Salutare tuturor,
Acesta este primul meu post pe hondafan.ro si in primul rand vreau sa va spun bine v-am gasit! In primul rand despre mine: sunt student, am 23 de ani si locuiesc in Oradea.
Despre masina: e o Honda Civic 5d 1.8 din martie '08 si acuma are 9300 de km, pana in acest moment masina s-a comportat foarte bine, inainte de aceasta masina am avut un Opel Astra 1.7DTi in care am bagat o groaza de km si schimbarea a fost destul de mare pt. mine deoarece nu am mai avut masina pe benzina si am condus doar in scoala o Dacia.
De ce am ales Civic? Pentru dimensiunea exterioara: 4.2m cat avea si fosta masina, e o dimensiune foarte convenabila (spatiu exterior vs spatiu interior), motor+cutive de viteze: honda face dintre cele mai bune motoare pe benzina din lume si m-am gandit ca acest 1.8 ar fi in spiritul honda(prin 99 cand eram copil visam fascinat cum puteau sa scoata honda 240cp din 2l), dimensiune cauicuri: imi place sa "folsesc" masina pe viraje si un sasiu configurat pentru caucicuri late si mari ar fi potrivit si ultimul argument acesoriile cu care vine masina. Pe locul doi era Mitsubishi Lancer din pacate acea masina era prea mare si datele date de constructor despre consum ma faceau sa aleg motorul diesel dar am dorit sa vad cum e sa fi posesor de masina pe benzina.
Ce cred despre masina? E super ok masina are o directie foarte precisa cu cursa scurta si usor de folosit la viteza de oras cat si afara, practic nu-ti dai seama ca variaza vreun raport, are aderenta foarte buna in viraje desi prima data am simtit ca suspensia lucreaza prea mult (cei care mi-au predat masina au lasat-o cu 2.6bar presiune in roti) dar acuma dupa atata timp pot sa spun ca aderenta are din plin si cauciucurile sunt ok in sensul ca fac zgomot cu mult timp inainte sa rupa aderenta. Despre VSA ar fi si de laudat si de criticat, partea de EBD aduce confort la franare(masina nu vine brusc in fata) partea de controlul stabilitati la viraje luate in forta franeaza roata spate interioara virajului si induce un comportament supravirator pe viraj, initial am crezut ca e de la suspensia spate (prea tare sau face bottom out) dar nu, e de la VSA(poate are si un efect benefic in anumite situatii), despre motor s-au spus multe pe forum consumul e in grafic si puterea este ok eu fiind posesor de diesel nu am fost obisnuit sa turez motorul asa de mult la depasiri (desi m-am asteptat la chestia asta) si schimbam treapta prea devreme (3500rpm-4000rpm) in rest trage bine si nu suna tare doar se aude admisia cum trage aer.
In rest ce sa zic ar fi interesant sa-si spuna fiecare parerea despre aceasta masinuta, parti bune si rele, de ce nu ar fi interesant chiar un review complet despre ea.
Numa bine si va urez sa va folositi cat mai bine de Hondele voastre si sa conduceti cat mai civilizat si corect!
Acesta este primul meu post pe hondafan.ro si in primul rand vreau sa va spun bine v-am gasit! In primul rand despre mine: sunt student, am 23 de ani si locuiesc in Oradea.
Despre masina: e o Honda Civic 5d 1.8 din martie '08 si acuma are 9300 de km, pana in acest moment masina s-a comportat foarte bine, inainte de aceasta masina am avut un Opel Astra 1.7DTi in care am bagat o groaza de km si schimbarea a fost destul de mare pt. mine deoarece nu am mai avut masina pe benzina si am condus doar in scoala o Dacia.
De ce am ales Civic? Pentru dimensiunea exterioara: 4.2m cat avea si fosta masina, e o dimensiune foarte convenabila (spatiu exterior vs spatiu interior), motor+cutive de viteze: honda face dintre cele mai bune motoare pe benzina din lume si m-am gandit ca acest 1.8 ar fi in spiritul honda(prin 99 cand eram copil visam fascinat cum puteau sa scoata honda 240cp din 2l), dimensiune cauicuri: imi place sa "folsesc" masina pe viraje si un sasiu configurat pentru caucicuri late si mari ar fi potrivit si ultimul argument acesoriile cu care vine masina. Pe locul doi era Mitsubishi Lancer din pacate acea masina era prea mare si datele date de constructor despre consum ma faceau sa aleg motorul diesel dar am dorit sa vad cum e sa fi posesor de masina pe benzina.
Ce cred despre masina? E super ok masina are o directie foarte precisa cu cursa scurta si usor de folosit la viteza de oras cat si afara, practic nu-ti dai seama ca variaza vreun raport, are aderenta foarte buna in viraje desi prima data am simtit ca suspensia lucreaza prea mult (cei care mi-au predat masina au lasat-o cu 2.6bar presiune in roti) dar acuma dupa atata timp pot sa spun ca aderenta are din plin si cauciucurile sunt ok in sensul ca fac zgomot cu mult timp inainte sa rupa aderenta. Despre VSA ar fi si de laudat si de criticat, partea de EBD aduce confort la franare(masina nu vine brusc in fata) partea de controlul stabilitati la viraje luate in forta franeaza roata spate interioara virajului si induce un comportament supravirator pe viraj, initial am crezut ca e de la suspensia spate (prea tare sau face bottom out) dar nu, e de la VSA(poate are si un efect benefic in anumite situatii), despre motor s-au spus multe pe forum consumul e in grafic si puterea este ok eu fiind posesor de diesel nu am fost obisnuit sa turez motorul asa de mult la depasiri (desi m-am asteptat la chestia asta) si schimbam treapta prea devreme (3500rpm-4000rpm) in rest trage bine si nu suna tare doar se aude admisia cum trage aer.
In rest ce sa zic ar fi interesant sa-si spuna fiecare parerea despre aceasta masinuta, parti bune si rele, de ce nu ar fi interesant chiar un review complet despre ea.
Numa bine si va urez sa va folositi cat mai bine de Hondele voastre si sa conduceti cat mai civilizat si corect!
Comment