CIUPIBZ: '10 Audi A5 1,8 TFSI, Deep Sea Blue Pearlefect

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • CIUPIBZ: '10 Audi A5 1,8 TFSI, Deep Sea Blue Pearlefect

    Capitolul X-trail s-a terminat si s-a transformat in masina din poze.

    Din cauza unor atitudini mai putin rationale la tot ceea ce nu este Honda, sau macar japonez, am sa ma abtin la comparatii cu vechiul Type-S si/sau aprecieri la adresa masinii.

    PS: nu m-am putut abtine sa nu creez si o poza cu ledurile de zi la lumina garajului (poza post procesata ulterior in photoshop). Oricat de "kitch" ar parea unora acele lumini de zi (desi termenul este gresit folosit) cu siguranta nu trec neobservate...
    ramm
    omu cu warnu'
    Last edited by ramm; 25-02-10, 08:53.

  • #2
    S-o stapanesti sanatos! Sa-ti aduca numai bucurii!
    "Hondas make the solar system look unstable and unreliable" - Jeremy Clarkson.
    sigpic

    Comment


    • #3
      Originally posted by ciupibz View Post
      Capitolul X-trail s-a terminat si s-a transformat in masina din poze.

      Din cauza unor atitudini mai putin rationale la tot ceea ce nu este Honda, sau macar japonez, am sa ma abtin la comparatii cu vechiul Type-S si/sau aprecieri la adresa masinii.


      In primul rand sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea, este o masina foarte frumoasa, ti am mai spus asta, in al doilea rand, eu nu as dori sa te abtii in a compara cu vechiul type-s, te as ruga sa fi decat obiectiv in comparatie. Chiar as fi interesat de comparatiile dintre cele 2 masini, tinuta de drum, motor, materiale, etc...
      Honda Accord Type S 2.4 190 CP, Touareg 3.0 V6 240 CP
      epitesti.ro
      anunturi.epitesti.ro

      Comment


      • #4
        Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea.
        Ex: Civic 1.8 Executive NHB 2007/ Del Sol ESI/ Del Sol VTi
        2 roti

        Comment


        • #5
          Sa te bucuri de masinuta (o tii mai mult decat pe celelalte ?) muuuulti km fara probleme.

          Si eu zic sa faci o comparatie, dar fara sentimente, fii rece si calculat ca un neamt...
          http://hondafan.etp.ro/gallery/v/den1grator/

          Comment


          • #6
            S-o stapanesti sanatos! O comparatie cu type-s-ul ar fi interesanta zic eu

            Mie mi-a placut modelul foarte tare acum 2 ani, cand a aparut. In ultima vreme nu mai sunt asa extaziat de model, dar ramane o masian frumoasa. Imi place mult combinatia de culori din interior.
            Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
            Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
            ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

            Comment


            • #7
              Sa o stapanesti sanatos!!!Mi se pare mult mai interesanta alura de coupe a modelului cu 4 usi. In ce priveste led-urile, avand in vedere ca si Mercedes la ultimul E Classe a introdus acel ''bumerang'' de led-uri, e efectiv chestie de gust. Daca nemtii cer asa ceva...E achizitionata de noua? Ma gandeam daca ai prins ceva promotii. Oricum o trecere destul de dura de la 4X4 la acest coupe...

              Comment


              • #8
                Multumesc pentru urari.

                Am sa incerc o comparatie cu mentiunea ca nu pot fi 100% obiectiv. Mai mult, type-s-ul l-am vandut acum mai bine de un an asa ca s-ar putea ca si memoria sa-mi joace unele feste sau relatarile mele sa nu fie foarte precise.

                Inante de "comparatie", @Den1GRator - de fiecare data incerc sa tin masina cat mai mult asa ca nu te astepta la un raspuns la intrebarea cat o tin . Dupa X-Trail regret cel mai mult dintre masinile pe care le-am avut si pe care le-am dat (Skoda, Honda, Nissan). Sunt hotarat ca intr-un viitor, sper cat mai apropiat, sa-mi iau si o masina de off-road. In cap am acum un Nissan Patrol de generatie mai veche... dar asta e alta poveste.

                @boris - da, e achizitionata de noua si da, am prins un discount destul de bun la ea (aprox 17%, in bani 6600 EUR). Masina e MY2010 si chiar daca e fabricata in 2009, in cartea de identitate apare data productie: 2010. La o masina pe comanda Audi mi-ar fi dat un discount de 12-13% (in jur de 4800 de EUR)

                Daca e cineva interesat pot oferi si o "tactica de negociere" pe care am descoperit-o intamplator dar care poate fi folosita cu succes mai ales in perioada asta la unii dealeri. Initial masina a avut un discount de aproape 13% la care am reusit sa mai obtin inca 4 si ceva la suta (peste 1800 de EUR).
                La Honda daca ceri macar discount ti se raspunde ca nu se poate pentru ca marja dealerului este mica si HTR nu ofera mai mult, bla bla. Trebuie sa te consideri norocos daca ti se ofera o tavita de portbagaj gratis. In alta parte merge sa te duci si sa spui, daca imi dati masina la "atat" v-o cumpar, daca nu nu. Iar daca acel "atat" nu este absurd sunt multe sanse sa ti se ofera un pret foarte apropiat. Criza are si ea partile ei bune. Mai ales daca nu esti afectat direct, Doamne fereste.

                Revin cu parerile mele legate cu Type-S vs A5 in aproximativ o ora dupa ce termin ce am acum de facut. N-as vrea sa ma grabesc cand scriu.... BrB

                Comment


                • #9
                  Asa... nu ne-ai zis ce motor are

                  Mai, desi in general BMW, Mercedes si Audi au o imagine proasta in ochii mei, datorita unor amintiri f. placute cu un Audi 90 in copilarie vad cu ochi buni A5-ul (stra-nepotul)

                  Asa ca sa te bucuri de ea!
                  '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by ciupibz View Post
                    Inante de "comparatie", @Den1GRator - de fiecare data incerc sa tin masina cat mai mult asa ca nu te astepta la un raspuns la intrebarea cat o tin .
                    Glumeam putin...sper ca nu te-ai suparat.
                    http://hondafan.etp.ro/gallery/v/den1grator/

                    Comment


                    • #11
                      Hai sa incerc sa scriu cateva cuvinte. Am sa incep printr-un "disclaimer": chiar daca incerc sa fiu cat se poate de obiectiv, lucrul asta nu v-a fi posibil in proportie de 100%. Mai mult, unele lucruri care mi se par inutile, nefolositoare sau urate, altora li se pot parea exact invers. Probabil ca nu toti vor fi de acord cu mine. Este ok. Eu doar imi exprim un punct de vedere... cat de obiectiv posibil.
                      Tin sa mai mentionez ca sunt si unele aspecte fata de care nu ma pot pronunta acum avand in vedere ca Audi-ul are abia 900 de km si o saptamana de utilizare (fiabilitatea, de exemplu)


                      Costuri:

                      - Type-s-ul este o masina excelenta din mai multe puncte de vedere: poate fi si practica si sportiva si usor exclusivista si totul la un pret mai mult decat corect. A5-ul este mai exclusivista si arata mai sportiv in schimb nu este practica mai deloc si are un pret de achizitie destul de mare (cel putin pretul de lista).
                      - Garantia la Accord a fost de 3 ani sau 100,000 de km comparativ cu 2 ani fara limita de km la A5.
                      - Reviziile la Honda sunt obligatorii din 20,000 in 20,000 km fata de 15,000 la Audi. Pretul reviziei la Audi nu-l stiu, insa din ce am observat pe forumul dedicat nu sunt de speriat. Pentru un A6 Allroad cineva specifica un pret la prima revizie de un pic peste 1100 RON la un dealer Audi in provincie (Rm. Valcea). La A5 nu cred sa difere mult pretul reviziei. La Type-S, in Brasov, la revizia de 20,000 am platit un pic sub 900 RON (revizia de 10,000 am facut-o la Asko in Bucuresti si a costat mai mult, in jur de 1000 RON).
                      - In concluzie, pentru un pret mai mic si la costuri de intretinere mai mici, Type-S-ul este masina mai practica, alegerea inteleapta. A5-ul este mai "de fite" si este prima masina doar pentru un tanar fara copii. Daca ai si un copil in familie atunci daca vrei A5 fie trebuie sa alegi varianta Sportback, cu 4 usi (care mie personal nu-mi place din 3 motive: 1. avand 4 usi rezulta usile mai mici iar accesul in masina mai incomod ; 2. avand 3 volume, montantul central este mult "prea in fata". astfel risti sa dai cu cotul in el si de asemenea si vizibilitatea are de suferit ; 3. Nu ma omor dupa hayon si nu mi se pare cine stie ce chestie sa poti sa deschizi portbagajul cu tot cu geam. per total aspectul lui Sportback mi se pare un pic fortat) fie trebuie sa mai ai o masina in familie.

                      Calitatea asamblarii:
                      - aici Type-S-ul pierde atat in ceea ce priveste calitatea asamblarii exteriorului cat si cea a interiorului
                      - La exterior sunt cateva aspecte care m-au dezamagit la Accord.
                      a) In primul rand cauciucurile cu care a venit masina din fabrica a fost execrabile (erau Bridgestone Potenza ceva). Deja la 12,000 km 2 dintre ele aveau galme iar la viteze peste 120 km/h tremura volanul. A trebuit sa le schimb cu un set complet (4 bucati) Dunlop care mi s-au parut mai bune.
                      La A5 lucrurile stau mult mai bine. Masina vine stoc, pe jentile R19 cu niste cauciucuri care am inteles ca sunt foarte performante si care cica-s puse pe masinile supersport ale VAG gen R8 si chair Lamborghini. Cauciucurile sunt Pirelli Rosso P Zero (ceva de genu). Masina este oricum foarte bine antifonata iar zgomotul la rulare este aproape insesizabil
                      b) despre calitatea vopselei la Type-S nu mai vorbesc. Este un subiect arhi-cunoscut. La Audi nu am auzit sa existe aceasta problema iar eu nu pot spune daca vopseaua rezista sau nu avand in vedere ca am masina de doar o saptamana si ceva.
                      c) calitatea imbinarilor la Type-S a fost, de asemenea, un pic dezamagitoare. Intr-o zi am gasit bara fata desprinsa din 2 sau 3 cleme in lateral. Nu a fost lovita si nu a fost fortata asta pentru ca vopseaua era intacta in acea zona. Pur si simplu sarise bara acolo probabil de la drumuri. S-a "rezolvat" usor prin impingere, moment in care bara a "revenit" la pozitia normala.
                      Un alt aspect se refera la bara spate. M-a tamponat un neatent la semafor si a trebuit sa schimb toata bara. Dupa inlocuire impinarea pe lateral sub stopuri era sesizabil imperfecta. Nu era o tragedie dar se vedea ca liniile acelea din jurul stopurilor spate nu mai sunt in acelasi plan. Nu ma pot pronunta inca referitor la rezistenta in timp si la trepidatii a componentelor la Audi. Cel putin la o prima vedere imbinarile par perfecte. Sa vedem cat si daca rezista in timp.
                      - La interior desi diferentele sunt evidente lucrurile nu sunt atat de rele pentru Type-S. Interiorul Type-S-ului avea plastice dure si a avut un greieras din prima zi cand am luat masina (greieras remediat ulterior) insa ergonomia era foarte buna si materialele mi s-au parut rezistente. Scaunele erau foarte confortabile si aratau bine in combinatia piele-textil. Bordul cu navigatia integrata (desi nefunctionala) arata excelent. Ca neajunsuri as mentiona lipsa aproape completa a unor spatii de depozitare (erau doar 2 in cotiera si nimic in usi sau altundeva) si de asemenea unele lipsuri care mi s-au parut de neiertat la un producator japonez. Nu ma refer la lipsa hartii de navigatie pentru Ro. Ma refer ca si in 2008, Accordul nu stia sa citeasca MP3-uri. Veti spune ca asta este pentru ca modelul a fost conceput in 2002 (sau 2003) cand acest format nu era foarte raspandit. Am sa va spun ca asta nu e o scuza. Majoritatea celorlalti producatori fac mici update-uri de la an la an la masinile lor, update-uri care nu pot fi considerate face-lift-uri. La Skoda, in 2006, modelul MY2007 a fost primul care a venit cu un player capabil sa redea mp3-uri (la MY2006 nu stia). Un mic update de bun simt care a lipsit la Honda (si nici Nissan-ul n-a stiut de MP3-uri). Calitatea sistemelor audio atat la Honda cat si la Nissan a fost cel mult mediocra.
                      - Calitatea constructiva la Audi este de top. E cam recunoscut ca dintre cei 3 producatori premium nemti, audi sta cel mai bine la calitatea interiorului. Toate butoanele sunt fine la atingere si-si arata calitatea. Chiar si comutatorul de lumini arata foarte misto si se "misca" foarte lin. Mai sunt unele mici detalii care parca iti spun ca pentru ele ai platit mai mult decat rational. Spre exemplu Playerul masinii stie sa citeasca si carduri SD (chiar si SD-HC-ul de 16 giga, cel pe care-l folosesc eu). Suficient pentru colectia de muzica personala.
                      Apoi, computerul de bord poate fi setat destul de detaliat. Spre exemplu, se alege daca oglinzile laterale sa se rabateze sau nu atunci cand se inchide masina. Apoi, cat de sensibil sa fie senzorul de lumini (are 3 grade), cat timp sa ramana farurile aprinse, noaptea, dupa ce masina este incuiata (functie Coming Home cred ca se numeste). De asemenea se poate alege si ce informatii sa afiseze computerul de bord. Se pot ascunde informatiile gen viteza medie.
                      Incalzirea in scaune are 6 sau 7 niveluri. Iar combinatia de piele cu piele intoarsa (alcantara) este dementiala. In plus, reglajele la scaune sunt incredibile. Pe langa cele normale: fata/spate si lombar se mai poate regla unghiul sezutului sau sezutul se poate "lungi".
                      Consola centrala este un pic orientata spre sofer iar pachetul de lumini arata misto pe timp de noapte. Volanul sport gros cu piele perforata pe mijloc este ideal.
                      In final mai sunt si unele mici detalii care cred ca sunt mai degraba specifice A5-ului si care nu cred ca-s prezente la toate modelele Audi. Ma refer la acele turometrului si vitezometrului care fac o rotire completa cand este pus contactul. Apoi, atat vitezometru cat si turometrul au gradatiile incepand cu "ora 6"
                      Am si o mica problema de ergonomie apropo de interiorul lui Audi. Se refera la volanul multifunctional. Pe volan sunt 2 rotite pe stanga si pe dreapta. Una pentru volum iar cealalta pentru schimbarea diferitelor setari. Daca cea pentru volum (din dreapta) e ok, cealalta nu e prea ergonomica. Asta pentru ca e destul de greu sa schimbi radioul sau sa alegi o melodie cu ajutorul acelei rotite de pe volan. E greu de exprimat dar e un pic incomoda in utilizare si mai mult, te forteaza sa te uiti in bord in loc sa fii atent la drum (se alege o melodie/radio si apoi se apasa pe ea pentru selectarea definitiva). Nu exista un buton de "next" pe volan si asta nu-mi place. Problema asta am vazut ca este remediata pe noul A8 unde exista si 2 butoane dedicate de Next si Previous.

                      O sa continui deseara acest post si am sa ma refer atunci la dinamica si motor.

                      PS: nu m-am suparat referitor la masina Sunt constient si ca nu e normal sa le schimb atat de des :P

                      Motorul e 1.8 tfsi iar culoarea e Deep Sea Blue Pearlefect (pentru titlu topic)

                      Comment


                      • #12
                        Sa o stapanesti sanatos!
                        '18 BMW X1 18xd
                        '15 BMW i3 range extender
                        ex:'12 Honda Civic 1.8i A/T / '10 Honda CR-Z GT/ '09 Infiniti EX 37/ '07 Mini Cooper S Cabrio / '07 Lexus IS220 / '04 Ford StreetKa / '07 Honda Civic 5D / '06 Citroen C4 Coupe

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by ciupibz View Post
                          culoarea e Deep Sea Blue Pearlefect (pentru titlu topic)
                          Looked like black to me
                          '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Sa o stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute.

                            Nu inteleg tootusi, de unde si pana unde comparatia dintre Accord si acest model Audi. Primul model de Accord (cel pe care l-ai avut) a aparut undeva prin 2003... Acest Audi este de ultima generatie si are caroseria din aluminiu. Mai merita sa ne pierdem timpul cu alte comparatii? Pe de alta parte Honda nu si-a propus niciodata sa faca masini de lux cu moatoare incepand de la 2.0 si 140 cp (sau cat o mai fi) care sa cantareasca aproape 2 tone. Sa nu credeti ca japonezii nu sunt in stare de asta.

                            Eu personal, cand vad Audi... mi se face parul maciuca. Sa mor daca-si merita banii vreun model de la ei. Plus probleme garla. Sa te fereasca Sfantu de ceva dupa garantie, ca te-a rupt la buzunar. Pare o oferta buna si cu toate astea, chiar si cu cat ai dat pe ea, tot au iesit muuult in castig. Asta e politica VAG, una castigatoare din pacate si nu inteleg de ce...

                            Comment


                            • #15
                              S-o stapanesti sanatos ! Imi mentin parerea ca puteai sa iei un motor mai "potent" pentru masina . Masina e frumoasa dar combinatia aia de culori ( ma refer la interior ) mie nu-mi place ( deh, gusturi diferite ).
                              I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                              My cars:

                              '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                              '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                              '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                              '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                              EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                              EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                              EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                              EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                              EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                              EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                              Comment

                              Working...
                              X