Upgrade K20Z2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Upgrade K20Z2

    Salutare,

    Am tot citit pe forumuri din afara despre posibile upgrade-uri pentru acest motor si am decis sa deschid si eu un topic aici. Nu am gasit prin cautari ca ar mai fi ceva de genul deschis, daca este rog moderatorii sa ma scuze si sa mute/completeze postul initial.

    Eu am facut oarecum o harta de modificari si arata cam asa:

    - RBC Intake (http://afhkparts.com/shop/kswap-hond...take-manifold/)
    - Intake Gasket (http://afhkparts.com/shop/p2r-power-...d-gasket-p113/)
    - J35 Throttle Body (http://afhkparts.com/shop/p2r-power-...stall-package/)
    - Throttle Body Spacer (http://afhkparts.com/shop/p2r-power-...body-spacer-2/)

    Din cate m-am interesat eu, s-ar potrivi aceste componente pe K20Z2, insa nu stiu concret, nu am vazut build log-uri ca sa imi dau seama exact, voi aveti idee? A facut cineva aceste modificari sau ceva partial?

    De asemenea dupa ceste modificari, va trebui neaparat o evacuare mai mare si eventual anularea cat-ului. Aveti vre-o recomandare?

    Multumesc!
    Last edited by kmykze; 27-01-17, 13:56.

  • #2
    -RBC intake - util doar ca mergi mult mai departe, sunt multe de facut pana acolo;
    -Intake Gasket - da, merge, e utila;
    -J35 throttle body - din nou, utila in combinatie cu multe altele;
    -Throttle Body Spacer - util putin spre deloc;

    Cel mai eficient mod de a scoate ceva din acest motor este o galerie de evacuare mai mare, eliminarea catalizatorului(sau montarea unui HFC-High Flow Cat) si o resoftare competenta.

    -galerie de evacuare + de-cat/HFC: http://www.hondafan.ro/forum/showthr...rd-CL9-si-CU2;
    -reflash: http://www.hondafan.ro/forum/showthr...-(FN2)/page12;

    Feedback pt combinatia de mai sus pe K20Z2: http://www.hondafan.ro/forum/showthr...l=1#post559825

    Apoi urmatorul lucru pe care l-as face eu ar fi sa schimb cutia de viteze cu una in 6tr de pe K24. Are toate rapoartele mai scurte si in plus tr6 te va ajuta si la consum.

    Sunt destule lucruri pe care le mai poti face, depinde cat de departe vrei sa ajungi. In principiu reteta e 90% aceeasi ca in cazul fratelui mai mare, K24, insa evident castigurile sunt mai mici.
    Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
    Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
    ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

    Comment


    • #3
      Salut si multumesc pentru sugestii. Asa cum am spus, am de gand sa schimb si evacuare si desigur la sf un remap.
      Din ce am citit in acele doua posturi, se aplica doar la K24 ce fac baietii, deci va trebui sa caut in alta parte.

      Imi poti te rog detalia ce multe altele trebuiesc facute pana sa schimb ce am pus in primul post? Asa cum am spus nu sunt xpert, de aceea am si deschis thread-ul.

      Multumesc.
      Last edited by kmykze; 27-01-17, 15:01.

      Comment


      • #4
        Nu, vorbeste cu Dinu(dinoc). Galeria de evacuare/catalizatorul sunt interschimbabile intre K20 si K24. Iar reflash littlebo exista si pt K20Z2, dar isi face treaba doar impreuna cu galeria.

        Pt galeria RBC ai nevoie de un soft custom, care se poate face doar pe un ECU Hondata si costa 600-700e cel putin. Nu vrei sa cheltui 2000e pt 10cp presupun. Galeria RBC o pui in situatia in care ai facut deja tot ce era bolt-on si vrei mai mult. De exemplu o chiulasa de K20A are nevoie de o galerie RBC pt a functiona la adevarata valoare. Pe un K20Z2 stock este apa de ploaie. Idem si pentru j35 throttle body.
        Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
        Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
        ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

        Comment


        • #5
          Am inteles. Merci mult pentru informatii.

          Eventual daca sunt colegi care au facut ceva modificari pe la motorul asta, va rog detaliati aici.

          Comment


          • #6
            Intreaba-l pe andreicsa, el a ajuns cel mai departe cu un 2.0.
            ex Accord 2.0 ES M/T 2007 CL7
            Accord 2.4 Executive M/T CU2 2008
            Suzuki SX4 1.6 GLX 4WD 2008
            Mitsubishi Outlander 2.3 Invite 4WD 2012

            Comment


            • #7
              Si mie imi surade ideea unui upgrade pentru al meu K20A6 dar stiu din start ca l-as face din pura pasiune si nu pentru castigul de putere care este nesemnificativ in comparatie cu banii investiti. Cred ca mai rentabil este sa pui banii planificati pentru upgrade CL7 cu banii din vanzarea lui si sa castigi 35 cai de fabrica dintr-un foc cu un CL9 care poate fi dus putin mai departe daca nici 190 cai nu-ti ajung. Bineinteles ca nici asta nu-i usor, eu unul sunt deja atasat de masina mea si nu pot sa renunt asa usor, vanzarea nici ea nu este usoara, achizitia unui deja rar CL9 Type S, in stare cat mai buna si la pret ok, impozit si asigurare mai mari pentru masina noua si altele.

              Ca tot vorbim de upgrade-uri, un swap de K20A plus cutia de viteze de pe un CL7 Euro R nu poate fi facut bolt-on pe CL7 normal, m-am tot intrebat chestia asta in ideea ca ar fi mult mai usor decat un upgrade pas cu pas? Nu se gaseste, e prea scump, nu se potriveste sau care ar fi problema?

              Comment


              • #8
                Se poate face swap, bani sa ai , motor, cutie, ECU, etc, desi cel mai potrivit pentru Accord este un k24, nu un k20a (chiar si cel de Euro-R), k24 are potential mai mare de upgrade

                Comment


                • #9
                  In locul cutiei de CL9 merge o cutie de EP3 cu treapta a 6-a de CL9, pentru cruising.
                  Intake manifold merge f bine cu soft littlebo cel de TSX facelift, aduce un plus de cuplu semnificativ pe ture mici și medii.
                  Cu IM de facelift merge Throttle body de 64 tot de pe facelift, si mai trebuie schimbat și furtunul dintre cutie de aer și TB cu cel de fl.
                  La asta aș mai adăuga un intake airbox CT Engineering sau dacă nu, măcar dat rezonatorul jos.

                  Și desigur restul - Hfc, soft și un exhaust manifold. Mașina se va mișca bine, cam īn zona unui CL9 stock sau poate puțin mai bine.
                  -------------------
                  There is no point of having if you can't share.

                  Comment


                  • #10
                    Andreicsa parca a facut un k20 Frankenstein si mergea peste un k24 stock
                    '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      "franke..." - legende urbane

                      Comment


                      • #12
                        Frankenstein e nick-name pt K24 cu chiulasa de K20A, combinatie care scoate cam 300cp. Deci vorbim sigur de altceva aici.
                        Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
                        Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
                        ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

                        Comment


                        • #13
                          Head de K20 și chiuloasa de K24 = Frank.
                          Andrei din ce-mi aduc aminte nu a avut Frank, ci intake K&N Typhoon, obx race header, decat și evacuare Skunk2, injectoare de K24 și soft SKN.

                          Dacă a avut Frank, nu a spus-o public.
                          BlackMagic
                          Senior Member
                          Last edited by BlackMagic; 28-01-17, 12:25.
                          -------------------
                          There is no point of having if you can't share.

                          Comment


                          • #14
                            Pai head si chiulasa nu inseamna acelasi lucru? Cred ca ai vrut sa spui bloc k24 + head de k20, adica fix ce am zis si eu.
                            Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
                            Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
                            ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

                            Comment


                            • #15
                              Corect, my bad. M-am gāndit la bloc motor, īntr-adevăr
                              -------------------
                              There is no point of having if you can't share.

                              Comment

                              Working...
                              X