E vina mea, am dus masina la cine nu trebuie cand i-am schimbat semeringurile
MARUTA: '93 Honda CRX del Sol 1.6 ESi, Captiva Blue (EH6)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by maruta View PostSper să fi lămurit şi o parte a enigmei cu mâncatul uleiului. Simeringurile de la supape erau de mai multe feluri (unele mai noi, altele mai vechi) şi majoritatea puse invers, adică la evacuare cele de admisie şamd. S-a găsit şi un arc de la supape pus invers.
Am terminat cu capacul motorului. Cred că îmi trebuie un alt buşon de la ulei pentru că nu prea merge cu noua culoare a capacului.
Întrebare întrebătoare: după ce se porneşte motorul, la cât timp să schimb uleiul? Ceva de genul 2-300 km sau pe la 5000 cum mă gândeam io?
2. Felicitari, ai muncit ceva, dar a iesit de mare calitate. De ce nu l-ai facut albastru sau rosu?
3. Fa-i primul schimb pe la 1.500 km. Ia-o usurel, in prima mie nu-i da talpa, nu o tura, stii tu... (rodaj)."Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
"The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett
Comment
-
Originally posted by Delphi View Post2. De ce nu l-ai facut albastru sau rosu?
Comment
-
pai si e vopsea normala sau termorezistenta? ca din poza cu spray-ul nu prea imi dau seama?
Bine, acum ori-de-care (e corect scris?) ar fi nu e supusa la socuri mari de temperatura si nici la temperaturi extreme deci s-ar putea sa reziste acceptabil..
Intreb pt ca mai am si eu vreo 2-3 spray-uri de diferite culori pe acasa si nah... pana la urma e o placere sa sti ca e munca ta acolo..........Daca ma claxonezi in trafic am sa iti spun ce a zis Clarkson despre masina ta !!!
Comment
-
Originally posted by Delphi View PostPare ca este rezistenta. Nu scrie "Dyno HEAT Tested"?
Era prea la vedere si d-aia n-am observat..........Daca ma claxonezi in trafic am sa iti spun ce a zis Clarkson despre masina ta !!!
Comment
-
Funky or not, I don't care ! Că doar nu particip la vreun concurs de frumuseţe şi nici nu trebuie să se asorteze cu chiloţii .
Asta am primit de la un prieten, asta am dat. Vorba lui Bodo, satisfaţia e mare când ştii că e munca ta acolo, plus că am fost presat şi de timp.
Teoretic ar trebui să reziste până la 500 de grade, iar pe spray se recomandă a se da pe blocul motor şi baie, unde, mă gândesc eu că, sunt temperaturi mai mari decât la capac.CR-V e:HEV
JAZZ GD1 CVT
Ex: CR-V RE6
Ex: RDX TB1
Ex: Civic FD1
Ex - JAZZ GD1
Ex - ACCORD Type-R
Ex - DEL SOL EH6
Comment
-
Dar suportul ala de fise, nu puteai sa-l aranjezi?
Capacul a iesit super!The things you are scared of, are usually the most worth while...
If you wanna FLY, at least FLY BLACKsigpic ->
Comment
-
Originally posted by maruta View PostSper să fi lămurit şi o parte a enigmei cu mâncatul uleiului. Simeringurile de la supape erau de mai multe feluri (unele mai noi, altele mai vechi) şi majoritatea puse invers, adică la evacuare cele de admisie şamd. S-a găsit şi un arc de la supape pus invers.
Am terminat cu capacul motorului. Cred că îmi trebuie un alt buşon de la ulei pentru că nu prea merge cu noua culoare a capacului.
Întrebare întrebătoare: după ce se porneşte motorul, la cât timp să schimb uleiul? Ceva de genul 2-300 km sau pe la 5000 cum mă gândeam io?
Comment
-
Originally posted by maruta View PostDeoarece am comandat în plus, am de vânzare seturile de simeringuri de la supape, OEM:- SEAL A, VALVE STEM (NOK) 12210-PZ1-004 (8 buc.- admisie);
- SEAL B, VALVE STEM (NOK) 12211-PZ1-004 (8 buc. - evacuare).
Preţ de vânzare 275 lei toate 16 buc. (la noi în service se vând cu 550 lei).CR-V e:HEV
JAZZ GD1 CVT
Ex: CR-V RE6
Ex: RDX TB1
Ex: Civic FD1
Ex - JAZZ GD1
Ex - ACCORD Type-R
Ex - DEL SOL EH6
Comment
-
rodaj
Gata! Sunt în rodaj după segmentare!
Nu pot să-mi fac o părere foarte clară doar după câţiva km. O primă impresie: motorul este mai silenţios şi toarce mai rotund.
Am băgat ulei Valvoline 10W-40 MaxLife cu care voi merge 1000-1500 km pentru rodaj. Dacă sunt mulţumit de el, voi continua şi după.
Lichidul de răcire l-am schimbat tot cu Valvoline - Zerex G-05.
Am fost inspirat să-i iau valva PCV - era blocată.
La fel pot spune şi despre filtrul de benzină - curgea din el ceva apă colorată, cam cum este la bloc la robinet când curge cu mizerie.
Deşi îi cumpărasem pentru transmisie tot Valvoline 10W-40, am fost îndrumat de cei de la Carpaţi să-i pun totuşi Honda MTF-3 şi cred că am făcut o alegere bună deşi e cam scumpicel.
Foarte încântat de colaborarea cu cei de la Carpaţi Motors în acest proiect. Am avut parte de multă înţelegere şi pricepere din partea lor și țin să le mulțumesc, în special dlui Lucian Gîrbaciu.
Weekendul acesta am de parcurs vreo 1000 km şi voi avea timp să văd mai bine cum se mişcă del Solul. Mi-era un dor de el de nu vă spun.Last edited by maruta; 02-06-10, 15:02.CR-V e:HEV
JAZZ GD1 CVT
Ex: CR-V RE6
Ex: RDX TB1
Ex: Civic FD1
Ex - JAZZ GD1
Ex - ACCORD Type-R
Ex - DEL SOL EH6
Comment
Comment