CIUPIBZ: '10 Audi A5 1,8 TFSI, Deep Sea Blue Pearlefect

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by BogdanRR View Post
    A fost 34.000 cu totul?
    .

    Yup. Si dotata cam cu tot ce ti-ai dori: de la bixenoane, tapiterie piele/alcantara, scaune sport incalzite pana la sistem audio cu 10 difuzoare si subwoofer (Audi soundsystem). senzori de lumina si ploaie sau clima pe 3 zone (desi nu mi-am dat seama inca de unde se regleaza a treia zona (care banuiesc ca e pt locurile din spate).

    Lucrurile pe care nu le are si care-mi vin acum in minte: MMI cu navigatie, trapa (care la A5 e fixa) si scaunele nu sunt reglabile electric decat lombar si eventual sistemul audio Bang & Olufsen

    LE: si e si MY 2010 :P cu data fabricatie trecuta in carte: 2010 (real a fost fabricata in 2009) - asta conteaza la revanzare.

    Comment


    • #47
      Faina masina...sa o porti sanatos! iar chestia cu anul nu prea cred ca conteaza la revanzare! Asa am trecut si eu in talon anul fabricatiei 2005, dar in cartea de identitate imi scrie data inmatricularii 2004!
      Volkswagen Golf V, 2.0TDI, BKD, MTM Engine Performance Upgrade, GOODRIDGE Brake Lines Hoses, Front&Rear EBC Turbo Groove Brake Discs, Front&Rear EBC Redstuff Brake Pads, Zandvoort 17" + GY Eagle F1 Asymmetric, Hella Xenon-look Headlights, Hella LED Clear Taillights

      Comment


      • #48
        Pai la mine si inmatricularea e tot in 2010

        Conteaza un pic sa stii. Spre exemplu, pe Autovit iti cere doar anul fabricatiei si nu al inmatricularii. Un an diferenta doar in lista de search e important zic eu.

        Comment


        • #49
          Originally posted by S O R I N View Post
          Anvelopele de care vorbiti sunt Potenza RE 040. Si a mea a venit incaltata cu asa ceva, le am tinut mai putin de un an si le am facut vant... Slabute rau.. Ca si o comparatie cu ce am acum, vredestein sessanta, nici nu incape discutia..
          Eu am RE050. Deci am avut dreptate, Accordul vine stock cu RE040, care intr-adevar stiu de la Achim ca nu sunt grozave...
          '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

          Comment


          • #50
            Mai vin cu doua impresii: una de bine unde de mai putin bine.

            Incep cu cea de-a doua. Se refera la Xenoane. Eu oricum am un pitic pe creier anti-xenoane si cele de pe A5 nu fac decat sa-mi confirme reticienta. Noaptea, pe asfalt ud nici nu zici ca am farurile aprinse iar Xenonul pe faza lunga este SUB halogen pe faza lunga dpdv al luminozitatii. Probabil e din cauza contructiei sau a modului de functionare respectiv lupa pentru Xenon si oglinda pt halogen (stiu ca sunt si faruri cu halogen si cu lupa dar nu la alea ma refer). Lupa "mareste" arderea xenonului si probabil, odata cu cresterea distantei scade si intenitatea luminoasa. Lucru care nu se intampla, probabil, la proiectarea in oglinda a luminii generate de becurile cu halogen.
            Poate ca gresesc, nu ma pricep prea bine la fizica optica dar concluzia subiectiva este ca vedeam mai bine in mod cert cu X-trailul pe faza lunga...

            Partea "de bine" se refera la frana electromecanica. N-am mai avut pana acum la nicio masina frana de mana la buton si poate de aia sunt placut surprins de cat de cu cap e facuta. Pe langa spatiul eliberat de lipsa manetei, mi se pare foarte util faptul ca atunci cand accelerezi "sare" singura. La semafor sau intr-o panta intr-un pasaj, cand te opresti cuplezi frana de mana si astepti verdele sau coada sa se miste. Cand trebuie sa pleci pur si simplu accelerezi si frana se decupleaza automat. Sistemul asta, in mod cert, este apreciat de doamne sau de soferii incepatori care nu trebuie sa-si mai bata capul cu plecarea de pe loc din rampa (ma refer la coordonarea dintre eliberarea franei de mana, debreiere si accelerare)

            Comment


            • #51
              Eu am pe Sedan xenoane de 6000K, parca, aftermarket, deci putin mai albastre, si, avand faruri cu oglinda, vad extrem de bine chiar si pe ud. Intr-adevar, la EP3 am vazut pentru prima oara senzatia pe care o descrii tu, avand xenon de fabrica mai alb cu lupa. Am ales sa pastrez faza lunga pe halogen la ambele tocmai pt a vedea mai bine drumul.

              Comment


              • #52
                Cea mai sanatoasa e faza lunga cu oglinda...

                Am vazut pe un site niste poze cu noul CR-Z. Nu erau farurile aprinse dar erau in prim plan. Mi s-a parut mie sau CR-Z are led-uri ca A6 facelift (o "linie" dreapta de led-uri la baza farului) ?

                LE: vad ca si lexus cu modelul compact, la fel: cu leduri si in fata si in spate
                ciupibz
                Senior Member
                Last edited by ciupibz; 04-03-10, 23:08.

                Comment


                • #53
                  Pai cica devin obligatorii prin unele tari ale UE, iti dai seama ca toti cei care vor sa vanda acolo se vor "adapta"

                  Felicitari pentru masina, interiorul mi se pare superb
                  '09 Audi A6, 2.0, A/T, Grey
                  Fosta:
                  '08 Honda Civic Sedan 1.8 M/T, Taffeta White
                  Javascript motherfucker in Iasi?
                  http://hondafan.etp.ro/gallery/v/andrei_r/

                  Comment


                  • #54
                    Am mers eu odata cu un A6 (mers e mult spus ca l-am mutat de colo-colo) care avea frana de asta si al naibii daca a sarit. Ideea era ca nu am gasit maneta si am mers cu ea franata... 20 de metri.

                    Comment


                    • #55
                      Asta a mea iti spun sigur ca sare. Se stinge si beculetu , am verificat...

                      A6-le e de conceptie mai veche, poate avea o frana electrica "neupdatata"

                      Comment


                      • #56
                        Ce ai tu se numeste "hill asist" sau ceva de genul asta si e facut special pt. a te ajuta la plecarile in panta. Sistemul e intalnit pe mai multe marci de masini.
                        I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                        My cars:

                        '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                        '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                        '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                        '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                        EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                        EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                        EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                        EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                        EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                        EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                        Comment


                        • #57
                          Naiba sa-l ia. Daca e Hill Assist e cam ciudat sa puna asa ceva pe un coupe

                          Comment


                          • #58
                            A fost o emisiune aseara pe DW. Uitati ce zic baietii astia despre xenon vs. halogen:
                            http://www.dw-world.de/dw/episode/0,,5244118,00.html
                            "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

                            '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

                            Comment


                            • #59
                              Mda, xenon stock rulz... eu tot nu inteleg cum Honda inca pune xenon pe oglinda cand toata lumea are lupa, de unde si numele Xenon Projector si Halogen Reflector.
                              Ma rog, poate imi scapa mie ceva, dar imi miroase tot a reducere de costuri.
                              Intr-adevar, semnele de circulatie se vad mult mai bine cu xenon, in rest nu stiu ce sa zic ca avand aftermarket pe oglinda nu prea e aceeasi mancare de peste, mai ales la testul ala de dispersie cu plasa in fata cred ca eram mai prost ca halogenul.
                              Oricum, Xenon FTW

                              Comment


                              • #60
                                Honda pune xenon cu lupa...pe Crv, Accord, pe Civicul vechi. Singurul model cu xenon si oglinda este civicul actual si pot sa spun ca se vede foarte bine si nici nu am primit vreodata reclamatii cum ca i-as deranja pe cei din jur.
                                Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
                                Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
                                ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

                                Comment

                                Working...
                                X