Revizii Honda Civic 5D

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Te primesc cu materialele tale dar recomanda filtru de ulei si de aer sa-l pui de la ei. Mai usor la garantie in caz ca filtrul cumparat de tine cedeaza. Ramane filtrul de polen, care poate fi orice, eu am unul acum nu stiu ce marca dar este cu carbon activ.
    La Chiajna ai vitrina prin care vezi tot in service. De la Asko am luat si eu masina si tot acolo fac reviziile. Am fost la Carpati-ul de la gara sa-mi schimb un bec de semnalizare si nu mai imi trebuie. Nu mi-a placut la fel de mult. Dar fiecare cu parerile lui.
    The things you are scared of, are usually the most worth while...
    If you wanna FLY, at least FLY BLACKsigpic ->

    Comment


    • ms, nu sunt fan Carpati,am intrebat sa vad daca lumea are incredere in Asko. mie mi-au spus ca ma costa 124 +tva euro pt revizie cu tot cu ulei texaco de la ei sau 150 numai manopera, cum ar fi? nu stiu analizez

      Comment


      • Originally posted by adrian73 View Post
        ma costa 124 +tva euro pt revizie cu tot cu ulei texaco de la ei sau 150 numai manopera
        ?? Manopera banuiesc ca este in lei?

        Revizia de 1 an m-a costat in 05.2011: Manopera 240 de lei [cred ca 2 ore], filtru aer 134 si filtru ulei 60. Cu uleiul am venit eu si filtru de polen l-am schimbat eu.
        Tu ce doresti sa stii mai exact? Cum iese mai bine la calcul sau daca avem incredere in Asko? Daca avem incredere, citeste cele 59 de pagini de aici[unde ai si postat] si vezi ce pareri au utilizatorii. Iar la calcul, clar iesi mai bine cu uleiul ales de tine. 1 la mana ca iti alegi ce-ti doresti [dar sa fie in parametrii indicati], 2 la mana platesti un pret cinstit pentru ulei. [P.S.: Nu trata postul acesta ca un raspuns ironic, nu aceasta e intentia!]
        The things you are scared of, are usually the most worth while...
        If you wanna FLY, at least FLY BLACKsigpic ->

        Comment


        • Nu stiu cat de bune sunt consumbabilele, dar cert e ca nu poti fi sigur ca sunt originale. Daca nu sunt originale si iti infunda motorul (au fost cazuri de asa ceva, poti sa cauti si pe forum) pierzi garantia motorului. Toata revizia poti sa o supraveghezi lipit pe geam la Asko
          Eu merg la ei de 4 ani si nu am avut probleme, decat cu un tip de la daune care chiar nu isi dadea interesul pentru Asko. Daca i-am spus domne te rog sa imi montezi ornamente aripa fata stanga+dreapta, dar ti le platesc numai daca le pui aproape perfect (fiind patit cu ornamente umflate de gheata si prost montate) si zice da cum sa nu. Si apoi ma suna ca imi sta mai bine pe masina cu alea mele ca ei nu pot sa monteze unele noi noute (300 lei bucata daca am retinut bine) pe masina ca sa stea impecabil. Ce sa inteleg, ori erau incompetenti intr-un service Honda, ori nu ii intereseaza sa imi ia banul. Repet ornamentele dorind sa le cumpar de la ei.
          Uleiul din fabrica e 0W-20 deci un 5W-30 este foarte Ok daca nu gasesti 0w-30 (care e si mai scump). Nu prea se pune 5w-40 decat din ratiuni personale nu as putea sa spun sub nici o forma obiective. 300V se pune numai daca mergi cu masina pe circuit si il schimbi la fiecare 5000km. Nu este pentru mers in oras unde nu ai timp poate nici sa o incalzesti masina. Uleiul care l-am luat de la Motul a fost 60lei/litru Eco-Energy http://www.motul-romania.ro/default....6&idsub=24&b=1
          Honda Type R 2.0 - Black Pearl GT Pack
          Ex: Honda Civic 5D 1.8 Sport - Orange Tangerine 2008

          Comment


          • ok, ms pentru raspunsuri , dar mai am 3 intrebari, ce ulei sa aleg de la motul, pentru ca cei de la service Asko mi-au spus ca pot sa vin cu ulei "5W40, dar se poate si un 0W20", care este diferenta din p.d.v tehnic. ?pe masina ce ulei este pus atunci cand este noua si ce ulei se recomanda in cartea tehnica? si filtru de polen daca il pun de la ei este de acela cu carbon sau nu?ms

            Comment


            • Originally posted by adrian73 View Post
              ok, ms pentru raspunsuri , dar mai am 3 intrebari, ce ulei sa aleg de la motul, pentru ca cei de la service Asko mi-au spus ca pot sa vin cu ulei "5W40, dar se poate si un 0W20", care este diferenta din p.d.v tehnic. ?pe masina ce ulei este pus atunci cand este noua si ce ulei se recomanda in cartea tehnica? si filtru de polen daca il pun de la ei este de acela cu carbon sau nu?ms
              1.) Uite linkul de la Motul sa iti alegi fix pentru masina ta (motirzare/an etc) ce ulei iti recomanda ei. Apoi il comanzi/mergi si il cumperi si Honda nu o sa ti-l refuze ca nu ar fi conoform cu specificatiile lor.
              http://ew5.earlweb.com/search.php?su...age=5&brand=45

              2.) Pentru a doua intrebare poti citi intreg threadul pentru a-ti forma o parere despre ulei si ce inseamna fiecare cifra (ca doctor nu o sa ajungi )

              3.) Nu stiu, dar nu cred ca e cu carbon...dar poate ma insel.

              Stiu doar ca filtrul de aer era "umed" asa s-au exprimat, dar nu m-au interesat detaliile si ca din cauza asta nu poate fi suflat (nu ca ar fi fost recomandat).
              Daca retin bine preturile de acum 1 an au fost: 60 lei cel de ulei, 125 cel de aer de la motor, 30lei cel de habitaclu .
              Honda Type R 2.0 - Black Pearl GT Pack
              Ex: Honda Civic 5D 1.8 Sport - Orange Tangerine 2008

              Comment


              • Tocmai am facut revizia de un an la Asko pret 849 cu ulei honda 0-20, cu texaco era vre-o 640. Reducere 15% la manopera ca mi-am luat masina de la ei si membru forum. Asta asa daca sunteti curiosi cat costa sa te duci doar cu cardul in buzunar.
                Oricum multumesc Celor de la Asko ca mi-au mai rezolvat si o micuta problema.

                Comment


                • Okay am 150.000 km si vreau sa fac revizia... ar trebui sa tin cont de ceva in plus la schimbul de ulei filtre etc? motor 2.2 diesel masina civic 5d 2008.
                  http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v...al+blue+pearl/

                  Comment


                  • pai curatat egr daca nu ai facut asta, antigel, lichid frana, curele accesorii....cam tot ce scrie in cartea de service.

                    Tu ce ulei folosesti?

                    Comment


                    • Am trecut de la ulei honda la ulei castrol edge si am ramas pe 0w30. Sincer nu am vazut nici o diferenta... insa eu schimb uleiul si toate filtrele la 10.000 km.
                      Curatarea EGR-ului se poate face la orice service sau este nevoie de ceva special ?
                      http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v...al+blue+pearl/

                      Comment


                      • Nu e nevoie de nimic special pentru egr..doar setul de garnituri care cred ca e pana in 100 lei.In anglia e 9 lire.Sunt cateva suruburi de dat jos si furtunase.E un tutorial pe civinfo si era si pe hondafan dar vad ca a disparut.La asko cred ca e max 300 de lei toata treaba.Eu in primavara il curat chiar daca am 50k pt ca iarna nu merg distante lungi cu masina so are un suierat care ma sacaie.

                        Comment


                        • Se poate să se mai fi discutat pe undeva p-aci'... dar eu nu găsesc.

                          La un schimb de ulei la R18A (service fill) intră 3.7 litri. Pe de altă parte, īn filtru intră 0.2 litri.
                          Īntrebare: cei 0.2 litri sunt incluşi īn cei 3.7, sau intră 3.9 cu totul?

                          Răspunsul la īntrebarea asta mi-ar da răspunsul la o altă īntrebare.... Fac un schimb cu un gallon american (3,78 litri) sau tre' să mai iau un sfert peste? Īn aproape 4 ani nu a fost nevoie să completez niciodată uleiul, aşa că īncă nu mă gāndesc să iau 1 litru peste schimb, "să fie"...
                          '16 Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BoosterJet 4WD 6MT Spirit Canyon Brown Metallic

                          Comment


                          • 3.7 Litri reprezinta cantitatea maxima de ulei, in cazul unei revizii (schimb de filtru ulei inclus).

                            Iti ajung la fix 4 quart-uri pentru revizie.

                            1 quart = 0.946 Litri, deci 4 quart-uri fac 3.78 Litri, mai mult decat suficient, avand in vedere ca in motor oricum mai ramane un film subtire de ulei pe toate componentele interne. Vei vedea ca in ultimul bidon de ulei va ramane practic mai mult ulei decat iti da calculul de mai sus, privind lucrurile practic vs teoretic.

                            Comment


                            • That's good news, thanks!
                              '16 Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BoosterJet 4WD 6MT Spirit Canyon Brown Metallic

                              Comment


                              • Zilele trecute mi-am facut revizia de 1 an sau 20.000 km la Hachi Motors Iasi. Pretul total a fost de 560 de lei cu consumabile Honda. Destul de bun pretul zic eu.

                                Toate bune si frumoase, dar dupa revizie, masina a inceput sa porneasca foarte greu dimineata, cand e rece. Inainte de revizie pornea foarte rapid la -15 grade, iar dupa revizie sta si se chinuie ca o Dacie veche la -10 grade. Daca as fi avut timp m-as fi dus la service dar cum timp nu este, intreb pe forum. E normal? Trebuie sa se mai "uzeze" uleiul ca sa-si intre in parametri normali? Uleiul este 0w20 (asa avea si inainte) si asa e recomandat si de service.

                                Comment

                                Working...
                                X