Ce probleme ati avut cu Civicul Mk8 (2006 - 2011)?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vezi ca ala nu e senzor de polei, ala te anunta ca trebuie sa ai cauciucuri de iarna . Cauciucurile care vin stock pe masini de obicei sunt un compromis bun intre fiabilitate/performanta, asta la toate marcile "normale".
    Multe din lucrurile enumerate mai sus (si nu o spun intr-un mod tendentios) mie imi spun ca masina nu a fost ingrijita cum trebuie, sunt pur si simplu prea multe si nu am mai auzit la nimeni sa aiba atatea probleme.
    http://hondafan.etp.ro/gallery/v/den1grator/

    Comment


    • sau ai avut ghinion la lotul de masini aduse.Sunt de acord cu tine la partea cu vopseaua!! Sunt patit , dispare lacul in contact cu gainatul de pasare !

      Comment


      • Senzorul ala nu are neaparat treaba cu poleiul si nici cu anvelopele. Cauciucuri de iarna pui cand scade temp. sub 7 grade. Martorul doar te anunta ca temp. a scazut sub 3 sau 4 grade si exista posibilitatea sa se formeze popei!

        Sent from my GT-I9100
        Volkswagen Golf V, 2.0TDI, BKD, MTM Engine Performance Upgrade, GOODRIDGE Brake Lines Hoses, Front&Rear EBC Turbo Groove Brake Discs, Front&Rear EBC Redstuff Brake Pads, Zandvoort 17" + GY Eagle F1 Asymmetric, Hella Xenon-look Headlights, Hella LED Clear Taillights

        Comment


        • Nici măcar nu e un senzor propriu-zis.
          Este doar o avertizare a CB atunci cānd senzorul de temperatură īnregistrează o scădere a temperaturii de la 4 la 3 gr.
          '16 Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BoosterJet 4WD 6MT Spirit Canyon Brown Metallic

          Comment


          • Pt proiectoarele de ceata sunt 2 variante: prima ar fi folie pe ele ( eu asa am de vreo 2 ani si nu s-a mai spart niciunul ) iar a doua varianta ar fi niste protectii de proiectoare din plastic transparent ( le poti gasi de vanzare pe ebay.co.uk ).
            I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
            My cars:

            '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
            '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
            '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
            '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
            EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
            EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
            EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
            EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
            EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
            EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

            Comment


            • am rezolvat problema cu ralantiul scazut : am scos - de la baterie si am stat vreo 15 min si apoi gata....ralanti la 700rmp

              Comment


              • Civic GT 1.8 AT dupa 1 an

                La Civicul meu GT 1.8 AT, dupa un an si 11500 km, au aparut 2 probleme:

                - Display'ul de la vitezometru imi facea de vreo 3 saptamani figuri. Se aprindeau toate segmentele, se mai stingeau, iar se aprindeau. Era dupa cum il ducea capul. Nu facea tot timpul, l-am vazut de vreo 4-5 ori (adica in 4-5 zile diferite in ultimile 3 saptamani). Sa speram ca cel proaspat pus va tine mai mult

                - Telescoapele de la hayon isi fac treaba cam greu. Se pare ca depinde de temperatura - de cand a venit vara merg ceva mai bine, dar iarna nu mai ridicau haionul deloc. Probabil ca le paste si pe astea schimbarea...
                2011 Honda Civic 5D GT 1.8 i-VTEC AT Milano Red
                http://www.hondafan.ro/forum/album.php?u=3489

                Comment


                • De vreo luna sunt fericitul posesor al unui 5D din 2008. Am facut o afacere buna din cate am observat eu (2.2 i-ctdi, 160CP, 36.000km). Inainte de cumparare am bagat-o pe dynotest si a iesit totul in 100%. Am analizat toate detalile cu un mecanic si am luat decizia sa o cumpar la pretul final de 10.000Eur.
                  Proprietarul a fost foarte grijuliu cu masina (asta s-a vazut si din teste). In prima zi i-am schimbat anvelopele, i-am facut geometria si dupa o saptamana am bagat-o in service pentru revizie. Cu toate ca problema cea mai deranjanta este directia (trage dreapta la viteze mici - 15, 10, 5 km/h sau pe denivelari de drum), cei de la service au spus ca asa sunt toate Civic-urile si ca nu au ce-i face. In rest, am mai observat mici probleme pe ici pe colo. Mi se pare ca franeaza cam greu desi placutele sunt aproape noi (lasand la o parte faptul ca deja imi scartzaie pe stanga), la franare trepideaza motorul, la gropi de toate felurile imi zangane bancheta spate sau ceva prin portbagaj .. nu reusesc sa identific problema.
                  Cam astea ar fi hibele. In rest masina e brici. Merge bine, sta pe sosea intr-un mare fel, se infige in orice situatie.
                  Banuiesc ca toate cele de mai sus nu prea se pot rezolva... Nu?
                  Honda Civic 2.2l i-ctdi 160CP, Nighthawk Black

                  Comment


                  • Trasul dreapta e de la directia precisa care urmareste inclinatia drumului (incearca sa mergi pe contrasens si ai sa vezi ca trage stanga).
                    In rest, cam ai dreptate, nu prea ai ce-i face.
                    "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

                    '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

                    Comment


                    • de o bucata am un soi de clamapanit care se aude cand merg cu geamul deschis atunci cand plec de pe loc sau daca merg in usoara frana de motor si apoi calc acceleratia si motorul intra in sarcina, la fel face si cand ridic piciorul de pe acceleratie. din cate am observat nu are treaba cu gropile sau denivelarile, apare numai in situatiile descrise mai sus. vreo ideie ce sa fie? masina e in garantie, dar locuiesc la 200km de cea mai apropiata reprezentanta.

                      Comment


                      • Stiu treaba cu contrasensul ) L-am executat de curand si am observat ca trage stanga. Asa imi dau seama cat de "precisa" a fost directia la restul masinilor pe care le-am condus.
                        Originally posted by octi_b View Post
                        Trasul dreapta e de la directia precisa care urmareste inclinatia drumului (incearca sa mergi pe contrasens si ai sa vezi ca trage stanga).
                        In rest, cam ai dreptate, nu prea ai ce-i face.
                        Honda Civic 2.2l i-ctdi 160CP, Nighthawk Black

                        Comment


                        • Nu cred ca precis ii un termen corect in situatia asta. Pe drum drept, dar inclinat, precis inseamna sa mergi drept!

                          Sent from my GT-I9100
                          Volkswagen Golf V, 2.0TDI, BKD, MTM Engine Performance Upgrade, GOODRIDGE Brake Lines Hoses, Front&Rear EBC Turbo Groove Brake Discs, Front&Rear EBC Redstuff Brake Pads, Zandvoort 17" + GY Eagle F1 Asymmetric, Hella Xenon-look Headlights, Hella LED Clear Taillights

                          Comment


                          • Pentru mine precis inseamna sa stiu exact ce se intampla cu drumul de sub mine, fara ca neaparat sa-l vad. Si directia poate fi un bun "ochi" pentru asta.
                            "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

                            '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

                            Comment


                            • Originally posted by sebip View Post
                              Nu cred ca precis ii un termen corect in situatia asta. Pe drum drept, dar inclinat, precis inseamna sa mergi drept!

                              Sent from my GT-I9100
                              Fiind in Cluj si avand Golf modificat, probabil il cunosti pe Vlad(golf 1.4 tsi, portocaliu). El are si un civic, intreaba-l cat de exacta i se pare directia golfului prin comparatie cu honda. Civicul are destule minusuri, dar directia este unul dintre cele mai mari plusuri ale masinii asteia. In banii astia e foarte greu de gasit o compacta care sa ofere acelasi feedback al drumului.

                              @mateivl, s-o stapanesti sanatos. Orice zgomot al masinii se rezolva, a mea are 90k km si 0 greieri, dar i-am omorat rand pe rand cu multa rabdare. Daca zici ca auzi troncaneli pe spate, e posibil din pacate sa ai ceva mai mult decat un plastic, e posibil sa fie bucsele de la puntea spate.
                              Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
                              Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
                              ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

                              Comment


                              • I-ai omorat cu multa rabdare pe dracu! Las ca stiu eu cum te duceai si stateai pe capul alora de la Asko.
                                Din pacate, cu zgomotele pe spate am si eu ceva nervi si trebuie sa le-o pun in brate celor de la Asko.
                                The things you are scared of, are usually the most worth while...
                                If you wanna FLY, at least FLY BLACKsigpic ->

                                Comment

                                Working...
                                X