VIZITATOR: '19 Honda Civic 1.6 i-DTEC Confort, Brilliant Sporty Blue Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • vizitator
    replied
    Am avut aproape 8 ani Skoda Octavia 2 FL si stiu ce spun: Civicul X are suspensiile mult mai moi. De fapt as spune ca sunt chiar magistrale la treceri peste denivelari si linii de tramvai, insa in curbe nu sunt la fel de confortabile. Acum vad ca tu ai modelul 2015, deci e Civic IX. In acest caz se schimba situatia, suspensiile de la Civic IX si Civic X sunt diferite, e posibil ca cele de la Civic IX sa fie mai tari decat la Octavia 2.
    Octavia 3 topaie de spate din cauza faptului ca nu are punte independenta pe spate, acesta fiind si motivul ptr care nu am mai vrut Octavia (la fel si Ford Focus, si el topaia la test drive de parca era iepure).
    Last edited by vizitator; 29-01-20, 12:21.

    Leave a comment:


  • botz
    replied
    Originally posted by vizitator View Post
    botz are dreptate, nici noi nu am avut nicio problema cu raul de masina, atata timp cat am mers cu Skoda Octavia (cu mentiunea ca Skoda Octavia are suspensii mai tari decat Honda Civic, si probabil ca din acest motiv nu aveam rau de miscare). Cu Civic-ul, indiferent unde ii pun in masina, incep sa se vaiete ca ametesc, mai ales cand iau curbele cu viteza.
    Asta e, nu am decat sa imi schimb stilul de condus, si sa nu mai fac manevre bruste, mai ales in curbe.
    Eu am modelul de civic 2015 unde suspensiile masinii sunt sigur mai ''tari'' decat orice model de octavia am condus (O2 1.9l,O2 FL 2l si O3 2l) .Nu stiu la modelul tau de civic cum sunt suspensiile dar nu cred ca au cum sa fie moi precum la skoda octavia . In special la O3 era si moale si topaia de spate in draci dar asta e alta discutie...Ideea e ca eu fortez nitel lucrurile in special pe serpentine cu civicul caci imi place extrem de mult cum sta pe sosea de unde si raul de masina din spate al sotiei . Daca sta in fata nu are aceasta problema sau daca merg linistit .

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    botz are dreptate, nici noi nu am avut nicio problema cu raul de masina, atata timp cat am mers cu Skoda Octavia (cu mentiunea ca Skoda Octavia are suspensii mai tari decat Honda Civic, si probabil ca din acest motiv nu aveam rau de miscare). Cu Civic-ul, indiferent unde ii pun in masina, incep sa se vaiete ca ametesc, mai ales cand iau curbele cu viteza.
    Asta e, nu am decat sa imi schimb stilul de condus, si sa nu mai fac manevre bruste, mai ales in curbe.

    Leave a comment:


  • closchkutza
    replied
    Eu cred ca este exact pe dos, nu consider ca civic-ul are suspensii moi iar Nokian WRD4 nu sunt niste anvelope moi nici ele (le am pe Fiesta si se tin bine pe curbe).
    De asemenea, daca zici ca nu ai aderenta, atunci franarea brusca mai rau face, atat aderentei cat si pasagerilor. Desi, din nou, am aceleasi anvelope si nu am probleme de aderenta decat data trag de ele.

    Leave a comment:


  • botz
    replied
    Inainte de Civic am avut cateva skode octavia cu suspensii extrem de moi. Nici un fel de problema in spate de la sotie sau copil. De cand am luat civicul, in special pe serpentine aproape de fiecare data i se face rau la sotie . Copilul nu are probleme . Evident ca tine mai mult de stilul de condus cel putin in cazul meu....

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    Am schimbat putin stilul de condus ptr ca anevelopele de iarna care le am acum (Nokian WRD4) nu prea au aderenta pe uscat, asa ca n-am decat sa apas pedala de frana mai tare. Prin urmare nici stilul nu e asa fluent ca inainte, franele sunt mai bruste...insa si cu Skoda tot asa am condus, si nu a avut nimeni rau de masina. Tind sa cred ca tot de la amortizoarele moi e problema...mai ales ca si in Ford Focus patesc la fel (si Focusul le are la fel de moi). Voi incerca sa pun mai multa presiune in roti + acadele contra raului de miscare.

    Leave a comment:


  • BBR91
    replied
    Cum spun si colegii, accelerari sau decelerari bruste, inainte/inapoi sau laterale pot provoca raul de miscare, in special cand pasagerii se uita in telefon, carte, etc.. Creierul nu vede miscarea dar o simte si atunci declanseaza mecanismul de aparare crezand ca este afectata urechea interna de substante toxice. De aceea si versi.

    Eu sunt ofiter maritim si am rau de miscare. De la vapor, de la masina si chiar si de la anumite jocuri video mi se face rau.

    Incearca sa mergi lin, sa fii prevazator, sa nu iei curbele cu viteza mare sa imprastii pasagerii. Pasagerii sa se uite in fata cand se simt rau, sa nu fie prea cald in masina si sa nu fie mirosuri neplacute, gen de la evacuarile masinilor.

    O singura data mi s-a facut rau de miscare in masina in fata, cand accelera si frana brus soferul. N-am vazut condus asa prost, si era sofer de meserie cu masina personala.

    Singura legatura cu anvelopele poate fi daca nu au perete ranforsat si atunci se poate balansa masina mai mult in curbe. Dar nu cred ca sesizezi asta. Sau au aderenta mai buna si accelerezi si franezi mai tare fara sa iti dai seama. Iarasi, nu cred ca ti-ai schimba stilul de condus atat de tare fara sa observi.

    Leave a comment:


  • closchkutza
    replied
    Spune-le sa nu se mai uite pe geamurile laterale, ideal sa se uite inainte (nu sa stea cu nasul in telefon, asta amplifica raul de masina) si mergi mai..fluent (cu schimbari mai line de directie / viteza).
    Nu e vorba de cat de tare mergi, ci cum sunt percepute schimbarile de miscare (sus/jos, stanga/dreapta, inainte/inapoi). Raul de miscare apare cand creierul primeste informatii conflictuale privind starea in care se afla (merge sau sta).

    Am avut pasageri in spate si nu li s-a facut rau insa am mers consitient de faptul ca am pasageri in masina. Daca i-as fi agitat putin, sigur in 5 minute erau albi la fata.
    Last edited by closchkutza; 27-01-20, 12:48.

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    De data asta chiar nu am mai mers tare, ptr ca stiam la ce sa ma astept. Am vazut ca li se face rau in general in masinile cu suspensii moi (Ford, spre exemplu). Cred ca voi pune presiune de 2,7 bari in roti, (acum avand 2.5 bari), ca sa fie mult mai tari.

    Leave a comment:


  • unixro
    replied
    Cand eram prin facultate la un laborator am facut un test cu un generator de sinusoidale si puteai gasi frecventa la care unei persoane i se face rau destul de usor. E foarte posibil sa fie legat de cum vibreaza masina, dar pe de alta parte raul de masina in special vine de la frane si accelerari bruste, incearca sa le eviti(as in mergi ca un mos ).

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    Intrebare ptr toti posesorii de Civic: voua vi s-a intamplat ca pasagerii sa sufere de rau de masina in Civic? De cand mi-am pus anvelopele de iarna mi se intampla tot mai des. De Craciun sotia mi-a varsat in masina chiar in pungile de hartie pline cu cadouri (eram pe A1), de revelion celui mic i s-a facut rau in masina pe autostrada Buc-Ploiesti, iar in weekend copilul a vomitat iar in masina pe DN1. Sa fie oare de la anvelopele de iarna (prea moi) sau asa se intampla in toate Civicurile?

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    Dupa un drum lung facut noaptea, pot sa spun ca este mult mai bine cu noile becuri (Osram Night Breaker) decat cu cele vechi. Insa, e adevarat ca mi-au si ridicat farururile la reprezentanta, acum bat mai bine (ceva mai departe)

    Leave a comment:


  • closchkutza
    replied
    Tot ansamblul schimbatorului, super-reglabil, facut de Acuity: https://acuityinstruments.com/produc...-short-shifter

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    F frumos din partea lot. La Porsche aproape ca ma puneau sa platesc si aerul care il respiram.
    Ce este Acuity Short Shifter?

    Leave a comment:


  • Take5
    replied
    Originally posted by vizitator View Post
    Am fost la Honda Nord ptr reglare faruri. Le-au verificat si au recunoscut ca intr-adevar bat prea jos, prin urmare le-au reglat (in prezent batand putin mai sus). Apoi i-am rugat sa imi poliseze si coltul stang de la bara fata, care era cam zgariat (si se vedeau zgarieturile). Au facut asta si, spre surpriza mea, la final nu mi-au luat niciun ban. (nici ptr reglaj faruri si nici ptr polish). A fost un bonus de fidelizare ptr ca sunt clientul lor. Foarte tare, alte service-uri nu ofera astfel de cadouri.
    Eu am avut o experiență excepțională cu cei de la Honda Nord. Mi-au montat Acuity Short Shifter-ul, o treabă grea, minutioasa, care durează două ore, fara sa aibă vreo obligație sa facă asta.

    Șeful de service a stat și a făcut treaba asta după ce au terminat băieții treburile standard de revizie. A fost foarte amabil, după ce l-a pus mi-a zis sa stau relaxat sa îl incerc că sa fie reglat așa cum îmi place mie. A făcut reglajele și i-a chemat pe băieți să pună consolele la loc.

    Costul? 200 de lei manopera, asta incluzând și revizia.

    ​​​​​

    Leave a comment:

Working...
X