_41_: ´92 Honda Prelude 2.0, Sebring Silver Metalic (BB3)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Si daca tot vine frigul si jegul uploadez poze cu masina din anul asta. DPDV tehnic n-am mai nimic de zis . I-am schimbat cap planetara o finala inox si cam atat .
    Jur! ca la primavara chiar o vopsesc. Inca nu m-am hotarat daca sa i fac si plafonul negru sau sa-i schimb culoarea .Cert e ca va ramane cu capota neagra.Mi-am mai luat pt. masina distributie OEM Bucse poly.Powerflex set complet (n-am gasit de guma decat f.scumpe)In plan Strut Bar/Tie Bar probabil vor fi Megan Racing daca tot ma dau la circuit de 2-3 ori/an si alte mici imbunatatiri strict pt. viraje. L.E. Masina cealalta din poze e Sebring Silver . A mea e ceva ... altceva ... nici eu nu stiu
    Attached Files
    _41_
    Senior Member
    Last edited by _41_; 30-11-12, 21:24.
    No signature

    Comment


    • salut! am citit mai multe din discutiile pe care le`ati avut aici..incep cu 0-100 km/h in 9.7 secunde nu mi se pare real deloc.Nu m`am cronometrat dar e mai rapida.Am si eu o Honda Prelude acelasi model si folosesc benzina de la Rompetrol euro `99 si se cunoaste prea mult diferenta dintre `95 si `99.La 400 de m bati si bmw 320i ,cel putin eu am facut`o,dar la o distanta mai mare de 400 de m m`ar bate,pt ca pe a 3`a trag mai bine psicile decat 2.0i de la prelude..Pt cel care zicea de motorul de 1.6 vtec de 160 cp, un 2.2 vtec de la prelude ti`ar da ceata..Nu am apucat sa ma dau cu 318 is sau cu o calibra aspirata(app calibra si prelude au fost masini concurente la vremea cand au aparut si m`am gandit sa vedem dupa 20 de ani care e mai tare ) si niste sfaturi pt tine daca tot vrei sa investesti atat de mult in ea: schimba`i jantele, du`te la un tinichigiu bun si taie`ti antena aia de 2 m din spate (e urat) si astupa "gaura" ,daca tapiseria nu e super arunca`i o folie pe spate si ca imbunatatire pt motor cumpara`i o galerie de evacuare(serpisori). eu singura investitie care o voi mai face in masina asta va fi un motor 2.2 vtec.bafta!

      Comment


      • Ti a dat omu sfaturi...
        Ex:CRX VT '91 / Ex:PRELUDE H22A '93 / Ex:CIVIC TYPE R FN2 '08 / EX: ACCORD CL7 '07
        Ex:S2000 AP1 '01 / Accord CN1'07 / CIVIC TYPE R FK2 '16

        Comment


        • am niste roti faine pe 17" - http://www.gumebune.ro/4x1143.html
          Jante si Anvelope --> www.gumebune.ro

          '02 Stream - http://www.hondafan.ro/forum/showthr...-0-i-VTEC-Grey

          Comment


          • Am vazut jantele pe 17 Degeaba arata bine ca se simte diferenta si 15-16 . 17 ar fi prea mari pt. modelul asta.La ala nou cum ai tu sunt numai bune.In plus oricata lume zice de jantele mele ma bucur ca am luat-o cu ele asa cum sunt. Nu am intentia sa le schimb . Sunt in ton cu masina ca doar are 20 ani ce drac
            patr1ck. --- antena aia chiar nu conteaza pt.mine . Degeaba ti se pare ca face nu stiu cat ca nu scoti sub 9 sec cu ea .Asa cand numeri in cap te simti in Porsche de 5 sec dar cand pui ceasul in mana tot la 9 ajungi. Am 2 masini si tot cam la 9sec se invart. Daca ai stii si tu ca tre sa ii dai a3a la aprox 93km/s si de acolo pierzi mult. Cand te dai la liniute nu dai pana la 100km/h deci nu conteaza ca si celalalt schimba la 102km/h oricum.De dat m-am dat si yo cu multe si tot felul de masini . 320 pisic mai rapid inca nu sa nascut.Un 323 am incercat de curand pana la 200km/h si merge aprox. la fel.Calibre stiu destule pe aici de toate felurile . Undeva la peste 120-130km/h parca si-ar lua un nas in fata Opelu SFI daca dai din mers . Daca pleci de pe loc e dezastros orice Calibra . Treapta 1 e bataie de joc la ele. Acolo iei o masina jumate avans si nu le mai recupereaza Opelu in veci.Asta valabil la masini cu filtru si toba ca nu m-am dat cu masini lucrate serios din moment ce eu am doar finala, de design si aia. H22 ar fi bun la liniute mai mult dar nu ma interesaza . 1000 euro sa cobor de la 16s la 15s in 400m nu are nici un farmec.In plus daca nu il vezi mergand sunt sanse minime sa gasesti unul care nu papa ulei sau e pe final . Daca vrei sa-l treci in acte te rupe la asigurare ,impozit si taxe la RAR. Ilegalitati nu fac la masina cu care umblu zilnic pt nimic in lume!Nici macar la circuit cum avem aici nu e util.E circuit de treptele 2-3. Un H22 ar sta bine pe un Civic daca vrei sa faci treaba buna la liniute.Preludu asa cu F20 e f.fiabil, merge bine la caii lui si la drum lung te joci cu el. Daca o apesi tare urci usor la 200km/h care e deja periculos pe drumurile noastre. Atat mi-e indeajuns.
            P.S. Am incercat recent benzina de 98 cu octane booster peste ea. Se simte diferenta. O sa incerc Rompetrolu sa vad.
            _41_
            Senior Member
            Last edited by _41_; 03-12-12, 00:26.
            No signature

            Comment


            • la ce se simte diferenta 15 > 16 ? poate nu ai gumele potrivite, poate is mai grele alea pe 16...
              Jante si Anvelope --> www.gumebune.ro

              '02 Stream - http://www.hondafan.ro/forum/showthr...-0-i-VTEC-Grey

              Comment


              • 1000 de euro investitie intr`un 2.2 vtec din anglia(toata masina) e mult mai buna decat intr`o vopsea .Nu am zis ca scot cu 2-3 secunde mai putin la 0-100 km/h am zis ca e oricum mai mic.Tu schimbi treapta in functie de km/h? Nu ma intereseaza civic`urile, nici macar type-ru` lu` sakerut.Te cam contrazici in detalii..in fine,sunt banii tai, masina ta, fa`o sa fiu invidios ca nu e si a mea lafel :P

                Comment


                • Originally posted by Spoon View Post
                  la ce se simte diferenta 15 > 16 ? poate nu ai gumele potrivite, poate is mai grele alea pe 16...
                  E mult mai manevrabila cu jante de 15 desi sunt mai grele. In talon am trecut 14/15/16 si atat.


                  Originally posted by patr1ck View Post
                  1000 de euro investitie intr`un 2.2 vtec din anglia(toata masina) e mult mai buna decat intr`o vopsea .Nu am zis ca scot cu 2-3 secunde mai putin la 0-100 km/h am zis ca e oricum mai mic.Tu schimbi treapta in functie de km/h? Nu ma intereseaza civic`urile, nici macar type-ru` lu` sakerut.Te cam contrazici in detalii..in fine,sunt banii tai, masina ta, fa`o sa fiu invidios ca nu e si a mea lafel :P
                  Vopseaua trebuie neaparat . A mai fost refacuta in spate unde ruginesc ele si iar a iesit acolo rugina . Nu am gasit culoare 100% la fel cu restul masinii si acum daca o refac iar o si vopsesc complet cu ocazia asta. Macar stiu ce cod e Ar fi cea mai buna solutie aia cu UK daca vrei H22 . Macar vezi cum merge motorul inainte sa dai banul. La mine nu e in program.
                  Schimb viteza dupa turometru . Am filmat 1001 de drumuri ,plimbari, incercari si alte prostii cu masina. Nu ajunge decat un pic peste 90km/h cu a doua la rosu. Peste limita aia se tureaza dar nu mai trage.Sunt in tara Preluduri mai frumoase ca asta sa fii invidios pe ele Eu nu's invidios de felul meu . I-mi cam plac toate Gen4-5 si cam orice Honda
                  _41_
                  Senior Member
                  Last edited by _41_; 04-12-12, 12:31.
                  No signature

                  Comment


                  • De obicei nu ma bag in discutii ,dar un h22a te ajunge mult peste 1000euro sa nu vb de toata masina trebuie pui in calcul drumu, manopera la service si taxele la rar pentru omologare, dar la omologare nu mai sint probleme acuma pentru cei care pun h22a pentru ca am omologat eu primu prelude cu h22a si acum e foarte simplu ,omu stie ce vorbeste degeaba isi pun h22a si ai cad aripile din spate sau masina nu arat cum trebuie si sa pui h22a casa te dai cu calibre si pisci nu isi are rostu, el stie foarte bine ce face cu masina lui si cand pui un motor pe masina mai trebuie schimbata o distribuitie cutia de viteze planetare frane si altele asa ca, cu 1000 de euro nu faci nimic,si nu mi am laudat civicu ,inainte de civic ,am avut prelude oricum imi place mai mult prelude si mai mult ca prelude imi place crx 2 si nu ti am zis nimic de civicu meu era vb de prelude care multi stiu cum era prelude meu si ce avea pe ea ,bafta la pisci si calibre.
                    sakerut
                    Senior Member
                    Last edited by sakerut; 04-12-12, 06:00.
                    Ex:CRX VT '91 / Ex:PRELUDE H22A '93 / Ex:CIVIC TYPE R FN2 '08 / EX: ACCORD CL7 '07
                    Ex:S2000 AP1 '01 / Accord CN1'07 / CIVIC TYPE R FK2 '16

                    Comment


                    • Originally posted by _41_ View Post
                      E mult mai manevrabila cu jante de 15 desi sunt mai grele. In talon am trecut 14/15/16 si atat.
                      adica se invarte mai usor volanul ?
                      sa stii ca si eu, la stream, am avut aceeasi senzatie cand am trecut de la 225 35 19 la 195 65 15

                      serios acuma, da o fuga pana la vik si fa un test cu 195 60 15 sau 205 55 15 si apoi cu 205 50 16
                      sa ma anunti cu care scoti sub 45s
                      Jante si Anvelope --> www.gumebune.ro

                      '02 Stream - http://www.hondafan.ro/forum/showthr...-0-i-VTEC-Grey

                      Comment


                      • Cu un CRX sau Lancer scot sub 45 E mai manevrabila la oras ,parcari sau de astea cu roti mai mici si mai inguste. Afara din oras la viteze mai mari sunt f. bune cele pe 16 . Am 205/50/16 de vara.
                        Dimensiunea de baza la un slick/semi e chiar 205/50/16 din cate stiu eu . Problema e ca VIK e defapt pista de karting nu circuit adevarat.
                        sakerut . ai pus exact punctul pe i.
                        _41_
                        Senior Member
                        Last edited by _41_; 04-12-12, 12:52.
                        No signature

                        Comment


                        • sakerut daca asta ai inteles tu ca vreau h22a pt pisici si calibre e problema ta..eu problema cu pisicile si calibrele am pus`o altfel.. si da, stiu ce prelude ai avut (jos palaria) si nu am nimic cu civicu` tau,doar ca am propria opinie in legatura cu civic`urile..iar prelude h22a in UK se gaseste si la 400-500 lire numai ca trebuie cautata cu itp valabil iar pana in tara fa tu calculu` cam la cat te`ar ajunge.si care omologare? traim in romania

                          Comment


                          • Daca iei un prelude de 400 de lire tot de atata o sa te tina adica sa nu te astepti de la prea multe de la masina aia, in legatura cu omologarea fiecare cu mentalitatea lui , mie imi place sa fiu 100% legal mai ales ca se poate si e posibil mult noroc in continuare
                            Ex:CRX VT '91 / Ex:PRELUDE H22A '93 / Ex:CIVIC TYPE R FN2 '08 / EX: ACCORD CL7 '07
                            Ex:S2000 AP1 '01 / Accord CN1'07 / CIVIC TYPE R FK2 '16

                            Comment


                            • Confirm cele spuse de Sakerut...am înmatriculat Prelude-ul, cu RAR-ul făcut pe bune si nu am avut nici un fel de problema;

                              Sent from my HTC One S using Tapatalk 2

                              Comment


                              • Din ultima plimbare pe 2012:
                                http://www.youtube.com/watch?v=KPrG-...EHYfuQ&index=2
                                http://www.youtube.com/watch?v=GB9e2...EHYfuQ&index=2
                                _41_
                                Senior Member
                                Last edited by _41_; 07-12-12, 01:16.
                                No signature

                                Comment

                                Working...
                                X