Check in bord

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    www.autokarma.ro, 126 lei setul pentru față (4 buc), cu tot cu avertizor acustic de uzura.
    Chiar acum sunt la service sa le schimb + ulei la cutia CVT. Revin cu impresii dupa 30-40 km.
    Era asa de frig afara, incat atunci cand am vrut sa-l scuip pe unul, i-am infipt un țurțure in gat!

    Comment


    • #32
      Avem placute noi Ferodo Premier si ulei nou OEM Honda la cutia CVT.
      Dupa circa 10 km parcursi nu pot da un verdict pertinent pentru placute, ca nu s-au asezat imca bine pe discuri, insa cel putin nu scartaie. Dupa ce mai parcurg ceva km o sa probez frana cu apasare mai puternica, sa vad cum se comporta fata de placutele vechi, care apropo, erau TRW se pare.
      Insa cutia CVT si-a revenit ca prin minune dupa schimbul de ulei si nu mai exista acea trepidatie la plecarea de pe loc. Astept s-o vad cum se comporta si dupa ce o incing mai bine pe mai multi km parcursi.
      Era asa de frig afara, incat atunci cand am vrut sa-l scuip pe unul, i-am infipt un țurțure in gat!

      Comment


      • #33
        Astept un feedback sa imi spui cum sunt. Vreau sa ajung cu masina la un service , ăștia unde am schimbat anvelopele mi.au spus că discurile sunt uzate. Si vreau sa ii mai fac ceva controale gen : bujii ( nu am gasit in carnetul de întreținere ca ar fi schimbate vreodata) , la fel in care scrie ca de " verificare joc termic supape" ...nu am gasit sa se fi facut ...cică la 40.000 se face , sincer nici nu stiu care e treaba cu jocul asta termic . Si masina are 215.000 din 2007 , cutie manuală , serie motor L13A1

        Comment


        • #34
          Nu-s bune, dupa 2-3 zile de la montaj au inceput sa scartaie uneori la franare usoara, mergi pe ATE, stie Injector ce stie. Totusi parca franeaza bine, dar inca n-am lovit frana violent cu noile placute.
          Sao OEM daca ai portofelul mai bazat, dar ia-le de pe coxmotorsparts cand organizeaza baietii groupbuy, ca in Ro e posibil sa-ti ceara un scor ametitor ca sa iti aduca OEM Honda.
          Bujii ia NGK simple, nu e nici o sfaraiala cu cele Iridium sau Laser Iridium (pentru GPL). Masina mea se comporta identic cu orice fel de bujie NGK. Pana acum am facut cea mai proasta investitie in Jazz cumparand bujii NGK Laser Iridium speciale pentru GPL. Au costat o mica avere (sunt 8 buc * 63 lei /buc). Absolut nici o diferenta fata de bujiile de 12 lei bucata.
          Daca te bate gandul sa schimbi discurile, as sugera discuri + placute ATE dar aici oricum e decizia ta.
          De jocul termic in supape nu stiu ce sa spun, sunt habarnist, poate ne lumineaza vreun coleg.
          Bafta!
          fbogdan
          Senior Member
          Last edited by fbogdan; 24-04-18, 00:38.
          Era asa de frig afara, incat atunci cand am vrut sa-l scuip pe unul, i-am infipt un țurțure in gat!

          Comment


          • #35
            Originally posted by fbogdan View Post
            Nu-s bune, dupa 2-3 zile de la montaj au inceput sa scartaie uneori la franare usoara, mergi pe ATE, stie Injector ce stie. Totusi parca franeaza bine, dar inca n-am lovit frana violent cu noile placute.
            Sao OEM daca ai portofelul mai bazat, dar ia-le de pe coxmotorsparts cand organizeaza baietii groupbuy, ca in Ro e posibil sa-ti ceara un scor ametitor ca sa iti aduca OEM Honda.
            Bujii ia NGK simple, nu e nici o sfaraiala cu cele Iridium sau Laser Iridium (pentru GPL). Masina mea se comporta identic cu orice fel de bujie NGK. Pana acum am facut cea mai proasta investitie in Jazz cumparand bujii NGK Laser Iridium speciale pentru GPL. Au costat o mica avere (sunt 8 buc * 63 lei /buc). Absolut nici o diferenta fata de bujiile de 12 lei bucata.
            Daca te bate gandul sa schimbi discurile, as sugera discuri + placute ATE dar aici oricum e decizia ta.
            De jocul termic in supape nu stiu ce sa spun, sunt habarnist, poate ne lumineaza vreun coleg.
            Bafta!
            @fbogdan, da-mi voie sa te contrazic un pic:
            1) eu n-am pomenit nimic de placutele ATE, doar de discuri ATE. Placutele ATE au fost cea mai proasta experienta ever (Cele mai galagioase, foarte dure, au tinut vreo 54k parca (foarte mult pentru jazz, cand le-am dat jos nu erau nici la jumate uzura) si au lasat santuri adanci in discuri, dupa ele am fost nevoit sa schimb discurile)
            2) Tu, eu, oricare altul n-are cum cum sa contabilizeze imediat avantajul bujiilor de iridiu, deoarece acele procente care sunt in avantajul tau gen de pana la 1-3% plus la CP si de pana la 5% avantaj la consum (repet, de pana la...adica pot fi 2%, 3.7%, 4.2%) sunt infime pentru a le simti imediat/in timp real, cu al "cincilea punct de sprijin" dar in acelasi timp asta NU inseamna ca ele nu exista!!!.....ca sa nu mai zic ca tot avantajul asta poate fi usor anulat de presiunea scazuta la roti pe care uneori le mai uitam sa le verificam, de calitatea si performanta anvelopei, de calitatea benzinenei, etc, etc. Probabil n-ai schimbat personal bujiile, daca ai fi schimbat ai fi stiut cat e de dificil accesul la cele 4 bujii din totalul de 8buc de pe spatele blocului, care sunt aproape de evacuare.
            Cu aceasta ocazie iti reamintesc ca avantajele bujiilor de iridiu nu sunt imediate, ci pe termen lung, iar termenul la iridiu e de 100k km.
            Sa admitem ca ai cu ele avantaj la consum de doar 2%, in 100K ai recuperat banii dati pe iridiu si ai protejat bobinele de inductie....like a boss

            @scubaru cand masina e noua s-ar putea ca la 40k si la 80k vei desface degeaba capacul culbutori, iar la 120k deja e musai. Daca as fi in locul tau si n-as avea nici o dovada cand au fost efectuate astfel de lucrari as merge la verificare.
            InjectoR
            Senior Member
            Last edited by InjectoR; 24-04-18, 18:56.
            Acest fenomen a fost deja observat si studiat de către oamenii de știință si psihologii din Marea Britanie. S-a scris chiar si in Wikipedia".

            … Jazz do it ...

            Comment


            • #36
              Mea culpa daca te-am citit gresit, intelesesem ca ai testat mai multe tipuri de placute si dupa OEM, doar ATE ar fi apropiat ca si performate si nu scartaie la franare.
              Era asa de frig afara, incat atunci cand am vrut sa-l scuip pe unul, i-am infipt un țurțure in gat!

              Comment


              • #37
                O sa merg la service sa o " aranjez" putin pe doamna , nu de alta dar chiar imi place mașinuță (chiar dacă nu merg eu personal eu ea prea mult) dar vreau sa o verific sa ma asigur ca este totul ok si sa investesc putin in ea , va multumesc pt sfaturi si sugestii

                Comment


                • #38
                  Originally posted by fbogdan View Post
                  Mea culpa daca te-am citit gresit, intelesesem ca ai testat mai multe tipuri de placute si dupa OEM, doar ATE ar fi apropiat ca si performate si nu scartaie la franare.
                  Din punctul meu de vedere, exact așa stă situația. BTW, OEM sunt produse de ATE și TRW de cele mai multe ori.
                  -------------------
                  There is no point of having if you can't share.

                  Comment


                  • #39
                    În Galati nu am gasit pe nimeni sa regleze supapepe termice . Stiti pe cineva care se ocupa de asa ceva ? Sau trebuie le explic eu altceva? Cand am întrebat la vreo 3 service -uri dacă stiu sa faca " reglajul termic la supape" ...toti au zis ca nu se pricep

                    Comment

                    Working...
                    X