Motor Honda 1.6 i-VTEC turbo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    hondatule man, parerea mea proprie si personala este ca ar trebui oarecum sa fim informati despre motoarele de top honda

    Conform secretomaniei tipice Honda, putin probabil sa aflam prea des detalii despre "ce va fi". De obicei, la Honda, trebuie sa gusti ce ti se pune pe masa, fara car si mar.
    Trist dar adevarat.

    ar trebui sa ne intereseze motoarele de top honda pentru ca variantele lor detunate vor ajunge pe mainile majoritatii dintre noi.

    Corect! Atunci hai sa asteptam (ca altceva oricum nu ne ramane de facut!) si sa vedem de ce noutati dispune acest motor de pe HSV si cate din ele vor fi preluate in timp de productia de serie mare.
    E adevarat, sansele sunt de la 0 la 100.

    ideea de a inlocui NSX-ul cu HSV-ul a fost omorata dupa prima luna de cand au anuntat honda testele pentru acest sasiu si motor, cand deja federatia japoneza de JGTC le-a aprobat producatorului nostru pentru prima si singura data in istoria motorsportului sa se inscrie in campionatul respectiv cu o masina care nu a implinit criteriul de vanzare de 100 de bucati omolagate pentru folosirea pe strada, deci Honda isi stia de la inceput intentiile si asta ma deranjat cel mai mult, nu ca aveam eu banii si imi doream sa imi cumpar o astfel de masina, ci gandirea si abordarea lor a problemei date, si de aici de ce unii au voie sa se abata de la regulament cand este un campionat bazat pe egalitate, daca nissan, lexus, toyota sau subaru o pot face de ce nu si honda?

    Nu stiu ce ti se pare tie unic in istoria motorsportului dar daca imi aduc aminte ca olandezii de la Hazeman(n?) au folosit Pagani Zonda acum 6-7ani in cel putin un campionat european GT fara sa se fi fabricat 100 de unitati (abia acum la sfarsitul productie ni s-a spus ca s-au fabricat in total 117 unitati!), ne dam seama ca unicitatea asta japoneza isi cam pierde din insemnatate.
    Eu nu i.as plange prea mult pe Lexi, Toyo and co. ca daca ma gandesc cati ani la rand a trebuit NSX.ul sa care zeci de kg balast dupa el din cauza configuratiei sale cu motor central, imi dau seama ca nici asta n-a fost corect.
    Bine corect n-a fost de la inceput ce-a facut Honda cu faptul ca au trimis NSX.ul in acel campionat stiind foarte bine ce-i astepta, dar asta-i o alta discutie (care la nevoie poate fi dezvoltata in alta parte).

    si man sincer eu nu sunt adeptul nebun al cp/l, parerea mea este ca conteaza mult mai mult cp/kg...

    Eu doar am intrebat fiindca am vazut ca si tu "te ingrijorai" de aspectul asta, dar nu e nicio problema.
    HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

    Comment


    • #17
      am si eu o intrebare pertinenta, zic eu.

      de ce nu a-vtec pe motorul turbo?

      s-au chinuit atat sa le dezvolte si e mare pacat ca renunta asa usor...
      '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

      sigpic

      Comment


      • #18
        macar sa scoata un high-reving turbo (8000 rpm in spiritul traditiei) cum are si STI-ul japonez, si sa fie si twin-scroll si sa aiba si SH-AWD de pe Legend

        Comment


        • #19
          Honda prin toata traditia ei a excelat in 2 categorii mari ... Motoare aspirate cu un raport cp/l foarte bun si motoare economice acesta din urma fiind totusi targetul ...
          In toata istoria ei cele de 1.5 au fost cele mai economice si chiar au reprezentat un balans bun intre economie combustibil si putere excelenadla capitolul economie prin cel de pe crx Hf iar pe partea de putere cu cel de pe civicul vti-rs de 130 cp.
          Culmea este ca honda este/a fost specialista dezvoltarii unor motoare puternice SOHC ; totul s-a schimbat cu primele generatiie de DOHC ( D16 si B-urile) .
          Dar honda nu s-a rezumat doar la asta , a produs fenomenul Buggy prin Honda Pilot ,
          Touge is what we live for

          Wait for it...... Here we go ....... Bwwwwaaaaaaahhhhhh!

          Comment


          • #20
            Originally posted by ticker View Post
            am si eu o intrebare pertinenta, zic eu.

            de ce nu a-vtec pe motorul turbo?

            s-au chinuit atat sa le dezvolte si e mare pacat ca renunta asa usor...
            Probabil fiindca nu se vrea/nu se poate dezvolta A-VTEC.ul de pe cilindreea de 2.4L pentru care a fost gandit pe cea de 1.6L.
            Si asta daca e totul in regula cu acest A-VTEC ca daca o fi murit de mult....
            Si daca au cercetat mult la el, nu exista garantii ca trebuie sa le si reuseasca, exemple sunt cu miile pe lumea asta, secretul e sa stai in banca ta pana ai ceva sigur si nu sa iesi in fata lumii cu vesti nefondate.
            Renuntarea asta usoara la acest A-VTEC cred ca are motivele ei inca prea putin imprastiate in afara companiei.
            Si mai interesant e ca deja existentul VTEC-I nu e montat si pe alte modele. (si eventual oferit si la export).
            HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

            Comment

            Working...
            X