Xander: '02 Honda Accord Type-R 2.2 VTEC M/T, Nighthawk Black Pearl (CH1)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Arata foarte bine cu jantele de ep3!
    sigpic

    Comment


    • Frumoasa foc! sa te bucuri cat mai mult de ea.
      Civic EP3,Civic FN2
      După ce ai gândit – hotărăşte-te, după ce te-ai hotărât – nu te mai gândi. proverb japonez

      Comment


      • Idem mai sus ... sa te bucuri cat mai mult timp de ea. Arata foarte bine.
        Legat de cei care doresc sa se intreaca cu tine... ma gandesc ca mai degraba eleronul si cele doua tevi de esapament au un impact mai mare decat crezi )
        BMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | Honda Accord CU2 |BMW 118d F20 LCI | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5

        Comment


        • arata foarte bine masina ta
          cel mai taran taran, este taranul de la oras !

          Comment


          • Ramasesem dator cu lista schimbarilor efectuate. E lunga si nu stiu sigur daca e completa, masina a stat prin mai multe service-uri si oricat am incercat sa tin o evidenta stricta, sigur mi-au scapat unele chestii.

            Motor + cutie viteze:
            Kit ambreiaj OEM;
            Volanta usurata XTD (4.7 kg, deci nu exagerat de usoara) + High Speed Flywheel Bearing KOYO;
            Kit de distributie curele + intinzator reglabil OEM;
            Suporti motor: frontal poliuretan VTEC Direct + lateral OEM;
            Cabluri timonerie cutie de viteze OEM;
            Garnituri/ semeringuri: Skunk2 Uprated Cam End Seal (Metal), rocker cover gasket OEM, balancer shaft oil seal, palier, semeringuri cutie spre planetare, si o gramada alte oil seal-uri, toate OEM – masina pierdea lichide si pe la cutie si pe la motor;
            Desfacut si curatat integral admisia, schimbate toate garniturile de acolo OEM: IACV, EGR, garnitura admisie etc, throttle body etc;
            Cablu de acceleratie uns;
            Inlocuit senzor detonatii OEM – s-a rupt in timpul lucrarilor;
            Reconditionat sistem de racire motor: inlocuit termostat OEM, curatat radiator in mai multe randuri, schimbat lichid racire cu Motul Inugel si aerisit complet;
            Montat Test Pipe (de-cat) Solid Fabrications;
            Cold Air Intake – K&N Typhoon Red.

            Directie:
            Inlocuit furtunul OEM de la pompa de servo-directie care picura;
            Refacut caseta de directie la UTA Expert;
            Inlocuit burduf dreapta caseta directie (era putin crapat);
            Inlocuit curele pompa servo-directie OEM si accesorii Gates;

            Fluide:
            Ulei cutie de viteze MTF OEM;
            Lichid de frana Gulf Competition (l-am primit din UK, la primul schimb de placute trec pe RBF600, desi pare foarte bun si asta);
            Lichid pompa ambreiaj Gulf Competition;
            Lichid racire Motul Inugel;
            Lichid servo-directie OEM;
            Uleiul motor era abia schimbat de Maruta in urma cu 500 km, momentan l-am lasat asa;

            Sasiu:
            Sasiu curatat, tratat antirugina, dat cu Terosen si ceara de protectie in mai multe straturi;
            Deblocate si unse franele (aici o sa cumpar la un moment dat tot kitul de garnituri/ pistonase si sa fac un refurbish integral etrierilor) – totusi franele sunt senzationale, nu am condus vreo Honda care sa franeze asa, sunt incredibil de previzibile, iti dau incredere etc.
            Geometrie + test amortizoare (sunt in stare buna, au fost schimbate cu unele OEM acum 40.000 km);
            Montat Strut Bar Tein original – foarte rar si greu de gasit, nu se mai fabrica de ceva timp;
            Bari stabilizatoare - vopsire + inlocuire bielete anti ruliu fata + bucse poliuretan ARB Superflex fata-spate;


            Design/ Others:
            Detailing complet interior/exterior/motor;
            Jante EP3, sablate si vopsite electrostatic la SRZ;
            Eleron OEM portbagaj;
            Buza fata pre-facelift;
            Revopsit grila fata + schimbate ambele badge-uri de pe ea;
            Scos folia de pe geamuri, sunt superbe geamurile – culoarea verzui de fabrica, tipica anilor 2000;
            Sistem de spalare parbriz si faruri refacut: duze tip ploaie Jazz OEM (300 RON au fost mizeriile astea), reparat duzele de la faruri, revopsit brate stergatoare, stergatoare Bosch Aerotwin, inlocuite furtune traseu, curatat bidon.
            Refacute unele trasee de impamantare, schimbate bornele, cabluri electrice Xenon etc.
            Schimbate o serie de chedere, refacut etansietatea in dreptul suportului de numar de la portbagaj pe unde intra apa etc. In acest moment nu mai intra strop de apa in masina, indiferent cat te chinui.
            Inlocuite toate badge-urile cu unele OEM;
            Pachet OEM carte de instructiuni, mapa de piele etc – mi s-a parut util sa il am in masina;
            Inlocuite LUCAS-urile OEM de pe aripile fata;
            Folie galbena pe proiectoare – JDM cool points. )
            Uns bieleta de autoreglaj si reglate farurile Xenon – comandasem un senzor nou cu tot cu brat de autoreglaj, dar s-a pierdut pe drum prin UK... Inca ma cert cu ei sa vedem ce reusesc sa fac, dar momentan merge foarte bine sistemul de Xenon, sunt multumit de lumina;
            Inlocuit raditor de clima cu unul NRF (identic cu cel OEM, mare grija ca initial am luat Hella si era o mizerie, calitate de 2 lei, NRF e alta mancare de peste cu totul) + freonare si igenizare sistem AC – acum baga aer rece ca gheata;
            Demontat alarma after-market integral; Masina are alarma foarte discreta de fabrica;
            Am renuntat la telecomanda OEM de inchidere centralizata (nu era integrata in cheie), descui usa cu cheia aia micuta, ca pe vremuri, imi place la nebunie! Alarma OEM se activeaza la inchiderea cu cheie.


            Interior:
            Inlocuit volan uzat cu unul identic OEM – MOMO;
            Inlocuit knob schimbator de viteze cu unul OEM titanium de la pre-facelift; cel de facelift e aluminiu si arata MULT mai aiurea...
            Am cumparat o cotiera SH, in stare decenta, sunt foarte rare si scumpe, am gasit una la pret OK si am curatat-o, urmeaza sa o montez;
            Schimbata pielea de la schimbator;
            Inlocuite diverse componente care prezentau uzura: scrumiera, oglinda retrovizoare;
            am comandat si urmeaza sa primesc si radio-CD-ul original;


            S-a lucrat cu destul de multe persoane la acest proiect, le multumesc tuturor, a iesit 99% cum imi doream. Au fost 6 luni in care am citit permanent pe forumurile din UK, in speranta ca voi reusi sa finalizez cu succes ce mi-am propus. Mi-am dorit o masina perfect functionala care sa arate cat mai aproape de original.

            Costul lucrarilor de reparatii (fara costul masinii) a trecut de 8000 EUR. Este destul de mult daca judecam in comparatie cu pretul de achizitie, dar in opinia mea a meritat pe deplin. In acest moment se afla intr-o stare de functionare foarte buna.

            Masina este o legenda, sunt convins 100%, este extrem de rara, foarte bine cotata in teste la vremea ei (unanim considerata cel mai bun sedan FWD din lume), dar care inca reuseste sa tina piept masinilor moderne. Primesc comentarii pozitive peste tot pe unde ma duc cu ea, sincer chiar nu ma asteptam. Lumea ma intreaba daca e cu adevarat TypeR, daca are motorul original etc. Chiar si un amic care scrie la o revista auto m-a intrebat daca e cu adevarat TypeR, fiindca pe vremea cand isi facea ucenicia era una dintre masinile lui preferate si nu vazuse niciuna live pana acum.

            Am in plan multe alte lucruri pentru ea, dar o sa iau o pauza pana la toamna/ iarna. Vara banii se cheltuie pe altele lucruri, nu are sens sa ma intind aiurea. Vor urma modificari pe partea de suspensie (probabil coilovers, bracing, brate reglabile pentru camber si toe), as vrea si o evacuare completa, iar in viitor e posibil sa desfac motorul si sa schimb internele + ECU AEM si resoftare, astfel incat sa ajung pe la 270-280 cai. Ultima operatiune ar fi foarte costisitoare, nu sunt inca decis daca sa o fac sau nu.

            In urmatoarele saptamani o sa fac un efort sa cumpar un Shift Light si sa il montez undeva ascuns, chiar este necesar daca vrei sa scoti totul din motor, VTEC-ul este violent si te surprinde cat de repede sare in limitare, iar daca nu schimbi fix inainte de limitare cazi din VTEC in treapta urmatoare. Mai am de montat cotiera si radio-CD-ul original pe care deja le am.
            '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

            Comment


            • salut, cu ce ai tratat anti rugina tabla? in rest e foarte ok

              Ti-as recomanda ptr antigel solutia de la racingnick, antigel Evans fara apa
              Ptr lichid de frana, ai varianta Castrol SRF, cel mai bun lichid de frana,rezistent la temperatura mare, depaseste cu mult RBF660 de la Motul. Ai putea incerca si AP Racing,se gaseste la Exelixis.ro in Bucuresti

              Gulf e un fel de wolf, e ceva mediu. Bine ca te-a tinut Dar daca iti place sa mergi tare cu masina, pune un lichid de frana si ptr ambreiaj mai bun
              Ptr frane uita-te la furtune metalice Goodridge,Tarox sau Hel
              placute de frana pune ceva de calitate Ap Racing, carbon lorraine, hawk hp plus, carbotech, pagid rs29
              discuri de frana Tarox G88 sau F2000
              corsaru
              Senior Member
              Last edited by corsaru; 06-06-16, 12:41.
              cel mai taran taran, este taranul de la oras !

              Comment


              • si uita de ulei 10w40 sau 10w50 in motor. Pune Fuchs Titan Race Pro S 5w40 de la Fratii Oprean
                cel mai taran taran, este taranul de la oras !

                Comment


                • Partea de antifonare anti-rugina s-a facut la un service in Pipera. Am scris in paginile anterioare si un review mic. S-au folosit produse Terosen integral.

                  E foarte OK Motul Inugel, nu ma mai bag sa il schimb. Franele sunt OK asa cum sunt acum (am furtunase metalice, discuri TurboGroove si placute DS2500). O sa schimb lichidul, dar nu acum, ci cand fac si un refurbish la etrieri.

                  La ulei ma mai gandesc, nu vad un impediment in a folosi ceva mai gros, e o masina veche, un motor conceput de fuga, cu tolerantele de la vremea aia. Sub 10w40 nu am de ce sa ma duc, masina sta in garaj, nu e folosita iarna, nu e folosita pe drumuri scurte, deci impediementele utilizand un ulei mai gros sunt minime dpdv uzura.
                  '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                  Comment


                  • Mai face cineva un group buy pe opieoils.co.uk? Imi trebuie rapid niste ulei ca vreau sa ajung pe Adancata pe 8 iulie si momentan masina are un mix de Mobil1 10w40 pus de Maruta + Honda 5w40 (cred) pus la ASKO cand masina pierdea ulei pe la toate incheieturile... Nu am incredere in mixul asta pentru circuit si vad ca oricum il si papa, deci ar trebui oricum sa mai completez.

                    @Dan101 poate?
                    '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                    Comment


                    • Ce ulei vrei să iei de pe Opie? Că parcă nu mai era mare afacere să iei de acolo.
                      I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                      My cars:

                      '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                      '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                      '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                      '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                      EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                      EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                      EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                      EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                      EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                      EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                      Comment


                      • Millers Nanodrive sau Fuchs Titan Race.

                        LE: As prefera sa iau de acolo sa fiu sigur ca e ce trebuie, decat sa caut un distribuitor obscur prin Romania...
                        '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                        Comment


                        • Stiu că Racingnick e distribuitor oficial de Millers în Romania.
                          KMR
                          Super Moderator
                          Last edited by KMR; 22-06-16, 10:27.
                          I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                          My cars:

                          '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                          '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                          '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                          '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                          EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                          EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                          EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                          EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                          EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                          EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                          Comment


                          • Dar nu au ce caut eu, au numai 5w40 care e prea subtire pentru cum folosesc eu masina. La fel si fratii Oprean care distribuie Fuchs.
                            '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                            Comment


                            • Originally posted by Xander View Post
                              Dar nu au ce caut eu, au numai 5w40 care e prea subtire pentru cum folosesc eu masina. La fel si fratii Oprean care distribuie Fuchs.
                              aveau si 10w60 Millers NanoDrive cei de la racingnick
                              Vezi ca este lubasyst ptr fuchs titan race pro r 10w40 au sediul chiar in Bucuresti
                              sau iti mai poti lua total quartz racing 10w50

                              Dan101 cerea bani avans inainte pe card. Nu stiu daca e ok. Mai bine iti iei de la racingnick sau lubasyst
                              cel mai taran taran, este taranul de la oras !

                              Comment


                              • https://www.ebay.it/itm/321839014492
                                Si mergi pe sigur [emoji1303]


                                Sent from IP6S+ using Tapatalk !!!
                                HONDA: Silent release of fatal power & O masina nu e nimic daca nu e o placere conducand-o Soichiro Honda
                                CIVIC FN1 Absolute I-Pilot & ACCORD CW3 Executive Advance
                                http://hondafan.etp.ro/gallery/v/Robby_Alessio/

                                Comment

                                Working...
                                X