VIZITATOR: '19 Honda Civic 1.6 i-DTEC Confort, Brilliant Sporty Blue Metallic

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • VIZITATOR: '19 Honda Civic 1.6 i-DTEC Confort, Brilliant Sporty Blue Metallic

    Incept jurnalul prin prezentarea proaspat achizitionatei Honda Civic, motorizare 1.6 i-dtec 120 CP, nivel de dotari Comfort, culoare albastru metalizat.
    Masina a fost achizitionata de noua de la Honda Nord si pana in prezent am mers 1400 km cu ea.
    La prima vedere are urmatoarele puncte tari:
    -motorul mi se pare foarte fasnet ptr cei 120 CP ai sai. In oras se misca decent, iar pe autostrada si drumuri nationale se infige foarte bine. Vin de pe un motor pe benzina si la diesel sunt f multumit ca nu trebuie sa retrogradez ca sa fac depasiri (sunt in 2000 turatii, apas acceleratia si gata, masina s-a lansat in depasire).
    -motorul e f silentios la relanti si mers linistit, neasteptat de silentios ptr un diesel. De asemenea nu simt nici vibratii in volan, pedalier sau schimbtorul de viteze (spre comparatie, o Toyota Avensis m-a surprins neplacut cand am vazut cat de tare vibreaza la motorul 2.0d)
    -masina e usoara dar stabia la viteze mari si foarte manevrabila. Directia este prompta si pot face manevre bruste, manevre pe care la alte masini nici nu visezi sa le faci; nu trebuie sa invart mult de volan ca sa brachez la maxim rotile
    -spatiul interior este OK, inclusiv la portbagaj. Nu asa de mare ca la Skoda Octavia, dar OK.
    -instalatia de AC este f buna, raceste pana la 15 grade si face fata cu brio (la Skoda sufeream uneori de faptul ca racea doar pana la 18 grade)

    Puncte slabe:
    -confortul scaunelor este sub orice critica. Varianta Comfort nu are suport lombar la scaune si, din acest motiv ma rupe de spate la drumuri lungi. Am ajuns sa apreciez confortul unui Logan mai mult decat cel oferit de scaunele de pe Civic...daca stiti o solutie prin care sa imi pot monta suport lombar la scaune va rog sa imi spuneti; ma gandesc chiar sa schimb scaunul soferului cu unul de Elegance, daca se poate
    -masina e cam joasa ptr drumurile noastre, dar nu ma deramjeaza in mod deosebit. Preferam totusi Octavia, cu care treceam mai sigur peste gropi si denivelari
    -inca nu m-am obisnuit cu setarile telecomenzii, in care apesi o data butonul sa deblochezi portiera soferului, apoi inca o data sa debochezi restul potierelor.
    -nu am difuzor de aer catre locurile din spate
    -la viteze mari zgomotul de rulare al rotilor se aude in habitaclu, iar susepnsia nu e la fel de confortabila la drum lung ca la Octavia 2 , spre exemplu. In schimb in oras suspensia e mult mai confortabila decat la Octavia.

    Cam atat pentru moment, daca cineva stie o metoda sa imi montez suport lombar la scaunele spate e rugat sa imi spuna. Pana acum am pus un suport lombar ca o plasa, cumparata cu 21 RON din comert, ma ajuta dar ca un suport din fabrica.

  • Danielsportivu
    replied
    Originally posted by vizitator View Post
    exact....asa am facut eu, fara sa imi dau seama, si m-am trezit cu sensorul activat in mijlocul autostrazii A1. Imediat ce s-a activat senzorul, s-a activat si faza lunga, si asa am mers pana in Bucuresti.
    PS: cum pot totusi sa merg si eu cu faza scurta? Daca dau pe auto, imediat se comuta pe faza lunga...nu exista vreo posibilitate sa comut pe ,,manual''?

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    exact....asa am facut eu, fara sa imi dau seama, si m-am trezit cu sensorul activat in mijlocul autostrazii A1. Imediat ce s-a activat senzorul, s-a activat si faza lunga, si asa am mers pana in Bucuresti.
    PS: cum pot totusi sa merg si eu cu faza scurta? Daca dau pe auto, imediat se comuta pe faza lunga...nu exista vreo posibilitate sa comut pe ,,manual''?

    Leave a comment:


  • aco
    replied
    Originally posted by Danielsportivu View Post
    Si la mine senzorul de lumini lucreaza foarte bine, dar lumina celui din fata trebuie sa bata pe el, exceptie curbe daca nu bate lumina pe senzor sau cand urc o panta si iarasi lumina nu e sesizata. Daca dai un bliz il dezactivezi, asa am inteles de la colegi, deci nu mai este pe automat pana pornesti iar masina.
    Il poti activa inapoi daca tii maneta trasa spre tine cateva secunde.

    Leave a comment:


  • Danielsportivu
    replied


    Leave a comment:


  • alexme24
    replied
    Din Pacate la senzori au facut economie si acum ne confruntam noi cu consecintele. Senozorul de faza lunga la mine functioneaza f bine pe autostrada, dar in rest e varza. Mi/am luat multe injuraturi pentru ca senzorul nu comuta pe faza scurta si pana mutam eu deja primeam carnea in frigider. Din pacate am observat ca si cu faza scurta primesc flashuri si ce-i drept am avut pe autostrada pe cineva in spatele meu cu un civic identic, si efectiv am zis ca e un Logan cu xenoane de 100 w in faruri..cand a trecut pe langa mine si am vazut ca e civc am ramas mut.

    Cu cel de ploaie din pacate nu ai ce sa faci. Am reclamat si eu de multe ori senzorul la reprezentanta, dar mereu primeam raspuns, ca la ei a functonat corect, asta desi le-am aratat si filmari. Aia e, il pui pe off si da-i la manivela cand ploua, asa cum fac si eu). Considera ca nu ai optiunea asta.

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    bine ca pe asta nu il am...imi ajunge un senzor ca nu functioneaza cum trebuie.
    Sa sti ca si la masinile grupului Vag sensorul se porneste foarte usor, adica daca treci pe langa o fantana arteziana si cad 2-3 stropi de apa pe parbriz, atunci stergatoarele se pun in miscare. Insa, de uitat sa plece cand e potop, inca nu am auzit.

    Leave a comment:


  • Danielsportivu
    replied
    Originally posted by closchkutza View Post
    Prin HU ma refeream la Head Unit, nu la ECU. Daca imi aduc bine aminte e o preferinta acolo legata de asistenta faza lunga.


    Poate o fi diferit la CRV insa la mine am vazut ca nu trebuie sa bata lumina efectiv pe senzor (farurile masinilor sa bata in parbriz) ci doar sa vada o sursa de lumina in fata.
    Daca ar fi asa cum ar mai sesiza stopurile masinilor la departare (500+), ca doar nu bate lumina lor pe parbriz?
    Sa sesizeze o anumita intensitate a luminii, ceva de genul cand apare brusc o lumina a unuia din curba are un doua secunde pana se comuta, la fel si in panta... E alta senzatia fata de drum drept si-l vede de la distanta si comuta fata de unul care e aproape si pitit dupa o curba sau mai ales in panta am observat.
    Pe autostrada nici la mine nu schimba mereu ca mai sunt separatoarele alea, de fapt cred ca senzorului ii trebuie 2-3 secunde ca sa comute, nu stiu exact doar zic, dar cert e faptul ca nu primesc flasuri deci functioneaza corect.

    Leave a comment:


  • Co5min
    replied
    Pe autostrada este singurul loc in care acest senzor isi arata limitarile in cazul meu, in sensul ca nu trece pe faza scurta daca am masina la 500m in fata.

    In schimb pe drum national cu masini aflate la distanta mai mica in fata si la intalnirea cu masini de pe contrasens, se comporta bine.

    Ca tot suntem la senzori, eu am probleme cu cel de ploaie. Stergatoarele merg fara noima, de cateva luni. Pleaca ca nebunele la doar cativa stropi si uita sa plece cand e potop. E foarte deranjant.

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    Oricum o dau, la mine de pe faza lunga pe faza scurta nu se comuta decat fff greu...adica am mers jumatate din autostrada cu faza lunga pornita, pana sa se prinda senzorul sa am lumini in fata si sa comute pe faza scurta...In Bucuresti la fel: s-a comutat singur pe faza lunga, si asa a mers pana am ajuns acasa (in ciuda flashurilor primite de la alti participanti la trafic)

    Leave a comment:


  • closchkutza
    replied
    Prin HU ma refeream la Head Unit, nu la ECU. Daca imi aduc bine aminte e o preferinta acolo legata de asistenta faza lunga.

    Originally posted by Danielsportivu View Post
    Si la mine senzorul de lumini lucreaza foarte bine, dar lumina celui din fata trebuie sa bata pe el, exceptie curbe daca nu bate lumina pe senzor sau cand urc o panta si iarasi lumina nu e sesizata. Daca dai un bliz il dezactivezi, asa am inteles de la colegi, deci nu mai este pe automat pana pornesti iar masina.
    Poate o fi diferit la CRV insa la mine am vazut ca nu trebuie sa bata lumina efectiv pe senzor (farurile masinilor sa bata in parbriz) ci doar sa vada o sursa de lumina in fata.
    Daca ar fi asa cum ar mai sesiza stopurile masinilor la departare (500+), ca doar nu bate lumina lor pe parbriz?

    Leave a comment:


  • IB
    replied
    Din pacate cu 22000 Euro nu mai cumperi aceeasi calitate precum cumparai acum 10 ani. O masina buna incepe de pe la 30000 Euro.

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    Civic este o masina cu un pret de catalog de 22 000 euro, si nu accept alceva decat functionarea ireprosabila. Eu nu am nevoie de dezactivari din ecu, am nevoie ca optiunea sa imi functioneze perfect...daca nu o vor face, presimt ca ajung la OPC.

    Leave a comment:


  • Danielsportivu
    replied
    Si la mine senzorul de lumini lucreaza foarte bine, dar lumina celui din fata trebuie sa bata pe el, exceptie curbe daca nu bate lumina pe senzor sau cand urc o panta si iarasi lumina nu e sesizata. Daca dai un bliz il dezactivezi, asa am inteles de la colegi, deci nu mai este pe automat pana pornesti iar masina.

    Leave a comment:


  • closchkutza
    replied
    In curbe nu stinge nici la mine (decat daca apare un stop / far) si in general functioneaza foarte bine. Unde am vazut ca e depasit de situatie:
    - ceata (aprinde si uita sa mai stinga / stinge prea tarziu);
    - masini vechi cu stopuri chioare / afumate - stinge mai tarziu decat ar trebui.
    In afara de aceste limitari, in rest merge super ok / precis, reactioneaza mai rapid decat as face-o eu. Nici la drumuri de sute de km pe noapte nu am avut probleme.
    Daca va deranjeaza mi se pare ca se poate dezactiva complet din HU.

    Leave a comment:

Working...
X