Cu tractiune spate e nasol iarna pt ca puntea spate nu e incarcata deloc, nu ai un motor acolo care sa apese (doar daca e vb de Porsche :lol: ). Din care cauza pe zapada-ghiata e cam tragedie si nu te ajuta electronica. Cel mult ASR iti opreste roata de tot si stai ca prostu si nu poti sa faci nimic. Ia uitativa la cei cu BMW, Mertz si alte asemenea ce figuri "relaxate" au iarna cand e alunecos pe jos.
FANATIC: '07 Honda Civic Type-R, Milano Red
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by gociu75Cu tractiune spate e nasol iarna pt ca puntea spate nu e incarcata deloc, .
Comment
-
Drept e ca eu am un diesel cu tractiune spate care e mai incarcat pe fata decat pe spate. Si nu poti compara mers pe umezeala cu mers prin zapada, sunt 2 lucruri total diferite. Pe asfalt uscat sau chiar si ud tractiunea spate este bestiala in schimb iarna se schimba total lucrurileHonda Accord 2.0 M/T Sport SE 2007, Honda Jazz 1.4 M/T ES 2002
Comment
-
RWD e baza... steer from the rear 8) si atata timp cat nu ti-e frica de masina si iti dozezi si tu cu talent acceleratia e ok
eu am mers iarna cu o taraba de Ford Scorpio fara LSD si cauciucuri de vara... si nu am murit :PThe NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.
DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR
Comment
-
Am mers eu iarna cu niste cauciucuri de vara extrem de proaste. Franam de la 40kmh si depaseam intersectia :lol: :lol:
Prindeam o linie de tramvai sub roata si dansam 2 min...
Cat de rau poate fi cu RWD...ex-FN2 owner
Loved it every second!
Comment
-
-
OT: stiu ca la vechiul Audi Quattro exista un buton de decuplare a ABS'ului special gandit pt iarna (cica franeaza mai bine fara) :roll:The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.
DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR
Comment
-
Originally posted by ticker... nu prea. La testul u-split (de stabilitate la franarea pe suprafete cu aderenta diferita) multe masini cu ESP sunt mai slabe ca Loganul doar cu ABS :lol: ... deci asta cu "tehnologiile de asistare a directiei" cam dispare :P
eram cu loganul acum 2 Weeckend-uri .. si aveam nu mai mult de 100 km/h. si f frumos intr-o curba a pierdut aderenta grupa mare .... am intrat pe contra sens .. mi-a fugit curul la masina in doua directii, cu greu am reusit sa o pun pe traectorie .. norocul meu ca eram pe drumul rucar bran si nu prea era circulat la momnetul respectiv
Comment
-
@ handyman... nu o lua ca o gluma. Testul u-split e franare in linie dreapta. Ideea e ca unele masini chiar cu ESP franeaza in linie dreapta pe o distanta mai lunga ca Loganul... nu am facut referire la stabilitete in general
Oricum la o masina cu propulsie ("tractiune" spate) conteaza mai mult talentul soferului.
Comment
-
Originally posted by FanaticLa 5.000 km a aparut acel click al ambreiajului.
Originally posted by FanaticZgomotul enervant pe care il fac aparatorile de la discurile de frana cred.
Originally posted by FanaticProblema cu treapta a treia apare ocazional ... dar in special cand e masina rece.Civic '03 1.6 VTEC II
Accord '06 2.4 M/T
Comment
-
oki atunci o sa iti zic fealing-ul meu despre logan ... o masina jalnica care la orice damb incepe si topaie pe sosea de parca ar fii o minge, de aici incepe distractia ... daca vrei sa franezi o sa descoperi ca ori cat de tare apesi pe frana nu franeaza
Comment
-
am testat 2 loganuri ... ambele acelasi simptome .. pierd aderenta ... si asta dupa ce iti incordezi toti muschii piciorului ca sa apesi pe pedala aia ... daca vrei sa franezi progresiv nu prea merge ... in fine ... poluam topicul omului cu pararerile noastre despre logan
Comment
Comment