Ce probleme ati avut cu Civicul Mk8 (2006 - 2011)?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ce mai speriat

    Comment


    • Chestia cu pornitul am mai remarcat-o si eu la R18A. Si nu numai eu. Ideea e ca electromotorul invarte, dar motorul nu pleaca. Se manifesta sporadic (extrem de rar) si mai degraba as lega-o de temperaturi mai ridicate decat de temperaturi mai scazute. Vara mi s-a intamplat mai des decat iarna (de fapt, iarna nu s-a intamplat niciodata). Nu am fost cu ea la service, pentru ca masina porneste in 999.9 cazuri din 1000. Presupun ca e vreo chestie la pompa de benzina care uneori nu amorseaza instantaneu.

      Ideea e ca la a doua incercare, porneste instant, sau daca ai ciupit un pic pedala de acceleratie (nici macar spritz, doar o idee, cat sa simta DW-ul ca vrei benzina)... de-aia ma gandesc ca dintr-un motiv electronic, pompa nu se reactioneaza la prima apasare a butonului de start.
      B-01-PHP: 2007 FK2 Executive Champagne Silver
      Citeste regulamentul inainte sa faci valuri!

      Comment


      • Voi nu le lasati cateva secunde dupa ce puneti contactul? Eu astept pana se mai sting din martorii din bord, abea apoi dau la cheie.
        Obisnuinta de la Laguna care era pe cartela si cica ii facea rau daca apasai direct pe butonul de start (ala chiar era buton de start, nu demaror numai)

        Comment


        • Eu cel putin o las pana mi se stinge martorul galben de motor. In marea majoritate a cazurilor. Mi se mai intampla sa pornesc imediat daca sunt in graba mare de tot, dar extrem de rar. Iar de fiecare data cand am facut asta, a pornit "la sfert"
          B-01-PHP: 2007 FK2 Executive Champagne Silver
          Citeste regulamentul inainte sa faci valuri!

          Comment


          • Pai la diesel mai ai si rezistenta de la bujii care e obligatoriu sa se stinga...
            ......*** HD-08-EFK ***...... .. .....*** HD-12-DEE ***
            ..........Daca ma claxonezi in trafic am sa iti spun ce a zis Clarkson despre masina ta !!!

            Comment


            • In alta ordine de idei, am fost azi sa comand pe garantie senzorul de temperatura, poate totusi am noroc si asta merge. Asta de acum mai mult de 27 de grade nu stie sa arata chiar daca o lasi in desertul Atacama.
              Probabil tot asa va face si cel nou, dar macar stiu ca n-am ce-i face.

              Comment


              • La 5D nu am observat sa se stinga nici un senzor...si am lasat-o mai bine de 10 secunde.
                Ii dau la "cheie" imediat ce pun contactul.
                Ex - Honda CIVIC 5D 1.8 M/T SPORT - Milano Red
                In cautare de altceva

                Comment


                • Originally posted by w33bb0 View Post
                  Eu cel putin o las pana mi se stinge martorul galben de motor. In marea majoritate a cazurilor. Mi se mai intampla sa pornesc imediat daca sunt in graba mare de tot, dar extrem de rar. Iar de fiecare data cand am facut asta, a pornit "la sfert"
                  Asa o las si eu aproape de fiecare data... si am impresia ca e indicat si in carte lucrul acesta.

                  Originally posted by dumi_id View Post
                  La 5D nu am observat sa se stinga nici un senzor...si am lasat-o mai bine de 10 secunde.
                  Ii dau la "cheie" imediat ce pun contactul.
                  Pai la mine dureaza uneori si 30 sec. ca sa se stinga martorul de la motor...
                  Inainte, la diesel era regula ca nu o porneam inainte de a se stinge martorul de la bujii, chiar daca iarna dura mai mult...

                  Comment


                  • Da, dureaza mult sa se stinga balaria aia galbena. Nu ii faci niciun rau efectiv daca o pornesti inainte sa se stinga, numai ca nu apuca sa isi ruleze toate testele. Mai nasol e daca iti clipoceste cum nu trebuie, sau daca sta aprins dupa ce-ai pornit motorul.
                    B-01-PHP: 2007 FK2 Executive Champagne Silver
                    Citeste regulamentul inainte sa faci valuri!

                    Comment


                    • In carte nu scrie ca trebuie sa astepti sa se stinga ceva si ma refer la 1.8.
                      "Pauliasi" Am avut 2 diesel-uri si stiu treaba cu bujiile incandescente.
                      Ex - Honda CIVIC 5D 1.8 M/T SPORT - Milano Red
                      In cautare de altceva

                      Comment


                      • eu fac cam asa:
                        accord: pun contactul, pun centura, porensc motorul fara sa ma mai gandesc la altceva. sau pun contactul, astept pana se opresc cele trei bip-uri ca nu ti-ai pus centura, pornesc.
                        civic: ca la accord cu deosebirea ca astept sa se stinga martorul de bujii daca nu s-a stins.
                        civic 2.2 5D FK3
                        CR-V 2.2 AT RE6

                        Comment


                        • Din manual citire:

                          1. Trageti frāna de māna.

                          2. Pe vreme rece, opriti toate accesoriile electrice pentru a reduce consumul bateriei.

                          3. Apasati ambreiajul pāna la capat si treceti schimbatorul pe liber.

                          4. Rotiti cheia de contact la pozitia On (II).

                          5. Fara a atinge pedala de acceleratie, apasati pe butonul ENGINE START. Nu tineti apasat
                          butonul ENGINE START pentru mai mult de 15 secunde o data. Daca motorul nu porneste
                          imediat, asteptati cel putin 10 secunde īnainte de a īncerca din nou.

                          6. Daca motorul nu porneste īn 15 secunde, sau porneste dar se opreste imediat, repetati pasul 5 cu pedala de acceleratie apasati pāna la jum!tate.
                          Daca motorul porneste, eliberati presiunea asupra pedalei de acceleratie pentru ca motorul sa nu accelereze brusc.

                          7. Daca motorul tot nu porneste, apasati pedala de acceleratie pāna jos si tineti-o asa īn timp ce porniti pentru a evita īnecarea.
                          Reveniti la pasul 6 daca motorul nu porneste.
                          Honda Type R 2.0 - Black Pearl GT Pack
                          Ex: Honda Civic 5D 1.8 Sport - Orange Tangerine 2008

                          Comment


                          • Eh... sau:
                            1. Rotiti cheia pana la pozita On
                            2. Injurati cele 6 beep-uri care va avertizeaza ca nu purtati centura
                            3. Puneti-va centura si blocati usile
                            4. Pana acum, toti martorii luminosi de pe bord trebuie sa se fi stins deja
                            5. Apasati pedala de ambreiaj la fund, verificati ca schimbatorul sa fie in neutru
                            6. Apasati butonul Engine Start
                            B-01-PHP: 2007 FK2 Executive Champagne Silver
                            Citeste regulamentul inainte sa faci valuri!

                            Comment


                            • Eu am o problema cu rezervorul sau mai exact cred ca busonul de la rezervor este de vina. Am mia scris pe aici ca dupa ce fac plinul si merg cu masina sa zicem 50km masina parca trage din ce in ce mai greu si motorul devine mai zgomotos. Cand desfac busonul se aude cum se depresurizeaza rezervorul si apoi imediat masina merge mai lin.
                              Am fost la revizia de 10k la Asko si mi s-a spus ca ar fi bine sa nu mai fac plinul (folosesc Efix 95)
                              Voi ce parere aveti?
                              Honda Type R 2.0 - Black Pearl GT Pack
                              Ex: Honda Civic 5D 1.8 Sport - Orange Tangerine 2008

                              Comment


                              • Zgomotul pe care il auzi cand scoti busonul este normal. In rezervor se creeaza o presiune negativa, care evident ca trage aer inauntru in momentul in care poate. Nu vad ce legatura ar avea insa plinul cu problema descrisa mai sus.

                                Poate doar in cazul extrem in care atunci cand faci plinul pui cu mult mai multa benzina in rezervor decat pune pompa singurica, moment in care probabil presiunea negativa ar fi logic sa fie ceva mai mare, lucru care iti poate incomoda pompa de benzina. Insa m-as cam mira sincer...
                                B-01-PHP: 2007 FK2 Executive Champagne Silver
                                Citeste regulamentul inainte sa faci valuri!

                                Comment

                                Working...
                                X