MARUTA: '93 Honda CRX del Sol 1.6 ESi, Captiva Blue (EH6)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • E vina mea, am dus masina la cine nu trebuie cand i-am schimbat semeringurile
    Ex: Civic 1.8 Executive NHB 2007/ Del Sol ESI/ Del Sol VTi
    2 roti

    Comment


    • Originally posted by maruta View Post
      Sper să fi lămurit şi o parte a enigmei cu mâncatul uleiului. Simeringurile de la supape erau de mai multe feluri (unele mai noi, altele mai vechi) şi majoritatea puse invers, adică la evacuare cele de admisie şamd. S-a găsit şi un arc de la supape pus invers.

      Am terminat cu capacul motorului. Cred că îmi trebuie un alt buşon de la ulei pentru că nu prea merge cu noua culoare a capacului.

      Întrebare întrebătoare: după ce se porneşte motorul, la cât timp să schimb uleiul? Ceva de genul 2-300 km sau pe la 5000 cum mă gândeam io?
      1.

      2. Felicitari, ai muncit ceva, dar a iesit de mare calitate. De ce nu l-ai facut albastru sau rosu?

      3. Fa-i primul schimb pe la 1.500 km. Ia-o usurel, in prima mie nu-i da talpa, nu o tura, stii tu... (rodaj).
      "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
      "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

      Comment


      • Originally posted by Delphi View Post
        2. De ce nu l-ai facut albastru sau rosu?
        Vopseaua a avut-o pe acasa si n-a mai dat banii pe alta.
        http://hondafan.etp.ro/gallery/v/den1grator/

        Comment


        • pai si e vopsea normala sau termorezistenta? ca din poza cu spray-ul nu prea imi dau seama?

          Bine, acum ori-de-care (e corect scris?) ar fi nu e supusa la socuri mari de temperatura si nici la temperaturi extreme deci s-ar putea sa reziste acceptabil..

          Intreb pt ca mai am si eu vreo 2-3 spray-uri de diferite culori pe acasa si nah... pana la urma e o placere sa sti ca e munca ta acolo
          ......*** HD-08-EFK ***...... .. .....*** HD-12-DEE ***
          ..........Daca ma claxonezi in trafic am sa iti spun ce a zis Clarkson despre masina ta !!!

          Comment


          • Pare ca este rezistenta. Nu scrie "Dyno HEAT Tested"?
            "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
            "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

            Comment


            • Originally posted by Delphi View Post
              Pare ca este rezistenta. Nu scrie "Dyno HEAT Tested"?
              Da dom'le ai dreptate... scuzele mele!
              Era prea la vedere si d-aia n-am observat
              ......*** HD-08-EFK ***...... .. .....*** HD-12-DEE ***
              ..........Daca ma claxonezi in trafic am sa iti spun ce a zis Clarkson despre masina ta !!!

              Comment


              • Arata foarte misto, e foarte funky culoarea!
                '08 Civic Sedan 1.8 ES A/T Galaxy Gray Metallic

                Comment


                • Funky or not, I don't care ! Că doar nu particip la vreun concurs de frumuseţe şi nici nu trebuie să se asorteze cu chiloţii .
                  Asta am primit de la un prieten, asta am dat. Vorba lui Bodo, satisfaţia e mare când ştii că e munca ta acolo, plus că am fost presat şi de timp.
                  Teoretic ar trebui să reziste până la 500 de grade, iar pe spray se recomandă a se da pe blocul motor şi baie, unde, mă gândesc eu că, sunt temperaturi mai mari decât la capac.
                  CR-V e:HEV
                  JAZZ GD1 CVT
                  Ex: CR-V RE6

                  Ex: RDX TB1
                  Ex: Civic FD1

                  Ex - JAZZ GD1
                  Ex - ACCORD Type-R
                  Ex - DEL SOL EH6

                  Comment


                  • Dar suportul ala de fise, nu puteai sa-l aranjezi?
                    Capacul a iesit super!
                    The things you are scared of, are usually the most worth while...
                    If you wanna FLY, at least FLY BLACKsigpic ->

                    Comment


                    • Cred ca live arata mult mai bine decat in pozne. Cred ca trebe gasit un garaj cat de curand pentru intalniri "tehnice".
                      Touge is what we live for

                      Wait for it...... Here we go ....... Bwwwwaaaaaaahhhhhh!

                      Comment


                      • Vopseaua normala este buna pentru capacul culbutori

                        A iesit bine maruta, daca erai un pic mai atent iesea factory new

                        P.S Aseara mi-am terminat si eu flacara violet

                        Comment


                        • Originally posted by maruta View Post
                          Sper să fi lămurit şi o parte a enigmei cu mâncatul uleiului. Simeringurile de la supape erau de mai multe feluri (unele mai noi, altele mai vechi) şi majoritatea puse invers, adică la evacuare cele de admisie şamd. S-a găsit şi un arc de la supape pus invers.

                          Am terminat cu capacul motorului. Cred că îmi trebuie un alt buşon de la ulei pentru că nu prea merge cu noua culoare a capacului.

                          Întrebare întrebătoare: după ce se porneşte motorul, la cât timp să schimb uleiul? Ceva de genul 2-300 km sau pe la 5000 cum mă gândeam io?
                          Arata frumoooos place!
                          ....
                          Le VTEC est une philosophie de vie
                          Le VTEC permet une érection sans viagra
                          Le VTEC n'a pas besoin de turbo
                          ....

                          Comment


                          • Originally posted by maruta View Post
                            Deoarece am comandat în plus, am de vânzare seturile de simeringuri de la supape, OEM:
                            • SEAL A, VALVE STEM (NOK) 12210-PZ1-004 (8 buc.- admisie);
                            • SEAL B, VALVE STEM (NOK) 12211-PZ1-004 (8 buc. - evacuare).
                            Simeringurile se potrivesc la foarte multe modele, de fapt pe majoritatea modelelor Honda cu motor pe benzină: CRX 1988-1991, del Sol 1993-1997, Civic 1993-2010, Accord 1990-2010, S2000 2000-2009, CRV 2002-2010, etc.
                            Preţ de vânzare 275 lei toate 16 buc. (la noi în service se vând cu 550 lei).
                            Anunţul nu mai este valabil. Simeringurile pleacă spre Ardeal.
                            CR-V e:HEV
                            JAZZ GD1 CVT
                            Ex: CR-V RE6

                            Ex: RDX TB1
                            Ex: Civic FD1

                            Ex - JAZZ GD1
                            Ex - ACCORD Type-R
                            Ex - DEL SOL EH6

                            Comment


                            • merci, maestre. plus ca ma bucur ca poti ajunge la noi la show
                              CHALLENGE TURNS AVERAGE INTO GREAT
                              NEW ???
                              HONDUTA: '08 - Civic 5D - FK2 140 CP
                              EX: FOXY: '93 - CRX Del Sol - EH6 125 CP

                              Comment


                              • rodaj

                                Gata! Sunt în rodaj după segmentare!

                                Nu pot să-mi fac o părere foarte clară doar după câţiva km. O primă impresie: motorul este mai silenţios şi toarce mai rotund.

                                Am băgat ulei Valvoline 10W-40 MaxLife cu care voi merge 1000-1500 km pentru rodaj. Dacă sunt mulţumit de el, voi continua şi după.
                                Lichidul de răcire l-am schimbat tot cu Valvoline - Zerex G-05.
                                Am fost inspirat să-i iau valva PCV - era blocată.
                                La fel pot spune şi despre filtrul de benzină - curgea din el ceva apă colorată, cam cum este la bloc la robinet când curge cu mizerie.
                                Deşi îi cumpărasem pentru transmisie tot Valvoline 10W-40, am fost îndrumat de cei de la Carpaţi să-i pun totuşi Honda MTF-3 şi cred că am făcut o alegere bună deşi e cam scumpicel.

                                Foarte încântat de colaborarea cu cei de la Carpaţi Motors în acest proiect. Am avut parte de multă înţelegere şi pricepere din partea lor și țin să le mulțumesc, în special dlui Lucian Gîrbaciu.

                                Weekendul acesta am de parcurs vreo 1000 km şi voi avea timp să văd mai bine cum se mişcă del Solul. Mi-era un dor de el de nu vă spun.
                                maruta
                                Senior Member
                                Last edited by maruta; 02-06-10, 15:02.
                                CR-V e:HEV
                                JAZZ GD1 CVT
                                Ex: CR-V RE6

                                Ex: RDX TB1
                                Ex: Civic FD1

                                Ex - JAZZ GD1
                                Ex - ACCORD Type-R
                                Ex - DEL SOL EH6

                                Comment

                                Working...
                                X