If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
concluzie: "bre"... esti prost :P glumesc... merci Ati eu la Accord habar nu aveam dak doar cu frana de mana... din ce stiu eu si cand e lasata intra in meniu... sa ma mai uit o data eh vezi Akebono ca e putin ascuns asa si el :P
The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.
A cam sosit vremea sa fac si eu primul mini review.
Am asteptat sa ajung la 10.000 km (cam 6 luni) ca sa fac si un comentariu despre prima revizie si pentru ca parerea mea sa fie una creata in timp.
Sa incep cu problemele care au aparut in cei 10.000 km.
La 5.000 km a aparut acel click al ambreiajului. Este vorba de master cylinder. Luni cand revine Alex la service il vor comanda.
Alte probleme: usa de la sofer care se inchide greu, chestia aia culisanta dintre scaune care scartaie groaznic.
Alte chestii deranjante dar care nu le pot numi probleme. Ecranul idiot de la turometru care s-a zgariat nici eu nu stiu cum, desi am avut super mare grija de el, nu lasam pe nimeni sa il atinga.
Mansonul de la schimbatorul de viteze s-a ros. Nu inteleg cum de s-a facut praf asa repede.
Sistemul imbecil de culisare al scaunelor si faptul ca nu revin la pozitia initiala.
Zgomotul enervant pe care il fac aparatorile de la discurile de frana cred.
Hayonul nu se inchide tot timpul din prima.
Imbinarile anumitor elemente nu sunt grozave.
Stergatorul din dreptul soferului sterge cam pe uscat coltul din drepta jos (oricat m-as chinui sa reglez scuipatorile nu vrea sa bata apa si acolo).
Problema cu treapta a treia apare ocazional ... dar in special cand e masina rece.
Vopseaua este proasta ... de fapt .. e f subtire. Capota e plina de stonechips.
Beculetele pentru optimum shift sunt acolo de pomana. Sunt prea mici si ascunse acolo si niciodata nu te vei uita la ele.
Acum despre masina. Definetly a head turner.
Rigida ... chiar foarte...
Garda la sol uneori suparator de mica.
Senzatia de cele mai multe ori de kart.
Desi uneori subvireaza la greu.
Franele sunt bune, dar nu senzationale (de aia ma si gandesc la un big brake kit, sau macar alte placute).
Vtec kick-ul este cam slabut.
Evacuarea se aude sublim.
Consumul este intre 7 si 11 afara.
Iar in oras intre 14-17.
Daca vrei consum bun, asa cum zicea si vhm, renunti la a o duce in Vtec.
Masina consuma si ulei ... in 10.000 km am completat cam 800ml. (este doar o constatare, nu ma plang ).
De revizia la Asko nu pot spune ca am fost tocmai multimit. Nu vreau sa par picky. Am ajuns la 7:30. Service-ul se deschidea la 8:00. Eu aveam programare la 8:30 (ma asteptam sa fac f mult pe drum ). Super de treaba pt ca m-au bagat direct la 8:00. La ora 11:00 am plecat.
Mi s-a parut ca totul se misca EXTREM de incet. Pentru un schimb de ulei, un filtru de aer si niste gresari pe ici pe colo 3h.
De asemenea am fost foarte dezamagit pt ca Florin (Alex nu era acolo) a spus ca ei nu au ce sa ii faca usii sa se inchida mai usor... si ca problema nu se poate remedia.
Atata timp cat stiu ca la Doc merge ok, sau la englezoi a fost remediata sunt sigur ca si aici ar trebui sa se poata.
Cand ma voi duce sa schimb cilindrul, voi insista sa rezolve si usa.
In rest nu cred ca am de ce sa ma plang. Ma asteptam sa fie mai serviabil(i).
Acum parerea mea pura si personala ... nu inseamna ca experienta mea cu masina e valabila pentru toti.
Condusul in afara localitatii nu este cel mai placut. Cutia scurta e enervanta de multe ... depasirile mai in forta inseamna obligatoriu retrogradare. De fapt .. .retrogradarea e la ordinu zilei cu masina asta.
Din cauza rigiditatii, comfortul nu prea e. Chiar si pe drum bun, ai senzatia ca in permanenta e ceva denivelat.
Pasagerii din spate (am mai fost plecat cu prieteni pe la mare) sunt cam chinuiti. Nu din cauza spatiului, ci datorita senzatiei de claustrofobie si a proastei ventilatii in spate.
ai stat putin 3h) in alte service`uri stai cu orele pentru chestii mai simple.. eu am fost la renault cu cineva sa skimbe 2 "cartele" pentru un megane si doar formalitatile adica actele si toate cele au durat vreo 3-4 ore , deci 3-4 ore de stat intro sala de asteptare... si pana la urma ai fi multumit ca totul se se faca in graba?
Nu vreau sa faca lucrurile pe fuga ... dar nici 3h.
Ma rog ... poate sunt eu rupt de lumea service-urilor. Dar sunt sigur ca in 1h 30 ar fi terminat. Au mai fost si 2 mecanici
Am vrut sa scriu intrebarea asta in postul meu
Probabil tot FN2 as lua considerand:
1. Restrictie bugetara
2. Celelalte hot hatch-uri nu imi fac cu ochiul.
Oricum urmatoarea masina sigur nu va mai avea tractiune fata :twisted:
Nu sunt doar negative. Sunt si pozitive strecurate pe acolo.
Hai sa spun si pozitive.
Foarte spatioasa in spate. Portbagajul surprinzator de mare. Hahaha ... am vorbit ca un familist convins.
Am spus deja ca e head turner, kart feeling, evacuare giugiuc. Fun to drive (ma rog ... daca e condusa la limita si in locuri unde este posibil i.e. serpentine).
Versatila masina uneori... am facut si off-road cu ea (am luat-o pe Emil Racovita prin Pipera)
Se comporta bine la accidente minore :lol:
Mi-am mai adus aminte negative.
Idiotenie de alarma. Deadlock complet nefolositor. Oglinzile care nu pot fi rabatate din telecomanda si fara contact pus. Alarma nu are modul comfort
Disclaimer: Sunt constient ca nu exista masini perfecte. Nici nu am pretentia asta. Constat doar ce ma enerveaza/ ma nemultumeste/ imi place/ ador la masina asta. Toate comentariile sunt facute considerand ca masina este for day to day use, nu doar pt liniute nocturne.
asta cu fugitul spatelui nu stiu ... totusi ESP /VSA isi face datoria intr-o oarecare masura ...
eu as zice ca te misti de pe loc chia run pic mai bine ... vb de asfalt si nu de gheata , da ? :P
Comment