yobit hitbtc digifinex
VIZITATOR: '19 Honda Civic 1.6 i-DTEC Confort, Brilliant Sporty Blue Metallic - Hondafan

VIZITATOR: '19 Honda Civic 1.6 i-DTEC Confort, Brilliant Sporty Blue Metallic

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • VIZITATOR: '19 Honda Civic 1.6 i-DTEC Confort, Brilliant Sporty Blue Metallic

    Incept jurnalul prin prezentarea proaspat achizitionatei Honda Civic, motorizare 1.6 i-dtec 120 CP, nivel de dotari Comfort, culoare albastru metalizat.
    Masina a fost achizitionata de noua de la Honda Nord si pana in prezent am mers 1400 km cu ea.
    La prima vedere are urmatoarele puncte tari:
    -motorul mi se pare foarte fasnet ptr cei 120 CP ai sai. In oras se misca decent, iar pe autostrada si drumuri nationale se infige foarte bine. Vin de pe un motor pe benzina si la diesel sunt f multumit ca nu trebuie sa retrogradez ca sa fac depasiri (sunt in 2000 turatii, apas acceleratia si gata, masina s-a lansat in depasire).
    -motorul e f silentios la relanti si mers linistit, neasteptat de silentios ptr un diesel. De asemenea nu simt nici vibratii in volan, pedalier sau schimbtorul de viteze (spre comparatie, o Toyota Avensis m-a surprins neplacut cand am vazut cat de tare vibreaza la motorul 2.0d)
    -masina e usoara dar stabia la viteze mari si foarte manevrabila. Directia este prompta si pot face manevre bruste, manevre pe care la alte masini nici nu visezi sa le faci; nu trebuie sa invart mult de volan ca sa brachez la maxim rotile
    -spatiul interior este OK, inclusiv la portbagaj. Nu asa de mare ca la Skoda Octavia, dar OK.
    -instalatia de AC este f buna, raceste pana la 15 grade si face fata cu brio (la Skoda sufeream uneori de faptul ca racea doar pana la 18 grade)

    Puncte slabe:
    -confortul scaunelor este sub orice critica. Varianta Comfort nu are suport lombar la scaune si, din acest motiv ma rupe de spate la drumuri lungi. Am ajuns sa apreciez confortul unui Logan mai mult decat cel oferit de scaunele de pe Civic...daca stiti o solutie prin care sa imi pot monta suport lombar la scaune va rog sa imi spuneti; ma gandesc chiar sa schimb scaunul soferului cu unul de Elegance, daca se poate
    -masina e cam joasa ptr drumurile noastre, dar nu ma deramjeaza in mod deosebit. Preferam totusi Octavia, cu care treceam mai sigur peste gropi si denivelari
    -inca nu m-am obisnuit cu setarile telecomenzii, in care apesi o data butonul sa deblochezi portiera soferului, apoi inca o data sa debochezi restul potierelor.
    -nu am difuzor de aer catre locurile din spate
    -la viteze mari zgomotul de rulare al rotilor se aude in habitaclu, iar susepnsia nu e la fel de confortabila la drum lung ca la Octavia 2 , spre exemplu. In schimb in oras suspensia e mult mai confortabila decat la Octavia.

    Cam atat pentru moment, daca cineva stie o metoda sa imi montez suport lombar la scaunele spate e rugat sa imi spuna. Pana acum am pus un suport lombar ca o plasa, cumparata cu 21 RON din comert, ma ajuta dar ca un suport din fabrica.

  • vizitator
    replied
    Porsche Buc Nord da masina la schimb, dar contra cost. De dat gratis, poate sa ai vreun noroc chior sau sa cunosti managerul.

    Leave a comment:


  • alexme24
    replied
    Originally posted by bobescu25 View Post
    Și la mine a stat volanul cas, spre dreapta. Am fost la 2 reprezentanțe honda Timișoara și Arad, ambele m-au refuzat, au spus că īn primele sute de km daca veneam la ei făceau gratuit. M-au invitat să īmi fac pe banii mei la altcineva că ei nu au posibilitatea oricum in reprezentanta - Autoklass . La 3000 de km le-am sesizat. Pe bani mei m-au costat aprox 100 Ron și merge f bine. Concluzia este ca sunt neseriosi. Am un prieten cu un superb 3 luat cu 20 k km de la porsche Tm, nu vreți să știți cum e tratat... (Cel puțin regește). Mașina i-a fost imobilizata o zi pt a putea fi testată și la rece, de dim... A primit un golf nou cu 60 km.
    sa vezi mie la nord cand le-am cerut masina de schimb, s-a uitat la mine gen ce vrei ma tu si mi-a raspuns sec, n-avem. Li s-a urcat la cap, poate ca au vandut multe modele 2018 2019

    Leave a comment:


  • bobescu25
    replied
    Și la mine a stat volanul cas, spre dreapta. Am fost la 2 reprezentanțe honda Timișoara și Arad, ambele m-au refuzat, au spus că īn primele sute de km daca veneam la ei făceau gratuit. M-au invitat să īmi fac pe banii mei la altcineva că ei nu au posibilitatea oricum in reprezentanta - Autoklass . La 3000 de km le-am sesizat. Pe bani mei m-au costat aprox 100 Ron și merge f bine. Concluzia este ca sunt neseriosi. Am un prieten cu un superb 3 luat cu 20 k km de la porsche Tm, nu vreți să știți cum e tratat... (Cel puțin regește). Mașina i-a fost imobilizata o zi pt a putea fi testată și la rece, de dim... A primit un golf nou cu 60 km.
    Last edited by bobescu25; 18-11-19, 20:57.

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    Pai daca refuza geometria facuta pe garantie, sunt neseriosi. Reglajele sunt gratis in primii 10000km, pana si la Porsche Buc Nord le fac gratis pe primii 10000km. Am fost si in primii 1000km, au zis sa uniformizez presiunea in roti, ptr ca nu are cum sa traga dreapta o masina cu geometria din fabrica. Am echilibrat presiunea la 2.5 bari, si volanul tot inclinat spre dreapta sta, si masina tot dreapta trage.

    Leave a comment:


  • Geo87
    replied
    Originally posted by vizitator View Post
    Daca tot a venit vorba de reprezentante, am si eu o intrebare: de cand am luat masini, volanul statea inclinat catre dreapta cateva grade (asa a venit din fabrica), iar masina trage dreapta, evident. In decembrie vreau sa duc masina la prima revizie (8 luni de la achizitie). Se mai poate remdia pe garantie? Teoretic stiu ca, in primii 10 000km orice reglaj este gratis, dar nu stiu cum e la Honda.
    Same problem...trebuie sa faci o geometrie.

    Leave a comment:


  • Geo87
    replied
    Originally posted by adiwarp View Post

    Ai montat, este ok? total cost? mie nu-mi raspunde Asko la niciun fel de mail. ma intreb cit de seriosi sunt daca nu au timp sa raspunda unui potential client.
    Am montat, este ok isi face treaba doar ca noaptea se vede putin mai greu dar eu sunt multumit.

    Leave a comment:


  • Co5min
    replied
    Lui @bobescu pe Sedan i-a fost refuzata acceasi interventie pe motiv ca nu s-a dus in prima 1k km. Deci slabe sanse dar merita incercat.

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    Daca tot a venit vorba de reprezentante, am si eu o intrebare: de cand am luat masini, volanul statea inclinat catre dreapta cateva grade (asa a venit din fabrica), iar masina trage dreapta, evident. In decembrie vreau sa duc masina la prima revizie (8 luni de la achizitie). Se mai poate remdia pe garantie? Teoretic stiu ca, in primii 10 000km orice reglaj este gratis, dar nu stiu cum e la Honda.

    Leave a comment:


  • RemusMihai
    replied
    Sunt serioși cei de la Asko, din păcate sunt f ocupați, le-ar trebui departament special care sa răspundă la emailuri/ telefoane. Dacă stai 10 minute cu unul din ingineri vei vedea de ce nu răspund ei.... Si eu eram iritat dar văzānd cum le sună telefoanele am īnțeles. Suna din 2 in 2 minute, nu poți purta o conversație dacă nu ignoră telefonul.

    Leave a comment:


  • adiwarp
    replied
    Originally posted by Geo87 View Post

    Am programare peste 1 saptamana la Asko, montaj camera aftermarket rezolutie 720 (doar atat stiu despre ea) , camera + manopera ~ 900 lei.
    Ai montat, este ok? total cost? mie nu-mi raspunde Asko la niciun fel de mail. ma intreb cit de seriosi sunt daca nu au timp sa raspunda unui potential client.

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    Da, asa a fost. Am intrat in Setari, Autovehicul, Initializare TPMS, si am ales sa revin la setarile initiale. Conditia este sa fii cu masina oprita, frana de mana ridicata si sa stai pe loc (daca nu sunt indeplinite aceste conditii, optiunea nu se acceseaza).
    Multumesc de sfaturi.

    Leave a comment:


  • DarthMaul40
    replied
    Te duci in setari (semnul cu roata dintata) si prima optiune e Deflation warning system initalization sau asa ceva, dai Initilize si pleci. Cam cum face tipul asta:

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    Inseamna ca ar trebui sa se potriveasca. Sa nu fie din cele mici. Te rog sa imi dai un PM sa imi spui unde ne putem vedea (daca nu le-ai dat intre timp).
    PS: stie cineva cum se reseteaza senzorul TPMS (cel de presiune in anvelope, la care faceam referire mai sus). Am refacut presiunea la roti si martorul de lipsa presiune tot nu s-a stins. La Opel, dupa ce refac presiunea si merg vreo 100m, martorul se stinge automat, fara sa fac eu vreo reinitializare.

    Leave a comment:


  • alexme24
    replied
    Au 69-70 mm.

    Leave a comment:

Working...
X