HONDA CR-V

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 8,2l/100km in oras ? . Passatul meu de firma, td[color=red]i, 130cp: 12,5l/100km de asemenea in oras. Prin comparatie cr-v-ul meu pe benzina, cutie automata in oras consuma 13-13,5l/100km. Ating 14l atunci cand merg sportiv (adica cand ma grabesc).
    EX: HONDA CR-V, 2.0, 150 CP;
    ACTUAL: SUBARU B9 TRIBECA, 3.0, 245 CP.

    Comment


    • Originally posted by BogdanCTR
      Zgomotele pot fi de la caseta de directie, daca se aude ca o usoara troncaneala pe piatra cubica. Asta e una din bubele Hondelor asamblate in UK. Du-te la service si pune-i sa o testeze putin si sa se uite la caseta, poate nu tb s-o schimbi ci doar sa-i reglezi unghiul putin, sau cel mult un cap de bara schimbat.
      Motorina din Romania e praf, multi care au diesel-uri le pica injectoarele dupa ce trec de borna 70-80.000 km, iar iarna, la temp. mici, ingheata pe conducta si multe masini nu mai pornesc. O solutie temporara ar fi o sticluta de injector cleaner pt diesel, se gaseste pe la benzinarii. O torni la un plin si mergi putin cu ea. Dupa 5000km, mai bagi una. Iarna, la fel, ai grija sa mai bagi cate o sticluta de aditiv special din cand in cand, daca sunt temp. mult sub zero.
      Cu discurile...e ciudat. Inseamna ca placutele au fost prea dure. Am fost si eu avertizat in legatura cu placute luate din comert. Ai luat placutele de la ei sau din alt magazin?
      Ai un consum excelent pt conditiile din oras. Sunt multe diesel-uri care trec lejer de 10 in Bucuresti, in speical cle de la VAG.


      Nu e de la casea de directie, pe aia am strans-o la 5000km si stiu cum face cand are joc. Poate fi mai degraba vre-o bucsa fiinca toncane la trecerea usaora peste denivelari fara insa sa transmita soc in directie.

      In ce priveste discurile, acesta este al doilea set (in fata) si deja dupa 7000km au inceput sa "bata" in pedala usor. Cele din spate au alta problema, urma de contact cu placutele acopera doar partial discul(~25%) in rest discul are culoare ruginie dar lustruita .

      Comment


      • Originally posted by nicu_s2004
        8,2l/100km in oras ? . Passatul meu de firma, td[color=red]i, 130cp: 12,5l/100km de asemenea in oras. Prin comparatie cr-v-ul meu pe benzina, cutie automata in oras consuma 13-13,5l/100km. Ating 14l atunci cand merg sportiv (adica cand ma grabesc).
        Eu conduc deasemenea, destul de "suparat" dar asta este consumul....
        Stiu ca este mic, insa nu uita ca motorul acesta a fost premiat si pentru consumul mic. CR-V-ul pe benzina consuma intradevar 14l, asa spune si prietenul meu(ma invidiaza zilnic , chiar si in acest moment) care m-a convins sa-mi iau CR-V, insa el zicea ca nu merita 4000 in plus. Eu insa de obicei fac cam 100000km pe an si trebuia sa iau diesel.

        Comment


        • Relativ la motorul de 2.2 diesel, chiar il intrebam pe MR. STELICA de la service-ul Carpati, daca sunt sanse sa gasesc un motor de acest tip, provenit de la vre-o accidentata, pentru a-l folosi in offroad. Este admirabil cuplul si comportamentul de benzinar, dar nici puterea nu-i de lepadat. Nota 10 cu plus!

          Comment


          • AJUTOR!!!

            In urma cu ceva timp, hondatu a postat niste informatii relativ la un device agreat sau parca distribuit de un dealer honda, cu ajutorul caruia cresteai puterea motorului 2.2 ctdi de la 140 la 160 de cai si cuplu de la 340 la 400 daN. N-am mai reusit sa gasesc postarea respectiva asa ca fac din nou apel la voi si in special la Hondatu sa ma ajute sa capat cat mai multe info despre el si mai ales sa obtin unul cat mai repede.

            Am deschis cutia pandorei printre offroaderi mei de pe www.4x4mania.ro acceptand/provocand o liniutza intre crv-ul meu si un jeep TJ cu motor de 4.0l. Este o chestie pur distractiva dar nu vreau in nici un caz sa pierd asa ca este momentul potrivit pentru acel pseudo chiptunning. Cred ca-l "iau" si fara upgrade dar ar fi si mai fun sa o fac cu usurinta. Daca tot o facem, poate mai veniti si altii cu hondele sa faceti galerie.

            Comment


            • s-ar putea sa ai probleme cu garantia daca faci asta ...dar alta varianta nu cred ca ai

              http://www.hondafan.ro/phpBB2/viewtopic.php?t=654
              Vtec Junkie B16a2.

              Comment


              • Da, hai ca din lene nu mai scriu inca o data ce am postat pe garajul.ro ci doar un copy/paste

                Masina: CRV
                An: 2004
                Mile: 40000 (64000 km)

                Garantia la mai toate masinile in America: 3 ani / 36000 mile.

                Dupa ce am luat masina de la schimbul de ulei ieri, pe seara aud un zgomot ciudat. Ma gandesc ca e ceva la motor. Scot din viteza, acelasi zgomot, ceva ca un tzacanit si scaderi de putere/rpm, mai mai ca sa se opreasca motorul. Aoleu, ce e de facut?

                Inchisesem radioul, dau sa opresc si AC-ul sa aud motorum mai bine si, surpriza: se opreste si tzacanitul si motorul incepe sa prinda turatie normala si comportament obisnuit. Pftiu!...

                Ajung la service,... Ca e compresorul la AC ca e nu stiu ce. Astept vreo ora, imi spun ca tot sistemul de AC e bulit (cand se sparge compresorul face implozie ziceau ei si strica si restul componentelor). Deci trebuie schimbat totul, la mai putin de 3 ani dar dupa cele 36000 mile. Cost: 2300 dolari.

                Cel mai bine e ca la ultinul aspect, in loc sa incep a plange am inceput sa zambesc. Dupa ce 2 ani mi-am dat palme ca, odata cu achizitionarea masinii am cumparat si o garantie pe masina "bumper to bumper" pana la 100000 mile pt fiabila Honda la care nu se va strica nimic oricum, se pare ca m-am scos. Totusi m-a enervat ideea ca mergi cat e masina in garantie fara nici cea mai mica problema, nici macar un scartait de scaun sau altceva si imediat dupa ce iesi din garantie parca e facut anumea sa se intample ceva. Normal ca nu sunt de vina cei de la Honda, dar uite ca se intampla. Desi mi-au zis la inceput ca va trebui sa platesc totusi ceva cu freonul, vreo 60 dolari, am luat masina astazi si nu am platit absolut nimic. Ah si rental car o zi platita de ei.

                PS: cu AC merg majoritatea timpului, sa zic 90 la suta din timp, dar chiar si asa nu vad de ce ar trebui sa se duca naibii la 40000.
                PS2: garantia a fost cumparata chiar de la Honda si nu de la alta companie specializata in astfel de garantii (sunt multe pe piata si m-am ars cu fosta masina ca nu acopera totul si nu prea merita, chiar daca dai doar vreo 600-700). Cei de la Honda, trebuie sa recunosc faptul ca s-au purtat super si s-au miscat repede.


                In afara de asta, nimic pana la astea 40000 mile, poate doar de mentionat parbrizul despre care ziceam ca e facut parca sa ia toate pietrele in fata.
                Personal cred ca zilele urmatoare imi vand CRV-ul, nu pentru ca e o masina proasta. Din contra, am ajuns sa o respect destul de mult si am ajuns sa iubesc motorul. Va inchipuiti, sa iubesti un motor de CRV. In schimb mi se pare cea mai inconfortabila masina pe care am avut-o vreodata. Nu aruncati cu pietre, nu e principalul motiv, dar e ceva care m-a suparat din prima luna de cand am masina.

                Comment


                • Ca veni vorba despre acteva date si performante:
                  Highlights:

                  Viteza maxima la care mi-a taiat gazul: 116 mph (cam 185 km/h)
                  Consum mixt (benzina 160cp): 11 l/100km
                  Frane inteleg ca se cam duc si la mine, la condus agresiv pt America (putin peste normal in Romania cred)
                  Cauciucuri fata varza la 40.000 mile - tot mi-am zis ca vand masina si nu le mai schimb; o sa incerc sa va pun o poza
                  Motorul merge la 42000 mile mai bine decat cand avea 10000 mile (nu, nu e doar o impresie, parca si-a dat drumul sau parca a invatat stilul meu de condus si raspunde super)
                  Masuta din portbagaj de care eram entuziasmat cand am luat masina tot nu am folosit-o niciodata.
                  Carat uneori 5 oameni cu spate plin de bagaje si bagaje in brate, 130-140 km/h constant pentru cate 7-8 ore si nici cea mai mica ezitare din partea motorului.
                  Turning Circle sau cum s-o mai chema asta in romana, inca nu am avut nici o masina in fata mea care sa ia o curba sau un U-Turn mai strans decat mine; de obicei cand ei sunt pe prima banda in intoarcere, eu sunt deja pe a doua banda, in paralel cu ei. Din nou, un pic de condus agresiv fata de ceilalti soferi, dar foarte usor de luat curbe si raspuns f. bun.
                  Daca imi mai aduc aminte mai pun impresii

                  Comment


                  • Edi, te dai la vreun Element, Pilot sau RDX, MDX?
                    Un om realist stie si recunoaste ca orice masina pe lumea asta ar hachitele ei, numai unii se incapataneaza sa creada ca Honda e poleita cu aur si nu are ce sa i se intample.
                    HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                    Comment


                    • In schimb mi se pare cea mai inconfortabila masina pe care am avut-o vreodata. Nu aruncati cu pietre, nu e principalul motiv, dar e ceva care m-a suparat din prima luna de cand am masina.
                      Asta e corect. Si eu, in putinul timp cat am mers cu ea, mi s-a parut a fi destul de incofortabila. Am avut aceeasi senzatie ca si in alte SUV-uri japoneze de generatie anterioara, de talie mai mica sau mai mare. Pur si simplu, comenzile si pozitia soferului nu prea se pupa cu obiceiurile europenilor.

                      Comment


                      • Originally posted by BogdanCTR
                        In schimb mi se pare cea mai inconfortabila masina pe care am avut-o vreodata. Nu aruncati cu pietre, nu e principalul motiv, dar e ceva care m-a suparat din prima luna de cand am masina.
                        Asta e corect. Si eu, in putinul timp cat am mers cu ea, mi s-a parut a fi destul de incofortabila. Am avut aceeasi senzatie ca si in alte SUV-uri japoneze de generatie anterioara, de talie mai mica sau mai mare. Pur si simplu, comenzile si pozitia soferului nu prea se pupa cu obiceiurile europenilor.
                        Asa este, pozitia la volan nu este cea mai fericita, spre deosebire de cum se sta pe bancheta din spate. Dar totusi, pe langa RAV4 e o boierie. In CR-V cu putin efort iti poti gasi o pozitie buna si te poti obisnui cu ea. In RAV4 insa oricat m-am chinuit mi-a fost imposibil sa ma adaptez. spatiul in fata este meschin de mic.
                        EX: HONDA CR-V, 2.0, 150 CP;
                        ACTUAL: SUBARU B9 TRIBECA, 3.0, 245 CP.

                        Comment


                        • De fapt, explicati-mi si mie va rog, de ce e inconfortabila: e scaunul prea sus, nu poti sa dai scaunul in spate prea mult, are spatarul prost desenat, sau ce? :?:
                          "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                          "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                          Comment


                          • Sa fiu sincer nu stiu de ce, cred ca e doar configuratia scaunului. nu este inalt, nici scund (eu am 1.83), totusi dupa cateva minute/zeci de minute incepe sa ma doara spatele destul de pronuntat. Desi am fixat scaunul in diverse pozitii pentru 2 ani jumatate, tot nu am reusit sa fiu multumit. Probabil ca am si eu probleme cu spatele, dar e curios ca la majoritatea masinilor cu care am mai mers nu am avut probleme. Conduc acum o jegaraie de Saturn Ion al companiei si de fiecare data cand ma sui in el remarc aceeasi chestie: ce diferenta ca nu ma doare spatele. Din nou, nu stiu de ce dar cred ca e inclinatia scaunului sau cine stie ce altceva. E cel putin experienta mea si nu as spune nimic daca la alte masini ar fi aceeasi chestie.

                            Comment


                            • Pentru mine care am 1,95 m, "problema" a fost ca scaunul nu se dadea indeajuns in spate. Mi-ar mai fi trebuit vreo 2-3 cm. In al doilea rand reglarea spatarului nu se face pri rotirea unui buton ci prin ridicarea unei manete, care elibera spatarul si puteai sa-l reglezi. din pacate nu avea decat 2 sau 3 pozitii de reglaj si care nu erau cel mai fericit alese. @edieseb, cred ca in cazul tau problema venea din faptul ca scaunul este relativ ingust la nivelul umerilor, sustinerea lombara este relativ redusa, iar reglajele spatarului sunt putine.
                              EX: HONDA CR-V, 2.0, 150 CP;
                              ACTUAL: SUBARU B9 TRIBECA, 3.0, 245 CP.

                              Comment


                              • Un 3D Quicktime al modelului 2007 pote fi descarcat de aici:

                                http://www.honda.ch/images/crv_flash...ior/qtvr_1.zip

                                Comment

                                Working...
                                X