VTG: '92 Honda CRX del Sol 1.6 VTi, Dark Olive Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Baga harta ca eu merg la mare in fiecare weekend (work) pana`n toamna

    Comment


    • #32
      http://maps.google.com/maps/ms?ie=UT...4a7191f64c346b

      Mers usor prin Cernavoda (aia saracii sunt inca in Evul Mediu) si pe langa Seimeni. Prima oara usurel drumul (sunt cateva faze tricky, un hop in curba, spre exemplu) dar dupa ce-l inveti n-ai treaba.
      Hope I was helpful...
      Boost baby boost!

      Comment


      • #33
        Ah stiu drumul asta pe el mergeam anul trecut dar era varza. Daca zici ca l-au reparat e gg

        Comment


        • #34
          Originally posted by Zoné View Post
          Baga harta ca eu merg la mare in fiecare weekend (work) pana`n toamna

          Pai dati ma si voi un PM un MP un PMM MPP orice cand veniti la mare sa ne intalnim daca aveti chef.

          Comment


          • #35
            Salut! Te sfatuiesc sa ramai N/A, turbo pe Honda inseamna multi bani bagati in masina, si daca o faci sa mearga intr-un final o sa constati ca "FWD sucks!". E doar un sfat, pana la urma faci ce vrei cu banii tai. Bafta

            Comment


            • #36
              si daca ramai n/a nu bagi multi bani sa ajungi la o putere de aprox 200+ cai?
              VAND CATBACK INVIDIA CRX DEL SOL 150 EURO http://www.hondafan.ro/forum/showthr...ol-si-Civic-EG

              Comment


              • #37
                Ba da, dar nu risti sa bubui motorul in incercari.

                Peste 200 CP e deja tuning extrem, trebuie sa faci upgrade la multe din componentele masinii. Fa-ti o lista de piese sa vezi unde ajungi. Eu zic ca iti trebuie un buget de minim 5000 E numai ca sa te apropii de 200 CP.
                Accord 2009 2.4 M/T White Pearl ex Accord 2009 2.4 A/t Black Pearl
                http://www.hondafan.ro/forum/album.php?albumid=193

                Comment


                • #38
                  @ vtg: Cat a fost amenda aseara?
                  Ex: Civic 1.8 Executive NHB 2007/ Del Sol ESI/ Del Sol VTi
                  2 roti

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by cata_mahu View Post
                    Ba da, dar nu risti sa bubui motorul in incercari.

                    Peste 200 CP e deja tuning extrem, trebuie sa faci upgrade la multe din componentele masinii. Fa-ti o lista de piese sa vezi unde ajungi. Eu zic ca iti trebuie un buget de minim 5000 E numai ca sa te apropii de 200 CP.
                    daca o lasi aspirat.cu 5000 o faci turbo si ai lejer pe la 350 cai asa sa fie safe
                    VAND CATBACK INVIDIA CRX DEL SOL 150 EURO http://www.hondafan.ro/forum/showthr...ol-si-Civic-EG

                    Comment


                    • #40
                      degeaba ai cai daca nu-i birjar si caruta

                      Comment


                      • #41
                        Foarte tare Toyboy.

                        Evo, 350 CP zici, ce planetare si ambreiaj folosesti sa-i transmiti la roti "safe"? Cele stock proiectate pt 160?

                        Ce interne bagi in motor ca sa nu-l schimbi ca pe sosete?

                        Tot ansamblul asta trebuie sa mai poti sa-l si opresti cand e cazul.

                        Deci cei 5000E nu cred ca ajung nici pt strictul necesar de piese care trebuiesc schimnbate sa duca cei 350CP.

                        Sorry VTG pt poluarea topicului.
                        Accord 2009 2.4 M/T White Pearl ex Accord 2009 2.4 A/t Black Pearl
                        http://www.hondafan.ro/forum/album.php?albumid=193

                        Comment


                        • #42
                          Nu-i panica cu poluarea, accept oricand sfaturi si pareri...
                          Scuze ca n-am postat, am fost plecat din Bucuresti (offtopic: ma laud: la un raliu, am luat locul 2 )
                          Asa revenind... nu ma injurati ca nu dau cu @ da ar trebui sa dau back/forward incontinuu...
                          Amenda n-a fost, a fost doar filtru... Nu aveau radar, opreau ca se plicitseau. Eu am mai ramas acolo k fix acolo asteptam pe cineva :P
                          P-asta il tin minte ) : @Toyboy: De unde stii ca nu e birjar? Si orice caruta se poate face masina de curse cu destula proiectare, pasiune si bineninteles fonduri...

                          Asa. Acum sa ne intoarcem la N/A - Turbo.
                          Sunt constient ca pt turbo discutam de multe chestii.... Nu va imaginati k sunt vreun d-ala de tranteste turbo pe un motor stock si dup-aia: UUU de ce mi-au sarit pistoanele prin capota??? O fac din prisma unui viitor inginer auto (daca reusesc sa termin Poli that is ) si impreuna cu o echipa de ingineri si mecanici specializati in modificari extreme.

                          De acord, cu N/A iesi mai ieftin... sa spunem o suma X, nu ma apuc sa calculez acum. deci investesti X euro si ai o masina de 350CP, o masina tare, care bate multe altele. Dar in stilul meu specific perfectionist, gasesc mult mai buna varianta prin care investesc 1.5*X in motor (oricum restul masinii - suspensii, frane, etc- fac indiferent de alegerea asta) si peste inca ceva timp mai strang din .... si mai bag o data X in masina totalizand 2.5*X (pe o perioada de 2 ani) si imi construiesc o minune a ingineriei, o masina care efectiv sa dea orice la o parte, pe scurt o racheta... Sunt de parere ca daca faci ceva, il faci cum trebuie... Si in perspectiva mea, Turbo este viitorul din toate punctele de vedere.
                          Eu am o conceptie: Europenii au boost-at Dieselul (consum mic, cuplu bun, altceva), americanii au boost-at motoarele mari ("Pai, bagam benzina multa trage bine" - tipic lor de altfel) dar japonezii au vazut ca intensitatea unei explozii e crescuta exponential cu adaosul de aer, asa ca au facut motoare mici care consuma ok da halesc la aer de nu e adevarat... Asa ca daca japonezu a zis: AER, eu de ce sa nu zic: MAI MULT AER! CAT MAI MULT AER! CAT DE MULT AER SE POATE!

                          Da, intradevar, 5000 de euro nu sunt destul. Dar plecand de la premisa ca la un moment dat am vrut sa-mi iau masina de 25000E (nu vreau sa se inteleaga ca ma laud, chiar insist, priviti obiectiv), consider ca pot baga o suma decenta in masinuta asta pt a o face ceva cu adevarat special... Si daca pot, de ce sa n-o fac?
                          Sunt constient ca nu toata lumea e de acord cu ideile mele si mi se pare absolut normal. Dar cum a zis cineva mai sus (nu ma injura k n-am dat back sa vad cine), e masinuta mea, e munca mea, e visul meu :P

                          Multumesc pt sfaturi si pareri, astept in continuare, chiar si critici, sunt binevenite pt k ma fac sa revizuiesc anumite decizii.

                          PS: plus k am cateva masini, cunostinte as putea spune, pe care chiar vreau sa-i bat cu o masinuta de 18 ani impotriva masinilor lor de 2008+ de sute de mii de euro... EXACT pt k pot
                          Long Live VTEC

                          PPS: Off-topic: Am vazut CRZ-u nou... VAAAAI CUM ARATAAAA....
                          PPS2: 3-stage VTEC? Proiect, prototip sau incercare esuata? Am auzit de asta da nu am gasit prea multe detalii....
                          Boost baby boost!

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by VTG View Post
                            PPS2: 3-stage VTEC? Proiect, prototip sau incercare esuata? Am auzit de asta da nu am gasit prea multe detalii....
                            In primul rand e decizia ta ce si cum vrei sa faci pe viitor , eu unul sunt de parere ca prefer in loc de turbo un superchager ( Kompressor ) si din punctul meu de veder sade mai bine o supraalimentare pe o honda in loc de turbo dar fiecare cu pitici lui .
                            Acum despre 3 stage vtec,sunt motoare de 1.5 130cp si pentru mine unul a fost exact ceea ce au cautat japonezii mult timp ,motor Sohc , consum redus,putere mare , cilindree mica.
                            D15B sau D15Z7 parca se numea seria . Majoritatea inca sunt in circulatie prin malaezia predominant si japonia. In mare 1000-3000 un fel de vtec-e ( mod econo ) , 3000-5400 vtec ( del sol style ) , 5400-7000 ( B16A2 style). un motor mai complet de la honda nu cred ca au mai scos sa impace pe toata lumea.
                            Touge is what we live for

                            Wait for it...... Here we go ....... Bwwwwaaaaaaahhhhhh!

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by VTG View Post
                              ....O fac din prisma unui viitor inginer auto (daca reusesc sa termin Poli that is ) si impreuna cu o echipa de ingineri si mecanici specializati in modificari extreme....
                              suntem colegi,numai ca eu sunt la poli in tm la inginerie autovehicule turbo ii viitoru.uite o idee cu bani ok:1. http://www.b-ht.de/index.php?seite=t...u_b16_st2.html
                              2.http://www.b-ht.de/index.php?seite=t...u_b16_st1.html
                              si mai poti sa o faci in ungaria la unu care face numa honde,am inteles ca are preturi bune.baiatu care are red rocket
                              VAND CATBACK INVIDIA CRX DEL SOL 150 EURO http://www.hondafan.ro/forum/showthr...ol-si-Civic-EG

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by Vali_lj View Post
                                In primul rand e decizia ta ce si cum vrei sa faci pe viitor , eu unul sunt de parere ca prefer in loc de turbo un superchager ( Kompressor ) si din punctul meu de veder sade mai bine o supraalimentare pe o honda in loc de turbo dar fiecare cu pitici lui .
                                Acum despre 3 stage vtec,sunt motoare de 1.5 130cp si pentru mine unul a fost exact ceea ce au cautat japonezii mult timp ,motor Sohc , consum redus,putere mare , cilindree mica.
                                D15B sau D15Z7 parca se numea seria . Majoritatea inca sunt in circulatie prin malaezia predominant si japonia. In mare 1000-3000 un fel de vtec-e ( mod econo ) , 3000-5400 vtec ( del sol style ) , 5400-7000 ( B16A2 style). un motor mai complet de la honda nu cred ca au mai scos sa impace pe toata lumea.
                                Man, VTEC 3-stage a fost - dupa mine - unul din cele mai tari motoare Honda. Cred ca numai (fantasmagoricul) A-VTEC l-ar mai fi egalat, sau intrecut. Pacat ca nu au exploatat calea asta.
                                "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                                "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                                Comment

                                Working...
                                X