If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
numarul de inmatriculare? asa era de mult timp. marginea neagra am sters-o cu acetona si apoi in spatele numarului am pus o banda de cauciuc ca sa nu stea direct pe spoiler si de prins l-am prins cu 2 negrese
- incep sa ma obisnuiesc cu suspensia noua, pe drumuri denivelate clar este dificila dar unde e strada buna se cunosc imbunatatirile fata de cea oem, sau cel putin asa le simt eu. sta mai bine in viraje, este mai precisa, etc
- urmeaza sa trec pe rotile de iarna si va trebui sa vad daca mai trebuie inaltata sau nu
- pe spate se aud niste zgomote, batai ca sa fiu mai precis, la denivelari mai accentuate.. urmeaza sa investighez cat de curand
- tot cat de curand programez o revizie ( ulei filtre si alte consumabile )
- aripile spate trebuiau putin roluite asa ca am improvizat cu o metoda mai ghetto - am ridicat masina pe cric hidraulic, am bagat cine-stie-cate-ziare si apoi am trantit-o ) -> aripi "semi-roluite" .. pentruu moment it does the job
Si ce ar fi indicat sa fac? inafara de a cumpara o alta suspensie ?)
Probabil ar trebui sa mai cobor suspensia pe spate, pentru a avea o cursa mai lunga ? dar totodata vor fi mai inclinate rotile pe spate si pentru asta ar trebui sa iau un camber kit..
Comment