A experimentat cineva acest APEXi AFC NEO Fuel Controller pe Accordul de 2.0? Sau pe vreun motor K-series?
APEXi AFC NEO Fuel Controller
Collapse
X
-
interesanta optiunea, gasisem ceva despre acest modul unde zicea ca majoritatea masinilor castiga intre 10-20cp (nush cat de real este). daca afli mai multe info sa ne tii si pe noi informati.
a mai venit cineva mai demult pe forum (nu mai stiu cine) cu o idee de asa ceva, nu mai stiu unde este postul respectiv, dar am pastrat linkul catre site-ul respectiv.
http://www.powersystem.fr/UK/fiche_p...r_def=Essence#
Oare se merita, chiar sa fie castigula asta?www.soundlightvideo.ro
www.slvservices.ro
EX: '07 Honda Accord 2,0 Executive M/T Carbon Bronze Pearl
'16 Honda Civic Tourer 1.6 Executive M/T White Orhid Pearl
Comment
-
Ideea este in felul urmator. Orice carburatie se bazeaza pe regim de amestec. Pentru acelasi motor in diverse conditii ECU stabileste amestec sarac sau bogat. Proportia de amestec este undeva de la 10:1 la 14:1 (untitati aer:unitati carburant). De exemplu la rece face amestec bogat.
Un tuning de 2 lei (noi) se poate face prin eliminarea senzorului de aer din circuitul de admisie si montarea unei rezistente in soclul acestuia. ECU citeste valoarea si decide sa supra-alimenteze cu benzina => putere.
Acum, cutia Apexi este un device dragut, fancy, cu informatii prezentate intr-un mod foarte placut si deci un castig in sensul asta. Mai mult daca-l poti activa si dezactiva la dorinta reprezinta inca un avantaj.
Dezavantajele unui astfel de tuning: motorul merge in regim "pacalit", ceea ce inseamna depuneri, solicitari nefiresti, temperatura nefiresc crescuta, etc. Dar, bottom line este castig de putere va exista. Si acum raspuns la intrebare: nu stiu daca va merge pe 2.0 .2007 CL7, Graphite Pearl
Comment
-
Avantaje ar mai fi si de genu, turatii prestabilite la plecare, ridicarea limitelor superioare de plafonare. In cazul montarii de axe cu came sport, apare un castig in ture inalte, care fara ridicarea plafonarii in ture nu renteaza.
De jucaria din TM as fi interesat, intai de un pret si apoi de o proba, sa vedem daca este compatibil cu 2.0
Comment
-
Originally posted by sintaxinteresanta optiunea, gasisem ceva despre acest modul unde zicea ca majoritatea masinilor castiga intre 10-20cp (nush cat de real este). daca afli mai multe info sa ne tii si pe noi informati.
a mai venit cineva mai demult pe forum (nu mai stiu cine) cu o idee de asa ceva, nu mai stiu unde este postul respectiv, dar am pastrat linkul catre site-ul respectiv.
http://www.powersystem.fr/UK/fiche_p...r_def=Essence#
Oare se merita, chiar sa fie castigula asta?
http://www.motortuning.ro/e107_plugi...icle.php?in=b#
Comment
-
@andreicsa,
man eu nici nu am zis ca este tot una, am intrebat daca oare se merita asa ceva, si daca chiar se castiga atat.
a si danke de link - nu stiam ca se aduce oficial asa ceva la noi. sunt curios daca a pus cineva asa ceva pe masina, sau daca are in plan.www.soundlightvideo.ro
www.slvservices.ro
EX: '07 Honda Accord 2,0 Executive M/T Carbon Bronze Pearl
'16 Honda Civic Tourer 1.6 Executive M/T White Orhid Pearl
Comment
-
Originally posted by Paul RRAre MAX(Spoon) de vanzare unul nou-nout, asa ca cei interesati sa se anunte. La noi in TM a fost testat pe S2000 cu rezultate surprinzatoare :wink:The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.
DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR
Comment
Comment