XANDER: '10 Honda Civic Type-R GT LSD, Milano Red

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @Gabi: Te mananca pielea, vrei sa te apuci sa repari la batrana iar de ma inviti la liniute? ) Rezultatul il stim amandoi, nu cred ca mai e nevoie de confirmare.

    Legat de ebay, Enkei-urile alea ale tale de pe EVO cat au fost, sa imi fac o idee de preturi asa in general.

    Momentan sunt destul de decis cu privire la jante, problema e ca nu sunt pe stoc si mai am de asteptat o luna...

    @Florin: Faptul ca am inteles ca nu il consuma si este si foarte bun calitativ. Maruta zice ca nu e asa grozav, vom vedea... Redline nu as mai pune ever la cat de urat il consuma si am vazut ca si altii se plang prin UK.
    '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

    Comment


    • Eu am cumparat deja al doilea schimb de Sustina 5w40. Inca n-am completat de la primul schimb, in ~10k km. A consumat ceva dar nu cat sa ajunga la minim.
      Zic ca e de bine.
      FN2-ul papa:

      Comment


      • E de bine, da. Sunt niste diferente totusi: Redline era 0w40, deci mai subtire. In al doilea rand masina mea avea 20k km si nu fusese mai deloc alergata, TudorArt zicea ca as putea lua in considerare si faptul ca nu are inca rodajul terminat... Redline are si un coeficient de evaporare foarte mare (NOACK parca se numeste), deci sunt unele chestii de luat in calcul.

        Vedem acum cu Fuchs 5w30 cum sta treaba. De sunat suna mai bine motorul, ceva mai metalic.
        '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

        Comment


        • La 20k km nu e gata rodajul? Ma indoiesc tare de tot.
          http://hondafan.etp.ro/gallery/v/den1grator/

          Comment


          • Originally posted by mika View Post
            Eu am cumparat deja al doilea schimb de Sustina 5w40. Inca n-am completat de la primul schimb, in ~10k km. A consumat ceva dar nu cat sa ajunga la minim.
            Zic ca e de bine.
            Si eu tot Sustina 5W40 pun si imi papa cam 1.5-2.0L la 10k km. Dar cred ca diferenta vine si din stilul de condus . Ma uitam ce consumuri medii ai tu si ce am eu .
            Eu nu mi-am facut niciodata griji ca papa ulei. Am avut mai multe discutii cu Alex de la Asko si mi-a explicat ca e normal. Ma rog, singura grija e sa am ulei la mine
            ex-FN2 owner
            Loved it every second!

            Comment


            • Originally posted by Xander View Post
              @Gabi: Te mananca pielea, vrei sa te apuci sa repari la batrana iar de ma inviti la liniute? ) Rezultatul il stim amandoi, nu cred ca mai e nevoie de confirmare.

              Legat de ebay, Enkei-urile alea ale tale de pe EVO cat au fost, sa imi fac o idee de preturi asa in general.
              Man..n-are rost (cred) sa intru in polemica cu tine legat de care masina este mai buna ) Audi e alta clasa..ai sa intelegi pe viitor poate! )
              Lasand gluma la o parte, fiecare masina are avantajele si dezavantajele ei, pana una alta astept si eu o tura cu a ta ca tu cu a mea deja te-ai familiarizat!

              Pe ENKEI-urile mele am dat 2400 lei cu tot cu transport. 17" cu 8 j si cu tot cu gume Yokohama S Drive, daca nu ma insel. Tot ce zic e sa nu te grabesti sa arunci cu banii!
              '00 Audi S3 1.8T quattro
              ex: modded '08 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT

              Comment


              • @ Den1grator: Asa mi-a zis Tudor, explicatia fiind stilul de condus domol al primului prorietar si faptul ca s-au folosit uleiuri cu molecula de ungere modificata, in speta 300V si Redline, care protejeaza bine dar nu sunt OK pentru rodaj. Masina a avut totusi uleiul de fabrica primii 7-8000 km... Cine mai stie. Concludent va fi schimbul acesta cu Fuchs, daca face la fel, ma obisnuiesc cu ideea si asta e. Totusi tind sa cred ca nici Redline nu e prea OK si in Accord l-a consumat grav, desi de fel Accordul nu papa mai mult de 500ml intre schimburi.

                @Gabi: Dam si o tura, stai sa mai rodez un pic gumele alea. Bune preturile, aratau grav de tot Enkei-urile alea de la tine!
                '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                Comment


                • Am reusit sa fac vreo 1000 km cu noul setup (Placute DS2500, Cauciucuri Michelin PSS si foarte important ulei Fuchs Titan Race Pro S 5w30).

                  Daca in primii km eram chiar deranjat de cat de departe sunt cauciucurile de ce auzim despre ele, situatia s-a imbunatatit dramatic. Sunt fff competente aceste Michelin-uri, dar si foarte confortabile si placute pe suprafete not OK. Tin sa precizez ca nu necesita mare incalzire prealabila, dar ajuta sa fie un pic incalzite.

                  Ca note le-as da asa (cauicuc rece/ cauciuc cald):

                  Tractiune in linie dreapta: 7 / 9 (cand sunt reci intra mult VSAul cand trec de 5500 rpm VTEC);

                  Stabilitate laterala: 9 / 10 (aproape de necrezut);

                  Feeling directie: 9 / 9 (ceva mai slabe decat Potenza, dar nu mult);

                  Franare: 8 / 9+ (de precizat ca la Potenza le-as da un 3 la rece... deci diferenta este f mare);

                  Confort: 9 (mi-a transformat simtitor masina intr-una agreabila).

                  Acum legat de frane, cauciucurile au cu siguranta un impact major, dar sincer situatia s-a imbunatatit prea mult sa cred ca e doar "vina" gumelor. Eu am pus DS2500 pe fata, pe discurile stock si am schimbat lichidul de frana cu ATE Blue + aerisire. Nimic iesit din comun, nimic scump.

                  Pe scurt, franarea este ceva mai buna decat stock la rece (da, agata f bine si la rece) si MULT mai buna la cald - practic nu am nicio emotie. E nasol la frane repetate de la viteza mare, unde nu numai ca apare fading, dar sunt si un pic nesigure franele... Probabil pentru a corecta asta e nevoie de BBK: discuri mai mari, etrieri cu mai multe pistonase etc => bani multi.

                  Legat de ulei, pana acum nu mi-a consumat nimic, dar e prematur sa vb concret, il mai las cateva mii apoi trag o concluzie. Pot spune ca se incalzeste repede, masina suna bine, totul e ok.
                  '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                  Comment


                  • Hristos a Inviat!

                    Am o intrebare cu privire la drop-ul posibil pentru Civic TypeR.

                    Pe scurt, urmeaza sa fac Fast Road Setup utilizand arcuri Eibach progresive. Acestea vin in 2 variante la ABP: drop de 15mm si drop de 30mm.

                    Tinand cont ca masina va sta pe jante 18x8, ET45 cu gume standard 225/40/R18, va atinge oare daca folosesc arcurile cu drop de 30mm?

                    Stiu ca unii de pe aici au coilovere (Den1grator daca nu ma insel) si jante cu dimensiuni non-stock. Cat ati coborat maxim masina? E utilizabila la -30 sau atinge peste tot in Ro? Atinge in aripi tinand cont ca jantele vor iesi cu aprox. 15mm in exterior? Arata OK cu drop de doar 15mm sau nu se vede diferenta? Ma intereseaza si capitolul look, ma astept cu noile jante si arcuri, rotile sa stea la buza aripii si ca inaltime si ca ET (nu flush, dar pe acolo).

                    Multumesc!
                    '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                    Comment


                    • Cu amortizoarele stoc cred ca 15mm ar fi safe. (coiloverele mele au setari duritate 1-15, le tin pe 6 de obicei, cand merg tare merg cam pe 12)
                      http://hondafan.etp.ro/gallery/v/den1grator/

                      Comment


                      • La -15 inca mai poti parca. La -30 iti trebuie loc rezervat!
                        sigpic

                        HONDA - THE POWER OF DREAMS
                        Honda Civic Type-R FN2

                        Comment


                        • Cam riscant cu -30
                          Ex:CRX VT '91 / Ex:PRELUDE H22A '93 / Ex:CIVIC TYPE R FN2 '08 / EX: ACCORD CL7 '07
                          Ex:S2000 AP1 '01 / Accord CN1'07 / CIVIC TYPE R FK2 '16

                          Comment


                          • Cateva idei http://www.ultraracingeurope.com/pro...0#.U1ayrlV_uT6

                            Un sway rear bar, front upper strut bar si rear upper strutbar cred ca se obtin rezultate foarte frumoase.

                            Si un lucru interesant http://www.spoonsportseurope.net/sub...-kit-fn2.html/ si un filmulet http://www.youtube.com/watch?v=zWyUD6UXfog
                            '10 Honda Civic Type-R GT

                            Comment


                            • Eu am Eibach de 15 mm (asa am luat masina) cu amortizoare si dimensiuni jante stock si e la fix, arata si sta foarte bine. Cred ca 30 mm ar fi cam mult, si asa nu pot sa urc nici un fel de bordura, iar la damburile mai inalte cam incordez din buci. Din 3 in 3 luni vei merge la revopsit bari cu arcuri de 30.
                              2008 Honda Civic Type-R Mugenized

                              Comment


                              • Va multumesc tuturor pentru sfaturi. Am comandat deja arcuri Eibach ProKit care micsoreaza garda cu -15mm.

                                Urmeaza sa ajunga miercuri si vineri sau luni le montez la ASKO. Am comandat si cele necesare pentru FRS - Fast Road Setup, inclusiv specificatiile de geometrie utilizate de ABP MotorSports in UK. Practic cei care au "inventat" acest setup.

                                Ca idee generala, oamenii sunt super de treaba, au o gramada de piese pe stoc, te ajuta cu informatii pe mail, orice ai nevoie. E o placere sa lucrezi cu ei. Piesele in sine au ajuns mai scump decat daca le luam de la Nick Racing de ex DOAR CA ei mi-au calcuat si ce shims am nevoie exact pe spate pentru a ajunge la setup-ul necesar - dupa cum stiti FN2 are punte rigida spate, deci nu merge sa pui camber kit.

                                Pe fata treaba e simpla - pui camber kit si reglezi la subur pana ajungi la setup-ul dorit. Pe spate trebuie puse camber shims - un soi de placute de diferite grosimi care se pun sub fuzeta si te ajuta sa ajungi la anumite valori de geometrie.

                                Problema vine din faptul ca nu stii exact ce shims iti trebuie, si nici valorile la care trebuie sa ajungi (FRS Setup-ul real e tinut oarecum secret de ABP - nu stii daca valorile care le gasesti pe net sunt cele reale si riscurile sunt mari: masina instabila, cauciucuri uzate neuniform etc).

                                Am procedat asa: am facut un test de geometrie, am trimis pe mail valorile obtinute (care de fapt erau iesite din range pe fata, iar pe spate difera de la masina la masina ca nu toate puntile sunt identice), baietii de la ABP au calculat ce shims am nevoie si mi-au facut un pachet mare cu Eibach arcuri + camber kit fata, shims in functie de nevoie si valorile la care trebuie sa ajunga la final geometria mea - sper sa se descurce cei de la ASKO sa faca acest lucru.

                                Abia astept sa vad cum se simte directia, cum reactioneaza masina la limita (am inteles ca induce un usor caracter supravirator) si mai ales cu cat imbunatatesc confortul arcurile Eibach Progresive.

                                O sa revin cu detalii, pana una alta va recomanda cu incredere ABP Motorsports!

                                Nu aceeasi experienta placuta am avut cu jantele, am comandat de 2 ori si am anulat comenzile si pana la urma m-am lecuit - nu am mai comandat nimic. E si vina mea ca ma tot razgandesc, dar si suportul lor e zdrente... Sper sa aduc din State pana la urma intr-o luna - doua.

                                Recoamand cu incredere uleiul Fuchs 5w30. Am 3000km facuti cu el si nu a consumat un gram. Aruncati Redline si puneti Fuchs cu incredere si nu veti mai verifica deloc uleiul. Degeaba e considerat asa bun Redline, daca stai cu stres ca ramai fara ulei la fiecare 2-3000 km... Mie personal mi-a mancat Redline si in Accord si in Civic si eu unul nu as mai pune niciodata.
                                '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                                Comment

                                Working...
                                X