normal pe la 3700rpm. Din cauza asta mi se pare cam ciudat, plus ca nu se mai infige asa bine cand ii dai blana.
    Honda Type R 2.0 - Black Pearl GT Pack
    Ex: Honda Civic 5D 1.8 Sport - Orange Tangerine 2008

    Comment


    • O fi de la greautatea in plus? Serios acum, incearca sa schimbi benzina/statia... poate e ceva putred... eu i-am pus zilele trecute Petrom 99 (dupa multa vreme de 95) si nu mi-a placut foarte tare cum merge (tot asa, la blana, cam slabut) am bagat iar 95 si merge ok.
      '09 Audi A6, 2.0, A/T, Grey
      Fosta:
      '08 Honda Civic Sedan 1.8 M/T, Taffeta White
      Javascript motherfucker in Iasi?
      http://hondafan.etp.ro/gallery/v/andrei_r/

      Comment


      • Si la mine face "fas" parca sa zic cand scot busonul, dar in rest nu pot sa spun ca am observat ceva.

        Comment


        • De obicei alimentez cu Efix 95 din acelasi loc de unde alimenteaza si Delphi si el nu se plange de nimic din ce zic eu. Cand pun MOL Evo merge mult mai bine si "fas"-ul este mult mai slab.
          Daca dau drumu si la clima simt mult mai brutal ambreajul. Daca nu il eliberez usor de tot este destul de brutal. Imi dau seama ca este vorba de un consumator in plus, dar parca este prea sensibila turatia din cauza lui.
          Honda Type R 2.0 - Black Pearl GT Pack
          Ex: Honda Civic 5D 1.8 Sport - Orange Tangerine 2008

          Comment


          • ZiDan, incearca o chestie:
            scoate busonul, pune un servetel pe el (pe filetul de plastic) si incearca sa tragi cu gura. Ar trebui sa opuna putina rezistenta iar apoi sa simti ca si cum s-ar debloca si poti sa tragi usor aer.
            Daca nu reusesti asta de niciun fel, schimba busonul.
            Un usor fas este normal sa auzi dar depresiunea creata nu trebuie sa fie atat de mare incat sa influenteze capacitatea de absorbtie a pompei!
            ......*** HD-08-EFK ***...... .. .....*** HD-12-DEE ***
            ..........Daca ma claxonezi in trafic am sa iti spun ce a zis Clarkson despre masina ta !!!

            Comment


            • Bodo stiu ca am mai incercat asta si nu a mers. Mi-au iesit ochii din cap si nu am reusit. Cred ca o sa il inregistrez data viitoare fasul ) ca sa vedeti ca nu exagerez.
              Nu am gasit nicaieri specificat ca busonul ala ar trebui sa aiba vre-o supapa. Iar la Asko parca am vb cu peretii, daca mi-a recomandat sa nu mai fac plinul.
              Sunt curios la benzinari daca au acel orificiu. Poate la tine pe diesel o fi altfel.
              Honda Type R 2.0 - Black Pearl GT Pack
              Ex: Honda Civic 5D 1.8 Sport - Orange Tangerine 2008

              Comment


              • E ciudat ca ti-au recomandat sa nu mai faci plinul... mai ales in anotimpul rece stiam ca e chiar recomandat sa ai cat mai multa benzina in rezervor pentru a evita aparitia condensului.
                Eu cam mereu fac plinul pana la prima sau a doua oprire a pompei si depresurizarea de care vorbesti la scoaterea busonului este prezenta si la mine... nu stiu daca am supapa, am sa ma uit...

                Oare nu ar merge facuta o gaurica cu un burghiu de 0.6 - 0.8 mm

                Comment


                • Si la mine face, mai ales cand e cald afara. Asa am patit la ultima alimentare cand am mers cu masina pana imi arata 0 km autonomie, era si cald afara iar sunetul a tinut vreo 2 secunde.
                  Honda Civic 5D 2008 - 1.8 M/T Galaxy Gray
                  sigpic
                  http://hondafan.etp.ro/gallery/v/bgdsta/

                  Comment


                  • Sunt sigur ca sistemul a fost proiectat si dimensionat bine. Si la mine exista presurizarea respectiva. NU DA GAURI IN NIMIC!
                    Nu este anormal sa se creeze suprapresiune in rezervor. Presiune negativa nu ar fi posibil. S-ar strica pompa imediat. Just a guess.
                    MF
                    Senior Member
                    Last edited by MF; 28-05-09, 08:56.
                    '07 Jazz 1.4 i-DSI M/T
                    http://hondafan.etp.ro/gallery/v/MF/

                    Comment


                    • Originally posted by ZiDan View Post
                      De obicei alimentez cu Efix 95 din acelasi loc de unde alimenteaza si Delphi si el nu se plange de nimic din ce zic eu. Cand pun MOL Evo merge mult mai bine si "fas"-ul este mult mai slab.
                      Daca dau drumu si la clima simt mult mai brutal ambreajul. Daca nu il eliberez usor de tot este destul de brutal. Imi dau seama ca este vorba de un consumator in plus, dar parca este prea sensibila turatia din cauza lui.
                      Intr-adevar nu am avut probleme. O singura data, cand am pus fara masura benzina si am condus foarte putin dupa aceea, la urmatoarea pornire nu a luat-o la prima cheie. De atunci pun numai pana la primul click si gata. Au mai patit si altii pe aici acelasi lucru.

                      Un "fas" este normal sa se auda cand desfaci busonul. Ar fi anormal sa nu se auda. Nu stiu, nici eu nu am identificat acea gaurica de aerisire din buson.
                      "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                      "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                      Comment


                      • Posibil la diesel sa fie altfel...
                        Atentie insa la cateva aspecte.. gaurica nu am nici eu dar pe interiorul busonului este vizibil un arc care actioneaza o supapa care la randul ei face legatura intre interiorul rezervorului si zona din exterior pe undeva pe margini.

                        Inca ceva.. eu fac plinul "pana in buza" de fiecare data iar acel fas care se aude la mine este de la presiune scazuta nu crescuta.
                        Probabil ca e anormal, cum spune MF dar si eu am crezut initial ca se incalzeste motorina de la retur si creste presiunea. Nope, la mine trage aer. Si observ asta numai daca alimentez dupa ce am mers mai mult incontinuu. Daca alimentez la mai putin de 15-20 de minute dupa pornire, nu face deloc.

                        Oricum, stiu ca asta s-a mai discutat pe aici..
                        ......*** HD-08-EFK ***...... .. .....*** HD-12-DEE ***
                        ..........Daca ma claxonezi in trafic am sa iti spun ce a zis Clarkson despre masina ta !!!

                        Comment


                        • Oameni buni, nu zic ca ma deranjeaza zgomotul de la rezervor. Si nici nu ma gandesc sa dau gauri, daca este nevoie schimb direct busonul, ca doar cineva si-a luat bani buni sa il proiecteze. Pe mine ma deranjeaza mersul motorului atunci cand se manifesta acest zgomot. Daca desfac busonul si il inchid apoi cel putin 10 km motorul merge foarte lin si nu este asa galagios. Trage usor masina. Poate sunt eu putin mai paranoic, dar daca sunteti si voi atenti la chestia asta si imi ziceti ca mi se pare poate ma duc sa ma caut la un doctor inainte sa mai merg la Asko sa le zic de rezervor.

                          Daca alimentez azi si merg cu masina un 30-40km si desfac rezervorul a doua zi, tot se aude depresurizarea. Este adevarat si ca vara se manifesta mai repede decat iarna.
                          Honda Type R 2.0 - Black Pearl GT Pack
                          Ex: Honda Civic 5D 1.8 Sport - Orange Tangerine 2008

                          Comment


                          • Sa sti ca si eu am observat ca dupa fiecare plin imi merge mai rotund si mai frumos dar am pus-o pe seama faptului ca e greutate mai mare si mai absoarbe din vibratii..
                            Initial ziceam de fiecare data "mama ce motorina buna au astia..merge masina de rupe!".. Asta pana dupa prima oprire cand ziceam ca merge asa ca ii place mai mult motorului cand e rece. Acum m-am obisnuit si nu mai pun intrebari
                            ......*** HD-08-EFK ***...... .. .....*** HD-12-DEE ***
                            ..........Daca ma claxonezi in trafic am sa iti spun ce a zis Clarkson despre masina ta !!!

                            Comment


                            • Originally posted by MF View Post
                              Nu este anormal sa se creeze suprapresiune in rezervor. Presiune negativa nu ar fi posibil. S-ar strica pompa imediat. Just a guess.
                              Presiune negtiva: presiunea din rezervor este mai mica decat cea din exterior. Ce-i drept, nu vid. Semantica...

                              Cat despre suprapresiune in rezervor? Adica acel fasss ar fi de la faptul ca aerul navaleste AFARA din rezervor cand desfaci busonul? Serios?
                              B-01-PHP: 2007 FK2 Executive Champagne Silver
                              Citeste regulamentul inainte sa faci valuri!

                              Comment


                              • Bine că n-au făcut japonezii testul cu pisica īn rezervor...
                                Şi cānd te gāndeşti că la alţii īn loc să dispară aerul ("presiune negativă"), dispare māţa...
                                '16 Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BoosterJet 4WD 6MT Spirit Canyon Brown Metallic

                                Comment

                                Working...
                                X