TGROSU: '12 Honda CR-V Executive, 2.0 M/T, Alabaster Silver

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bine ca am mers incet, daca mai aveam si ceva viteza clar era mai grav. La chestii de genul asta nu imi este teama,decat , in cel mai rau caz, de taiat avelopa si , sau, de strambat janta...restul ..d'astea plastice sparte nu chiar grav. Oricum CASCO imi acopera si acest gen de pagube..anvelopa taiate si jante strambe ,dar mai bine sa nu ai nevoie.
    Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

    Comment


    • Cāteva mici update-uri la autoturismul din titlu:

      - am rezolvat problema cu "șifonarea" părții din față a mașinii, pe CASCO, la Asko. Am īnlocuit bara față, radiatorul, grila ornamentală. Lucrare ireproșabilă, mulțumesc Asko! Rămāne să revin la băieți, deoarece unul din repere (ornament cromat) nu era pe stoc la furnizorii Honda Europa.
      - am avut ceva bătaie de cap cu motorașul pentru lichid parbriz...Deși primea de la mine comanda "aruncă apă pe geamul din spate", se īncăpățāna să se ocupe și de parbrizul din față, deși aici jet-ul nu prea avea presiune...Vorbit la Honda, făcut constatarea, urmează īnlocuirea motorașului pe garanție. Băieții de acolo mi-au spus că au mai văzut motorașe stricate, dar nu cu simptomele pe care le-am descris anterior.
      ___________________________________________
      '12 Honda CR-V Executive, 2.0 M/T, Alabaster Silver

      Comment


      • Originally posted by cerevelu View Post
        Ce pot sa spun - mi se pare incredibila, faza cu usa. Si chestia cu stropirea parbrizelor, asemenea. Cu usa, m-am uitat pe forumurile cu cereveuri, nu s-a vorbit de chestia asta... straniu. Ar trebui vazuta la o intalnire a cerevistilor chestia. Eu m-as uita la chedere, la frecaturi, la posibile indoiri, la balamale, la inchidere, nu se poate sa nu se vada ce si cum. Oricum, tare straniu. Despre constructia masinii, sunt filme si filme, extrem de multi sunt foarte multumiti, nu am avut nici o problema de nici o natura de la primele sute de Km, cand normal cedeaza ce nu e bine, dar dupa o verificare la sange la Asko, e ca un ceas elvetian.
        Nu, faza cu stropitul simultan fata-spate am patit-o si eu, e reala problema. Am fostla Asko si mi-au schimbat motorasul... Deci baietii dela Asko au mai vazut cazuri si inca recent...

        Comment


        • Originally posted by Marian206 View Post
          Nu, faza cu stropitul simultan fata-spate am patit-o si eu, e reala problema. Am fostla Asko si mi-au schimbat motorasul... Deci baietii dela Asko au mai vazut cazuri si inca recent...
          Eu am fost la Carpati pentru treaba asta
          ___________________________________________
          '12 Honda CR-V Executive, 2.0 M/T, Alabaster Silver

          Comment


          • Ti-am lasat un PM,daca mai ai intrebari nu ezita.
            http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/bxl77seby/

            Comment


            • Un update legat de masina.
              Am ajuns la 33.000 kilometri, daca m-ar fi intrebat cineva acum aproape doi ani, nu m-as fi gandit ca vor fi asa multi (raportat, desigur, la experientele mele automobilistice anterioare)....
              Nu am avut probleme majore, le-as califica mai degraba ca sacaitoare.
              Am schimbat centura de la sofer, sursa zgomotelor descrise in cateva posturi anterioare...Am alergat pe la diversi dealeri pentru a depista problema. Pana la urma, tot eu am dovedit-o.
              Am inlocuit de curand si parbrizul, care a primit o piatra si ulterior s-a fisurat (pe CASCO).
              Singura dezamagire legata de masina vizeaza pielea de pe scaune si schimbatorul de viteze. Mai exact, cea de pe schimbator s-a fisurat intr-un loc, probabil din cauza abundentei de material si a incretiturilor inerente care se formeaza...La scaune, am o uzura pe portiunea de sustinere exterioara a scaunului soferului. Ma intreb daca exista variante de remediere.
              In rest, totul e bine, astept sa fac schimbul de placute de frana, cel mai probabil la urmatoarea revizie.
              ___________________________________________
              '12 Honda CR-V Executive, 2.0 M/T, Alabaster Silver

              Comment


              • Curios ca a cedat pielea asa de repede.
                Da-i cu lapte Doina, dar curat-o inainte cu o carpa umeda.
                Unde ai inlocuit parbrizul? Cum a iesit lucrarea, ca trebuie sa-l fac si eu?
                '08 Honda CR-V 2.2 i-CTDi Executive, Nighthawk Black Pearl

                NU mai folositi luminile de ceata atunci cand nu trebuie!

                Comment


                • La Asko Chiajna, l-am schimbat saptamana trecuta.
                  Am de atunci la activ un singur drum mai lung si aparent totul este OK. Recomand!

                  Originally posted by catalind View Post
                  Curios ca a cedat pielea asa de repede.
                  Da-i cu lapte Doina, dar curat-o inainte cu o carpa umeda.
                  Unde ai inlocuit parbrizul? Cum a iesit lucrarea, ca trebuie sa-l fac si eu?
                  ___________________________________________
                  '12 Honda CR-V Executive, 2.0 M/T, Alabaster Silver

                  Comment

                  Working...
                  X