VIZITATOR: '19 Honda Civic 1.6 i-DTEC Confort, Brilliant Sporty Blue Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am avut 35 in Timisoara cateva zile consecutive recent si cu AC on la 23C, nu am avut treaba.

    Odata cu infolierea gemuri fata, lururile se vor imbunatati. Dar recunosc ca golful 5 fara folii pe geamuri pare sa se descurce cel putin la fel de bine.

    Comment


    • #17
      AC-ul este de vina, dupa parerea mea....dau la maxim si baga aer caldut, nu rece. Pur si simplu tin mana pe fantele de aerisire si, abia abia baga o boare de racoare.
      La temperaturi de 25-26 grade clima functioneaza impecabil....insa imediat cum afara trece de 30 grade, gata, parca nici nu am aer conditionat.

      Comment


      • #18
        Originally posted by vizitator View Post
        AC-ul este de vina, dupa parerea mea....dau la maxim si baga aer caldut, nu rece. Pur si simplu tin mana pe fantele de aerisire si, abia abia baga o boare de racoare.
        La temperaturi de 25-26 grade clima functioneaza impecabil....insa imediat cum afara trece de 30 grade, gata, parca nici nu am aer conditionat.
        Da, exact asta suspectez si eu. Mai ales in parcari subterane, unde nu bate soarele in masina, pe fante iese aer caldut, nu rece. Nu am din pacate un termometru sa pun pe fantele de aerisire, dar cel putin la accord era in jur de 3 grade, nu puteai tine mana mult acolo, iar la drum sub 24 de grade chiar nu puteai cobori vara).

        Comment


        • #19
          Originally posted by alexme24 View Post

          Da, exact asta suspectez si eu. Mai ales in parcari subterane, unde nu bate soarele in masina, pe fante iese aer caldut, nu rece. Nu am din pacate un termometru sa pun pe fantele de aerisire, dar cel putin la accord era in jur de 3 grade, nu puteai tine mana mult acolo, iar la drum sub 24 de grade chiar nu puteai cobori vara).
          este exclus sa am 3 grade la Civic....abia daca iese o boare de raceala, probabil de vreo 10 grade. Din pacate si la Opel face la fel, inclusiv la Insignia. Ma voi duce cand am timp la reprezentanta sa imi verifice ac-ul, darnu cred sa fie vreun defect: pur si simplu asa e el.

          Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk

          Comment


          • #20
            De curiozitate, cum folositi instalatia, pe ce temperatura o tineti si in ce mod? De exemplu, pentru racire (ca asta ne intereseaza acum), eu o tin doar pe Auto la 20 grade, pornesc motorul, il las un pic sa rontaie la ralanti si apoi apas direct auto.
            Pana acum n-am simtit ca nu ar baga aer rece, de exemplu daca merg cu soarele in fata si e cald afara (gen peste 30 grade), sta pe recirculare si scoate aer rece-rece prin gurile de ventilatie. Nu cred ca sunt 3 grade insa nu cred ca e mai sus de 5-6, oricum ar fi se simte rece.
            O sa fac un test cu un termometru, pe auto cu temperatura setata pe LO dupa ce a stat in soare ceva, sa vedem ce iese. Chiar is curios, practic ar trebui sa scoata cat de rece poate ea.

            Comment


            • #21
              De obicei o tin pe 22 de grade, Auto, dar pe caldurile astea urc pe la 24 pentru ca se face prea rece incercand sa compenseze diferenta cu aerul de afara.

              Comment


              • #22
                Originally posted by vizitator View Post
                AC-ul este de vina, dupa parerea mea....dau la maxim si baga aer caldut, nu rece. Pur si simplu tin mana pe fantele de aerisire si, abia abia baga o boare de racoare.
                La temperaturi de 25-26 grade clima functioneaza impecabil....insa imediat cum afara trece de 30 grade, gata, parca nici nu am aer conditionat.
                Ceva nu este in regula cu AC... ori nu este presiune la freon ( ma rog, nu mai se pune freon, dar..) ori este ceva in neregula pe undeva. Eu am avut un CR-V cu 2,2 diesel si acum cu 2 benzinar si la amandoua AC baga un frig zdravan la orice temperatura de afara. Am fost in Grecia la 45 de grade si inauntru era racorel.
                Asa, uitasem: cand am luat primul CR-V in primele sute de km tot asa era o faza cand nu mai mergea AC. Am dat fuga la ASKO si era un surub desfacut care nu facea masa la computerul principal al masinii.
                Mi s-a spus atunci ca AC care nu merge este un sistem de comunicare al masinii, care transmite ca ceva nu este in regula. Ca si faza cu toate becurile aprinse in bord. Am avut-o si pe aia.
                Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                Comment


                • #23
                  Intre timp am mers mai mult cu AC_ul pornit la maxim, aseara si azi de dimineata si im revizuiesc parerea: baga aer rece, probabil la o temperatura de 5-6 grade, deci nu pot sa spun ca problema este din cauza instalatiei de aer conditionat. In masina este cald din cauza recircularii, (nu sunt fante de aerisire in spate) si din cauza lipsei geamurilor atermice. Adica aerul scos pe fante este rece, dar in masina e cald (racoarea se disipa prea usor prin geamuri). Ma rog, asta e, nu am decat sa recurg la folii puse in geam. Am avut si la Skoda si erau foarte eficiente, le-am tinut 6 ani fara nicio problema.
                  Aa...inca o diferenta fata de masinile grupului Vag: la acestea aerul iese cu viteza maire pe fantele laterale si mica pe fantele centrale din bord. La Civic e exact invers: vant mare pe partea centrala si vant mic pe fantele laterale .

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by watersrog View Post
                    Trebuie sa instalezi Android Auto pe telefon, e o aplicatie. N-o s-o gasesti in Google Play daca esti in Romania, eu am luat-o de aici:
                    https://www.apkmirror.com/apk/google-inc/android-auto/
                    Din pacate nu ma descurc deloc cu descarcatul aplicatiei. Am intrat pe acest link de pe telefonul mobil dar nu vad nicaieri optiunea de download sau Install.

                    Comment


                    • #25
                      Intre timp am gasit o varianta de compromis cu scaunele: am montat un suport lombar dupa cum apare in poze. Cel cu galben e un burete simplu, al doilea e din spuma cu memorie. Am facut un drum de peste 2 ore si a fost ok. Un burete din spuma cu memorie ar fi mult mai bun decat cel galben, dar nu stiu cum sa fac rost..Am unul in perna copilului, dar nu cred ca ma lasa nevasta sa tai perna ca sa iau buretele din ea.

                      Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk

                      Comment


                      • #26
                        arata ok cu perna, si eu am cumparat un suport dasta din comert

                        Comment


                        • #27
                          Varianta a doua (cu perna alba) e mai confortabila ptr ca spuma buretelui e mai buna. Ai arata si mai OK.

                          Comment


                          • #28
                            Stiu ca fiecare are conformatia lui insa am o intrebare: cand te asezi in scaun si apoi cand conduci, stai cat de in spate se poate in scaun, cu partea inferioara a spatelui ferm lipita de partea inferioara a spatarului? Intreb pentru ca am mai intalnit cazuri in care lumea se plange de scaune insa fara sa-si dea seama aveau o pozitie incorecta la volan (stateau undeva spre jumatatea sezutului, fortand partea inferioara a spatelui sa stea arcuita si nesustinuta de spatar). Chiar si eu am realizat ca nu aveam scaunul reglat corect dupa un drum lung facut recent (era un click prea in spate si in timpul mersului ma mutam spre in fata in scaun, departandu-mi partea inferioara a spatelui de spatar).

                            Comment


                            • #29
                              https://jysk.ro/dormitor/perne/perne...torpa-24x42x12
                              '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Stau corect in scaun, cu zona lombara lipita de spatar. La Octavia nu am avut nici cea mai mica problema de spate in 7 ani si jumatate, (insa aveam suport lombar reglabil).
                                Pozitia corecta este atunci cand, stand pe scaun in pozitie normala si intinzand mana stanga catre volan, atingi partea de sus a volanului (ora 12 a volanului) cu cureaua de la ceas.

                                Comment

                                Working...
                                X