HONDA CR-V

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • HONDA CR-V

    care este parerea voastra despre CR-V. in comparatie cu alte SUV-uri. ce review-uri am vazut au fost foarte bune. motivul este ca azi mi-a venit CR-V-ul comandat, full option, model 2005. sunt foarte incantat, :lol: dar este prima mea masina Honda si asi dori mult sa aflu parerile voastre mult mai experimentate.

  • #2
    Honda CR-V (Mk 2)

    asta nu este SUV si in mod cert nu ceva cu care sa faci off roading.

    in rest la oras pe asfalt e foarte bun. inalt ca sa poti vedea mai bine in fata peste alte masini si sa nu dai cu burta de asfalt cind calci o groapa. awd folositor pe ploaie si pe zapada. spatios pt bagaje si de carat un televizor mare sau chiar un frigider mai mic.
    honda x 5
    "W" stands for Wrong
    Amerika ist Wunderbar

    Comment


    • #3
      merge si off-road, trage un ochi la hondasuv.com sa vezi cum trag din noroaie astia cu CR-V-urile alte jeep-uri de renume care se impotmolesc. :flak:
      si apoi HRV-ul meu merge destul de bine off-road cum naiba sa nu mearga un CRV ??
      http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

      Comment


      • #4
        dixy, spunem si mie te rog (eu fiind mai nepriceput) de ce nu este un SUV cand review-urile il indica ca mini/midi suv, cute-ute suv, etc. sigur ca nu e un off road pur sange-nici nu am vrut asa ceva-dar te rog lamureste-ma daca nu este un suv atunci ce este? :roll:

        Comment


        • #5
          dixy se referea la suv-urile americane, care sunt cat un apartament :lol:
          oricum interiorul la crv este mai mare si decat la un X5.
          mini-suv este al meu, care e si mai mic decat crv-ul.
          http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

          Comment


          • #6
            am invatato si eu de la experti.

            platforma nu este conceputa pt off-road ci este imprumutata de la sedan si adaptata la cr-v. motorul nu e gindit nici el sa aibe cuplu maxim la turatii mici exact cum ai nevoie cind te cateri pe stinci. raportul la cutia de viteze la fel nu se potriveste. ca si dealtfel reductorul. rotile mici isi spun si ele cuvintul. unghiurile critice unei off roadere nu sint fulminante. ma refer la cel de atac, degajare si break over. o sa observi ca multe din ele vin doar cu tractiune pe fata.

            nici la volvo v70 xc nu putem sai spunem suv, si nici la subaru legacy. tot ce are cr-v in comun cu suv este forma caroseriei. mai degraba as numio un pseudo suv.
            honda x 5
            "W" stands for Wrong
            Amerika ist Wunderbar

            Comment


            • #7
              Originally posted by HondaCBR
              oricum interiorul la crv este mai mare si decat la un X5.
              Este BMW etalonul?

              :roll:
              BMWClub Romania

              Comment


              • #8
                eu sunt de vina ca asa au spus cei de la topgear ?, daca il comparau cu altceva la interior spuneam altceva.
                dixy asa cum e crv-ul faci muci off-road destule masini. trage un ochi la hondasuv.com sunt si filme acolo, eu cand am vazut pe unde s-au bagat cu crv-ul nu mi-a venit sa cred. masina este usoara si nu se impotmoleste ca una de 2-3 tone
                http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

                Comment


                • #9
                  CR-V: soft SUV punct!
                  HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                  Comment


                  • #10
                    imi place privelistea din jurul cr-v ului. ii da o imagina mai agresiva. parca ar fi participat la luptele din afganistan. de unde e poza? zidul ala din spate cred ca fost spart de un tank apoi reconstruit in graba.

                    de ce se incapatineaza astia sa scrie (gresit) in engleza pe masina?
                    nu puteau, daca tin mortis sa arata ca nu e de vinzare si nici o masina oarecare, masina de teste?
                    honda x 5
                    "W" stands for Wrong
                    Amerika ist Wunderbar

                    Comment


                    • #11
                      ptr. ca asa se numeste si in romania, TEST DRIVE, doar ca ei au gresit, au scris DRIVE TEST :lol:
                      http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

                      Comment


                      • #12
                        Cel mai vandut soft SUV din lume nu se dezminte nici cand e vorba de piata chineza:

                        http://world.honda.com/news/2004/4041206_b.html

                        Dongfeng Honda’s CR-V Named Auto Club magazine’s 2005 “SUV of the Year” in China

                        CHINA, December 6, 2004 - The Honda CR-V manufactured and sold by Dongfeng Honda Automobile (Wuhan) Co., Ltd., the automobile production and sales joint venture of Honda and Dongfeng Motor Corp. in China, has been named “SUV of the Year” for 2005 in China by Auto Club – Motor Trend magazine.

                        The “Car of the Year” award in China is presented by Auto Club magazine, published by the People’s Daily in association with the U.S.-based Motor Trend magazine. Judges including many automotive engineering experts make selections in two categories – passenger cars and SUVs — based on the same selection criteria as the Car of the Year award in the U.S. This is the third year for the award in China.

                        Dongfeng Honda began production of the CR-V in April 2004 as its first model and has sold 9,000 units over the last seven months between May, when the model was introduced in China, and November – making it the best selling model in the mid- to high-end SUV category.
                        HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                        Comment


                        • #13
                          sunt absolut impresionat de masina. nu am avut pana acum sansa sa conduc o masina japoneza, dar cu aceasta ocazie am devenit un fan absolut al japonezilor.

                          Dupa primii km de condus (numai prin Bucuresti) iata ce pot spune:

                          cons:
                          - silentioasa (mai silentioasa decat passatul 1.8T de companie);
                          - motorul ivtec este absolut fantastic. nici nu-mi vine sa cred cata putere dezvolta la numai 2.0l si fara sa fie in v. demaraj f. bun pentru o asemenea masina, chiar cu cutie automata. ma intreb cum o fi ala de 2.4l. te rayer: la baietii astia cat de buni motoristi pot fi.
                          - manevrabilitate excelenta (are un bracaj atat de mic ca o intorci aproape pe loc). directia asistata si progresiva la viteza o fac si mai manevrabila.
                          - cutia automata care acum are 5 viteze: R,D,D3,2,1
                          - interior f. mare si confortabil, cel putin in spate este absolut fantastic. spatarele scaunelor din spate se inclina si ele si sporesc astfel confortul.
                          - un portbagaj imens.
                          - am incercat putin tractiunea integrala automata. am bagat-o pe la tunari prin niste namoale mei mari. a functionat si m-a scos din ele. acuma eu fiind un nepriceput nu stiu daca functioneaza mai bine sau mai rau decat vechiul model. dealerul mi-a spus ca au imbunatatit-o substantial. cica au schimbat sistemul cu pompa cu unul pe came. ofi, n-o fi #-o ??? . poate imi explicati si mie care este diferenta si daca chiar inseamna ceva.
                          - atat de multe locuri de depozitare, ca le si uiti pe unde sunt.
                          - tapiteria de piele f. buna (cu gaurele ca la mertzan :lol: )

                          pros:

                          - interiorul putin cam prea spartan;
                          - plasticele par a fi de calitate mai joasa. cel putin asa arata.
                          - pe macadam zgomotul este ceva mai mare. nu deranjant, dar se pare ca este din cauza anvelopelor "all weather"
                          - pe frana trebuie sa apas ceva mai tare decat la passat. dar o fi si masina mai grea.

                          in dotare, mai nou are si un sistem VSA (vehicle stability assist). nu am avut unde sa-l incerc, dar imi inchipui ca functioneaza.

                          cam atat deocamdata. =;

                          Comment


                          • #14
                            ne bucuram sa auzim asta :roll:

                            cutia automata din cate am inteles este mai buna la off-road decat cea manuala, dar cu cea manuala are un dearaj cu 1sec. mai repede la 0-100/h

                            sistemul cu doua pompe in X (stanga fata cu dreapta spate si dreapta fata cu stanga spate) are un abreaj ce se actioneaza cand patineaza o roata din cauza presiunii de ulei ce se face, dar cu came inca n-am auzit :?

                            iar in legatura cu plasticul nu-ti fa probleme ca e foarte rezistent, si daca ai avut ocazia sa te bagi intr-un land rover freelander iti dai seama ca plasticul de pe CRV arata mult mai bine :lol: eu m-am bagat si in ML si vreau sa-ti spun ca plasticul si butoanele sunt de o calitate penibila ptr. asa o masina (doar la modelele din 2002 incoace au mai imbunatatit).

                            si avand in vedere ca CRV nu este un SUV de lux, cred ca se prezinta destul de bine la calitate interior, si calitate per general. Oricum este o masina ce te v-a tine mult timp si te v-a impresiona tot mai mult cum este in general cu orice Honda, te face sa nu-ti para rau de banii pe care i-ai dat pe ea (probabil mai sunt si exceptii dar eu inca n-am intalnit :lol: )
                            http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by dixy2k
                              de ce se incapatineaza astia sa scrie (gresit) in engleza pe masina?
                              Pentru ca in Romania daca te apuci si scrii si in romaneste si in engleza esti din ala smecher, fitos ... Sa va dau un exemplu: un post scos la concurs de o anumita firma romaneasca:

                              Cerinşele jobului:

                              Ofera informatii telefonic despre produsele si serviciile companiei, raspunzind cererilor clientilor intr-un mod politicos si profesionist.
                              Participa la campaniile de marketing direct si urmareste rezultatele acestor campanii in etapa de telemarketing (gestioneaza raspunsurile clientilor la intrebarile din chestionarele de evaluare).
                              Rezolva alte task-uri primite de la seful direct.


                              Task-uri ... :lol: :lol: :lol:


                              Din pacate insa aceia care isi dau aere nu stiu ca ei de fapt vorbesc limba romana tradusa in engleza ... si spun numai prostii ... :lol:

                              PS: Scuze pentru off-topic dar nu m-am putut abtine.
                              Without racing, there is no Honda

                              Comment

                              Working...
                              X