Piese inlocuite/interventii - masini cu istoric lung

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Eu cam la 20k schimb placutele de pe fata si vreo 40-50k pe cele de pe spate. Si mers cam 80% in afara orasului, dar exagerez tot timpul cu frana, in sensul ca prefer sa pun frana decat sa frec ambreiajul sa retrogradez viteza pentru scurt timp ca apoi sa revin iar.
    In plus, autostrazile din Austria si mai ales Germania cred ca au pitici pe care rod "carnea" de pe placute.
    Ex: 06' Honda Accord 2.2 i-cdti
    Current: '02 Peugeot 206 2.0hdi/ '10 Fiat 500 1.2L/ '02 Smart 42 0,6/ '07 Mitsubishi Outlander 2.0DiD

    Comment


    • #77
      La mine e invers. Ma tine mult si bine fata. In schimb mi se duc mai repede alea din spate, fata 40k-50k spatele 20k-30k. Nu doar cu Honda si cu precedenta a fost la fel. Masina e in regula. Nu are probleme cu franarea.
      Cine stie oi fi atacand prea tare curbele si ma corecteaza sistemele, cu toate ca nu am simtit asta.
      Honda Accord - 2006 2.0 Executive

      Comment


      • #78
        Si la mine e la fel. Schimbam de obicei 2 perechi pe spate la 1 pe fata.

        De cand am schimbat set ATE complet discuri/placute, dupa 40k km se pare ca inca mai am jumatate din ele si fata si spate.
        2008 CL7 2.0 M/T SSE - Black
        2007 Jazz CVT - Blue
        “Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi.” Soichiro Honda
        sigpic

        Comment


        • #79
          am gasit bratul si pivotul superior stanga care trebuie inlocuit la 340 lei,producator Ashika.stie cineva unde sunt facute piesele Ashika? sau imi puteti recomanda un producator ok dar cu preturi decente,pt ca la reprezentanta au zis ceva de 13-14 milioane.pare cam mare diferenta de pret si nu stiu ce sa aleg,sau ce producator sa caut.
          multumesc

          Comment


          • #80
            Cred ca mai bine schimbi tot bratul, lamforder 340 lei


            http://www.autokarma.ro/brat+suspens.../10113/10308/0
            EX. Accord '05 CL9 Satin Silver
            Del Sol '94 ESI
            CIVIC X 1.5 Sport Plus CVT
            BMW Z4 '03 Titan Silver

            Comment


            • #81
              Blueprint (specializat pe piese pentru Japo) , Lemforder și Febi Bilstein știu că sunt bune dpdv calitativ, din producătorii aftermarket. Eu aș alege între ei, ca alternativă la OEM.
              -------------------
              There is no point of having if you can't share.

              Comment


              • #82
                multumesc pt informatie.autokarma vad au preturi mult mai bune fata de ce am gasit eu.o sa vb cu ei

                Comment


                • #83
                  multumesc pt informatie.autokarma vad au preturi mult mai bune fata de ce am gasit eu.o sa vb cu ei

                  Comment


                  • #84
                    Cine a schimbat bujiile la CU1? Ce ati pus?

                    Comment


                    • #85
                      Le-am schimbat la reprezentanta in Romania odata la 40.000 si inca odata la 100.000. Au pus piese de origine in ambele cazuri, am gasit cutiile cu bujiile vechi in portbagaj.
                      In Germania la revizia de 120.000 mi-au spus ca nu se schimba asa des, ci la fiecare 120.000 km. Au fost verificate de ei atunci si au zis sa nu-i mai intreb pana la 240.000 despre bujii.
                      Honda Accord 2.0 Comfort, M/T, CU1, Premium White Perl

                      Comment


                      • #86
                        Am schimbat si eu la cu1 bujiile : SKJ20DR-M11S denso .. aprox 110k km . Acelasi tip erau deja in motor si am mers tot pe mana lor

                        Comment


                        • #87
                          Confirm, aceleasi tip de bujii su pus si la mine, am gasit printr-un document mai vechi unde mi-am notat: Denso SKJ20DR-M11S.
                          Honda Accord 2.0 Comfort, M/T, CU1, Premium White Perl

                          Comment


                          • #88
                            Azi am schimbat cilindrul si garniturile aferente la etrierul de pe dreapta spate. Masina are 130600 km.

                            Comment


                            • #89
                              Multumesc pentru info. Voi pune acelasi model.

                              Comment


                              • #90
                                Eu am asa .....o babeta de HONDA .
                                Honda Accord CG8. Motor 1850 cmc 100 kw VTEC 16 VALVE
                                Fabricata in UK, volan pe stanga la data de 12.12 1998
                                KM la bord 90.000 ( acuma reali sau nu ....nu se stie ) tind sa cred ca sunt reali .am facut niste sapaturi.
                                Schimbat ... cind am luat-o : Distributia completa (role, curea transmisie si o curea de arbore balansier +curele accesorii ,filtre toate, ulei motor si ulei cutie viteze.
                                Bujii ,Denso... nu era nevoie dar eu le-am schimbat
                                FISELE de bujii....... trebuiau schimbate ca dadeau ceva rateuri.
                                Placute frana ATE si lichid de frana tot ATE.
                                In rest NO PROBLEMS.
                                Cu vreo 6 ani inainte de achizitionarea Hondei am avut o Lancia prisma 115 cai .1.6 parca motorul ,nu trecea luna sa nu cada ceva la ea ,mi-a scos peri albi.
                                Last edited by gigi; 16-08-15, 11:20.

                                Comment

                                Working...
                                X