If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
si totusi am si eu cateva "chestii": d c mi-ati schimbat titlul topicului ca il facea si pe el mai special putin, asa "vedeam" eu masina atunci cand am luat-o si cand i-am deschis un topic (si d c mi l-ati schimbat dupa 3 ani si nu imediat atunci, sau cand s-a trecut la noile sectiuni?)
si 2, daca tot l-ati schimbat d c nu a scos nimeni poll'ul (lucru pe care l-am solicitati in repetate randuri )
The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.
am refacut amortizoarele fata Tein ... si anume schimbate bucsile de ghidaj, supapele si au fost reincarcate cu azot ... uleiul era inca perfect au fost montate pe masina si am facut geometria in varianta fast road setup si a iesit perfect perfect pana la ultimul mm sau grad o sa ies mai pe seara sa vad cum sta masina pe sosea
la capitolul suspensie pana la primavara urmeaza "rear camber kit" de la Eibach sau D2 si ceva bare de rigidizare pe spate
de asemenea din UK m-am intors cu ceva bun (ma rog, ea e inca pe drum) si urmeaza ceva surpriza pt mine si sper ca pt cat mai multi posesori de Honda
The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.
nu ca nu am unde sa ii bag hidrogen in ro
e ceva tot pt EP3
ah... si daca mai sunteti interesati de geometrie f f profi, tipul care m-a ajutat lucreaza cu cei de la raliuri din RO si e f implicat in kartingul din tsara si din afara ... are un garaj f profi kiar in centru (undeva f f aproape de mine) si si-a luat un sistem f tare de reglat unghiurile din State pe care l-a testat pe masina mea si cica a dat rezultate impresionante... de asemenea o sa va spun cum sta treaba cu amortizoarele pt ca eu le-am vazut refacute si aratau extrem de bine ... 0 km
The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.
Am facut teste... masina kiar si pe aderenta asta de 2 lei se simte extrem de stiff... si sper sa isi faca efectul noua geometrie ... ca suspensia clar se simte
si acum urmeaza sa vedem ce lucruri bune mai avem pe stoc
The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.
ex CL7 AT 2006
CN1 Sport 2005
KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"
"The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"
Comment