Să vezi ce înjuri când va trebui sa schimbi pivotul ală sudat
LILU : '04 Honda Civic Hybrid Sedan 1.3 IMA Grey (ES9)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
sper sa nu mai trebuiasca schimbat prea de curand... si cand o fi, polizam sudura, scoatem pivotu, schimbam si sudam iar.. si tot il mai schimb de cateva ori decat sa schimb cu totul... anyway..
azi dimineata am probat si roata de rezerva .. am gasit masina cu o roata pe pana.. am zis ca pot sa merg asa pana la vulcanizare dar a inceput sa iasa de pe janta la un moment si atunci am oprit si am inceput sa o schimb ... asta la 7:30 in drum spre servici .. am inceput super ziua ! )
Comment
-
Salut, am bagat un tester obd pe masina ca de ultima data cand imi aparuse check engineu nu i-am mai facut o verificare.. noroc ca nu am avut evenitmente si noroc ca a disparut check engineu de capu lui la cateva zile. Totusi, am gasit cateva coduri ale caror semnificatie sau cauza nu o pot gasi pe net motiv pentru care postez aici, poate are cineva habar sa ma lamureasca :
94-2 A/C HTRS SIGNAL HIGH INPUT
114-2 VPS MALFUNCTION
C 61-1 BATTERY VOLTAGE FAILURE
C 23-1 ENGINE SPEED FAILURE
am folosit multi-diag Asian kit ( licenta Nextech )
acum 1 an jumatate am mai facut o diagnoza si atunci cei de la toyota service unde am fost mi-au zis ca trebuie inlocuit senzorul lambda ( de oxigen ) si l-as fi schimbat .. daca nu as fi primit un scor de 1000+ lei .. de atunci cred ca mi-a mai aparut o data sau de 2 ori maxim check engineu din senin si tot din senin a disparut motiv pentru care n-am mai investigat...
acum cu diagnoza asta "citeam" valorile in timp real ale masinii dar in dreptul sondei labda imi aparea 0 deci era ca si moarta .. cine crede ca intelege mai mult ii arat poza cu toata lista poate se pricepe mai bine.. urmeaza sa caut zilele astea un senzor lambda.. auzisem ca poate fi mai ieftin totusi daca nu iau pe original ... astept sa primesc un pret si am sa vad ce fac...
Comment
-
belele peste belele ... dupa o scurta investigatie am aflat ca trebuie sa schimb rulmentul de la roata dreapta spate ( suiera in mers ) si cica nu se schimba nici asta separat ... apoi trebuie sa ma mai duc la o verificare ca am observat la plecarea de pe loc uneori se aude un zgomot.. un fel de patinaj as zice eu .. sper sa nu fie prea grav ... totusi ce pot sa-i mai cer masinii, are 228000km ..
Comment
-
salut, imi poate spune careva ce suspensii reglabile sunt mai bune ? ta-technix-urile sau fk-urile ?
stiu ca ta-technix-urile ajung in jur de 1200 lei si fk-urile astea, tot noi, luate pentru un civic ep 1 cred din 2004, la 250e deci tot pe acolo .
la ta-technix stiu una si buna, dau seria de sasiu sau ce informatii mai trebu si aflu exact care se potriveste pt mine pe cand la asta fk.. trebuie sa aflu. acum le-am trimis mail celor de la fk si astept raspuns. am doar asta :
SMHO1502 FK Gewindefahrwerk Sportfahrwerk Honda Civic Typ EM2, EP1, EP2, EP3, EP4, EU5, EU6, EU7, EU8, EU9 / ES4, ES5, E
Pareri ?
Sa ii iau suspensie reglabila din cele de mai sus sau sa pun deoparte in continuare pentru o honda prelude din 89' ) ?
Comment
Comment