Originally posted by ryloy
View Post
HDI: '09 Subaru Outback 2.0D AC, Black Pearl
Collapse
X
-
Subaru Outback 2.0D AC - Peugeot 307 1.6 HDI
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice.
"Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p.
http://bloghdi.anyhow5.com
-
Originally posted by primus View PostHDI, fun filmuletul dar mai fun cred ca a fost la volan eu cred ca ma lipeam de cateva ori de garduriSubaru Outback 2.0D AC - Peugeot 307 1.6 HDI
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice.
"Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p.
http://bloghdi.anyhow5.com
Comment
-
Sau mai bine va luati bicicletele (daca aveti asa ceva) in portbagaj si bagam o tura impreuna pe transalpina, mult mai ecologic si sanatos.Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05
ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d
Comment
-
Originally posted by primus View Postla fel la orice AWD, nu? stiu, teoria cu acceleratia cand pierzi aderenta mi-a tinut-o si colegul meu cu legacy. de 7 ori
@HDI
Felicitari pt masina si la mai multi km fara probleme.AWD saves airbags
Comment
-
Originally posted by Doc View PostSau mai bine va luati bicicletele (daca aveti asa ceva) in portbagaj si bagam o tura impreuna pe transalpina, mult mai ecologic si sanatos.
Ar fi super si un camping la cort cu foc de tabara..tot tacamulEx: Civic 1.8 Executive NHB 2007/ Del Sol ESI/ Del Sol VTi
2 roti
Comment
-
Camping cand imi iau motor, cu bicla e mai greu sa cari in spate cortul pe un traseu precum transalpina.Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05
ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d
Comment
-
O poveste copy-paste:
Tocmai m-am intors dintr-o scurta vacanta de schi, la Ranca-Parang.
Am mai pomenit asta si intr-un alt topic insa aici voi dezvolta putin problema.
Am plecat din Ploiesti luni la ora 7.00. Mi-am alungat somnul cu o portie de Black Ice de la AC/DC. Muzica suna chiar bine in Outback. Nu uitati: activati chestia aia cu nu_stiu_ce-WOW.
Era calatoria care urma sa-mi incheie rodajul. Nu ca as fi menajat-o prea tare...insa face bine la "pisic" sa stii ca merge catinel si ca i-au dat tuleii.
Am exclus din start ruta prin Targoviste intrucat soseaua Ploiesti-Targoviste este ciur. Probabil ca mai rau de asa nici nu se poate. Nu a fost reabilitata NICIODATA de la constructia sa, acum vreo 30-40 de ani.
Am evitat intrarea in Bucuresti, fentand traficul pe varianta Corbeanca-Buftea-Mogosoaia-A1 si intrebandu-ma daca nu cumva ar trebui sa dezlipesc abtibildul ala de pe parasolar... Nu am reusit sa-mi dau un raspuns satisfacator nici pana acum asa ca abtibildul ma priveste in continuare de sus, de la locul sau.
Pe A1 am vazut o gramada de Loganuri inscriptionate cu "Quartz" parca. Nu stiu ce erau exact insa pareau un fel de Big Brother de pe DN1, intr-o versiune de-a dreptul tampita. Erau atat de multe incat as putea sa jur ca pazeau ceva. Garcea dormea cu clabuci la ora aia asa ca nu prea l-am vazut. Oricum, din respect pentru lege nu am depasit 180 kPa la hectar (?).
Pitestiul este o prezenta discreta. Daca te uiti in retrovizoare mai lung sau clipesti de cateva ori, ai toate sansele sa il ratezi. E drept ca drumul nu cred ca trece fix prin inima lui (o avea asa ceva?).
La Rm Valcea am deviat de la traseu ca sa ajungem in centru pentru a cumpara o inutila cartela prepay Zapp pt. modem. Inutila pt. ca si semnalul de la Vodafone este floare de colt la Ranca (sau dropie, sau zimbru, sau....) Orasul este cochet, cu cladiri interbelice renovate, un mall circular cu o arhitectura indoielnica, ce dadea ca nuca in perete in ambientul zonei.
Am contribuit la resuscitatrea economiei americane cu un Happy Meal & stuff la inevitabilul McDonald's si am plecat.
Ce mi-a placut in Oltenia este ca, spre diferenta de Muntenia, orice bucata de drum mai denivelata este marcata corespunzator cu indicatoare de reducere a vitezei+drum denivelat. Sunt destul de rare situatiile de genul asta, drumul fiind OK insa atunci cand se intampla sa fie 20m de asfalt mai prost reparat vei fi avertizat.
Ce nu mi-a placut: Intri dintr-o localitate in alta fara sa ai indicatoare ca ai iesit din cea precedenta. Nu am inteles nici acum daca cele pentru care nu am avut indicatoare de iesire din localitate tindeau la infinit sau se terminau undeva dupa Transalpina. Oricum, lipsa lor imi inducea o neliniste similara cu cea pe care o aveam la matematica sau cand programam ceva si lasam paranteze neinchise iar programul nu rula. Asta erau: paranteze neinchise. Damn!
Ajunsi la Novaci, am inceput sa simtim prezenta iernii. Urme de zapada in brazi, un pic de polei, oameni cu caciuli si copii cu obrajii imbujorati.
Dupa Novaci incepe ascensiunea. Pe undeva pe aici ar fi trebuit sa fie si un filtru de politie care sa ne oblige sa montam lanturile antiderapante. Aveam lanturi la mine pentru ca fusesem avertizat de cei de la pensiune insa speram sa scap convingandu-l pe organ ca abtibildul cu Symmetrical AWD inseamna de fapt "GIP". Zice ca ar fi obligatoriu pt. ca drumul e destul de abrupt si daca se blocheaza vr'unu nu ai pe unde sa-l depasesti. Am vazut mai tarziu ca este adevarat. Nu era niciun filtru, asa ca nu a trebuit sa conving pe nimeni de nimic. Oricum lanturile mele nu stiu daca se potrivesc pentru ca nu sunt scrise pe ele si dimensiunile anvelopelor mele. Le-am cumparat inainte de plecare, in disperare de cauza, facand un calcul simplu al diametrului exterior al rotii mele si echivalandu-l cat de cat cu o dimensiune dintre cele scise acolo.
Ascensiunea a fost lejera. Pe prima parte vizibilitatea era sub 25m (eu am crezut ca era ceata insa s-a dovedit a fi nor...). In a 2-a parte, dupa ce am iesit din nor, am avut ocazia sa admir una dintre cele mai frumoase privelisti de care m-am putut bucura pana acum. Drumul a inceput treptat sa fie acoperit cu zapada pana cand a devenit complet alb.
Este inutil sa spun ca am depasit orice aveam in fata: Dacie, Tuareg, Microbuz, FWD-uri, tot! De-al naibii, nu ca m-as fi grabit. E bine ca soferii sa invete ca atunci cand vad niste masini ciudate cu 6 stele e bine sa stea cat mai pe dreapta, orice opozitie fiind inutila.
In Ranca era festivalul lanturilor; autoturisme, microbuze, camioane, SUV-uri, toate aveau lanturi. Existau si masini fara lanturi, majoritatea parcate. M-am ingrijorat gandindu-ma ca nu degeaba si ca in curand o sa incep si eu sa merg pe loc... dar pana atunci am hotarat sa-mi continui drumul cu demnitate si in loc sa capitulez montandu-mi lanturi sa ma las invins cu glorie. Nici pana acum n-am inteles daca Subby este cu mult mai capabila sau daca ceilalti erau cu mult mai prudenti sau neincrezatori in masinile lor. Am vazut si un Freelander cu lanturi. Exagerat.
Pensiunea la care am stat era aproape de iesirea din Ranca si am parcurs tot drumul fara nici cea mai mica emotie. Nu am vazut martorul de VDC insa nu as garanta ca nu a fost din cauza ca peisajul te absoarbe complet.
La partie am mers zilnic cu masina, pentru ca distanta era de 1,5-2km. Am avut ocazia sa vad ca mai erau masini fara lanturi insa cel mai glorios era vecinul meu de pensiune cu un Matiz, plin cu nevasta, copil, schiuri etc si venit tocmai de la Constanta. Am avut de asemenea ocazia sa mi se confirme pt. a n-a oara ca Dacia (berlina) este o masina buna la orice, oriunde si oricand. Masina parintilor nostri, care ne-a dus oriunde fara probleme atunci cand eram mici, mergea si prin Ranca, mai obosita, mai batrana insa la fel de putin impresionata ca oricand, chiar in prezenta unor 4x4, SUV-uri entry level cu 2WD, sau alte masini mari si degeaba. Am avut si eu una, cumparata noua si tin minte ca in iarna de dupa ce am schimbat-o pe un Cielo, am regretat comportamentul ei pe zapada. Cu Cielo nu reuseam sa merg drept nici impins.
Suficient cu povestea asta. Ar mai fi si altele insa in acelasi registru si avand in vedere ca ce-i mult strica....
Pun si poze pt. exemplificare.
Se poate vedea, in afara de mine,cum imi transport schiurile (1 pereche 170cm+ 1 pereche 159cm); schiurile printesei+betele calatoresc in portbagaj.
Mai vedeti de asemenea, indicatorul de iesire din Ranca (inceputul Transalpinei); la ora asta este 1m de zapada necuratata pe drum.Subaru Outback 2.0D AC - Peugeot 307 1.6 HDI
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice.
"Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p.
http://bloghdi.anyhow5.com
Comment
-
Bravo, felicitari ! Frumoasa povestea.
Destul de bine pentru un SUV. Nu inteleg insa unde era competitiaHobby electronics - http://dics.voicecontrol.ro/
Comment
-
Ha, ha, ha...esti talentat domnu'
Mai asteptam.
Poate o si "potrivim " o data...ca CRV-ul meu ma tot intreaba : "cand o sa vada si el 6 stelute in oglinda retrovizoare ?"...da eu nu-l bag in sema , caci generatia asta e tare ciudata... ma tot bate la cap sa-l duc la DOC, cica el ar fi un fel de doctor care face un fel de injectii care nu ies la testul de doping.....doamne, ciudata generatie. Ce zicea-ti de biciclete?
Comment
-
Cum sunt partiile pe acolo? Eu am fost la Straja si m-am simtit bine pe partie, mult mai bine decat pe Valea Prahovei.
@Ryloy: cand vrei tu te astept la un test gratuit cu ponei mai multi, insa e posibil sa nu mai vrei fara ei.Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05
ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d
Comment
-
Categoric ...DA... Sambata asta ma duc la revizie, sambata viitoare vin la tine sa-mi pui xenoane, cu ocazia asta poate ma convingi ca "injectia" nu doare, oricum i-ti dau PM, sa fi pregatit....
Ranca e o partie de foarte incepatori...din pacate.... peisajul e superb... da din cauza asta nu o sa ma duc acolo....poate daca o saq vreau sa ma dau cu "placa".
Bicicleta insa....fan...mai vb cand ne vedem!
Comment
-
Partiile sunt 2
Una dintre ele este lunga vreo 700-800m si fooooooarte lina (atasez niste poze). Program teleschi 10.00-22.00 (au si o nocturna cam chioara)
De existenta celei de-a 2-a am aflat abia in ultima zi insa am ajuns dupa ora 16.00 cand se pare ca opresc teleschiul. Am inteles ca ar fi mai abrupta.
Sunt niste proiecte cu 2 partii facute de francezi pe Vf. Papusa, o telegondola intre Ranca si Baia de Fier, dar dupa cum se misca lucrurile pe la noi tare mi-e teama ca pana le-or face nu ma mai duc la schi ca sa nu ratez postasul cu pensia.
Oricum, eu o sa mai merg. Natura este fantastica. Esti la 1700m altitudine si zapada este garantata, aerul foarte curat si se schiaza cu capul in nori la propriu. Mi-a placut chiar daca schiatul pe partia aia nu e chiar schiat; e mai mult o plimbarica pt. puturosi.Subaru Outback 2.0D AC - Peugeot 307 1.6 HDI
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice.
"Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p.
http://bloghdi.anyhow5.com
Comment
Comment