FANATIC: '07 Honda Civic Type-R, Milano Red

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La toate hondele "meniu ascuns" apare doar cu frana de mana trasa.
    Nu am glumit :wink:

    Comment


    • merci mult inca o data!
      Most sports require only one ball, motorsport requires two...

      "how to make it in zi undistry or life"

      Comment


      • concluzie: "bre"... esti prost :P glumesc... merci Ati eu la Accord habar nu aveam dak doar cu frana de mana... din ce stiu eu si cand e lasata intra in meniu... sa ma mai uit o data eh vezi Akebono ca e putin ascuns asa si el :P
        The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



        DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

        Comment


        • Si la accord e la fel

          Comment


          • A cam sosit vremea sa fac si eu primul mini review.
            Am asteptat sa ajung la 10.000 km (cam 6 luni) ca sa fac si un comentariu despre prima revizie si pentru ca parerea mea sa fie una creata in timp.

            Sa incep cu problemele care au aparut in cei 10.000 km.
            La 5.000 km a aparut acel click al ambreiajului. Este vorba de master cylinder. Luni cand revine Alex la service il vor comanda.
            Alte probleme: usa de la sofer care se inchide greu, chestia aia culisanta dintre scaune care scartaie groaznic.

            Alte chestii deranjante dar care nu le pot numi probleme. Ecranul idiot de la turometru care s-a zgariat nici eu nu stiu cum, desi am avut super mare grija de el, nu lasam pe nimeni sa il atinga.
            Mansonul de la schimbatorul de viteze s-a ros. Nu inteleg cum de s-a facut praf asa repede.
            Sistemul imbecil de culisare al scaunelor si faptul ca nu revin la pozitia initiala.
            Zgomotul enervant pe care il fac aparatorile de la discurile de frana cred.
            Hayonul nu se inchide tot timpul din prima.
            Imbinarile anumitor elemente nu sunt grozave.
            Stergatorul din dreptul soferului sterge cam pe uscat coltul din drepta jos (oricat m-as chinui sa reglez scuipatorile nu vrea sa bata apa si acolo).
            Problema cu treapta a treia apare ocazional ... dar in special cand e masina rece.
            Vopseaua este proasta ... de fapt .. e f subtire. Capota e plina de stonechips.
            Beculetele pentru optimum shift sunt acolo de pomana. Sunt prea mici si ascunse acolo si niciodata nu te vei uita la ele.


            Acum despre masina. Definetly a head turner.
            Rigida ... chiar foarte...
            Garda la sol uneori suparator de mica.
            Senzatia de cele mai multe ori de kart.
            Desi uneori subvireaza la greu.
            Franele sunt bune, dar nu senzationale (de aia ma si gandesc la un big brake kit, sau macar alte placute).
            Vtec kick-ul este cam slabut.
            Evacuarea se aude sublim.
            Consumul este intre 7 si 11 afara.
            Iar in oras intre 14-17.
            Daca vrei consum bun, asa cum zicea si vhm, renunti la a o duce in Vtec.
            Masina consuma si ulei ... in 10.000 km am completat cam 800ml. (este doar o constatare, nu ma plang ).


            De revizia la Asko nu pot spune ca am fost tocmai multimit. Nu vreau sa par picky. Am ajuns la 7:30. Service-ul se deschidea la 8:00. Eu aveam programare la 8:30 (ma asteptam sa fac f mult pe drum ). Super de treaba pt ca m-au bagat direct la 8:00. La ora 11:00 am plecat.
            Mi s-a parut ca totul se misca EXTREM de incet. Pentru un schimb de ulei, un filtru de aer si niste gresari pe ici pe colo 3h.
            De asemenea am fost foarte dezamagit pt ca Florin (Alex nu era acolo) a spus ca ei nu au ce sa ii faca usii sa se inchida mai usor... si ca problema nu se poate remedia.
            Atata timp cat stiu ca la Doc merge ok, sau la englezoi a fost remediata sunt sigur ca si aici ar trebui sa se poata.
            Cand ma voi duce sa schimb cilindrul, voi insista sa rezolve si usa.
            In rest nu cred ca am de ce sa ma plang. Ma asteptam sa fie mai serviabil(i).

            Acum parerea mea pura si personala ... nu inseamna ca experienta mea cu masina e valabila pentru toti.
            Condusul in afara localitatii nu este cel mai placut. Cutia scurta e enervanta de multe ... depasirile mai in forta inseamna obligatoriu retrogradare. De fapt .. .retrogradarea e la ordinu zilei cu masina asta.
            Din cauza rigiditatii, comfortul nu prea e. Chiar si pe drum bun, ai senzatia ca in permanenta e ceva denivelat.
            Pasagerii din spate (am mai fost plecat cu prieteni pe la mare) sunt cam chinuiti. Nu din cauza spatiului, ci datorita senzatiei de claustrofobie si a proastei ventilatii in spate.
            ex-FN2 owner
            Loved it every second!

            Comment


            • ai stat putin 3h) in alte service`uri stai cu orele pentru chestii mai simple.. eu am fost la renault cu cineva sa skimbe 2 "cartele" pentru un megane si doar formalitatile adica actele si toate cele au durat vreo 3-4 ore , deci 3-4 ore de stat intro sala de asteptare... si pana la urma ai fi multumit ca totul se se faca in graba?

              Comment


              • Nu vreau sa faca lucrurile pe fuga ... dar nici 3h.
                Ma rog ... poate sunt eu rupt de lumea service-urilor. Dar sunt sigur ca in 1h 30 ar fi terminat. Au mai fost si 2 mecanici
                ex-FN2 owner
                Loved it every second!

                Comment


                • Numai lucruri negative am citit , sa inteleg ca daca ar fi sa alegi dinou, n-ai mai alege FN2 ?

                  Comment


                  • Am vrut sa scriu intrebarea asta in postul meu
                    Probabil tot FN2 as lua considerand:
                    1. Restrictie bugetara
                    2. Celelalte hot hatch-uri nu imi fac cu ochiul.

                    Oricum urmatoarea masina sigur nu va mai avea tractiune fata :twisted:

                    Nu sunt doar negative. Sunt si pozitive strecurate pe acolo.
                    Hai sa spun si pozitive.
                    Foarte spatioasa in spate. Portbagajul surprinzator de mare. Hahaha ... am vorbit ca un familist convins.
                    Am spus deja ca e head turner, kart feeling, evacuare giugiuc. Fun to drive (ma rog ... daca e condusa la limita si in locuri unde este posibil i.e. serpentine).
                    Versatila masina uneori... am facut si off-road cu ea (am luat-o pe Emil Racovita prin Pipera)
                    Se comporta bine la accidente minore :lol:

                    Mi-am mai adus aminte negative.
                    Idiotenie de alarma. Deadlock complet nefolositor. Oglinzile care nu pot fi rabatate din telecomanda si fara contact pus. Alarma nu are modul comfort

                    Disclaimer: Sunt constient ca nu exista masini perfecte. Nici nu am pretentia asta. Constat doar ce ma enerveaza/ ma nemultumeste/ imi place/ ador la masina asta. Toate comentariile sunt facute considerand ca masina este for day to day use, nu doar pt liniute nocturne.
                    ex-FN2 owner
                    Loved it every second!

                    Comment


                    • Daca iti vei lua tractiune spate, sa te vad ce parere o sa ai dupa prima iarna :twisted:
                      Honda Accord 2.0 M/T Sport SE 2007, Honda Jazz 1.4 M/T ES 2002

                      Comment


                      • Poate isi ia Evo X, adica AWD :lol:
                        '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                        sigpic

                        Comment


                        • pai si mai mare fun-ul :twisted:
                          2007 Accord Executive 2.2 iCDTI M/T, Dark Mocha
                          -= PH 33 GZS =-

                          Comment


                          • pai e f fun cand nu poti sa te misti de pe loc sau iti fuge spatele intr-o veselie :twisted: :twisted:
                            Honda Accord 2.0 M/T Sport SE 2007, Honda Jazz 1.4 M/T ES 2002

                            Comment


                            • asta cu fugitul spatelui nu stiu ... totusi ESP /VSA isi face datoria intr-o oarecare masura ...
                              eu as zice ca te misti de pe loc chia run pic mai bine ... vb de asfalt si nu de gheata , da ? :P
                              2007 Accord Executive 2.2 iCDTI M/T, Dark Mocha
                              -= PH 33 GZS =-

                              Comment


                              • RWD sau AWD.
                                Om vedea

                                Banuiesc ca nu e asa nasol iarna daca nu cumva vrei sa faci liniute intre semafoare sau sa abordezi viraje ca pe circuit. 8)
                                ex-FN2 owner
                                Loved it every second!

                                Comment

                                Working...
                                X