RAZVAN P: '07 Honda Legend 3.5 A/T, Lake Shore Silver Pearl (KB1)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    @ticker - prin Bucale mai "misuna" un 333 RES, il vad destul de des prin oras. Chiar si azi dimineata l-am zarit, se pare ca avem drumuri comune. Cuminte, totusi
    Hai si cu pozele, Razvan
    -------------------
    There is no point of having if you can't share.

    Comment


    • #32
      Sa le stapanesti sanatos.
      Honda Accord - 2006 2.0 Executive

      Comment


      • #33
        @blackmagic
        e un foarte prieten si coleg profesional; inainte a avut un CL9 pe care l-a dat unui alt coleg
        noi suntem gasca de hondari la birou
        avem biroul pe moisil langa spalatorie si ne plimbam mult prin zona tei/floreasca/aviatie/pipera
        "Ethics. That's always so inconvenient."
        Cal Lightman

        Comment


        • #34
          se vede ca sunteti hondari la TG!Am sa va citez:"O propunere bizara. O masina incredibil de buna, pe care nimeni in toate mintile n-o va cumpara."subscriu si semnez))

          adevarul este urmatorul:masina este extrem de discreta in peisaj!poti trece pe langa un V12 TDI fara sa stie ce hyundai era asta??!!))

          da.promit poze si ceva impresii.amdeja 9000kmde cand este in posesia mea si o folosesc full time!irita si contrariaza soferii de seria 5!nu face fata unui 335i!e o discutie lunga.530iX nu este peste.dar pe aproape!LEGENDUL transeaza totul la+200km/h.

          "Legend este cool pentru ca este diferit de invazia de Mercedes si BMW. Dar este cool doar daca l-ai luat second hand. Rata de depreciere este fantastica."extraordinara precizare.(TG)

          "Ar fi de la sine inteles ca cea mai luxoasa masina de la Honda sa fie foarte bine construita, insa Legend exagereaza. E exact ca un Audi sau un Lexus.".(TG)fata de noul GS 250 este departe.este altceva.LEXUS a facut o treaba extraordinara!a facut ca evacuarea lui de V6 chiar de 208CP sa sune exact cum trebuie!

          "Masina asta are un sistem de tractiune integrala foarte inteligent, ce transfera cuplul catre rotile din exteriorul virajului. Dar asta nu inseamna ca este o masina de curse."(TG)-absolut corect

          ex CL7 AT 2006
          CN1 Sport 2005
          KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

          "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

          Comment


          • #35
            Culoarea de pe masina este aceiasi..dar coincidenta!nu sunt eu!)))am sa pun filmuteul asta pt ca este foarte elocvent in ceea ce priveste AWD instalat pe LEGEND si toata gama ACURA.Este o integrala autentica cu raport de distributie a tractiunii pe punti fata/spate de 30/70!la inceputulfilmului se vede cum pleaca pe spate ff tare si cerculetele sunt firesti oarecum...in rest nu am vazut multe suvuri sa se comporte in zapada ca AWD asta...

            http://www.youtube.com/watch?v=JSNlxf2qQII
            ex CL7 AT 2006
            CN1 Sport 2005
            KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

            "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

            Comment


            • #36
              tare filmul. desi nu pot spune ca sunt de acord ca trateaza asa un Legend
              chiar vorbeam ieri cu Dinoc ca SHAWD mi se pare cel mai competent si mai fun sistem de tractiune integrala de la ora asta
              si din cate inteleg eu ei renunta la el... ok ca sa il tranforme in ceva mai evoluat hibrid... dar totusi...
              "Ethics. That's always so inconvenient."
              Cal Lightman

              Comment


              • #37
                Depinde. Cel mai competent mi se pare a fi cel de la Subaru, peste X, Quatro si alte simulacluri de tractiuni 4x4 inteligente.

                Comment


                • #38
                  SH-AWD vs ATC vs Quattro
                  http://www.youtube.com/watch?v=IBIUx4Tma7A

                  Comment


                  • #39
                    nu vreau sa starnesc dezbateri aprinse pe topicul lui razvan
                    din cate stiu eu SHAWD a fost construit cu doua obiective centrale in vizor: siguranta si apoi placere de a conduce (imho pasionati mult mai intensi ca mine de marca Honda poate stiu mai multe)
                    oricum, nu pentru a facilita "mistretii" facute offroad
                    am mers cam cu toata competitia Legend inclusiv Subaru Legacy (desi nu cred ca e din aceeasi clasa) si mi se pare ca pe uscat virajat si mers alert SHAWD bate tot
                    vorbesc strict de sistemul de tractiune, nu de alte elemente din ansamblul dinamic
                    "Ethics. That's always so inconvenient."
                    Cal Lightman

                    Comment


                    • #40
                      Adica ceva gen asta http://www.youtube.com/watch?v=SMVc4vccSio

                      Comment


                      • #41
                        Pe viraje si pe uscat o fi mai bun cel de pe Legend, dar SHAWD este gandit pentru a imbunatati aderenta pe drum de asfalt. Un 4x4 veritabil nu-si arata competentele pe uscat. SAWD de la Subaru este singurul sistem de tractiune care poate propulsa masina printr-o singura roata din cele 4, indiferent care din ele. Nici un quatro si nici un X nu poate asa ceva, indiferent de cate sisteme electronice ar avea nemtoaicele. De fapt, smecheria nu const si nu va sta in vreun sistem electronic, lucru pe care japonezii l-au inteles din raliu, acolo unde nemtii nu vor ajunge niciodata sa faca performanta adevarata, constanta.

                        Comment


                        • #42
                          @turkish:cam asta e si parerea mea!
                          @Efreet::d..filmuletzul tau are componenta QUATRRO!am avut experienta live acum 2 sapatamani..identica!cu un frigider!adica Q7..)
                          @unixro:rusii aia cred ca bausera mult!opresti pe gheata???si vrei sa pleci???cu 4 roti motrice pe gheata nu ai nici un test real))
                          @IB:subaru is the master AWD!ala in stare pura.eu nici macar nu am indraznit sa le compar!ramane totusi ceva pur mecanic,cu acel comportament supravirator idus masinii!sh AWD este mai prietenos!cel mai tare este sa vezi pe display repartatia exacta a cuplului tractiunii pe punti si roti!sh AWD poate distribui si doar catre o singura roata toata puterea motorului pt a te scoate dintr o situatie dificila!
                          ex CL7 AT 2006
                          CN1 Sport 2005
                          KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                          "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by Turkish View Post
                            tare filmul. desi nu pot spune ca sunt de acord ca trateaza asa un Legend
                            chiar vorbeam ieri cu Dinoc ca SHAWD mi se pare cel mai competent si mai fun sistem de tractiune integrala de la ora asta
                            si din cate inteleg eu ei renunta la el... ok ca sa il tranforme in ceva mai evoluat hibrid... dar totusi...
                            da...nu asa tratezi masina asta!eu unul am insa un drum ca asta..de 400m cu inclinatie de 9%..si cam asa a mers!
                            ex CL7 AT 2006
                            CN1 Sport 2005
                            KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                            "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by Turkish View Post
                              avem biroul pe moisil langa spalatorie si ne plimbam mult prin zona tei/floreasca/aviatie/pipera
                              Asta explica de ne ne intersectam asa des
                              -------------------
                              There is no point of having if you can't share.

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by IB View Post
                                SAWD de la Subaru este singurul sistem de tractiune care poate propulsa masina printr-o singura roata din cele 4, indiferent care din ele. Nici un quatro si nici un X nu poate asa ceva, indiferent de cate sisteme electronice ar avea nemtoaicele. De fapt, smecheria nu const si nu va sta in vreun sistem electronic, lucru pe care japonezii l-au inteles din raliu, acolo unde nemtii nu vor ajunge niciodata sa faca performanta adevarata, constanta.
                                Incorect. Jeep Grand Cherokee (dar si alte modele Jeep) au variante de tractiune la care o singura roata cu tractiune poate scoate masina de undeva. Ce-i drept poate pune doar 25% din cuplu pe roata respectiva si nu stiu cat e la Subaru.
                                Subaru are alte avantaje, dar aici nu e locul de discutie pentru asa ceva.
                                '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X