If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
arata ca un civic dar blown up. de asta zice lumea ca e civic. eu nu am mai vazuto si initial am zis la fel. din fata in schimb iti dai seama repede ca nu mai discuti de civic.
sa fiu si eu rau... eu stiu de 190 de cai la astea. dar poate o diferenta intre SAE si ceilalti.
honda x 5
"W" stands for Wrong
Amerika ist Wunderbar
Dixy, n-ai de unde sa stii masina, fiindca la voi nu s-au vandut ( si tot acolo si produs) decat urmatoarele doua generatii ale lui Aero Deck!!
Are fata limuzinei cu acele faruri escamotabile, Prelude-ului din acei ani ( MK 2+3) si a Integra, dar forma caroserie o gasesti si la Civic.
Masina de pe vremea cand recunosteai o Honda numai silueta.
clar, tot timpul au vrut sa faca masini care sa fie diferite de la prima vedere. de ex. la HRV chiar in declaratia de presa, au spus ca masina asta nu v-a trece pe strada ne-observata, atat de ciudata au facut-o.
si iar o chestie foarte ciudata la Honda este ca in poze arata intr-un fel, si in realitate este cu totul altfel.
Sunt o gramada de chestii ciudate, cum este si CRX-ul de 160 kp si doar 800 si ceva de kile... Nu e nici roadster, nici hatchback dar arata foarte bine... Eu un CRX as vrea, eventual Del Sol... :wink:
CRX nu este chiar asa de usor cum pare.
Cel mai usor are vreo 980kg, si ala este cu motorul ala slab cred ca de 1.5, ala de 136 si 150cp are cam 1100kg si del sol are 1180kg. (sunt valori approx. +/- 10kg) ca nu le mai tin minte exact.
CBRule, mie nu-mi prea plac orele de culturism cand sant nevoit sa ridic un dosar de 40 de prospecte, dar fiindca noi am mai discutat pe tema CRX si vad ca, n-ai prea ramas cu mult, imi mai dau odata silinta:
- CRX mk 1:
-intre 760 si 895kg
- CRX mk2:
- intre 820 si 1020kg
- CRX del Sol:
- intre 1030 si 1140kg.
Deci aici fiind incadrate toate versiunile intercontinentale, cele europene fiind de obicei cele mai greoaie.
pai stiu ca eu cand am vrut sa-mi iau CRX cu DOHC VTEC 150cp, era greu ca naiba (in jur de 1000kg) si ma asteptam sa aiba 700-800kg la dimensiunile alea. oricum variantele alea usoare sunt cu motoare slabe si putine dotari.
Pai nu mai trai si tu cu atetea iluzii ca, nu conduci monopost, e vorba totusi de o masina!!! Tu aveai alte scopuri cand ai cautat versiunea cu DOHC-VTEC la 150CP, dar stii cum e, si aia-n fund si cu inima-n rai, nu merge.
Eu nu cred ca, daca vrei neaparat un CRX de liniutze, asa cum ai vrut tu, cea mai slaba varianta nu ar fi un compromis ok!!!
Si mai gandeste-te si la ce alternative ti se ofera pe piata?
Tu zici ca, 150CP pusi pe 1.000kg e mult al naibii, dar atunci arata-mi o masina mai buna la raportul asta!!!
Audi Sport Quattro - 300 cp la 1000 kg... Sunt multe exemple.
Dar versiunea 1.5 de 102 cp are cea mai usoara caroserie, este cea CRX 1... Si chiar daca are 105 cp are performantele CRX-ului de 136 de cp, sau cam tot pe acolo, ca cea din urma e mai grea. Deci este un compromis: acolo nunde sunt cai putini, este greutate mai mica.
Comment