Nu reusesc sa dau jos carcasa de la filtru de aer(aceea de tabla) la un civic eg3 1.3.A dat-o cineva jos?Exista vreun surubu sau ceva ascuns?:|
Intrebari/probleme diverse (care nu necesita topic separat)
Collapse
X
-
-
Din grosimea standard a discului scazi 2 mm si aia e limita inferioara a grosimii. Cand ajungi la ea, discurile trebuie schimbate.
Sau privit invers, cand ai uzura de 2 mm, trebuie schimbate.-------------------
There is no point of having if you can't share.
Comment
-
La majoritatea producatorilor apare asa: discuri fata noi 25mm, uzura maxima 23mm, spate noi 10mm uzura maxima 8mmLast edited by Grey; 29-11-11, 18:57.ACCORD 2.2 I-DTEC 2010 M/T Executive
Comment
-
i s-a intamplat cuiva sa aiba probleme cu un accord diesel 2.2 icdti, cateodata cand o fortez mai tare imi taie alimentarea si reduce turatia la maxim 2000rpm. asta se intampla dupa ce am schimbat filtrul de motorina. (nu am pus original) sa fie asta cauza? totodata imi scoate si fum ca la balamuc, la anumite turatii.
cand se intampla asta, imi apare pe display check system, iar la o scanare codul P1237 (pe net am gasit - " fuel pump secondary circuit maflunction")
va rog ajutor.
Comment
-
Ma scuzati daca nu am nimerit topicul, in caz de ceva rog un moderator sa mute intrebarea. Problema este ca la honda mea am o singura cheie, asa am cumparat-o, si as vrea sa mai fac inca una cel putin, precizez ca este simpla, fara butoane pe ea, doar cip. La o scurta vizita pe google, nu am fost prea convins nici de raspunsurile celor care pretind ca s-ar ocupa cu asa ceva si nici de pret, primind oferte de 4-500 de lei care sincer mi se pare cam multicel, as vrea sa stiu daca a mai facut cineva si cam cat l-a costat. Ar mai fi o varianta, nu stiu insa daca e valabila si la modelul meu...un vecin cu o toyota a fost in aceeasi situatie cu mine acum cativa ani, si pe moment a ales sa lase cheia care o mai avea in masina pe sub bord, undeva aproape de contact, dupa care a facut 2 chei dupa cea originala dar fara cip in ele, de functionat functioneaza si in ziua de azi si asa ar costa mai putin...ce parere aveti?
Comment
-
Cheia clonata a fost pentru masina de tavaleala, un Fiat GP motorina, dar am intrebat si pentru Honda. Au cipuri, lame chei,carcase briceag vreo 2 modele. Nu pot face si partea electronica si trebuie sa te duci cu masina( citeste transponderul de la masina, citeste cipul, cloneaza, copiaza lama. dureaza ca 45 de minute.
Comment
-
Eu am patit la fel la civicul ek3. Am cumparat masina cu o singura cheie,am scos cipul si l-am montat langa butucul de contact pe interior in carcasa de la cochilia volanului. Am facut copie dupa cheia originala fara cip (29 de lei a costat) si am circulat asa fara probleme.Honda Civic EJ9 1.4 IS M/T
Honda Civic FD1 1.8 LS A/T
Honda Civic ES9 1.3 Hybrid M/T
Honda Civic SL 1.3 A/T 1980
Comment
Comment