Problema de ventilatie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema de ventilatie

    Recent am detectat o problema care poate deveni deranjanta. Mai precis cand dau aerul pe 0 (inchis) tot se mai simte un pic. Am remarcat treaba asta in aceasta perioada, pentru ca dimineata il dau pe cald iar la pranz, cand afara e deja destul de cald, se simte ca baga aer desi ventilatia e oprita. S-a mai intamplat la cineva treaba asta?
    PanterA
    Senior Member
    Last edited by PanterA; 10-11-09, 17:20.

  • #2
    La toate masinile am intalnit si intalnesc in continuare aceasta problema.
    Honda Civic 5D 2008 - 1.8 M/T Galaxy Gray
    sigpic
    http://hondafan.etp.ro/gallery/v/bgdsta/

    Comment


    • #3
      Ihi este normal comportamentul, daca vrei sa nu mai intre deloc aer de afara trebuie sa folosesti butonul de recirculare altfel ceva ceva tot va intra care va fi in functie de setarile anterioare (aer/rece)

      LE: postul 1000
      '09 Audi A6, 2.0, A/T, Grey
      Fosta:
      '08 Honda Civic Sedan 1.8 M/T, Taffeta White
      Javascript motherfucker in Iasi?
      http://hondafan.etp.ro/gallery/v/andrei_r/

      Comment


      • #4
        Daca masina este in miscare, este normal sa-ti intre aer in ea, atunci cand este activat butonul care directioneaza aerul de afara. Pune pe "recirculare" si ai sa vezi ca nu mai intra deloc.

        L.E. Andrei a fost mai rapid
        "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

        '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

        Comment


        • #5
          Din moment ce il pui pe 0 nu mi se pare normal sa mai intre nimic. Nu era foarte deranjant dar cateodata...
          O alta problema ar fi cu grilele centrale care nu pot fi inchise

          Comment


          • #6
            Originally posted by Yoo View Post
            ...
            O alta problema ar fi cu grilele centrale care nu pot fi inchise
            asta chiar ca e jenibil...nu tin minte sa fi vazut masina fara asa ceva (obturator)...chit ca puneau unul intre ele, pt amandoua...
            nu te pune cu prostul ca are mintea odihnita (ignorance is bliss)...

            Comment


            • #7
              Mda eu le-am reglat pe ambele in sus maxim si in sens invers(cea din stanga spre dreapta si invers) a.i. bat undeva prin trapa cred, oricum... nu ma mai deranjeaza
              '09 Audi A6, 2.0, A/T, Grey
              Fosta:
              '08 Honda Civic Sedan 1.8 M/T, Taffeta White
              Javascript motherfucker in Iasi?
              http://hondafan.etp.ro/gallery/v/andrei_r/

              Comment


              • #8
                Sa stii ca si eu ma speriasem, am crezut ca am ceva defect. Dar la intalnirea de uichendul asta m-au asigurat mai multi colegi ca "asa face toate", asa ca acum sunt linistit (nu prea, ca nu imi place treaba asta, dar n-am ce-i face).
                http://hondafan.etp.ro/gallery/v/den1grator/

                Comment


                • #9
                  Asta cu grilele centrale care nu se pot inchide e monumentala, sincer nici acum nu reusesc sa inteleg cu de i-au dat drumul in productie asa... si nici la facelift nu cred ca au schimbat.
                  1.8 i-VTEC MT CIVIC 5D Nighthawk Black
                  http://hondafan.etp.ro/gallery/v/escobar/NHB
                  Mavi Travel - Aducem lumea mai aproape de tine
                  http://www.mavitravel.ro
                  STOP ACCIDENTELOR RUTIERE! VIATA ARE PRIORITATE!

                  Comment


                  • #10
                    Nici nu observasem buba asta.
                    ....

                    Comment


                    • #11
                      1. In momentul in care pui ventilatia pe zero, asta inseamna ca ai oprit fortarea aerului inauntru, nu si intrarea aerului in functie de viteza. Deci, e perfect normal. Pentru blocare completa, trebuie sa apesi butonul de recirculare. Eu, unul, nu suport sa opresc ventilatia, simt ca ma sufoc, dar daca ma deranjeaza, o directionez spre parbriz pe prima treapta. Apropo de asta, am vazut multa lume umbland cu geamurile aburite in ultimul hal si cu recircularea pusa. Wrong! In masina tb sa intre aer, catusi de putin, ca sa pastrezi geamurile neaburite. In plus de asta, nu inteleg cum respira acei oameni propriul CO2, e un mister pentru mine...nu mai zic de riscul de a face accident si frecatul geamurilor cu carpa ca la Daciile alea vechi. Odios!
                      2. Clapetele centrale nu au posibilitatea de a se inchide manual la nici o Honda. Cel mult poti directiona aerul spre parbriz ca sa nu te mai incomodeze, fie si cu ventilatia pusa pe 0.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by BogdanRR View Post
                        2. Clapetele centrale nu au posibilitatea de a se inchide manual la nici o Honda. Cel mult poti directiona aerul spre parbriz ca sa nu te mai incomodeze, fie si cu ventilatia pusa pe 0.
                        La accord-ul nou exista aceasta posibilitate daca nu ma insel :P.
                        Oricum, este foarte ciudat ca nu este pe toate masinile.

                        LE. Da, exista la accord, uite un link cu o poza a bordului: http://www.hondatrading.ro/modele/Accord/galerie-foto/8
                        '08 Civic Sedan 1.8 M/T New Red Pearl

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by _ADN_ View Post
                          La accord-ul nou exista aceasta posibilitate daca nu ma insel :P.
                          Oricum, este foarte ciudat ca nu este pe toate masinile.

                          LE. Da, exista la accord, uite un link cu o poza a bordului: http://www.hondatrading.ro/modele/Accord/galerie-foto/8
                          Da, pt ca noul Accord are guri de ventilatie separate pt locurile din spate. La celelalte modele, nu exista, astfel ca gurile centrale asigura cat de cat un jet catre cei din spate.

                          Comment


                          • #14
                            Concluzie. Honda iubeste si pasagerii din spate )
                            Nu mai eu nu Cum ii prind in masina ii pun sa isi puna centurile de siguranta ii dau cu capul de geam sau tetiere
                            Eu unu prefer geamul deschis macar din cand in cand. Parca e alta senzatie cand te mai biciuieste si crivatul. Apreciezi altfel viata si masina )
                            Honda Type R 2.0 - Black Pearl GT Pack
                            Ex: Honda Civic 5D 1.8 Sport - Orange Tangerine 2008

                            Comment


                            • #15
                              e ceva normal sa intre aerul in masina. Practic imagineaza-ti ca tot sistemul de ventilatie e un tub care vine din partea superioara a capotei si merge pana in habitaclu cu un obturator pe undeva pe traseu (pt recirculare) (evident e mai complicat decat explic dar ca sa priceapa cei ce nu au imaginatie) si deci e evident daca nu obtureaza nimic, aerul tot intra pe tub si iti intra in masina. Chiar si cand stai pe loc intra, fara sa iti dai seama (ca un geam intredeschis).
                              Deci pui pe recirculare si e ceva perfect normal pentru TOATE masinile inclusiv cele de super lux (poate unele pun automat pe recirculare insa ma indoiesc) deci daca ti-e lene sa apesi pe butonul de recirculare ca sa nu mai intre aer mergi cu autobuzul RATB unde nu intra aer DELOC (ma rog ies aere din oameni din alta categorie decat aer proaspat care te lovesc direct in fata).
                              Stiu ca replica suna putin dur insa nu este adresata asa si nu fac morala nimanui.

                              p.s. tineti pe recirculare zilele astea, guvernul a cazut si aerul are un miros general de comunism in el... cu atat mai mult cu cat au respins in senat referendumul cu privire la parlament unicameral.

                              Comment

                              Working...
                              X