Le-am luat din Targ Vitan, 75 lei setul.
MARUTA: '04 Honda Jazz 1.3 M/T, Satin Silver Metallic
Collapse
X
-
CR-V e:HEV
JAZZ GD1 CVT
Ex: CR-V RE6
Ex: RDX TB1
Ex: Civic FD1
Ex - JAZZ GD1
Ex - ACCORD Type-R
Ex - DEL SOL EH6
-
168k
Si inca o revizie cu ulei Amsoil 0w30. Am schimbat si lichidul de frana + cel de ambreiaj cu unul de la Motul.
In continuare isi face treaba asa cum trebuie Jazzul. Mai e putin si se fac 100.000 km de cand am luat-o din Germania acum 4 ani.
Masina cu consum mic, fiabila, impozite si taxe mici, inclusiv RCA si CASCO. Ma felicit si acum ca am facut aceasta alegere.CR-V e:HEV
JAZZ GD1 CVT
Ex: CR-V RE6
Ex: RDX TB1
Ex: Civic FD1
Ex - JAZZ GD1
Ex - ACCORD Type-R
Ex - DEL SOL EH6
Comment
-
180K
180.000 km si Jazzul vede numai ulei si benzina.
I-am schimbat bujiile si pe fata si pe spate - BKR6E-11 de la NGK. Cele de pe fata de la cilindrii 3 si 4 au fost mai greu de desfacut. Ciudat ca cele de pe spate erau Beru si aveau 4 electrozi iar pe fata NGK "normale".
Deranjant este un zgomot ce vine de la anvelope, numai la anumite viteze. Nu este rulmentul pentru ca au fost verificate si pe rampa rotile. Cauciucul de pe dreapta fata este mai nou fata de celelalte, schimbat in urma unei pene...probabil ca trebuie sa se mai uzeze pentru a intra in rand cu celelalte?!?!
Placutele de frana pe fata ar trebui schimbate peste vreo 5-7000 km si cu ocazia asta obligatoriu curatati etrierii deoarece se intampla destul de des sa se lipeasca placutele de ei si sa scoata un zgomot asurzitor.
Cu uleiul, am ramas tot pe Amsoil 0w30, foarte multumit de el la Jazz. Fac schimbul la 10.000 km, la fel si filtrele de aer si polen. Consumul a ramas undeva pe la 5,4l/100km.CR-V e:HEV
JAZZ GD1 CVT
Ex: CR-V RE6
Ex: RDX TB1
Ex: Civic FD1
Ex - JAZZ GD1
Ex - ACCORD Type-R
Ex - DEL SOL EH6
Comment
-
CR-V e:HEV
JAZZ GD1 CVT
Ex: CR-V RE6
Ex: RDX TB1
Ex: Civic FD1
Ex - JAZZ GD1
Ex - ACCORD Type-R
Ex - DEL SOL EH6
Comment
-
Multumesc pentru cuvintele frumoase.
Si eu cred ce lice Vali, daca ai grija de masina asta, are si ea grija de tine sute de mii de km.
A mai primit zilele trecute si frane noi pe spate (discuri si placute) si un rulment pe stanga spate.
Acum, va trebui sa ma ocup si de interior, in sensul ca i-as face o curatare profesionala, dar cum nu intru in posesia ei decat foarte rar (eu doar o intretin), nu stiu cand se va intampla si asta.
Am deja pregatit ulei RedLine 0w30 pentru doua schimburi.CR-V e:HEV
JAZZ GD1 CVT
Ex: CR-V RE6
Ex: RDX TB1
Ex: Civic FD1
Ex - JAZZ GD1
Ex - ACCORD Type-R
Ex - DEL SOL EH6
Comment
-
Cred ca motorul asta ar merge si cu "ulei de la bunica"
Mi-a povestit cineva care a lucrat la Honda ca a venit o tipa cu un Jazz caruia nu-i schimbase niciodata uleiul si avea 60-70.000 km. Pur si simplu nu stia ca trebuie facuta si treaba asta...CR-V e:HEV
JAZZ GD1 CVT
Ex: CR-V RE6
Ex: RDX TB1
Ex: Civic FD1
Ex - JAZZ GD1
Ex - ACCORD Type-R
Ex - DEL SOL EH6
Comment
-
Sa-ti traiasca buburuza.Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05
ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d
Comment
Comment