VIZITATOR: '19 Honda Civic 1.6 i-DTEC Confort, Brilliant Sporty Blue Metallic

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • VIZITATOR: '19 Honda Civic 1.6 i-DTEC Confort, Brilliant Sporty Blue Metallic

    Incept jurnalul prin prezentarea proaspat achizitionatei Honda Civic, motorizare 1.6 i-dtec 120 CP, nivel de dotari Comfort, culoare albastru metalizat.
    Masina a fost achizitionata de noua de la Honda Nord si pana in prezent am mers 1400 km cu ea.
    La prima vedere are urmatoarele puncte tari:
    -motorul mi se pare foarte fasnet ptr cei 120 CP ai sai. In oras se misca decent, iar pe autostrada si drumuri nationale se infige foarte bine. Vin de pe un motor pe benzina si la diesel sunt f multumit ca nu trebuie sa retrogradez ca sa fac depasiri (sunt in 2000 turatii, apas acceleratia si gata, masina s-a lansat in depasire).
    -motorul e f silentios la relanti si mers linistit, neasteptat de silentios ptr un diesel. De asemenea nu simt nici vibratii in volan, pedalier sau schimbtorul de viteze (spre comparatie, o Toyota Avensis m-a surprins neplacut cand am vazut cat de tare vibreaza la motorul 2.0d)
    -masina e usoara dar stabia la viteze mari si foarte manevrabila. Directia este prompta si pot face manevre bruste, manevre pe care la alte masini nici nu visezi sa le faci; nu trebuie sa invart mult de volan ca sa brachez la maxim rotile
    -spatiul interior este OK, inclusiv la portbagaj. Nu asa de mare ca la Skoda Octavia, dar OK.
    -instalatia de AC este f buna, raceste pana la 15 grade si face fata cu brio (la Skoda sufeream uneori de faptul ca racea doar pana la 18 grade)

    Puncte slabe:
    -confortul scaunelor este sub orice critica. Varianta Comfort nu are suport lombar la scaune si, din acest motiv ma rupe de spate la drumuri lungi. Am ajuns sa apreciez confortul unui Logan mai mult decat cel oferit de scaunele de pe Civic...daca stiti o solutie prin care sa imi pot monta suport lombar la scaune va rog sa imi spuneti; ma gandesc chiar sa schimb scaunul soferului cu unul de Elegance, daca se poate
    -masina e cam joasa ptr drumurile noastre, dar nu ma deramjeaza in mod deosebit. Preferam totusi Octavia, cu care treceam mai sigur peste gropi si denivelari
    -inca nu m-am obisnuit cu setarile telecomenzii, in care apesi o data butonul sa deblochezi portiera soferului, apoi inca o data sa debochezi restul potierelor.
    -nu am difuzor de aer catre locurile din spate
    -la viteze mari zgomotul de rulare al rotilor se aude in habitaclu, iar susepnsia nu e la fel de confortabila la drum lung ca la Octavia 2 , spre exemplu. In schimb in oras suspensia e mult mai confortabila decat la Octavia.

    Cam atat pentru moment, daca cineva stie o metoda sa imi montez suport lombar la scaunele spate e rugat sa imi spuna. Pana acum am pus un suport lombar ca o plasa, cumparata cu 21 RON din comert, ma ajuta dar ca un suport din fabrica.

  • vizitator
    replied
    Între timp vad ca nu am mai pierdut apa. Doar daca pornesc ac-ul incepe sa curgă iarasi. Deci e clar ca este vorba de condens de la instalația de clima. Ce nu imi explic este de ce a curs si cand instalația de AC era oprita. Poate consoarta sa ii fi dat drumul si nu m-am prins eu? Nu as prea crede nici asta, masina nu baga rece atunci.

    Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • Geo87
    replied
    Originally posted by uovi View Post

    Bănuiesc că lucrarea e de calitate și nu se văd cablurile prin portbagaj, nu?!
    E suficient că rămne camera n afară tot timpul și e expusă la murdărie, ngheț, etc. N-aș vrea să văd vreo urmă de cablu pe undeva....
    Nu se vede nici un cablu, totul este bagat pe interior... dar repet eu zic sa iti cumperi una mai buna, la asta se vede cam slabut dar isi face treaba bine.

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    Atât am pierdut, in o ora.

    Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    Este apa, cu siguranță. Cand am oprit masina, am constatat că scurgerea s-a incetinit. In o ora am pierdut cam 100ml. Apoi am plecat iar cu masina, cu AC pornit , fara sa am martori aprinsi in bord pd drum. Cum am ajuns la destinație, am văzut ca iar imi curgea apa (chiar în zona torpedoului pasagerului din fata). Am pus un vas sub masina, am conectat lichidul si l-am gustat: este apa plata.
    După ce am oprit ac-ul, cu motorul la relanti, scurgerea de lichid s-a incetinit dramatic. Deci e clar ca are legatura cu AC-ul. Tare imi e teama ca e doar condens de scurgere la AC....totusi de ce am avut scurgeri cand nu functiona instalatia de AC?
    M-am uitat si sub masina, are un semn de fiecare mai in spate, unde se termină portiera pasagerului.

    Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • catalin rus
    replied
    ulei ...nu i. pune pe deget si verifica l pe buze , daca e dulceag e antigel daca nu , doar solutie parbriz pote fi. daca spui ca ai mers fara ac sa fie de la condens

    Leave a comment:


  • tamango
    replied
    Verifica vasul pentru lichid de parbriz, din cate mi-aduc aminte are fundul foarte jos, in zona descrisa de tine.

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    Nuu..nu am folosit AC-ul azi. Consensul apare dupa drumuri in care s-a folosit AC-ul. Eu abia plecam cu masina

    Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • ro861
    replied
    Sa nu fie alarma falsa, sa fie lichidul de condens de la a/c. Continua sa picure?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    Probleme, Probleme, pocnituri. Sunt in concediu si am parcat masina in parcarea hotelului la care stau (fara sa imi dau seama ca aceasta e de fapt o parcare inaltata). Cand dau eu sa scot masina cu fata din parcare, aud poc, dinspre partea fata a masinii. Ma uit sub ea, curge un lichid, picătură cu picătură, cam o picătură la interval de 4-5 secunde. Am lovit masina perpendicular pe bordura, exclus sa fi luat vreo piatra sau altceva ascuțit. Pur si simplu am luat bordură de-a latul, pe toată lățimea masinii . Acum ma intreb ce ar putea fi?..Am dat cu mana, pare apa. Oricum nu este ulei de motor (deci nu cred ca am lovit baia de ulei). In bord nu imi apare niciun martor de avarie. Lichidul curge printre orificiile scutului, în zona roții dreapta fata ( pe partea pasagerului).

    Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • BogdanCaloianu
    replied
    Originally posted by uovi View Post

    Bănuiesc că lucrarea e de calitate și nu se văd cablurile prin portbagaj, nu?!
    E suficient că rămne camera n afară tot timpul și e expusă la murdărie, ngheț, etc. N-aș vrea să văd vreo urmă de cablu pe undeva....
    Salut. Inclusiv camera originala este tot timpul afară. Mie imi pare din poze ca este aproape identic cu OEM. Singura diferență pe care o observ este reglajul unghiului de pe medianav.

    Leave a comment:


  • uovi
    replied
    Originally posted by Geo87 View Post

    Daca faci asta iti recomand sa iti cumperi una mai buna... din ce am vazut au tras fire din portbagaj pana la navi.. prin plafon pe lateral...
    Sincer nu am stiut ce camera imi pun..cand am luat-o asta era montata, o sa incerc sa fac o poza si cum se vede din exterior.
    Bănuiesc că lucrarea e de calitate și nu se văd cablurile prin portbagaj, nu?!
    E suficient că rămne camera n afară tot timpul și e expusă la murdărie, ngheț, etc. N-aș vrea să văd vreo urmă de cablu pe undeva....

    Leave a comment:


  • Geo87
    replied
    Originally posted by vizitator View Post
    A...si inca o intrebare: unde au montat camera? Au desfiintat cumva vreunul din becurile de la placuta de inmatriculare spate? Intreb ptr ca am vazut ca unii asa fac..

    Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk
    Exact unde iese cea originala, cele fara camera au un capac mic acolo, au scos capacul si l-au taiat cat sa iasa camera.
    Am facut o poza dar noaptea.

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    A...si inca o intrebare: unde au montat camera? Au desfiintat cumva vreunul din becurile de la placuta de inmatriculare spate? Intreb ptr ca am vazut ca unii asa fac..

    Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    Originally posted by Geo87 View Post

    Daca faci asta iti recomand sa iti cumperi una mai buna... din ce am vazut au tras fire din portbagaj pana la navi.. prin plafon pe lateral...
    Sincer nu am stiut ce camera imi pun..cand am luat-o asta era montata, o sa incerc sa fac o poza si cum se vede din exterior.
    Cei de la Honda Nord mi-au recomandat sa cumpăr si sa montez una de la Falcon. Daca nu se taie vreun fir la montaj, cică nu pierd garantia. Dar cand ajung la Falcon, surpriza. Nu aveau camere de marsalier. Apoi am incercat sa cumpăr eu una mai performanta si sa o montez la Honda Nord. Nu au vrut, pe motiv ca nu pun ei orice camera pe masina.

    Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk

    Leave a comment:

Working...
X