HONDA CR-V

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    asta zic. nici in bucuresti nu se vorbeste peste tot engleza. sa nu creada lumea ca e salvare. sa scrie in romana.
    honda x 5
    "W" stands for Wrong
    Amerika ist Wunderbar

    Comment


    • #17
      Azi am vazut unul visiniu superb in Dorobanti, cu numere rosii. Si incep sa vad din ce in ce mai multe.

      Comment


      • #18
        nicu..... mise pare mie sau ai incurcat pros cu cons?????


        pro este ceva bun.. deci pentru
        cons...impotriva sau contra
        honda x 5
        "W" stands for Wrong
        Amerika ist Wunderbar

        Comment


        • #19
          @ dixy2k: da le-am incurcat din graba sa scriu cat de incantat sunt. scuze, :roll: se intampla si la case mai mari.

          Comment


          • #20
            @ Bogdan_16v: daca o sa vezi una bleu metalizat cu numere rosii sa stii ca e a mea. :lol:

            Comment


            • #21
              ce putere are?
              honda x 5
              "W" stands for Wrong
              Amerika ist Wunderbar

              Comment


              • #22
                @ dixy2k: pai sa-ti spun ce scrie in cartea tehnica:

                engine type: doht, vtec in-line, 4 cylinder, gasoline;

                bore x stroke: 86x86 mm;

                displacement: 1,998cmc;

                max. power: 118kw (160 ps)/6000 rpm; ce o insemna PS :?:

                max torque: 220 n-m (22.4kgf-m)/3,600 rpm;

                compression ratio: 9.8 : 1

                cam atat. concluziile le tragi tu ca oricum esti mai priceput decat mine.

                Comment


                • #23
                  interesant, are cuplu cat accord-ul cu 2.4L :?
                  http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

                  Comment


                  • #24
                    am aflat ce inseamna PS. inseamna Metric Horse Power.

                    Comment


                    • #25
                      160 CP in Europa???
                      HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                      Comment


                      • #26
                        Cred ca am gresit eu. la max. power si max. torque era o * si scria ca e pt saudi arabia. altfel in cartea tehnica nu arata puterea pt. motorul descris ??? scuze ca v-am indus in eroare, dar nu am bagat de seama *. m-am uitat insa pe talon si acolo scrie 110 kw, adica 150 cp. scuze inca odata. restul datelor pe care le-am furnizat sunt reale. :roll:

                        Comment


                        • #27
                          Max. Leistung (80/1269/EWG) ( kW (PS) bei min-1) 110 (150) / 6.500
                          Max. Drehmoment (Nm bei 1/min) 192 / 4.000
                          http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by nicu_s2004
                            sunt absolut impresionat de masina. nu am avut pana acum sansa sa conduc o masina japoneza, dar cu aceasta ocazie am devenit un fan absolut al japonezilor.

                            Dupa primii km de condus (numai prin Bucuresti) iata ce pot spune:

                            cons:
                            - silentioasa (mai silentioasa decat passatul 1.8T de companie);
                            - motorul ivtec este absolut fantastic. nici nu-mi vine sa cred cata putere dezvolta la numai 2.0l si fara sa fie in v. demaraj f. bun pentru o asemenea masina, chiar cu cutie automata. ma intreb cum o fi ala de 2.4l. te rayer: la baietii astia cat de buni motoristi pot fi.
                            - manevrabilitate excelenta (are un bracaj atat de mic ca o intorci aproape pe loc). directia asistata si progresiva la viteza o fac si mai manevrabila.
                            - cutia automata care acum are 5 viteze: R,D,D3,2,1
                            - interior f. mare si confortabil, cel putin in spate este absolut fantastic. spatarele scaunelor din spate se inclina si ele si sporesc astfel confortul.
                            - un portbagaj imens.
                            - am incercat putin tractiunea integrala automata. am bagat-o pe la tunari prin niste namoale mei mari. a functionat si m-a scos din ele. acuma eu fiind un nepriceput nu stiu daca functioneaza mai bine sau mai rau decat vechiul model. dealerul mi-a spus ca au imbunatatit-o substantial. cica au schimbat sistemul cu pompa cu unul pe came. ofi, n-o fi #-o ??? . poate imi explicati si mie care este diferenta si daca chiar inseamna ceva.
                            - atat de multe locuri de depozitare, ca le si uiti pe unde sunt.
                            - tapiteria de piele f. buna (cu gaurele ca la mertzan :lol: )

                            pros:

                            - interiorul putin cam prea spartan;
                            - plasticele par a fi de calitate mai joasa. cel putin asa arata.
                            - pe macadam zgomotul este ceva mai mare. nu deranjant, dar se pare ca este din cauza anvelopelor "all weather"
                            - pe frana trebuie sa apas ceva mai tare decat la passat. dar o fi si masina mai grea.

                            in dotare, mai nou are si un sistem VSA (vehicle stability assist). nu am avut unde sa-l incerc, dar imi inchipui ca functioneaza.

                            cam atat deocamdata. =;
                            S-o stapanesti sanatos. Eu cu a mea am intrat in al doilea an. Cum am un pic mai multa experienta imi permit sa comentez un pic ce ai zis:

                            -Japonezele noastre sunt facute in Anglia.
                            - Si eu am devenit un fan al "japonezelor", pana la absolut mai e loc dar calitatea e excelenta si raportata la pret e mult peste concurenta.
                            - Intorsul pe loc ... hmmm...
                            - Mai mergea un pic de portbagaj, eu mi-am umplut-o ochi de vreo doua ori.
                            - La modelele 2005 au micsorat un pic (software) timpul de reactie al cuplajului 4x4, mecanica este identica. Iarna trecuta am simtit-o de cateva ori spre limita patinand o secunda, ai apoi stabilizandu-se. Senzatia chiar imi place, insa nu cred ca a fost apreciata prea mult de clientela mai feminina. Reversul medaliei e ca acum va cupla mult mai des, cu posibilele pierderi de fiabilitate.
                            - Pielea - si eu am admirat noile finisaje "cu gaurele", in special cele pe culoare deschisa. Cand am luat-o eu nu erau disponibile, doar cea "integrala", cu care ma consolez ca e mai rezistenta la uzura.
                            - Anvelopele BS Dueler cu care vine nu sunt deloc grozave. Eu intentionez sa trec la altele, eventual pe 17" pt vara.

                            Oricum, la cati mai multi km fara probleme. artyman:

                            Comment


                            • #29
                              cred ca gresesti in privinta sistemului AWD de pe CRV-ul de 2005, cel vechi era cu dual pump (cu ambreaje hidraulice) si asta nou este cu came.

                              iar despre gume, ciudat, tot ce vine din japan vine numai cu gume adevarate, ca 2-3 ani nu le poti distruge nici daca vrei. si cam ce vine din japan este mai finisat si mai bine verificat.
                              http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

                              Comment


                              • #30
                                Am primit prin decembrie o "carticica" de la Honda numita "Der neue Honda CR-V". Din ea, am scanat pagina referitoare la AWD si o sa o atasaz. Descrierea sistemului si schita sistemului sunt absolut identice cu cele de pe modelele 2002-2004 - hidraulic, dual pump, nu pomeneste nimic de vreo cama.
                                Sistemul e foarte performant si chiar nu merita schimbat.
                                Micile probleme de aderenta avute iarna s-au datorat mai mult anvelopelor de tip mixt vara iarna, mult inferioare la aderenta unora speciale pt iarna. Daca mai pui ca anvelopele astea au un zgomot la rulaj un pic peste medie vara, intelegi de ce mi-am pus eu in cap sa le schimb, desi arata inca impecabil.

                                Atasez ciuciu, ca n-am cum ... asa ca trebuie sa ma credeti pe cuvant, sau cereti un prospect cu descrierea tehnica a sistemului AWD.

                                Comment

                                Working...
                                X