yobit hitbtc digifinex
Schimbat arbore cu came - 05 Accord - - Hondafan

Schimbat arbore cu came - 05 Accord -

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimbat arbore cu came - 05 Accord -

    La Accord-ul meu CL7 model 2005 (benzina 155 CP) se aude un zgomot la motor (tacanit). Am desfacut capacul culbutori si am observant urme de uzura pe arborele cu came evacuare. Pretul arborelui este aprox 2200 lei, dar ar mai trebui sa schimb si cel putin doi culbutori, pe care inca nu I-am gasit. A mai avut cineva problema asta, ar putea sa-mi dea un sfat, o sugestie?
    Last edited by hondatu; 01-08-17, 16:40.

  • #2
    Accord-ul are tacheti mecanici care se regleaza, nu sunt hidraulici ca la majoritatea celorlalte marci. Fa un reglaj de tacheti la cineva care stie cu ce se mananca motoarele Honda si mai vezi dupa. N-ar trebui sa coste mai mult de 200-300lei.
    Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
    Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
    ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

    Comment


    • #3
      Schimbat arbore cu came

      Am vazut si eu urme de uzura accentuate pe arborele cu came, nu-mi dau seama care ar putea fi cauzele. Intotdeauna am pus ulei bun (acum are Eneos), nu mi s-a aprins vreun indicator la ulei, asa ca nu suspectez pompa de ulei. Acum aprox. doua luni mi-au picat doua bobine aprindere (la cateva zile una dupa alta) si am mers pana la service cu motorul functionand in 3 timpi, dar distanta parcursa a fost mica, aprox 10 km, asa ca nu cred ca a intrat benzina in ulei si nu s-a realizat ungerea.
      La uzura pe care o are arborele, nu cred ca doar reglajul tachetilor ar rezolva problema...oricum, cauza care a dus la urmele de uzura pe arbore, ramane...
      Last edited by hondatu; 01-08-17, 16:39.

      Comment


      • #4
        Ai spus corect prima data, e vorba de culbutori, nu de tacheti.

        Comment


        • #5
          poti incerca ptr inceput un reglaj mai strans, jocuri mai mici la culbutori la evacuare. Admisia daca nu e uzata o reglezi la valorile normale.
          iar mai tarziu sa ai in vedere o axa cu came noua si toti culbutorii noi

          zgomotul de ax cu came uzat poti merge mult si bine cu el, nu este o problema. Aduceti-va aminte de oltcituri cu motoarele boxer 1100 si 1300, mergeau mult si bine cu axele cu came uzate. Inafara de zgomotul de axe cu came uzate cu care te obisnuiesti in timp, alte probleme majore nu sunt.
          cel mai taran taran, este taranul de la oras !

          Comment


          • #6
            pe langa zgomot, a mai crescut si consumul cu aprox 1-1,5 l/100 si mi se pare ca nu mai accelereaza constant, ci cu niste "hopuri"...deci nu doar zgomotul e deranjant.

            mai este o problema complicata: nu prea stiu in ce service s-o duc la Iasi, de cand s-a desfiintat Ati motors...

            Comment


            • #7
              Ar trebui masurata si presiunea la ulei. Este ciudat ca a facut uzura.

              Comment

              Working...
              X