_41_: ´92 Honda Prelude 2.0, Sebring Silver Metalic (BB3)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Bine ca ai readus-o la viata Ti-a fost indoita si grila fata sau numai bara si capota?

    Comment


    • #77
      A fost indoita si grila (ireparabil), radiator, pompa servo, alternator- sparte. Firele care merg de la sonda lambda s-au sectionat ... probabil de aia nu sta la relanti calumea .
      No signature

      Comment


      • #78
        Salut _41_,
        Vezi că e posibil să vibreze şi de la nişte suporţi lipsă (nu numai de la evacuare, deşi cred că ai identificat bine).
        Ce anume probleme ai la electrică?
        Dacian
        Senior Member
        Last edited by Dacian; 06-04-10, 21:27.
        Maşinile se împart în două categorii: Honda si ... restul!
        http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Dacian/?g2_page=1

        Comment


        • #79
          Am rezolvat pb. cu vibratiile metalice.. scutul termic de la evacuare era deformat (de la urcarea pe platforma) si lovea in teava de esapament
          I-am facut si testul electric Cam greu pana am gasit blocul respectiv . Cod 43 "FUEL SUPPLY SYSTEM" . e rezultatul. Inca nu i-am facut nimic sa remediez problema .
          No signature

          Comment


          • #80
            Am urmarit discutiile de aici.Am avut si eu cateva evenimente dar mai usoare . Bine cati-ai rezolvat problema si esti sanatos,fierul se face...
            Am o intrebare, poate cineva sa-mi dea o serie sa-mi comand un eleron pentru prelude si niste proiectoare in bara????

            Comment


            • #81
              Facuta de cineva la o intalnire locala ,postata pe alt forum .Probabil cea mai reusita poza cu masina mea in varianta asta . Nici nu trebuie sa o comentati . E threadul meu si-mi place mie poza
              No signature

              Comment


              • #82
                frumoasa si ingrijita, bravo!
                http://hondafan.etp.ro/gallery/v/calin81/
                H22A, EXEDY stage3 clutch, FIDANZA flywheel, AEM V2 induction kit, JAPSPEED exhaust, SPOON ECU chip, TEIN springs, BREMBO grooved discs, NGK Iridium, MAGNECOR KV85 COMPETITION wires, OBX short shifter, ROTA GRID RACING wheels, TOYO PROXES tyres

                Comment


                • #83
                  Merci
                  Are ea imperfectiuni mici si enervante defapt dar asa in mare e frumoasa .
                  No signature

                  Comment


                  • #84
                    offtopic : fara suparare dar mie unul mi se pare total inutil motorul asta de 2.0 133 cp .. iti spun sigur ca cel de 1.6 i-vtec 160 e cu mult peste asta .. si ma intreb daca oare merge pus pe o honda prelude

                    Comment


                    • #85
                      fara suparare tu ai o masina de 75 cp si mi zici mie ca motorul de 133 cp e inutil
                      ai mers vreodata cu prelude de 133cp sa vezi cum merge?
                      normal ca e mai reusit raportul pe ala de 1,6 de 160 cp dar e suficient si asta de 133 cp .la un civic de 75 cp cum ai tu de ex. ii dau cam 5 tiruri
                      si exista prelude de 200cp care e comparabil cu civicul de 160 cp.
                      prelude e alta clasa fata de civic deci ar fi aiurea sa pui motor de 1,6 pe o masina mai lunga mai lata si mai altfel.

                      L.E. Multa lume are impresia ca Prelude ar fi o supersportiva . Prelude e Coupe care prin definitie e elegant mai mult decat sportiv .
                      E masina pt. drumuri in afara orasului sau viraje . Civicul e masina de oras ca si conceptie .
                      _41_
                      Senior Member
                      Last edited by _41_; 16-09-10, 07:11.
                      No signature

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by iml View Post
                        offtopic : fara suparare dar mie unul mi se pare total inutil motorul asta de 2.0 133 cp .. iti spun sigur ca cel de 1.6 i-vtec 160 e cu mult peste asta .. si ma intreb daca oare merge pus pe o honda prelude
                        Poate detaliezi ce inseamna motor inutil! Esti vreun inginer fabricant de motoare si ai ajuns la concluzia ca orice masina trebuie sa aiba 1.6 de 160 cai? Sau cum?
                        '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                        Comment


                        • #87
                          si eu am un civic la 75 cp si intr-o seara cand ne plimbam cu masinile eu cu civicul si _41_ cu prelude-ul el numa se juca, pe cand eu ma fortam la acceleratie, desi masina lui e mai grea.

                          ideea e ca motoarele de civic is facute pt acceleratie pana in 130 km/h, iar prelude-urile bag seama ca de acolo le place mai mult!

                          am condus si civic si prelude, stiu diferenta la condus dintre ele, iar motorul de prelude 2.0 @ 133 CP nu e deloc inutil, ii place de la viteza mare sa se intinda la una mai mare!
                          My HONDA loves me!
                          Album foto: http://www.hondafan.ro/forum/album.php?albumid=341

                          Comment


                          • #88
                            "ideea e ca motoarele de civic is facute pt acceleratie pana in 130 km/h, iar prelude-urile bag seama ca de acolo le place mai mult!"

                            Man, de ce am eu impresia ca e vorba de cutie in primul rand si nu de motor?
                            Honda Civic Type-S PLUS Crystal Black Pearl .:. Eibach : Injen : OMP : Skunk2 : Enkei : Ferodo DS2500 : Alpine Type R : Rockford Fosgate .:.
                            Honda S2000 AP1 Championship White .:. KW V2 : OZ : SKUNK2 : K&N : VOLK : Spoon : CUSCO : Mugen : Megan Racing : Goodridge : Ingalls : Powerflex .:.
                            1000 Locuri de vizitat in Romania

                            Comment


                            • #89
                              D13 si D15 nu au aceeasi cutie ? Am mers cu un D15 sedan cu 180km/h fara sa o fortez paste masura . Se poate sa fie alta cutie nu stiu sigur dar D15 se tine destul de bine la viteza mare.
                              No signature

                              Comment


                              • #90
                                posibil sa fie si cutie, dar totusi, nu am spus ca nu merge cu 180-200, dar nu asa ca si un prelude! cel putin dupa cum am vazut eu!
                                My HONDA loves me!
                                Album foto: http://www.hondafan.ro/forum/album.php?albumid=341

                                Comment

                                Working...
                                X