ACHIM: '05 Honda Civic Type-R, Black

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by BogdanCTR
    Pe viitor, cauta si tu sa ai grija sa nu se mai intample chestii de genul asta.
    mda, adica NU O MAI LOVI !
    Jante si Anvelope --> www.gumebune.ro

    '02 Stream - http://www.hondafan.ro/forum/showthr...-0-i-VTEC-Grey

    Comment


    • daps... cam asta e ideea ops:

      @Bogdan: nu iti imagina ca e mizerabila in interior... am dus-o la spalat de vreo doua ori si acum am reusit sa scap de mirosu de service dinauntru, da' tot nu ma simt eu multumit pe deplin :roll:
      The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



      DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

      Comment


      • Eu o tin mai departe in hardcore si spun:

        - tu la anisorii tai si la putina experienta n-aveai ca cauta sa incerci sa domolesti o astfel de masina.

        - cum naiba poate cineva sa scoata o masina "stricata" dupa 7luni de stat la reparatii, ramane o enigma?!?!?

        - chiar nu se poate face ceva cu asigurarea sa-ti primesti banii si sa-ti iei altceva? La stilul tau de condus mai bine nu prea mai are cum sa fie.
        HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

        Comment


        • eu ma apar si spun:

          - accidentul l-am facut la 60 de km/h din cauza unei masini de gunoi care nu s-a asigurat cand a dat in spate si nu cand mergeam cu 200 la ora pe sosele inguste :roll:

          - plata a fost facuta si nu mai exista alta sansa. daca e sa imi cumpar altceva imi iau S2k si mor sigur

          - stricata nu e masina... am batut aseara un GTi din mers (de pe loc nu ai sanse sa pleci pe vremea asta) fara drept de apel. are cateva probleme care in max 1 luna o sa le remediez :roll:

          - cand ne intalnim te invit la o tura sa iti demonstrez ca nu sunt kiar "bomba" ops: tot incerc sa ma scuz si sa motivez acest accident prin ghinion, iar cealalta lovitura (mult mai slaba) prin faptul ca gandul imi era plecat in cu totul alta parte la acea vreme am condus masini mult mai mari si mai puternice (A6 4.2, X5 4.4) si nu o zi sau 1h si kiar nu am avut niciun fel de stres...
          The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



          DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

          Comment


          • Ideea de baza pe care vrea sa o sugereze Udo e, intr-un fel, corecta, dar aici exista o exceptie, deoarece Achim are destui km cu masina si tare ma indoiesc ca 'nu le are'. Masina asta scoate untul din tine in ceea ce priveste experienta la volan, oricum.
            Si eu pot sa spun ca, desi am capatat ceva experienta (aproape 7 ani si peste 150.000 km), au fost situatii cand si eu am fost la 'mustata', si chiar de curand. Numai bunul D-zeu si zodia norocoasa m-au salvat de la un incident neplacut. Ce-i drept, limitele acestei masini in anumite conditii (nu o vad deloc ca pe o masina de iarna) si traficul din ce in ce mai haosist m-au obligat sa o las mai moale si sa fiu destul de prudent, si, chiar daca legea imi permite destule, prefer sa las de la mine decat sa vad masina botita si sa stau ore in sir la politie si luni intregi cu pe-jos-ul.

            Ca o concluzie, nu puterea masinii asteia joaca feste celor cu experienta mica, e foarte controlabila in conditii normale si chiar si in cele speciale, iar plaja de putere e pentru posibilitatile tuturor, ci comportamentul ei in situatii super-speciale. Tocmai rigiditatea sasiului si asezarea ei pe sosea iti confera o siguranta periculoasa, as putea zice: o manevrezi la maxim, dar in situatii limita tinde sa te cam lase 'cu chilotii in vine' daca nu iti dai seama pe moment cum s-o iei.
            Ideea e ca masina asta se controleaza intr-un fel care nu prea e comun, am condus si eu destule masini si nu prea se pot compara la capitolul asta. Nu in sensul bun si nici rau, pur si simplu difera destul de mult.

            Comment


            • sunt intru totul de acord cu Bogdan :roll:

              din pakte cred ca tie ti-au suras astrele ceva mai mult :P
              The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



              DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

              Comment


              • Originally posted by Achim
                sunt intru totul de acord cu Bogdan :roll:

                din pakte cred ca tie ti-au suras astrele ceva mai mult :P
                Stiu, si Tom m-a 'felicitat' din inima cu o vorba de duh ce implica orificul bucal si persoana care mi-a dat viata, atunci cand a vazut masina impecabila in parcare la Shorley. :lol:

                Comment


                • Foarte tare asta :lol:

                  Si apropo de comportament mai ciudat. Tom e un bun exemplu. Baietelul are Subaru cu f multi cp peste "norma", BMW Z4 M Coupe, X3 3.0i, Accord 2.4i si TypeR. Un singur accident a facut cu toate din cele de mai sus, si acela a fost cu CTR'ul :roll:
                  The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



                  DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

                  Comment


                  • Pics

                    poza 1
                    poza 2
                    poza 3
                    poza 4
                    poza 5
                    poza 6
                    poza 7
                    The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



                    DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

                    Comment


                    • Ultima poza e de avatar.
                      Arata cool cu arcurile joase. 8)

                      Comment


                      • merci ops: da' nu vrei sa stii prin ce trec zilnic acum :P
                        The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



                        DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

                        Comment


                        • Achim, nu m-am referit la faptul ca esti prea tinerel ca sa strunjesti 200CP, nu aia e filozofia ci la ce a spus Bogdan, vor exista mai des situatii neplacute pe care e posibil sa nu le faci fata asa usor cum erai obisnuit cu ce stiu eu ce masini.
                          Si sa fim seriosi, cam ce scofala ar trebui sa fie in a conduce un A6 4*4, aka ditamai magaoaia de limuzina??
                          Pune niste poze cu tentativele alea de reparatii sa mai cotonogim putin atelierele auto si pe meseriasii din ele!!!
                          HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                          Comment


                          • ai si tu dreptate dar sper sa reusesc sa demonstrez contrarul. oricum... dupa cum ziceam, masina nu am lovit-o din cauza comportamentului hiper sport ci doar din cauza ghinionului. probabil as fi lovit si A6'ele si X5'ul in aceleasi conditii ops:

                            am sa pun poze ca sa va dati si voi cu parerea. oricum... sunt detalii minore pe care doar eu le observ (pana acum)... in pozele 5 si 6 dak te uiti atent se poate vedea roata ca sta putin aiurea... aia e "defectiunea" de care vbea pe dreapta fatsa :roll:
                            The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



                            DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

                            Comment


                            • n/a

                              Felicitari frate ca ai scos masina, arata super si ma bucur enorm ca ai scos iar bestia pe strazi, sper pana pe 10 ianuarie sa o scot si eu. Sper de acuma sa aiba si ea mai multa grija de tine si tu de ea! Felicitari!

                              P.S: Bogdane sper ca sti ca glumeam atunci si oricum duceam dorul la micutza mea...
                              Most sports require only one ball, motorsport requires two...

                              "how to make it in zi undistry or life"

                              Comment


                              • Tocmai am venit cu ea de la munte... Dupa cum ati vazut si la stiri m-a prins marea ninsoare si Dunlop'urile si-au facut inca o data treaba perfect. Pe mazga din Bucuresti alunecau aiurea... da' imediat cum temp a ajuns la 0 grade si era ninsoare mergeau perfect Nici masina nu m-a dezamagit. Am mers 330 de km cu benzina de 1 milion... deci consum de 9 litri la suta avand in vedere ca 50-60 de km i-am facut in coloana :roll:
                                The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



                                DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

                                Comment

                                Working...
                                X