hondatule man, parerea mea proprie si personala este ca ar trebui oarecum sa fim informati despre motoarele de top honda
Conform secretomaniei tipice Honda, putin probabil sa aflam prea des detalii despre "ce va fi". De obicei, la Honda, trebuie sa gusti ce ti se pune pe masa, fara car si mar.
Trist dar adevarat.
ar trebui sa ne intereseze motoarele de top honda pentru ca variantele lor detunate vor ajunge pe mainile majoritatii dintre noi.
Corect! Atunci hai sa asteptam (ca altceva oricum nu ne ramane de facut!) si sa vedem de ce noutati dispune acest motor de pe HSV si cate din ele vor fi preluate in timp de productia de serie mare.
E adevarat, sansele sunt de la 0 la 100.
ideea de a inlocui NSX-ul cu HSV-ul a fost omorata dupa prima luna de cand au anuntat honda testele pentru acest sasiu si motor, cand deja federatia japoneza de JGTC le-a aprobat producatorului nostru pentru prima si singura data in istoria motorsportului sa se inscrie in campionatul respectiv cu o masina care nu a implinit criteriul de vanzare de 100 de bucati omolagate pentru folosirea pe strada, deci Honda isi stia de la inceput intentiile si asta ma deranjat cel mai mult, nu ca aveam eu banii si imi doream sa imi cumpar o astfel de masina, ci gandirea si abordarea lor a problemei date, si de aici de ce unii au voie sa se abata de la regulament cand este un campionat bazat pe egalitate, daca nissan, lexus, toyota sau subaru o pot face de ce nu si honda?
Nu stiu ce ti se pare tie unic in istoria motorsportului dar daca imi aduc aminte ca olandezii de la Hazeman(n?) au folosit Pagani Zonda acum 6-7ani in cel putin un campionat european GT fara sa se fi fabricat 100 de unitati (abia acum la sfarsitul productie ni s-a spus ca s-au fabricat in total 117 unitati!), ne dam seama ca unicitatea asta japoneza isi cam pierde din insemnatate.
Eu nu i.as plange prea mult pe Lexi, Toyo and co. ca daca ma gandesc cati ani la rand a trebuit NSX.ul sa care zeci de kg balast dupa el din cauza configuratiei sale cu motor central, imi dau seama ca nici asta n-a fost corect.
Bine corect n-a fost de la inceput ce-a facut Honda cu faptul ca au trimis NSX.ul in acel campionat stiind foarte bine ce-i astepta, dar asta-i o alta discutie (care la nevoie poate fi dezvoltata in alta parte).
si man sincer eu nu sunt adeptul nebun al cp/l, parerea mea este ca conteaza mult mai mult cp/kg...
Eu doar am intrebat fiindca am vazut ca si tu "te ingrijorai" de aspectul asta, dar nu e nicio problema.
Conform secretomaniei tipice Honda, putin probabil sa aflam prea des detalii despre "ce va fi". De obicei, la Honda, trebuie sa gusti ce ti se pune pe masa, fara car si mar.
Trist dar adevarat.
ar trebui sa ne intereseze motoarele de top honda pentru ca variantele lor detunate vor ajunge pe mainile majoritatii dintre noi.
Corect! Atunci hai sa asteptam (ca altceva oricum nu ne ramane de facut!) si sa vedem de ce noutati dispune acest motor de pe HSV si cate din ele vor fi preluate in timp de productia de serie mare.
E adevarat, sansele sunt de la 0 la 100.
ideea de a inlocui NSX-ul cu HSV-ul a fost omorata dupa prima luna de cand au anuntat honda testele pentru acest sasiu si motor, cand deja federatia japoneza de JGTC le-a aprobat producatorului nostru pentru prima si singura data in istoria motorsportului sa se inscrie in campionatul respectiv cu o masina care nu a implinit criteriul de vanzare de 100 de bucati omolagate pentru folosirea pe strada, deci Honda isi stia de la inceput intentiile si asta ma deranjat cel mai mult, nu ca aveam eu banii si imi doream sa imi cumpar o astfel de masina, ci gandirea si abordarea lor a problemei date, si de aici de ce unii au voie sa se abata de la regulament cand este un campionat bazat pe egalitate, daca nissan, lexus, toyota sau subaru o pot face de ce nu si honda?
Nu stiu ce ti se pare tie unic in istoria motorsportului dar daca imi aduc aminte ca olandezii de la Hazeman(n?) au folosit Pagani Zonda acum 6-7ani in cel putin un campionat european GT fara sa se fi fabricat 100 de unitati (abia acum la sfarsitul productie ni s-a spus ca s-au fabricat in total 117 unitati!), ne dam seama ca unicitatea asta japoneza isi cam pierde din insemnatate.
Eu nu i.as plange prea mult pe Lexi, Toyo and co. ca daca ma gandesc cati ani la rand a trebuit NSX.ul sa care zeci de kg balast dupa el din cauza configuratiei sale cu motor central, imi dau seama ca nici asta n-a fost corect.
Bine corect n-a fost de la inceput ce-a facut Honda cu faptul ca au trimis NSX.ul in acel campionat stiind foarte bine ce-i astepta, dar asta-i o alta discutie (care la nevoie poate fi dezvoltata in alta parte).
si man sincer eu nu sunt adeptul nebun al cp/l, parerea mea este ca conteaza mult mai mult cp/kg...
Eu doar am intrebat fiindca am vazut ca si tu "te ingrijorai" de aspectul asta, dar nu e nicio problema.
Comment